Waarom kiest ie dan dit soort gasten ? Wilfried is op het toneel van de anarchie en op TV van het heldendom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:06 schreef speknek het volgende:
Ik kon er niets mee. Heb het een paar keer geprobeerd, maar het was een soort nostalgie naar een tijd die ik niet gekend heb anders dan de beelden waar je al tot in den treure mee bent doodgegooid, wat ook nu weer tot geen nieuwe inzichten heeft geleid. Duidelijk een zomergasten voor de oudere generatie deze. De game die ik speelde was vele malen leuker, en afgezien van het obscene geweld, misschien wel cultureel beteknisvoller.
Maar kon ze er ook boeiend over praten ?quote:
In zoverre dat haar eigen zwager Ron Touber verantwoordelijk was voor die destijds provocerende uitzendingen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:19 schreef tong80 het volgende:
Maar kon ze er ook boeiend over praten ?
Oh, inteelt fragmentje dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
In zoverre dat haar eigen zwager Ron Touber verantwoordelijk was voor die destijds provocerende uitzendingen.
De presentator kiest de gasten niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom kiest ie dan dit soort gasten ? Wilfried is op het toneel van de anarchie en op TV van het heldendom.
quote:
Dat dacht ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De presentator kiest de gasten niet.
Dan zou ik ook zijn weggezapt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef Ringo het volgende:
NN's opendeurendefinitie van een goede televisieavond pal aan het begin van de uitzending deed me al besluiten dat ik de rest niet per se hoefde zien. Al wilde ik haar nog best een kans geven. Maar vervolgens ging ze het wezen der satire duiden aan de hand van een belegen scène uit Hadimassa. Toen was 't klaar..
Maar die scene koppelde ze aan een herinnering die ik wel heel mooi vond. En ja, satire verandert met de tijd ook. Raar dat sommige mensen daar verveeld van raken, want het nu juist wel interessant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:41 schreef Ringo het volgende:
NN's opendeurendefinitie van een goede televisieavond pal aan het begin van de uitzending deed me al besluiten dat ik de rest niet per se hoefde zien. Al wilde ik haar nog best een kans geven. Maar vervolgens ging ze het wezen der satire duiden aan de hand van een belegen scène uit Hadimassa. Toen was 't klaar..
Maar hij heeft wel inspraak vind het zowiezo erg vreemd dat er geen enkele sporter bij zit, zou je toch wel denken als je een presentator als De Jong hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De presentator kiest de gasten niet.
Sporters worden zelden uitgenodigd voor zomergasten. Alleen als deze daarnaast ook iets anders hebben gedaan zoals Jan Mulder. Die eigenlijk meer faam heeft gemaakt met zijn werk als columnist dan als voetballer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel inspraak vind het zowiezo erg vreemd dat er geen enkele sporter bij zit, zou je toch wel denken als je een presentator als De Jong hebt.
Ken jij sporters die meer dan 3 zinnen achter elkaar kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel inspraak vind het zowiezo erg vreemd dat er geen enkele sporter bij zit, zou je toch wel denken als je een presentator als De Jong hebt.
Ik zie Erica Terpstra nog wel eens als zomergast iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sporters worden zelden uitgenodigd voor zomergasten. Alleen als deze daarnaast ook iets anders hebben gedaan zoals Jan Mulder. Die eigenlijk meer faam heeft gemaakt met zijn werk als columnist dan als voetballer.
Die zie ik dan niet. Eng, mensen die altijd lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zie Erica Terpstra nog wel eens als zomergast idd
drie uur lang gezellige filmpjes waarbij Terpstra langzaam dronken wordt, ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zie ik dan niet. Eng, mensen die altijd lachen
Die wantrouw ik.
Bettine Vriesekoop de wereldtopper in tafeltennis is gast geweest. Is Sjinologe en journaliste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ken jij sporters die meer dan 3 zinnen achter elkaar kunnen zeggen?
Open deuren intrappen kan iedereen. Dus dat is dan ook saai.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef mane het volgende:
Ik zie het sowieso als een gebrek als je zaken die niet passen in je eigen belevingswereld afdoet als saai, vervelend, belegen en irrelevant. Die volkskrant recensie vind ik dan ook nogal stuitend. Als dit al te high brow was....
Met wikipedia idd alleen Vriesekoop en Mulderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
Verder kan ik me geen sporter in Zomergasten herinneren.
Misschien is De Jong dat stempel wel een beetje zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan is de redactie van Zomergasten dat al bijna 100 uitzendingen zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is De Jong dat stempel wel een beetje zat.
Ja en Bassie en Adriaan om het intellectuele niveau dan nog wat te verhogen.quote:
Ik denk dat Gijp serieuzer en zwaarmoediger is dan we m zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en Bassie en Adriaan om het intellectuele niveau dan nog wat te verhogen.
Gijp is zijn artiestennaamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:16 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat je met Gijp René van der Gijp bedoelt?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-sport-voor-homos/
Inderdaad, daarom moet ie dat ook niet gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik denk dat Gijp afgezien van wat anekdotes uit zijn voetbalcarrière bar weinig te melden heeft. En een avond met alleen maar voetbalfragmenten, wellicht af en toe onderbroken door een fragment van Maarten Spanjer, gaat ook snel vervelen.
Kan me de meeste gasten niet eens herinneren. Joop van den Ende is me bijgebleven en Junky XLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:26 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens mij zei Hans Teeuwen in de uitzending dat hij al vaker was gevraagd, maar nu pas toehapte.
En aangezien er elk jaar wel een cabaretier bij zit valt hij mijns inziens dus juist onder de usual suspects.
Dat Gijp nu populair is vind ik geen reden om hem te vragen. Dat waren Katja Schuurman en Henk-Jan Smits ook en dat waren beide nietszeggende afleveringen.
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef Stefan het volgende:
Waarom Andre van Duin nooit is geweest is me iig een raadsel
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:
1. hij is niet gevraagd
2. hij heeft geweigerd
Mjah je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:
1. hij is niet gevraagd
2. hij heeft geweigerd
Dat is wel heel erg low.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Stefan het volgende:
Hoewel ik persoonlijk wel meer lowculture zou willen, Tineke Schouten, Erik de Zwart, Lex Harding, Max Westerman, Toon van Driel
Jquote:
Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:
Sporters hebben doorgaans niet veel te vertellen. Als ze Mulder vragen is dat omdat ie schrijver en sidekick is. Ik wil niet 3 uur kijken naar Krajicek of Van der Sar. Gijp lijkt me leuk maar die is nauwelijk bekend als voetballer maar meer als schrijver, sidekick motivator. Zomergasten is verder vooral Highculture en sporters zijn dat niet
Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
J
Had jos brink niet zonlowculture tv programma met fragmenten?
Deze bedoelde ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.
Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.
Dus tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
[i]De zaterdagavond wordt weer gezellig op Nederland 1!” Zo luidt tv-presentator Jos Brink (62) zijn comeback op de buis in. De NCRV zendt komende zomer een achtdelige reeks uit waarin Brink bekende Nederlanders en hun familie uitnodigt te praten over nostalgische tv-avonden. Waar keken gezinnen vroeger naar? Was men toen al in de ban van het grote amusement? Hoewel 'Televisietoppers' nog gemaakt moet worden, is de verwachting dat de gasten vooral uit de showbizz-en theaterwereld komen. Ook politici zijn welkom. Brink wil immers 'zinvol en elegant' amusement maken net als zijn grote voorbeeld Wim Sonneveld.[/i]
Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.
Johan Derksen is een veellezer en muziekkenner. Gaat jaarlijks naar Amerika om z'n tijd door te brengen in platenzaken, boekenwinkels en concertzalen.
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, gromquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.
Njaaaaaaa, is gewoon een mooi fragment
Ja een mooi fragment
We keken altijd naar pommetje horlepiep
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pommetjeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.
Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheld
En? Het proletariaat moet gewoon zijn plek kennen. SBS6quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
René en Willy van de Kerkhof in een duo-optreden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bettine Vriesekoop de wereldtopper in tafeltennis is gast geweest. Is Sjinologe en journaliste.
Verder kan ik me geen sporter in Zomergasten herinneren.
Eventuele kandidaten :
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraar
Keje Molenaar voetbalinternational advocaat en bestuurslid
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Maarten Ducrot profwielrenner psycholoog journalist en verslaggever
Ron Jansz Gymnasium leraar Duits liefhebber van kunst en alternatieve muziek
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Peter Winnen profwielrenner kunstacademie columnist publiceert boeken
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode
Het elitaire sausje is praktisch het bestaansrecht van Zomergasten. Als men toegankelijke en vermakelijke tv wil dan kijkt men wel de TROS of de commerciëlen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.
Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
Je moet eens teruglezen. Ik heb een hele rij met afgestudeerde erudiete ontwikkelde ex-topsporters genoemd. Kan er nog veel meer bedenken. Als je Hennie Vrienten in Zomergasten hebt zeg je toch ook niet dat Peter Beense er niet thuishoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.
Njaaaaaaa, is gewoon een mooi fragment
Ja een mooi fragment
We keken altijd naar pommetje horlepiep
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pommetjeeeeeeeeeeeeeeeeee
Terwijl ie geweldige columns schrijft en schreef en een kunstkenner is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
Maar die geneert zich niet van "lowculture" te genieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheld
Juist welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:52 schreef Poespas het volgende:
Ik heb (op de eerder genoemde Jan Mulder na) gewoon nog nooit een sporter gehoord die zich over dit soort dingen interessant kan uiten.Ze zullen er vast wel zijn ( die Franse voetballer van Utrecht is een hele interessante vogel), maar het idee van een Patrick Kluivert of Pieter Van den Hoogenband 3 uur lang op de culturele praatstoel is gewoon een misser.
Je zult maar de gelukkige Brabo zijn die op zondagavond drie uur lang live de ondertitels mag gaan verzorgen...quote:
En wat verwacht jij dat die in een programma over cultuur allemaal voor interessants kunnen melden op een manier dat we het 3 uur boeiend gaan vinden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraar
Keje Molenaar voetbalinternational advocaat en bestuurslid
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Maarten Ducrot profwielrenner psycholoog journalist en verslaggever
Ron Jansz Gymnasium leraar Duits liefhebber van kunst en alternatieve muziek
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Peter Winnen profwielrenner kunstacademie columnist publiceert boeken
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode
Programma over cultuurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat verwacht jij dat die in een programma over cultuur allemaal voor interessants kunnen melden op een manier dat we het 3 uur boeiend gaan vinden?
Hier heb je al iets. Schaatsers hebben ook vaak een alternatieve muzieksmaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Pieter van den Hoogenband valt juist misschien wel mee. Zijn verhaal over Eddie Vedder vind ik in ieder geval prachtig.
Ron Jansz is een intelligente man die zijn spelers stimuleert zich ook buiten het voetbal te oriënteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat verwacht jij dat die in een programma over cultuur allemaal voor interessants kunnen melden op een manier dat we het 3 uur boeiend gaan vinden?
Na, Zomergasten is vooral voor Nouveau Intellectuelen, mensen die 1 generatie uit de mijnen zijn, net zo irritant als Nouveau Riche, zo perfect belachelijk gemaakt in Frasier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het elitaire sausje is praktisch het bestaansrecht van Zomergasten. Als men toegankelijke en vermakelijke tv wil dan kijkt men wel de TROS of de commerciëlen.
Sprak m'n broer van de week of ie Hans Teeuwen had gezien. Echt iets voor hem. Maar hij kijkt niet meer zei ie wegens het "Kijk ons eens interessant doen."quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, Zomergasten is vooral voor Nouveau Intellectuelen, mensen die 1 generatie uit de mijnen zijn, net zo irritant als Nouveau Riche, zo perfect belachelijk gemaakt in Frasier.
Ik ken hem via mijn voetbalclub. Hij woont hier in Zaltbommel. Hij is meer dan alleen een verslaggevertje. Zoals Smeets ook een eigen muziekprogramma heeft gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel woorden ik van de Maarten Ducrot bingokaart zou kunnen afstrepen in een programma dat niet (primair) over wielrennen gaat.
Leek me altijd al een ontzettende snob. Die kijkt neer op sporters en andere plebs. Klassieke muziek is zijn ding. Hij schrijft er ook over. Nou ja schrijven ? Het zijn letters achter elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriendje van me kent Paul Witteman nogal goed, dat schijnt dus een enorme airhead te zijn.
Van Dis wist niks van en over low culture.quote:
Heeft hij nog steeds. Elke zaterdag op zondagnacht van 0u00 tot 2u00 op Radio 2.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals Smeets ook een eigen muziekprogramma heeft gehad.
Wist ik niet. Dacht dat het gestopt was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds. Elke zaterdag op zondagnacht van 0u00 tot 2u00 op Radio 2.
Wat ik heb begrepen is dat je maar 10 dagen de mogelijkheid hebt om het terug te kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand waar je oude aflevering terug kan kijken? Op uitzending gemist staan ze niet en ik zou graag de aflevering met Paul Verhoeven terugkijken van een aantal jaar geleden.
For The Record.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Dacht dat het gestopt was.
Jah klopt, in verband met rechten enzo (zeker bij dit programma met losse fragmenten) mag dat allemaal niet. Maar ik dacht misschien weet iemand wat anders waar ik ze vandaan kan trekkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je maar 10 dagen de mogelijkheid hebt om het terug te kijken.
Was wel een leuke uitzending trouwens.
Iemand die de wetenschappelijke wereld combineerde met kunst door zijn opleiding tot wiskundige.
Ik ken het programma.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
For The Record.
Smeets achter de micro, Leo Blokhuis achter de knoppen.
Bjorn is een hele toffe gast (en lijkt mij ook interessant). Nog steeds actief in de Eindhovens muziekscene.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heb je al iets. Schaatsers hebben ook vaak een alternatieve muzieksmaak.
Björn van der Doelen was het voetbalmilieu zat en ging op zijn 28ste in een bandje spelen.
Lijkt mij ook een toffe vent. Mijn type persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bjorn is een hele toffe gast (en lijkt mij ook interessant). Nog steeds actief in de Eindhovens muziekscene.
André van Duinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef Stefan het volgende:
Waarom Andre van Duin nooit is geweest is me iig een raadsel
Dertig dagen tegenwoordig (ik las het in de iPad app, weet niet of het ook voor de website geldt).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je maar 10 dagen de mogelijkheid hebt om het terug te kijken.
Was wel een leuke uitzending trouwens.
Iemand die de wetenschappelijke wereld combineerde met kunst door zijn opleiding tot wiskundige.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dertig dagen tegenwoordig (ik las het in de iPad app, weet niet of het ook voor de website geldt).
Maar daardoor kun je de uitzending met Paul Verhoeven helaas niet terugkijkenquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar daardoor kun je de uitzending met Paul Verhoeven helaas niet terugkijken
Balen idd, ik zou zo graag de afleveringen gepresenteerd door Joris Luyendijk terugzien...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar daardoor kun je de uitzending met Paul Verhoeven helaas niet terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |