Daar betaal je (minder) voor bij Ryanair.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130805_00681729
Ik hoor nu al weer de vergoelijkende reacties, met termen als 'incidenten', 'rotte appels', en 'niet representatief voor de Britse cultuur'. Het taboe van dronken Britten met maar eens bespreekbaar worden, lijkt me zo; de linkse politiek-correcte elite zal daar echter wel weer niets van willen weten.
Verplichte falafel met hummus-dag lijkt me wel wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef Reya het volgende:
NWS / Duitse groenen willen een vegadag invoeren
Hier zit potentie in, overigens.
Die hoer zal er wel om gevraagd hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Was weer een mooi topic over Marokkaanse jongeren die een meisje hebben geslagen.
NWS / Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongensquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Was weer een mooi topic over Marokkaanse jongeren die een meisje hebben geslagen.
Ah, Robin op de Dh-toer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
CUL / Gezond en goedkoop fastfood
Schandalig dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Kind of: CUL / Soep in 3 minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Drugshond maakt zich druk om gezond eten?
Kom op man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.
Die zijn al allemaal weggekaapt door eriksd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Maaltijdsalades bij elke degelijke supermarkt.
Mijn zelfgemaakte maaltijden zijn inderdaad beter maar lekker boeiend.quote:
Matses met hummus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte maaltijden zijn inderdaad beter maar lekker boeiend.
Het blijft raadselachtig waarom die etterbakjes 'hoer' roepen naar een vrouw die niet ingaat op hun lokfluitje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoer zal er wel om gevraagd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |