"Een of ander FOK!kertje" ja. US / Jij en je verkering #14quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ja, het was voor mij een hele andere vakantie geweest als het gewoon normaal was gebleven.
[..]
Nee joh, weet alleen dat hij wel eens in De Kuip staat met zijn werk. En dat ie een of andere FOK!'ertje neukt.
Ouch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry vattiquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Stelletje (roddel) wijven zijn jullie ook.
Ja guilty. Sorryquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Stelletje (roddel) wijven zijn jullie ook.
Maar dat is een feit, schattig typischjequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch heeft babyface.
Oeps moest in DM.
Hij heeft wel zo'n typisch rotterdamse uitstraling.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is een feit, schattig typischje
Opgeschoren koppie, petje op en piercing in het midden onder z'n lip bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n typisch rotterdamse uitstraling.
Gisteren een pet als deze gekregen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Opgeschoren koppie, petje op en piercing in het midden onder z'n lip bedoel je?
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbrandenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gisteren een pet als deze gekregen.
[ afbeelding ]
Nee joh, hij chillt hem op de kast.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbranden
Rotjeknor valt nog mee te leven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbranden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |