Dat verhaal ken ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als daar vraag naar is moet dat ook gewoon kunnen. Ik heb wel wat aparte uitvaarten meegemaakt of gezien. Mooie ceremonies en zo.
1 mooi verhaal is dat van een ongeneeslijk ziek kindje.. Jesse. Bekend in de Nederlandse Subaru scene.
Jochie was gek van Subaru's, kwam er op het clubforum jaren geleden eens een post van zijn moeder met het verhaal over Jesse, en of er misschien een paar Subaru's langs konden komen voor die jongen.. Het werden er 150!![]()
![]()
Sindsdien werd elk jaar zijn verjaardag gevierd samen met de Subaru Club.. altijd een happening. En toen hij uiteindelijk overleden was is er ook een hechte groep naar de begravenis geweest en was er een eerbetoon. Dat vind ik zoiets moois.. prachtig dat mensen dat gewoon over hebben voor iemand die ze in eerste instantie helemaal niet kende.
Een mooiere uitvaart had die jongen zich niet kunnen wensen.
Ik vind het nog steeds erg indrukwekkend. Volgde het vanaf het begin. Die eerste meet.. man man man.. Hele dorp op zijn kop, 1 grote stoet Subaru's, cadeautjes.. die mensen zijn echt blij gemaakt.quote:
Misschien willen ze je wel helpen met je buren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg indrukwekkend. Volgde het vanaf het begin. Die eerste meet.. man man man.. Hele dorp op zijn kop, 1 grote stoet Subaru's, cadeautjes.. die mensen zijn echt blij gemaakt.
Mooi is dat.
Heb ik inderdaad iets van gehoord toen. Goede aktie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als daar vraag naar is moet dat ook gewoon kunnen. Ik heb wel wat aparte uitvaarten meegemaakt of gezien. Mooie ceremonies en zo.
1 mooi verhaal is dat van een ongeneeslijk ziek kindje.. Jesse. Bekend in de Nederlandse Subaru scene.
Jochie was gek van Subaru's, kwam er op het clubforum jaren geleden eens een post van zijn moeder met het verhaal over Jesse, en of er misschien een paar Subaru's langs konden komen voor die jongen.. Het werden er 150!![]()
![]()
Sindsdien werd elk jaar zijn verjaardag gevierd samen met de Subaru Club.. altijd een happening. En toen hij uiteindelijk overleden was is er ook een hechte groep naar de begravenis geweest en was er een eerbetoon. Dat vind ik zoiets moois.. prachtig dat mensen dat gewoon over hebben voor iemand die ze in eerste instantie helemaal niet kende.
Een mooiere uitvaart had die jongen zich niet kunnen wensen.
dan is het een geval er geen geld voor hebben. Er geen geld voor over hebben zal als het een dierbare is minder snel spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, als je weinig geld hebt is de keuze eten of ceremonie vrij snel gemaakt denk ik.
Gisteren al.quote:
Ook jij hebt deze verzekering nodig!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:02 schreef Friek_ het volgende:
Ik had ook al eeuwig lang een pure hekel aan uitvaartverzekeraars. Sterker nog, aan verzekeraars in het algemeen. Zo'n beetje alles waarbij in geld gehandeld wordt is maar een inhalige bende.
Later zul je zien dat ik ook bij een verzekeringsmaatschappij ga werken en mijn principes loochen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ook jij hebt deze verzekering nodig!!
Dat kan ik enkel aanmoedigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Later zul je zien dat ik ook bij een verzekeringsmaatschappij ga werken en mijn principes loochen.
Zonde van al die gebouwen dan wel infrastructuur.quote:
Voor het overgrote deel rommel uit de laatste dertig-veertig jaar. Beton en dat klimaat werken niet geweldig samen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde van al die gebouwen dan wel infrastructuur.
Veel nieuwe hotels.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel rommel uit de laatste dertig-veertig jaar. Beton en dat klimaat werken niet geweldig samen.
http://arachnoid.com/lutusp/consumerangst.htmlquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:02 schreef Friek_ het volgende:
Ik had ook al eeuwig lang een pure hekel aan uitvaartverzekeraars. Sterker nog, aan verzekeraars in het algemeen. Zo'n beetje alles waarbij in geld gehandeld wordt is maar een inhalige bende.
Ik heb ook niet zo'n probleem met religie. Behalve het eurotheïsme uiteraard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Geld uit pelgrims knijpen, het soort kapitalisme dat ik in het bijzonder kan waarderen.
Dat ze er maar vele wahabistische moskeeën mee mogen stichten in Brussel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Geld uit pelgrims knijpen, het soort kapitalisme dat ik in het bijzonder kan waarderen.
Staat wel vaker goed spul in. Geen alledaags geneuzel maar grondig onderzoek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef robin007bond het volgende:
De Groene Amsterdammer met een interview over de deugdzaamheid van het kapitalisme.
Geef Brabant maar aan de wahabbi's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ze er maar vele wahabistische moskeeën mee mogen stichten in Brussel.
Ik kan de conclusie van De Groene al wel raden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef waht het volgende:
[..]
Staat wel vaker goed spul in. Geen alledaags geneuzel maar grondig onderzoek.
Harderwijk dient samen met Mekka platgegooid te worden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan de conclusie van De Groene al wel raden.
Conclusies sla ik altijd over, bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan de conclusie van De Groene al wel raden.
Dat deed Hitler ook altijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
Conclusies sla ik altijd over, bepaal ik zelf wel.
Daar heb ik sinds kort een studentenabonnementje op. Prima blad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef robin007bond het volgende:
De Groene Amsterdammer met een interview over de deugdzaamheid van het kapitalisme.
Ja, maar dat was een vegetariër.quote:
Het heeft wel iets, maar is ook een beetje veel van hetzelfde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk uitzichtje heb je dan in zo'n hokkie.
Hmm.. Ik vind de St Pieter sfeervoller.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, maar is ook een beetje veel van hetzelfde.
Prima keuze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds kort een studentenabonnementje op. Prima blad.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind de St Pieter sfeervoller.
Ik ga eens een proefabonnement nemen. Linksen moet je goed in de gaten houden immers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds kort een studentenabonnementje op. Prima blad.
So so ~~hipster~~.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Heb thuis even de datum/tijd ingesteld.
Vroeger veel lol gehad met het Casio afstandsbediening horlogequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Retro != Hipster
Die Casio databank horloges zijn ook tof trouwens.
Ik heb nog wel een originele Sony Walkman voor je uit 1981....erg retro.quote:
Het proefschrift dat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Het proefschrift wat ik nu aan het lezen ben verbaast me wel enigszins. Het heeft
a) alle citaten in Oudengels in de tekst laten staan (wat de leesbaarheid van de Nederlandse tekst niet ten goede komt)
b) slordige typo's en spelfouten
c) geen volledig uitgewerkte referentielijst, zodat men niet weet welke uitgaven van de primaire bronnen gehanteerd worden.
Beetje vreemd.
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger veel lol gehad met het Casio afstandsbediening horloge
Nu nog wat meer in het zonnetje gaan zitten, Robinquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Ik ben er zo blij mee. Eigenlijk veel blijer dan met mijn duurdere Tissot.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu nog wat meer in het zonnetje gaan zitten, Robin
Leuk, het past ook wel bij je.. grappig en fijn dat mensen nog gelukkig kunnen zijn met iets simpels en ouderwets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, ik vind het ook geen plicht om bruin te worden. Pfff, zonnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De afgelopen tijd heb ik al uitzonderlijk mijn best gedaan.
Wel grappig. Altijd als ik terugkom van Curaçao zien mensen nooit aan me dat ik op vakantie ben geweest. Ik loop haast altijd in de schaduw.
Hoe zit het met jullie kleurtje?
Die dingen won je vroeger op de kermisquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit hele dagen in een ruimte met airconditioning en draag geen korte broek en T-shirt. Matig dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel grappig. Altijd als ik terugkom van Curaçao zien mensen nooit aan me dat ik op vakantie ben geweest. Ik loop haast altijd in de schaduw.
Maakt ze niet minder cool.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen won je vroeger op de kermis
En de enigen die stelling durven nemen tegen het geweld van boedisten tegen moslims in Birma.quote:
Ik ben in jaren niet zo sterk verkleurd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Woestijnbewoner ben je.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in jaren niet zo sterk verkleurd.
Maar goed, ik heb dan ook bijkans in de zon gewoond de afgelopen weken.
Ik wist niet dat er een artikel bij je foto hoorde. Het is triest dat Suu Kyi zich niet tegen de opruiing en het geweld uitspreekt omdat ze geen stemmen wil verliezen. Goed om te lezen dus dat er tenminste nog punks zijn die wel ageren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En de enigen die stelling durven nemen tegen het geweld van boedisten tegen moslims in Birma.
http://www.volkskrant.nl/(...)-de-punks-niet.dhtml
Haal het weg, voordat eriksd het ziet; ik vrees dat hij anders hartklachten zal ontwikkelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste wat er is.quote:
Is cultuur.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130805_00681729
Ik hoor nu al weer de vergoelijkende reacties, met termen als 'incidenten', 'rotte appels', en 'niet representatief voor de Britse cultuur'. Het taboe van dronken Britten met maar eens bespreekbaar worden, lijkt me zo; de linkse politiek-correcte elite zal daar echter wel weer niets van willen weten.
Het hedonisme veroorzaakt leegte die ontstaat als al je pleziertjes niet meer voor handen hebt.quote:
Daar betaal je (minder) voor bij Ryanair.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130805_00681729
Ik hoor nu al weer de vergoelijkende reacties, met termen als 'incidenten', 'rotte appels', en 'niet representatief voor de Britse cultuur'. Het taboe van dronken Britten met maar eens bespreekbaar worden, lijkt me zo; de linkse politiek-correcte elite zal daar echter wel weer niets van willen weten.
Verplichte falafel met hummus-dag lijkt me wel wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef Reya het volgende:
NWS / Duitse groenen willen een vegadag invoeren
Hier zit potentie in, overigens.
Die hoer zal er wel om gevraagd hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Was weer een mooi topic over Marokkaanse jongeren die een meisje hebben geslagen.
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Was weer een mooi topic over Marokkaanse jongeren die een meisje hebben geslagen.
Ah, Robin op de Dh-toer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
CUL / Gezond en goedkoop fastfood
Schandalig dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Kind of: CUL / Soep in 3 minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Drugshond maakt zich druk om gezond eten?
Kom op man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.
Die zijn al allemaal weggekaapt door eriksd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.
Mijn zelfgemaakte maaltijden zijn inderdaad beter maar lekker boeiend.quote:
Matses met hummus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte maaltijden zijn inderdaad beter maar lekker boeiend.
Het blijft raadselachtig waarom die etterbakjes 'hoer' roepen naar een vrouw die niet ingaat op hun lokfluitje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoer zal er wel om gevraagd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |