janmaat ook amper gezien. Nelom vond ik ook niet slecht. Verder wel eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef ace_eleven het volgende:
Mulder 7
Nelom 5
BMI 4
De Vrij 6
Janmaat 7
Clasie 5
Vormer 3
Immers 5
Goossens 4
Schaken 5
Pellè 4
Tot zoverre mijn analyse
Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgende week Twente, nou dat word niks...
Precies, Feyenoord moet net als PSV de eigen jeugd eens de kans geven!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Zoveel waarheid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn.
Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.
Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar vrij weinig progressie geboekt naar mijn mening.
Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.
Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.
Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
De kwaliteiten heeft hij wel maar je weet natuurlijk niet wat er in de afgelopen weken gebeurd kan zijn, qua trainingsarbeid enz. (ik ook niet hoor)quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
Zijn nog kutter dan ons gelukkig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.
Ik denk dat het beter was geweest als we De Vrij en/of BMI verkocht hadden. Kongolo kan het moeiteloos opvullen en dat geld kunnen we ook wel gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn.
Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.
Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.
Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.
Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.
Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
Helaas spelen we op gras.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.
Zo het seizoen is al over jonge jonge wat een opportunisme zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen?![]()
Misschien iets te voorbarig na 1 wedstrijd, zijn eerste wedstrijden vorig seizoen waren immers ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen?![]()
Beetje voorbarig om op basis van 1 wedstrijd te concluderen hé sukkeltje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zowel de slechte prestaties van Feyenoord als de uitblinkende Mokotjo + goal Fernandez. Bizar inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?
Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.
Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten.
Maar was dat niet de hele insteek? Eerst proberen de wedstrijd met positiespel naar je toe te trekken, en dan als plan B alle lange ballen op Pellè.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens was hij vandaag inderdaad nogal onzichtbaar, maar dat komt met name door de matige aanvoer.
[..]
Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.
Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.
Die zoeken altijd weer een zondebok, omdat prodigy Vilhena er niet in stond.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten.
Geen idee. Maar dat neemt niet weg dat met Vilhena ipv Vormer de benodigde creativiteit er wel is. Een middenveld met Immers, Clasie en Vilhena is nog steeds te zwak. Bovendien is het te statisch. Je ziet de spelers slechts in een bepaald vierkantje lopen en angstig eruit komen. Dan maak je het de tegenstander veel makkelijker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?
Men mist Boetius.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef fantasyboy het volgende:
Als je een middenveld met vormer goosens clasie opstelt heb je 3 van dezelfde soort spelers, lopers en ballenafpakkers ...onmogelijk dat je hiermee wedstrijden zult gaan winnen of je moet alleen controlerend willen voetballen zonder creativiteit...
Ik vond Schaken één van de minste spelers van de wedstrijd. Al haalde niemand z'n niveau, ook Martins Indi bewees Feyenoord geen goede dienst op z'n favoriete positie als hij geacht werd "zichzelf in de etalage te spelen".quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Het zegt denk ik voldoende dat het meeste gevaar komt van een speler die totaal niet in de wedstrijd zit (Schaken).
Waar moesten ze anders mee beginnen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef arjan1212 het volgende:
Studio Sport begint zowaar met Pec-Feyenoord
Ja, ben ook heel benieuwd of hij het seizoen wel afmaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
Absoluut, dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.
Ja, oke zit wel wat in, maar dan nog zou ik het niet in het openbaar doen. Was bij psv achterin natuurlijk veel te lang hetzelfde verhaal: tegen marcelo kun je van alles zeggen maar die leert niks meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.
Als hij al 2 jaar steeds weer tegen dezelfde problemen en fouten aanloopt en er niets gedaan wordt met zijn inbreng kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment moedeloos wordt en de verantwoordelijkheid volledig bij de spelers legt.
Een beetje Mario Been stijl.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mimja edit.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks.
Het is te hopen dat Van Gaal ze passeert.quote:
Oh ja.quote:
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat. Die was godverdomme tegen getafe vorige week nog de man van de wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wauw, wauw.
Hopeloos zeg, en ook des Feyenoords dat Fernandez m maakt![]()
Maar waarom speelden in godsnaam Vormer en Goossens (en Mathijsen niet)????
Voor FC Twente hoef je op dit moment echt niet bang te zijn. Die komen thuis niet eens voorbij RKC Waalwijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week eerst nog thuis tegen Twente...
[..]
Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente thuis pakken we wel, alleen jammer van die afslachting in de Arena de week daarna![]()
Eerste 3 wedstrijden: 3 punten
Klopt. Die BMI bij Studio sport trouwensquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.
Zijn we mooi klaar mee. De spelers maakten nu al een uitgebluste indruk. Alsof ze niet fit zijn en er al een heel seizoen op hebben zitten. Iets dat ze bij FC Rijnmond ook al opmerkten overigens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even zonder dollen, die Koeman wordt toch ook gek als ie ziet wat er moet gebeuren?
Volgende week eerst nog thuis tegen Twente, dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks. Vervolgens de Klassieker in de ArenA. Europees. Dan NAC thuis, weer Europees, Roda thuis
quote:Graziano Pellè was niet tevreden over het optreden van Feyenoord tegen PEC Zwolle. De Rotterdamse ploeg verloor het duel met 2-1 in Zwolle. De spits liet zijn boosheid duidelijk merken in het veld na de keuzes van Koeman over de wissels, maar ook richting zijn teamgenoten, bij met name Miquel Nelom en Lex Immers.
Ronald Koeman is niet blij met het gedrag van Pellè binnen het veld. ‘Teleurgesteld zijn mag, maar hier ben ik niet blij mee’, zo zei de coach na afloop tegenover FOX Sports. ‘Met elkaar moet je het seizoen starten en met elkaar ga je verder. In vind het altijd not done om dat in het veld te doen’, aldus Koeman.
‘Binnenskamers mag en moet je elkaar de waarheid vertellen, maar op het veld moet je altijd uitstralen dat je een team bent. Daar hoort acceptatie ook bij. Iedereen maakt fouten. Je zit bij ons ook dat zodra het even tegenzit, we als team ook terugvallen’, besluit de coach van Feyenoord.
Stefan de Vrij kon de woede van Pellè beter begrijpen. ‘Als het niet loopt, raken jongens geïrriteerd, dat is logisch.’
typische taal van een havenarbeiderquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef PIETR het volgende:
Gewoon straftrainig, kaartjes terugbetalen, terug laten lopen naar Rotterdam. Dat ze maar is gaan werken voor hun kankercenten.
Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat.
Ze motte geweun kiedettie halenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
typische taal van een havenarbeider
Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zegquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef elCholo het volgende:
[..]
Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.
Inderdaad. Hij speelt al maanden vrij matig, dat begon vorig seizoen al. Hij kan veel beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zeg
Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
Yo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Prettige vakantie, hè.
Laat je niet gek maken door dat mooie cluppie uit Rotterdam.
Dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.
Wanneer hebben wij voor het laatst verzorgd voetbal gespeeld? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Haringkop het volgende:
Het meest schrijnende is dat zwolle gewoon verzorgerder voetbal speelt dan ons..
NEC uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij voor het laatst verzorgd voetbal gespeeld? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
Onze technische staf heeft er totaal geen kijk op. Mokotjo is echt veel beter dan Singh / Vormer / Immers ..quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd bleek wederom een hinderlijke onderbreking tussen het zuipen door.
Al kon ik nog wel 'genieten' van Mokotjo. Als voorzitter van zijn fanclub.
Zegt toch genoeg. Ik heb het idee dat er ook niet heel veel groei in dit Feyenoord zit. Pas als er een creatieveling het middenveld opkomt, kunnen ook andere spelers zich verder ontwikkelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij voor het laatst verzorgd voetbal gespeeld? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
Vind ik te vroeg om te zeggen. Vaak genoeg deelde hij ook mee in de misère. Ik zag Leerdam ook een goede wedstrijd spelen, ondanks zijn grote fout.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onze technische staf heeft er totaal geen kijk op. Mokotjo is echt veel beter dan Singh / Vormer / Immers ..
Vraag me af waar die gast is die Ono enzo heeft gescoutquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onze technische staf heeft er totaal geen kijk op. Mokotjo is echt veel beter dan Singh / Vormer / Immers ..
Veel mensen hebben blijkbaar nogal een hoog verwachtingspatroon. Feyenoord eigen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Feyenoord fanforums na een slechte wedstrijd
Jij moet voor de story gaan werken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef fantasyboy het volgende:
IK KOM tot de conclusie dat Feyenoord teveel gefrustreerde spelers rondlopen
BMI
de Vrij
Pelle
Clasie
Jan Maat
Allemaal deze zomer in verband gebracht met transfers en het grote geld...
Allemaal mislukt dus lopen ze zwaar teleurgesteld nog in de kuip rond.
Ja ook daar zijn ze nogal van de duimzuigerij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Je bedoelt voetbal international?
Er zitten daar echt mensen die het liefst met een doorgeladen wapen de spelersbus opwachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel mensen hebben blijkbaar nogal een hoog verwachtingspatroon. Feyenoord eigen.
Wat lul je nou man...quote:
Ik zag ook hier een post voorbij komen van de spelersbus die zichzelf tegen een boom mag vouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er zitten daar echt mensen die het liefst met een doorgeladen wapen de spelersbus opwachten
Het is Janmaat, en verder kan ik me niet voorstellen dat dat de reden is dat ze gefrustreerd zouden rondlopen. Verder hebben ze allen bewust nog niet lang geleden een (verlengd) contract getekend, en asen ze bewust op selectie voor het nationale elftal op het WK in 2014 en een beoogde daaropvolgende toptransfer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef fantasyboy het volgende:
IK KOM tot de conclusie dat Feyenoord teveel gefrustreerde spelers rondlopen
BMI
de Vrij
Pelle
Clasie
Jan Maat
Allemaal deze zomer in verband gebracht met transfers en het grote geld...
Allemaal mislukt dus lopen ze zwaar teleurgesteld nog in de kuip rond.
Dat betekent nog niet dat ze daardoor gefrustreerd zijn. Dat maakt die kronkel in je hoofd ervan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Wat lul je nou man...
Al die bovenstaande spelers zijn met diverse engelse en Italiaanse clubs in verband gebacht dus wat nou story?
Jij bent de enige met een kronkel hier idioot...quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze daardoor gefrustreerd zijn. Dat maakt die kronkel in je hoofd ervan.
Ok man. Wel raar dat ze dan wel contracten verlengen als ze zo graag weg willenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een kronkel hier idioot...
Deze spelers hopen allemaal op het grote geld.
Net zoals hun Makelaars
Jou heb ik al zoveel onzin uit zien slaan dat je niet meer serieus te nemen bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jij bent de enige met een kronkel hier idioot...
Deze spelers hopen allemaal op het grote geld.
Net zoals hun Makelaars
Ik denk dat deze spelers de weg beetje kwijt zijn op dit moment. Ik zie gewoon niet meer de inzet die ze in hun begin van hun carriere bij Feyenoord hadden. Er lopen een paar naast hun schoenen en denken dat ze met minimale inspanningen een goede wedstrijd kunnen spelen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is Janmaat, en verder kan ik me niet voorstellen dat dat de reden is dat ze gefrustreerd zouden rondlopen. Verder hebben ze allen bewust nog niet lang geleden een (verlengd) contract getekend, en asen ze bewust op selectie voor het nationale elftal op het WK in 2014 en een beoogde daaropvolgende toptransfer.
Maar als ze zo blijven voetballen komt hun selectie serieus in gevaar (en ook de eventuele toptransfers).
Die kopbal ook weer van hem. Man man manquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In de meeste gassies heb ik nog wel vertrouwen maar Immers heeft zichzelf zo langzamerhand wel een brevet van onvermogen opgespeld.
Jij snap er weinig van.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man. Wel raar dat ze dan wel contracten verlengen als ze zo graag weg willen
Ja, vast.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Jij snap er weinig van.....
Ze kunnen ook niet verlengen en dan zonder club komen te zitten, of geblesseerd raken. Uiteindelijk laat de praktijk zien dat de clubs afhaken en anders spelers halen...
quote:Koeman: 'De Vrij ligt, terwijl spitsen blijven staan'
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was vandaag na de nederlaag bij PEC Zwolle (2-1) kritisch op het optreden van zijn aanvoerder Stefan de Vrij. De verdediger liet zich in de slotfase aftroeven door Guyon Fernandez, die vervolgens de winnende maakte voor de thuisploeg.
'Ik zie te vaak dat hij na een luchtduel op de grond ligt en de spits van de tegenstander niet. Dat kan niet', zei Koeman. Hij noemde De Vrij dan ook 'te lief'. 'Het is leuk en aardig als je goed kan opbouwen en inschuiven, maar hij moet meedogenlozer zijn. Dit zijn pijnlijke momenten, ook al is hij pas 21 jaar.'
Koeman vond sowieso dat zijn elftal een moeilijke wedstrijd speelde. 'We hadden veel balbezit, maar we slaagden er niet in gevaarlijk te worden. De bal ging te vaak terug in plaats van vooruit. Uiteindelijk komen we op een gelukkige manier op gelijke hoogte en dan moet je eigenlijk blij zijn met een punt. Helaas konden we dat niet vasthouden, dat maakt het extra teleurstellend.'
het is pas irritant als ze dat gebruiken als excuusquote:
Inderdaad. De Vrij bijvoorbeeld, die is al aan z'n 4de seizoen bezig als het niet meer is. Die heeft al meer Eredivisie-ervaring als veel spelers van 5 jaar ouder. Toch blijft hij dezelfde fouten maken en lijkt hij geen noemenswaardige stappen te maken in zijn ontwikkeling. Niet dat het een slechte verdediger is, maar hij maakt soms de indruk niet beter te kunnen dan z'n huidige niveau (met z'n wisselvallige prestaties en gebrek aan scherpte zo nu en dan).quote:
Ik denk dat deze jonge spelers meer gebaat zijn bij een harde hand en strenge trainingsmethoden, dan een luisterend oor en een arm om de schouder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien moeten ze De Kromme een tijdje bij de trainersstaf toevoegen. Voor raad en daad enzo.
Dat is ook wel waar ja...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jonge spelers meer gebaat zijn bij een harde hand en strenge trainingsmethoden, dan een luisterend oor en een arm om de schouder.
GMTAquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Muto het volgende:
Ah, vandaag hebben ze het wel over Feyenoord bij SV.
Maaide in de eerste helft ook weer over de bal voor open doel, lag weer een paar keer te janken op de grond om niks. En dan zo verongelijkt naar de kant toe lopen. Met zn leidersrolquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In de meeste gassies heb ik nog wel vertrouwen maar Immers heeft zichzelf zo langzamerhand wel een brevet van onvermogen opgespeld.
Ik ook, wat een droeftoeters allebei. Immers geprobeerd (te lang) en te licht bevonden. van hem hoeven we echt niks meer te verwachten. Evenals Verhoek, die ondanks zijn neusoperatie er vandaag niet uitzag alsof hij meer lucht binnenkreeg ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Maaide in de eerste helft ook weer over de bal voor open doel, lag weer een paar keer te janken op de grond om niks. En dan zo verongelijkt naar de kant toe lopen. Met zn leidersrol
Vind het opstellen van Immers een minachting van het publiek. Maakt veel meters, maar hij kan gewoon totaal niet voetballen.
Zal blij zijn als hij vertrekt. Samen met Verhoek.
Te Vrede zat er al.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef arjan1212 het volgende:
ja je stuurt fernandez weg en je haalt te vreede als vervanger ? Daar schiet je toch geen zak mee op ?
Pelle jaagt al genoeg op de vrouwtjes op het strand.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is lui.
Pelle moet eens meer werken. Immers vreet het gras op en jaagt op elke bal. En Pelle maakt zich alleen maar druk of zijn haar nog wel goed zit.
Pelle moet meer jagen.
Eerst zal er iemand moeten worden verkocht en dan is het nog de vraag wat er dan overblijft om te kunnen besteden.quote:
Er moet niemand verkocht worden, er mogen bepaalde spelers weg mits er veel geld op tafel komt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst zal er iemand moeten worden verkocht en dan is het nog de vraag wat er dan overblijft om te kunnen besteden.
Denk dat de waarde van Clasie,De Vrij en BMI flink gedaald zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er moet niemand verkocht worden, er mogen bepaalde spelers weg mits er veel geld op tafel komt.
Door deze ene wedstrijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denk dat de waarde van Clasie,De Vrij en BMI flink gedaald zijn
Pelle moet helemaal niet harder werken. Hij moet gewoon de ballen die hij krijgt erin schieten. Heeft ie vandaag eigenlijk wel een bruikbare bal gehad?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is lui.
Pelle moet eens meer werken. Immers vreet het gras op en jaagt op elke bal. En Pelle maakt zich alleen maar druk of zijn haar nog wel goed zit.
Pelle moet meer jagen.
De Vrij blundert iedere wedstrijd en Clasie is al een half jaar hopeloos uit vorm.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Door deze ene wedstrijd?Dat denk ik niet.
Is die Achabar nou echt zo goed dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me toch echt af wat Koeman tegen Achabar heeft. Is hij een keer beroofd door een mocro?
Dat klopt, maar ik bedoelde, gedaald ten opzichte van wanneer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:58 schreef eight het volgende:
[..]
De Vrij blundert iedere wedstrijd en Clasie is al een half jaar hopeloos uit vorm.
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is die Achabar nou echt zo goed dan?
Vermoedelijk waren ze in de winter meer waard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoelde, gedaald ten opzichte van wanneer?
Bieren vaak met elkaar op de Meent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom hebben spelers zoals Immers en Verhoek zoveel krediet bij Koeman?
Koeman is natuurlijk ook geen wereld trainer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom hebben spelers zoals Immers en Verhoek zoveel krediet bij Koeman?
Relatief gezien wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te beoordelen. Wintertransfers leveren meestal minder op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef eight het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Vermoedelijk waren ze in de winter meer waard.
In aanleg zeker beter dan Immers of Verhoek, maar aan de mentaliteit moet misschien nog wat veranderen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ehm, de supporters zaten niet te wachten op Immers hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:17 schreef F.M.D. het volgende:
Dat non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is vooral te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten. Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
idd, vanaf dag 1 heb ik eigenlijk alleen maar (terechte) scepsis gehoordquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ehm, de supporters zaten niet te wachten op Immers hoor.
Vanaf dag 1 dat bekend werd dat Feyenoord interesse had ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, vanaf dag 1 heb ik eigenlijk alleen maar (terechte) scepsis gehoord
Ja. Grootste misvatting over Feyenoord ooit. Over komen waaien in de jaren 90.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:00 schreef sig000 het volgende:
Feijenoord staat voor hard werken, veel rennen en soms een geniale actie.
Ik zal het goedmaken, de eerste club in NL met de Europacup.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Grootste misvatting over Feyenoord ooit. Over komen waaien in de jaren 90.
Je bedoelt die beker waar geen een club buiten de kleine competities wat om geeft?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal het goedmaken, de eerste club in NL met de Europacup.
Nee, die beker met de grote oren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bedoelt die beker waar geen een club buiten de kleine competities wat om geeft?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Koeman lijkt er echt geen zin in te hebben meer geklaagd in deze voorbereiding dan in alle voorgaande seizoenen samen.
Komt over alsof hij de grip op de groep kwijt is en totaal geen zin meer heeft in de job.
Weet niet waar al zijn negativisme vandaan komt maar hij kan beter opstappen.
Doet me bijna denken aan Been/Beenhakker, alleen de nadruk leggen op negatieve zaken.
Hij had er waarschijnlijk meer van verwacht. Valt echt op hoe enorm negatief hij sinds kort is in de media zelfs over de meest onbelangrijke zaken zoalsde gang naar het trainingsveld maakt hij zich nu druk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft aardig wat op de rails weten te zetten en het is afwachten wat er komend seizoen gaat uitkomen.
Zou wel des Koemans zijn in ieder gevalquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Koeman lijkt er echt geen zin in te hebben meer geklaagd in deze voorbereiding dan in alle voorgaande seizoenen samen.
Komt over alsof hij de grip op de groep kwijt is en totaal geen zin meer heeft in de job.
Doet me bijna denken aan Been/Beenhakker, alleen de nadruk leggen op negatieve zaken.
Onzin man. Deed hij vorig jaar en de jaar daarvoor ook. Alleen toen won hij, dus was het goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Koeman is natuurlijk ook wel een trainer die na zijn goede resultaten graag wil cashen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had er waarschijnlijk meer van verwacht. Valt echt op hoe enorm negatief hij sinds kort is in de media zelfs over de meest onbelangrijke zaken zoalsde gang naar het trainingsveld maakt hij zich nu druk.
Toen hij aangesteld werd was het ook al zo hoorde je hem niet zeuren.
Doe maar geen trein-gerelateerde-vergelijkingen in combi met Koemanquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft aardig wat op de rails weten te zetten en het is afwachten wat er komend seizoen gaat uitkomen.
Sorry, die snap ik even niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar geen trein-gerelateerde-vergelijkingen in combi met Koeman
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar geen trein-gerelateerde-vergelijkingen in combi met Koeman
Flauw grapjequote:Op maandag 5 augustus 2013 01:34 schreef sig000 het volgende:
Na een kleine google search snap ik het wat beter nu.
Noem eens voorbeelden dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onzin man. Deed hij vorig jaar en de jaar daarvoor ook. Alleen toen won hij, dus was het goed.
Denk eerder een winnaar pur sang die ziet dat je met deze groep zonder versterkingen of beoogde groei nooit kampioen zal worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Koeman is natuurlijk ook wel een trainer die na zijn goede resultaten graag wil cashen.
In hoeverre kan een trainer zo'n groep beter maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk eerder een winnaar pur sang die ziet dat je met deze groep zonder versterkingen of beoogde groei nooit kampioen zal worden.
Dat is altijd zijn ambitie geweest vanaf dag 1 terug naar de absolute top van Nederland.
Begrijp de frustratie wel maar het moet niet gaan doorwerken binnen de spelersgroep.
Lastig te zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
In hoeverre kan een trainer zo'n groep beter maken?
Koeman valt ook pas nu een beetje op zijn plek.
Grote factor blijft nog altijd geluk en dat kan maar zo veranderen.
Toen Koeman begon bij Feijenoord was hij het lachertje van de trainersgilde.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig te zeggen
Het is uiteindelijk zijn taak spelers te motiveren en vandaag leek eerder een gebrek aan motivatie dan aan kwaliteit. De Vrij en Clasie zetten de slechte lijn van de tweede helft van vorig seizoen gewoon ook doodleuk voort.
Spijtig dat ze nog niet verkocht zijn voor een mooi bedrag dit zag je aankomen. Indi idem.
Je doet alsof het iets nieuws is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
Ik proefde wel wat berusting bij Koeman over het feit dat deze groep niet veel beter kan blijkbaar. Hij zal ook wel balen dat de selectie (die veel kwaliteit mist) niet op een manier versterkt kan worden.
Kwam allemaal niet bijster positief over. Maar ik twijfel er niet aan of hij het seizoen wel afmaakt. We zijn ook pas 1 wedstrijd bezig
Hij heeft op voorhand aangegeven dat dit het zwaarste seizoen bij de club gaat worden toch wel een vrij vreemde uitspraak als je ziet dat de selectie waar hij derde mee werd vrijwel geheel compleet is gebleven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen Koeman begon bij Feijenoord was hij het lachertje van de trainersgilde.
Dat heeft ie aardig recht gezet, het is inderdaad de vraag of hij nog de inspiratie heeft om nog een jaar door te gaan met grote kans op mindere prestaties.
Hij voelt de bui al hangen misschien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft op voorhand aangegeven dat dit het zwaarste seizoen bij de club gaat worden toch wel een vrij vreemde uitspraak als je ziet dat de selectie waar hij derde mee werd vrijwel geheel compleet is gebleven.
Hier snij je toch een belangrijk punt aan ja. Feyenoord heeft ongelofelijk veel wedstrijden met 1 goal verschil gewonnen, het kwartje viel dus misschien wel erg vaak in het voordeel van Feyenoord. Dit heeft natuurlijk niet alleen met geluk te maken, maar overtuigend was het niet. Bovendien schoot Pelle ze er vorig jaar soms wel erg makkelijk binnen, het is sowieso erg lastig voor hem om zijn prestatie van vorig jaar te evenaren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet alsof het iets nieuws is?
Was vorig seizoen ook al. Tweede seizoenshelft een enorme reeks aan matige wedstrijden voor de kiezen gehad en nauwelijks fris en sprankelend voetbal. Wedstrijden die gewonnen werden waren veelal 1-0 of 2-1 wedstrijden.
Dan wordt het ook een beetje een self fulfilling prophecy hè. Iedereen brandt hem vanaf het begin al af. Dat voetbalt voor zo'n jongen ook niet echt prettig. Desondanks doet hij het best aardig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, vanaf dag 1 heb ik eigenlijk alleen maar (terechte) scepsis gehoord
1 maar liefstquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pelle moet helemaal niet harder werken. Hij moet gewoon de ballen die hij krijgt erin schieten. Heeft ie vandaag eigenlijk wel een bruikbare bal gehad?
'Immers vreet het gras op'Ja hij rent als een kip zonder kop het veld over, maar voegt verder helemaal niets toe. Een verschrikking is het.
Wat mentaliteit betreft schijnt hij niet tot Koeman zijn tevredenheid te zijn. Ik zie in hem wel een creatieve buitenspeler (beter dan Goossens). Of in een 4-4-2 schaduwspits.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me toch echt af wat Koeman tegen Achabar heeft. Is hij een keer beroofd door een mocro?
Hij ontbeert gewoon bepaalde kwaliteiten die supporters wel graag zien. Hij krijgt verder ruimschoots vertrouwen van de TS en wordt verder niet echt uitgejouwd. Hij laat alleen weinig zien wat de kritieken de mond snoert. Ik ben zelf ook niet echt fan van hem, maar ik zie wel de nodige toegevoegde waarde in een rondrennend drafpaard. Het zet druk op de tegenstanders, creeert ruimtes voor anderen, en houdt het spel dus wat dynamischer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan wordt het ook een beetje een self fulfilling prophecy hè. Iedereen brandt hem vanaf het begin al af. Dat voetbalt voor zo'n jongen ook niet echt prettig. Desondanks doet hij het best aardig.
De manier waaropquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef eight het volgende:
Wat een drama hier zeg. We verliezen het eerste duel en meteen is het seizoen verloren
Ja, ik heb het een beetje gemist, maar waarom zat Cisse niet op de bank? Gepasseerd door Koeman of was er iets?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
De manier waarop
0 inzet, 0 passie. En Schaken () kon die niet wisselen, want hij had geen andere snelle buitenspelers op de bankt
Geen idee. Ik was al verbaasd dat hij er niet in stond (RB van Zwolle is toch niet dusdanig snel in tegen stelling tot hun LB), maar hij zat dus zelfs niet op de bank. Niks over een blessure gehoord, dus ik denk gepasseerd ja. Rare actie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik heb het een beetje gemist, maar waarom zat Cisse niet op de bank? Gepasseerd door Koeman of was er iets?
Kijk, Immers is inderdaad geen speler die je zou kopen als je vele miljoenen te besteden had. Dan kun je voor grote talenten als Maher gaan. Maar gezien het budget van Feyenoord, vind ik het een heel redelijke aankoop. Tuurlijk hoop ik dat we over 4/5 jaar betere spelers kunnen kopen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij ontbeert gewoon bepaalde kwaliteiten die supporters wel graag zien. Hij krijgt verder ruimschoots vertrouwen van de TS en wordt verder niet echt uitgejouwd. Hij laat alleen weinig zien wat de kritieken de mond snoert. Ik ben zelf ook niet echt fan van hem, maar ik zie wel de nodige toegevoegde waarde in een rondrennend drafpaard. Het zet druk op de tegenstanders, creeert ruimtes voor anderen, en houdt het spel dus wat dynamischer.
Het feit dat je daar gisteren weinig van terug zag komt mijn inziens voornamelijk omdat Vormer overal te laat was en daar waar hij moest kaatsen nam hij de bal eerst 3 keer aan, erg weinig constuctieve opbouw gezien (en zijn 'befaamde' vrije trappen hielpen ook niet). De flanken waren natuurlijk erg zwak, Schaken kwam zijn man niet voorbij, en Goossens heb ik volgens mij geen enkele flank-actie zien maken, en aangezien de backs konden ook geen potten breken, tsja, dan houdt het wel een beetje op ja...
Maher? Lijkt me wat te hoog gegrepen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kijk, Immers is inderdaad geen speler die je zou kopen als je vele miljoenen te besteden had. Dan kun je voor grote talenten als Maher gaan. Maar gezien het budget van Feyenoord, vind ik het een heel redelijke aankoop. Tuurlijk hoop ik dat we over 4/5 jaar betere spelers kunnen kopen..
Vond hem ook niet erg slecht tegen Zwolle. Jammer van die kopbal, dat wel. Maar hij jaagte de boel tenminste wel af. Ik had persoonlijk Vormer gewisseld, die was continu te laat zoals je al zegt (gaf wel enkele zeer goede passes) en hij had bovendien al geel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maher? Lijkt me wat te hoog gegrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door H.FR op 05-08-2013 09:53:43 ]Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
'Dan kunnen we voor talenten als Maher gaan.'quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb het er toch duidelijk over dat we dat SOORT talenten zouden kunnen aantrekken als we meer te besteden zouden hebben.
Lastig he lezen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'Dan kunnen we voor talenten als Maher gaan.'
Eehh... alleen dan niet Maher?
Jemig wat ben jij een verschrikkelijk triest geval. Ga je schamen in een donker hoekje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'Dan kunnen we voor talenten als Maher gaan.'
Eehh... alleen dan niet Maher?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik kan er weinig van maken. Hoewel ik de redenatie van talenten als Maher of de klasse van Maher o.i.d. op te pikken wel vermakelijk vind.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb het er toch duidelijk over dat we dat SOORT talenten zouden kunnen aantrekken als we meer te besteden zouden hebben.
Het feit dat je het voor immers lijkt op te nemen vind ik nog verontrustender dan die bak onzin over meer te besteden hebben als club.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het feit dat je het voor immers lijkt op te nemen vind ik nog verontrustender dan die bak onzin over meer te besteden hebben als club.
Okee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het feit dat je het voor immers lijkt op te nemen vind ik nog verontrustender dan die bak onzin over meer te besteden hebben als club.
Wat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Fijn, ga nu de akkers maar weer ploegen
ja, Immers deed het niet slechter dan het verwachtingspatroonquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kijk, Immers is inderdaad geen speler die je zou kopen als je vele miljoenen te besteden had. Dan kun je voor grote talenten als Maher gaan. Maar gezien het budget van Feyenoord, vind ik het een heel redelijke aankoop. Tuurlijk hoop ik dat we over 4/5 jaar betere spelers kunnen kopen..
Vond hem ook niet erg slecht tegen Zwolle. Jammer van die kopbal, dat wel. Maar hij jaagte de boel tenminste wel af. Ik had persoonlijk Vormer gewisseld, die was continu te laat zoals je al zegt (gaf wel enkele zeer goede passes) en hij had bovendien al geel.
10 basisspelers vervangen tov je selectie van 50-70 mln van vorig jaar kan je ook zorgen baren, hou je lekker met je eigen zaken bezigquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat?
Ergens kan het ook niet als verassing komen. Koeman geeft niks anders dan slechte signalen. Pelle loopt na wedstrijd #1 al op zn medespelers te mekkeren. Vilhena op de bank. Met name die laatste is pas een reden om je zorgen te maken.
Ik vond zelf dat Nelom het nog wel aardig deed juist (aardig, niet meer dan dat). Wel Goossens en Vormer inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja, Immers deed het niet slechter dan het verwachtingspatroon
Ik had Vormer inderdaad ook gewisseld, nog voor de rust, ik zei het mijn vriendin nog vlak voor de overtreding randje 16 in de 43e minuut, ik dacht nog, neeeeejjj, niet nu nog een penalty ook...
Hij deed erg weinig goed hoor vond ik.
Ik vond met name in de eerste helft Nelom ook niet best, dekte ook een paar keer zijn man aan de verkeerde kant, had regelmatig steun nodig in de dekking, passt achter de man bij een van de weinige kansrijkere situaties (al had hij natuurlijk weinig steun aan Goossens).
Als Koeman zo wilt rouleren, en ziet dat het zo klote gaat, had ik in de rust gewoon Nelom, Goossens en Vormer eraf getrokken en een donderspeech gehouden dat het wat anders moest...
3 spelers gezamenlijk voor 40 miljoen verpatsen, de zaak opblazen en opnieuw starten. Niet doen alsof dergelijk scenario je niet zou bekoren bij feyenoord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
10 basisspelers vervangen tov je selectie van 50-70 mln van vorig jaar kan je ook zorgen baren, hou je lekker met je eigen zaken bezig
Dat vond ik raarder dan het passeren van Vilhena. Cisse is duidelijk onze beste vleugelspeler na Boetius, speelde ook goed tegen Getafe. Waarom Koeman hem dan niet eens op de bank zet, snap ik echt niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was al verbaasd dat hij er niet in stond (RB van Zwolle is toch niet dusdanig snel in tegen stelling tot hun LB), maar hij zat dus zelfs niet op de bank. Niks over een blessure gehoord, dus ik denk gepasseerd ja. Rare actie.
Dit inderdaad. Want Goossens was tegen Getafe ook al verschrikkelijk slecht. (gaten dichtlopen, balverlies, duels verliezen). Ik denk dat hij toch nog kampt met het imago dat Been hem heeft aangesmeerd. En Koeman lijkt geen fan van hem te zijn. Ik wil wedden dat als hij volgend jaar zijn plek ergens vindt, dat hij kan uitgroeien tot een belangrijke speler die nog best een transfersom voor die club kan gaan opleveren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vond ik raarder dan het passeren van Vilhena. Cisse is duidelijk onze beste vleugelspeler na Boetius, speelde ook goed tegen Getafe. Waarom Koeman hem dan niet eens op de bank zet, snap ik echt niet.
Hij moet wel uitkijken met dat rouleren, ik zou niet meer dan 2 wisselingen per wedstrijd doorvoeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Grifte het volgende:
Nelom probeerde drie keer uit te verdedigen de laatste tien minuten, drie vuurpijlen![]()
Benieuwd wie er zondag spelen als Koeman zijn roulatiebeleid doorzet, komt een druk maandje aan met Europees/klassieker/internationals.
Ik zou het achterin denk ik nog zo laten staan en dan Goossens en Vormer eruit. Maar ik heb geen idee wat we kunnen verwachten. Ik hoop wel dat het een redelijke pot+overwinning wordt, want ik neem m'n vriendin mee (en de dag ervoor trouwen we, dus het moet wel een leuke dag worden).quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ga ervan uit dat Mathijssen er gewoon weer instaat, en ik twijfel of BMI of Nelom links staat, zal wel (mi onterecht) BMI zijn met dat etalage-verhaal. Verder denk ik dat hij Goossens OF Vormer inderdaad zal vervangen, ik hoop stiekem op beiden, want met Vilhena en Cisse gaat het echt niet slechter dan gisteren...
Na deze wedstrijd zou ik het hele elftal overhoop gooien, gewoon omdat het kan. Laat De Vrij en BMI maar even banken bijv.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij moet wel uitkijken met dat rouleren, ik zou niet meer dan 2 wisselingen per wedstrijd doorvoeren.
Ik zou achterin de Vrij er eens een keer uithalen met zijn wekelijkse foutje, slappe hap als aanvoerder, en altijd maar hetzelfde praatje na de wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ga ervan uit dat Mathijssen er gewoon weer instaat, en ik twijfel of BMI of Nelom links staat, zal wel (mi onterecht) BMI zijn met dat etalage-verhaal. Verder denk ik dat hij Goossens OF Vormer inderdaad zal vervangen, ik hoop stiekem op beiden, want met Vilhena en Cisse gaat het echt niet slechter dan gisteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Wat hebben die gasten van Feyenoord in de voorbereiding gedaan?
Van Ronald Koeman had ik begrepen dat hij met Feyenoord iets anders wilde gaan spelen dan vorig jaar. Hij wilde meer voetbal zien. Ik vond dat een loffelijk streven. Ik snapte daarom wel dat Martins Indi in het defensieve centrum kwam te spelen.
Maar dat Goossens in de basis stond en Vilhena niet, begreep ik een stuk minder. Maar wat doet het ertoe? Als je de competitie begint zoals de Feyenoorders deden, ben je dat mooie shirt niet waard.
Ik ben vooral afgeknapt op het centrale duo achterin. Het is het duo dat in het Nederlands elftal dezelfde rol zou moeten spelen. Nou, dan gaan we mooi voor gek staan in Brazilië als die jongens zich niet snel verbeteren. Ik heb het vaak voor Martins Indi opgenomen, maar die was verschrikkelijk slecht tegen Zwolle.
Hij liep maar en liep maar, holde met de bal aan de voet zijn eigen spelers voorbij en passte maar weer terug als hij het na vijftig meter niet meer wist. Wat hebben die gasten in de voorbereiding met elkaar gedaan? Kan iemand me dat vertellen?
De Vrij, wat word ik moe van die jongen na de wedstrijd. Altijd maar weer het verhaal dat ze niet genoeg gebracht hebben, dat ze de ballen niet kwijt konden. Hij moet maar eens een tijdje voor de spiegel gaan staan en dan dezelfde teksten uitslaan, dan krijgt hij vast door hoe irritant dat elke keer klinkt.
Ik blijf ervan overtuigd dat Feyenoord een van de titelkandidaten is, maar dan moet de club en dan moeten de spelers dat wel willen uitstralen. Naar wat ik begrijp, wil men bij Feyenoord druk wegnemen en niet te veel verlangen van die jongens. Ik vind dat echt verkeerd. Je moet juist de druk verhogen, ze moeten weten dat ze voor een grote club spelen.
Dan mag je best een keer zenuwachtig zijn en eens wat minder spelen, maar je moet wel weten dat in Rotterdam alleen de titel telt. Zo moeten die jongens opgevoed worden, het zijn geen kasplantjes, maar dat maak je ervan als je hen niet harder begeleidt. Dan zetten ze de laatste en beslissende stap niet.
Ze laten zich nu opzij zetten door PEC Zwolle! Laat ik eerlijk zeggen, dat ik PEC een aardige ploeg vind, een voetballende ploeg, aanvallend gericht. Dat was vorig jaar al en nu weer. Mooi hoor. Maar de ex-Feyenoorders Mokotjo en Fernandez sleepten de overwinning binnen voor Zwolle. Dat mag je niet laten gebeuren als Feyenoorder. Dat moet je eer te na zijn.
In de slotfase verliest De Vrij een kopduel en Martins Indi Indi deed op voortreffelijke manier een etalagepop na: 2-1. Met die uitslag kwamen ze goed weg. Het had makkelijk 4-1 kunnen zijn.
En waar was Pellè, vraag ik me af. Op kunstgras moet je hem maar niet meer laten voetballen, denk ik. Maar ik voelde me ook bevestigd in wat ik al langer denk over aanvallers in de eredivisie. Die eredivisie is een sanatorium voor spitsen.
Gasten als destijds Afonso Alves en onlangs Bony, Altidore en Pelle, ze scoren als een gek in de eredivisie maar hadden en hebben het in grotere competities nooit laten zien. Het is Luilekkerland voor hen in de eredivisie, omdat daar niet geconcentreerd wordt verdedigd.
Het ergst vind ik nog dat daar onze bondscoach straks last van krijgt. Het wordt, als we niet uitkijken, open huis achterin het Nederlands elftal. We noemen dit een opleidingsland in het voetbal, maar onze competities zijn te sociaal ingericht. We vragen te weinig, we trainen te weinig gericht en we zijn veel te snel tevreden over onszelf en onze spelers.
Ik had nooit gedacht dat dat in de nabeschouwing op het eerste competitieweekeinde alweer het belangrijkste onderwerp zou zijn. Ik betreur dat, maar het is niet anders. Ik hoop nu alleen nog maar op mooie dingen. Zo hoop ik dat PSV blijft spelen zoals het dat nu doet, daar geniet ik nu wel van.
Met de huidige buitenspelers(niveau'tje VVV) kan je beter 4-4-2 spelen. Pelle/Guidetti.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is dat dé man die ons uit de brand kan helpen ja?
Ja hoor, die jongen heeft zoveel mentaliteit in zich, daar groeien ze allemaal van. Echte winnaars mentaliteit. Als Guidetti komt, worden we gewoon 1e of 2e. Jammer dat ie niet komt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat mentaliteit betreft zou hij een zeer goede toevoeging zijn. Zou hij ook als buitenspeler kunnen functioneren? Of als 10?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klopt, en de vraag is ook of hij zijn niveau nog haalt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tsja speculeren over Guidetti blijft leuk. Maar de kans dat hij daadwerkelijk komt is klein natuurlijk. Denk dat het voor hem trouwens wel goed zou zijn, omdat hij een jaar echt bijna niks gespeeld heeft. Door een verhuurperiode aan Feyenoord zou hij zich weer in de kijker kunnen spelen.
Las trouwens pas dat de overgang van Assaidi naar Anderlecht bijna rond is.
Voor dit Feijenoord is elke (uit)wedstrijd lastig helaas.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat we met Mokotjo en Leerdam een beter middenveld hadden gehad dan met Immers,Clasie en Vormer
Mokotjo deed het erg goed inderdaad gisteren. Heeft bij ons helaas nooit echt een kans gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat we met Mokotjo en Leerdam een beter middenveld hadden gehad dan met Immers,Clasie en Vormer
Cisse en Achabar zijn beide veel beter dan Goossens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Fuszy het volgende:
creativiteit dat ons nekt. We kunnen niks creëren en van onze vleugelspelers komt ook niks. Schaken is uit vorm en tja... aan de linkerkant heb je niet eens een vleugelspeler staan. De enige twee die je er ne
Manu is echt gedreven zo te zien. Hij is de enige die dit seizoen kan reddenquote:
Dan overschat je de kwaliteiten van Manu nogal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Manu is echt gedreven zo te zien. Hij is de enige die dit seizoen kan redden
Ach ja. Sowieso zou je dan met Boëtius op rechts spelen en Manu op links. Verder blijft dat middenveld kloten. Doe dan Achahbar ipv Immers.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Manu is echt gedreven zo te zien. Hij is de enige die dit seizoen kan redden
Straks gewoon zo spelen:
Boeitius - Pelle - Manu
Vilhena - Achabar - Immers
BMI - Kongolo - Mathijssen - Janmaat
Elke wedstrijd van de voorbereiding waar ik bij was en hij speelde was hij de beste man op het veld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan overschat je de kwaliteiten van Manu nogal.
Dat zegt mij allemaal niet zoveel. Te Vrede was de topscorer en die kan er geen klote van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Elke wedstrijd van de voorbereiding waar ik bij was en hij speelde was hij de beste man op het veld.
Clasie had verkocht moeten worden aan Fiorentina, is al een half jaar hopeloos uit vormquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie leggen wel de negative nadruk op de verkeerde spelers.
Goossens staat niet op zijn plek en Vormer met Clasie werkt gewoon niet. Maar het zijn geen prutsers ofzo.
Ik zou Immers op het middenveld zetten naast Clasie/Vormer met Tony op tien.
Het wekelijkse foutje van De Vrij is nu een vast begrip geworden die zelfs een niet-feyenoorder kent. Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach ja. Sowieso zou je dan met Boëtius op rechts spelen en Manu op links. Verder blijft dat middenveld kloten. Doe dan Achahbar ipv Immers.
De Vrij eruit is een zegen. Dat is me een irritant ventje geworden zeg. Ik vond De Vrij als rechtsback (erg lang geleden) heel wat beter.
Vilhena op 10 heb je gisteren niet gezien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie leggen wel de negative nadruk op de verkeerde spelers.
Goossens staat niet op zijn plek en Vormer met Clasie werkt gewoon niet. Maar het zijn geen prutsers ofzo.
Ik zou Immers op het middenveld zetten naast Clasie/Vormer met Tony op tien.
De Vrij heeft het wat hoog in zijn bolletje gekregen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Clasie had verkocht moeten worden aan Fiorentina, is al een half jaar hopeloos uit vorm
[..]
Het wekelijkse foutje van De Vrij is nu een vast begrip geworden die zelfs een niet-feyenoorder kent. Dat zegt al genoeg.
Waarom? Hij zal toch wel in de gaten hebben dat ie die toptransfer niet gaat maken als hij week in week uit zo bagger blijft spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
[..]
De Vrij heeft het wat hoog in zijn bolletje gekregen.
Ja voor tien minuten..quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena op 10 heb je gisteren niet gezien?
Omdat die ook gewoon fucking slecht is. Renpaard eerste klas, die ik nog nooit op een mooie passeerbeweging heb kunnen betrappen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap ook niet dat Koeman Verhoek maar blijft inbrengen.
Waarom was Cisse er gisteren er eigelijk niet bij?
Als we nu tegen PSV moesten dan worden we echt gesloopt. Klassieker kijk ik ook erg tegen op. Beter tovert van Geel nog ergens een paar spelers vandaan want anders wordt dit seizoen niet om aan te zienquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef satecl het volgende:
ok wat meer jeugd erin zetten. Gewoon gretige jongens. Nu speel je met Goossens, Vormer en Immers. Het lijkt wel alsof ze er al geen zin meer in hebben. Al komt dat door Immers gewoon door zijn kwaliteit.
Deze spelers komen gewoon te kort voor de echte top. Leuke spelers voor ADO en Heerenveen, meer niet. Geef Manu,
Ja en elke bal stuitert van zijn voet maar hij scoort soms uit het niets. En sowieso is die beter dan Verhoekquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat die ook gewoon fucking slecht is. Renpaard eerste klas, die ik nog nooit op een mooie passeerbeweging heb kunnen betrappen.
Jij ziet liever Verhoek?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat die ook gewoon fucking slecht is. Renpaard eerste klas, die ik nog nooit op een mooie passeerbeweging heb kunnen betrappen.
Voorbereiding speelde ze ook slecht. Getafe had al zo'n beetje van elke club in Nederland verloren en had al totaal geen zin en motivatie meer. Die wedstrijd tegen Hellas Verona wordt denk ik representatief voor het hele seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het sowieso pijnlijk om te zien dat 'de groep bij elkaar houden' zo weinig oplevert. Je zou zeggen dat het volledig ingespeeld is en direct zou moeten draaien, zelfs met de wissels, die al meer dan een jaar samen met de 1e 11 trainen. In de 1e pot erg weinig progressie gezien, slechts stappen terugval die aan niets anders te wijten valt dan de mentaliteit van de selectie
Ik vind het vooral grappig om te zien dat mensen de tekortkomingen in de selectie, die al langer bekend waren, maar niet onder ogen willen zien. Ja, gooi maar weer wat jeugd erin. En als die niet brengen wat verwacht wordt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het is toch wel erg triest eigenlijk dat we bijna om Cissé zitten te smeken hier.![]()
Nee, Achahbar. Investeren in je jeugd. Al zou ik die eerder op 10 zetten.quote:
Met dit elftal ga je het heel moeilijk krijgen tegen Twente, en ga je er dik op tegen ajax. Dan kom je in een redelijke nagtieve spiraal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om te zien dat mensen de tekortkomingen in de selectie, die al langer bekend waren, maar niet onder ogen willen zien. Ja, gooi maar weer wat jeugd erin. En als die niet brengen wat verwacht wordt?
1 wedstrijd gespeeld en volgens bepaalde types is het seizoen alweer voorbij. Stelletje dramaqueens
Volgende week winnen en je kan alweer op 2 bonuspunten staan tov vorig seizoen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alsof Twente een wonderteam heeft momenteel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Met dit elftal ga je het heel moeilijk krijgen tegen Twente, en ga je er dik op tegen ajax. Dan kom je in een redelijke nagtieve spiraal.
Hoe bedoel je t.o.v vorig seizoen qua bonuspunten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week winnen en je kan alweer op 2 bonuspunten staan tov vorig seizoen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alsof Twente een wonderteam heeft momenteel.
Precies hoe het er staat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je t.o.v vorig seizoen qua bonuspunten?
Vorig seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Duitslandquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je t.o.v vorig seizoen qua bonuspunten?
Ah, zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Duitsland
Positievelingquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week winnen en je kan alweer op 2 bonuspunten staan tov vorig seizoen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alsof Twente een wonderteam heeft momenteel.
Wie moet er dan vóór Feyenoord eindigen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Positieveling
Die punten maken mij na gisteren niet zo veel uit. Het gaat mij meer op de manier waarop. In mijn ogen kan je met dit elftal gewoon geen plaats in de top 3 krijgen. Iets waarop ik wel had gehoopt.
Ik zie niet zo snel welke club dan echt structureel verder is dan ons. Met name voor die derde plek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Positieveling
Die punten maken mij na gisteren niet zo veel uit. Het gaat mij meer op de manier waarop. In mijn ogen kan je met dit elftal gewoon geen plaats in de top 3 krijgen. Iets waarop ik wel had gehoopt.
Zwolle.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet er dan vóór Feyenoord eindigen?
Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet er dan vóór Feyenoord eindigen?
Haha, nee. Die gaan strijden voor playoffs. Nu eens serieus, wie moet er dan op de 3e plek eindigen als Feyenoord het nalaat?quote:
Vitesse misschien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan strijden voor playoffs. Nu eens serieus, wie moet er dan op de 3e plek eindigen als Feyenoord het nalaat?
Je weet nooit hoe het loopt in de competitie. Er zijn altijd clubs waaruit blijkt dat het daar zomaar klikt. Zoals vorig seizoen Vitesse en Utrecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan strijden voor playoffs. Nu eens serieus, wie moet er dan op de 3e plek eindigen als Feyenoord het nalaat?
Zitten krap in de selectie, moeten het voorlopig hebben van investeringen door huren of transfervrij. Denk ook dat het aanvallende spel van Peter Bosz ze gaat opbreken.quote:
Komen nog wel wat spelers aan bij Vitesse.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten krap in de selectie, moeten het voorlopig hebben van investeringen door huren of transfervrij. Denk ook dat het aanvallende spel van Peter Bosz ze gaat opbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |