abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129686026
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Dit, dus.
pi_129686052
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef ace_eleven het volgende:
Mulder 7
Nelom 5
BMI 4
De Vrij 6
Janmaat 7
Clasie 5
Vormer 3
Immers 5
Goossens 4
Schaken 5
Pellè 4

Tot zoverre mijn analyse :6
janmaat ook amper gezien. Nelom vond ik ook niet slecht. Verder wel eens.
pi_129686070
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgende week Twente, nou dat word niks...
Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
pi_129686089
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Precies, Feyenoord moet net als PSV de eigen jeugd eens de kans geven!
pi_129686091
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129686115
Die janmaat vind ik dus echt geen 7 waard...

Misschien zijn die Janmaat, BMI , De vrij toch een beetje gefrustreerd op dit moment, die hoopte allemaal op een transfer.....en Pelle natuurlijk ook.
Ajax is mijn leven!
pi_129686117
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar vrij weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
Zoveel waarheid.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129686122
Wat een *****zooi, volgens Koeman waren ze er klaar voor. Als dit nu klaar is dan ben ik er klaar mee. Koeman ********** en de spelers die godverdomme niet willen; of dood neervallen of contract inleveren en heel snel oprotten. Wat een schurfterige teringhonden
pi_129686125
Er moeten gewoon versterkingen komen. Hoe dan ook. Op deze manier wordt het gewoon niks
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:29 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129686128
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
De kwaliteiten heeft hij wel maar je weet natuurlijk niet wat er in de afgelopen weken gebeurd kan zijn, qua trainingsarbeid enz. (ik ook niet hoor)
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:50 #12
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129686137
Eerste 3 wedstrijden 1 punt dadelijk :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:57 #13
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129686141
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.
pi_129686171
Echt hoop echt dat die spelersbus tegen een boom aanrijd.
Echt weer op zijn Feyenoords verloren met Fernandez.
Pelle laat zijn goede kant zien niet praten met de pers en epileptische klauw bewegingen maken naar zijn mede spelers.
Maar ben echt weer trots op de wedstrijdinstelling van Feyenoord |:( |:(
pi_129686187
Thuis spelen ze echt veel beter...

Vorig seizoen heeft Feyenoord het in de uitwedstrijden laten liggen, Koeman denkt met Goosens en Vormer de ploeg meer kracht te willen geven in uitwedstrijden, maar is een grote mislukking gebleken...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:32 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129686194
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Zijn nog kutter dan ons gelukkig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:35 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686196
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Ik denk dat het beter was geweest als we De Vrij en/of BMI verkocht hadden. Kongolo kan het moeiteloos opvullen en dat geld kunnen we ook wel gebruiken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:37 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686234
Pelle zat echt op zijn AZ niveau
pi_129686248
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Helaas spelen we op gras. })
pi_129686301
That is not don
* Verwijderd *
pi_129686323
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
pi_129686388
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?

Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
pi_129686396
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
Zo het seizoen is al over jonge jonge wat een opportunisme zeg.
pi_129686429
quote:
Misschien iets te voorbarig na 1 wedstrijd, zijn eerste wedstrijden vorig seizoen waren immers ook niet om naar huis te schrijven.
Maar hij lijkt slecht in z,n vel te zitten en dat baart wel zorgen.
pi_129686449
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129686484
quote:
Beetje voorbarig om op basis van 1 wedstrijd te concluderen hé sukkeltje. :')

Overigens was hij vandaag inderdaad nogal onzichtbaar, maar dat komt met name door de matige aanvoer. De belabberde vleugelaanvallers, doorzichtige lange ballen vanuit de verdediging, en matige diepte passes vanuit het middenveld dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:35 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686540
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
Zowel de slechte prestaties van Feyenoord als de uitblinkende Mokotjo + goal Fernandez. Bizar inderdaad. :{
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:42 #28
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129686544
Gewoon straftrainig, kaartjes terugbetalen, terug laten lopen naar Rotterdam. Dat ze maar is gaan werken voor hun kankercenten.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_129686565
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?

Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.

Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten. :')
pi_129686584
Om te janken weer.
pi_129686647
Overigens is het resultaat uit uitwedstrijden dit kalenderjaar ook om te janken. 9 uitwedstrijden in 2013 tot dusverre, 5 verloren. :')
pi_129686655
Feyenoord :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:55:31 #33
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686700
Ben tenminste 200 euro rijker, zag dit aankomen
pi_129686728
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.

Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten. :')
Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:48 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686788
Is er al een stemming in de kleedkamer?
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:59 #36
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686796
Classie hadden we gewoon aan Fiorentina moeten verkopen
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:59:05 #37
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686834
Alleen deze man kan het seizoen nog redden

pi_129686862
Feyenoord staat op de 14 plaats
Ajax is mijn leven!
pi_129686866
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens was hij vandaag inderdaad nogal onzichtbaar, maar dat komt met name door de matige aanvoer.

[..]

Maar was dat niet de hele insteek? Eerst proberen de wedstrijd met positiespel naar je toe te trekken, en dan als plan B alle lange ballen op Pellè.
pi_129686873
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.
Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.
pi_129686919
Studio Sport begint zowaar met Pec-Feyenoord
pi_129686939
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef Muto het volgende:

[..]

Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.
Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:02:09 #43
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129686948
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Die zoeken altijd weer een zondebok, omdat prodigy Vilhena er niet in stond.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 19:02:18 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686956
Het wordt gewoon weer tijd dat er een blik met nieuwe talenten wordt open getrokken. Gooi Sleegers bijv. maar voor de leeuwen. Immers maakt toch geen progressie meer.
pi_129686972
Als je een middenveld met vormer goosens clasie opstelt heb je 3 van dezelfde soort spelers, lopers en ballenafpakkers ...onmogelijk dat je hiermee wedstrijden zult gaan winnen of je moet alleen controlerend willen voetballen zonder creativiteit...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:03:33 #46
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_129687006
feyenoord _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_129687019
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?
Geen idee. Maar dat neemt niet weg dat met Vilhena ipv Vormer de benodigde creativiteit er wel is. Een middenveld met Immers, Clasie en Vilhena is nog steeds te zwak. Bovendien is het te statisch. Je ziet de spelers slechts in een bepaald vierkantje lopen en angstig eruit komen. Dan maak je het de tegenstander veel makkelijker.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:04:05 #48
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129687026
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef fantasyboy het volgende:
Als je een middenveld met vormer goosens clasie opstelt heb je 3 van dezelfde soort spelers, lopers en ballenafpakkers ...onmogelijk dat je hiermee wedstrijden zult gaan winnen of je moet alleen controlerend willen voetballen zonder creativiteit...
Men mist Boetius.
Dit, dus.
pi_129687042
Zodra het transfer window gesloten is staat Mathijssen weer centraal achterin. Ze proberen BMI nu in de etalage te zetten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_129687043
Het zegt denk ik voldoende dat het meeste gevaar komt van een speler die totaal niet in de wedstrijd zit (Schaken).
pi_129687208
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Het zegt denk ik voldoende dat het meeste gevaar komt van een speler die totaal niet in de wedstrijd zit (Schaken).
Ik vond Schaken één van de minste spelers van de wedstrijd. Al haalde niemand z'n niveau, ook Martins Indi bewees Feyenoord geen goede dienst op z'n favoriete positie als hij geacht werd "zichzelf in de etalage te spelen".

Het zegt overigens ook genoeg als je spelers als Verhoek en Te Vrede moet inbrengen als breekijzers. :')
pi_129687274
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef arjan1212 het volgende:
Studio Sport begint zowaar met Pec-Feyenoord
Waar moesten ze anders mee beginnen? :? Ajax en PSV hebben gisteren en eergisteren al gespeeld, Feyenoord was vorig jaar derde. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129687400
Koeman maakt overigens ook een moedeloze indruk in de interviews die ik heb gezien. Dat stemt mij niet bepaald hoopvol dat hij - op korte termijn - verbetering weet te bewerkstelligen.

Zeker niet als je bedenkt dat de bekende fouten en gebrek aan scherpte bij oa. De Vrij, Martins Indi en Clasie al 2 jaar te zien zijn en ze vandaag weer hebben laten zien daar nog steeds niet (veel) van geleerd te hebben. Alle grote woorden en ambities ten spijt.

De bekende frase van De Vrij dat "zulke fouten niet mogen gebeuren" en dat "ze daarvan moeten leren" zullen we dus nog wel vaker langs horen komen dit seizoen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:17:15 #54
Koekoek andere Atleti
pi_129687477
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
pi_129687493
AZ, Twente en Vitesse vind ik allemaal beter spelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129687514
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 19:19:14 #57
35723 crew  GGMM
pi_129687539
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
Ja, ben ook heel benieuwd of hij het seizoen wel afmaakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129687561
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
Absoluut, dat denk ik ook.

Voorwaarde is dan wel dat de selectie vrij blijft van schorsingen en blessures en zolang mogelijk fit blijft. Met veel interlandwedstrijden, of een vol Europees programma wordt het al een verdomd zware opgave om 3e te eindigen voor Feyenoord vrees ik.

Maar vooralsnog heb ik een 4de plaats voorspeld in het "Eredivisie eindstand voorspellingen topic". :)
pi_129687913
quote:
Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.
Who's your Stannis?
pi_129687935
Mokotjo en Fernandez, zijn die niet wat voor Feyenoord?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_129688013
pi_129688048
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.
Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.

Als hij al 2 jaar steeds weer tegen dezelfde problemen en fouten aanloopt en er niets gedaan wordt met zijn inbreng kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment moedeloos wordt en de verantwoordelijkheid volledig bij de spelers legt.
pi_129688101

Wie zou dit gezegd hebben?
pi_129688114
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.

Als hij al 2 jaar steeds weer tegen dezelfde problemen en fouten aanloopt en er niets gedaan wordt met zijn inbreng kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment moedeloos wordt en de verantwoordelijkheid volledig bij de spelers legt.
Ja, oke zit wel wat in, maar dan nog zou ik het niet in het openbaar doen. Was bij psv achterin natuurlijk veel te lang hetzelfde verhaal: tegen marcelo kun je van alles zeggen maar die leert niks meer.
Who's your Stannis?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:37:56 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129688184
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]

Wie zou dit gezegd hebben?
Fernandez, who else?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:39:12 #66
268260 Dr.Mikey
pi_129688235
quote:
Een beetje Mario Been stijl.
R.I.P DTS.
pi_129688288
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Een beetje Mario Been stijl.
Mimja edit.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:45:05 #68
101809 BObNL
Je bent top!
pi_129688471
BMI mag van mij weer lekker op links gaan staan :r
Leuter mee!!
pi_129689565
Pfoeh, dat viel nog niet mee. Paar spelers wel heel erg onder de maat.

Koeman komt ook wat ongeïnteresseerd over.
pi_129689841
Maar even zonder dollen, die Koeman wordt toch ook gek als ie ziet wat er moet gebeuren?

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente, dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks. Vervolgens de Klassieker in de ArenA. Europees. Dan NAC thuis, weer Europees, Roda thuis
pi_129689892
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks.
:?
pi_129689900
Godverdomme wat een hopeloos zooitje spelers op dat veld. Mathijsen werd overigens gewoon gemist achterin, wat een drama zeg.
Abracadabra, tapate guarra!
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 20:19:16 #73
35723 crew  GGMM
pi_129689909
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:?
Nederlands elftal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129689925
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nederlands elftal.
Het is te hopen dat Van Gaal ze passeert.
pi_129689926
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nederlands elftal.
Oh ja. :( :( :(

Afschaffen die onzin.
pi_129689944
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh ja. :( :( :(

Afschaffen die onzin.
Waren ze ook van plan, volgens mij.
pi_129689951
Sowieso, interlandvoetbal :z Onderbreekt telkens de competitie. :r
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 20:20:40 #78
35723 crew  GGMM
pi_129689960
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Afschaffen die onzin.
Ja, eens. Ook midden in de week :') Zo nutteloos. Heeft niemand wat aan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129689981
Wauw, wauw.
Hopeloos zeg, en ook des Feyenoords dat Fernandez m maakt :')
Maar waarom speelden in godsnaam Vormer en Goossens (en Mathijsen niet)???? :')
pi_129690044
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wauw, wauw.
Hopeloos zeg, en ook des Feyenoords dat Fernandez m maakt :')
Maar waarom speelden in godsnaam Vormer en Goossens (en Mathijsen niet)???? :')
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat. Die was godverdomme tegen getafe vorige week nog de man van de wedstrijd.
pi_129690060
quote:

[..]

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente...

[..]

Voor FC Twente hoef je op dit moment echt niet bang te zijn. Die komen thuis niet eens voorbij RKC Waalwijk :') .
pi_129690102
Twente thuis pakken we wel, alleen jammer van die afslachting in de Arena de week daarna :X
Eerste 3 wedstrijden: 3 punten :')
pi_129690159
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente thuis pakken we wel, alleen jammer van die afslachting in de Arena de week daarna :X
Eerste 3 wedstrijden: 3 punten :')
Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.
pi_129690217
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.
Klopt. Die BMI bij Studio sport trouwens :')
Ja mijn ambitie is wel om plek 1 te halen, maar niet om kampioen te worden :D
pi_129690230
ik mag toch aannemen dat ze tegen snavels wel er bovenop klappen
pi_129690355
Zou wel prachtig zijn als we BMI nog konden verkopen en op de een of andere manier El Ahmadi + een extra goeie buitenpselert konden halen :9

Maar ik reken er maar niet op :')
pi_129691002
quote:
Maar even zonder dollen, die Koeman wordt toch ook gek als ie ziet wat er moet gebeuren?

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente, dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks. Vervolgens de Klassieker in de ArenA. Europees. Dan NAC thuis, weer Europees, Roda thuis
Zijn we mooi klaar mee. De spelers maakten nu al een uitgebluste indruk. Alsof ze niet fit zijn en er al een heel seizoen op hebben zitten. Iets dat ze bij FC Rijnmond ook al opmerkten overigens.
pi_129691081
quote:
Graziano Pellè was niet tevreden over het optreden van Feyenoord tegen PEC Zwolle. De Rotterdamse ploeg verloor het duel met 2-1 in Zwolle. De spits liet zijn boosheid duidelijk merken in het veld na de keuzes van Koeman over de wissels, maar ook richting zijn teamgenoten, bij met name Miquel Nelom en Lex Immers.

Ronald Koeman is niet blij met het gedrag van Pellè binnen het veld. ‘Teleurgesteld zijn mag, maar hier ben ik niet blij mee’, zo zei de coach na afloop tegenover FOX Sports. ‘Met elkaar moet je het seizoen starten en met elkaar ga je verder. In vind het altijd not done om dat in het veld te doen’, aldus Koeman.

‘Binnenskamers mag en moet je elkaar de waarheid vertellen, maar op het veld moet je altijd uitstralen dat je een team bent. Daar hoort acceptatie ook bij. Iedereen maakt fouten. Je zit bij ons ook dat zodra het even tegenzit, we als team ook terugvallen’, besluit de coach van Feyenoord.

Stefan de Vrij kon de woede van Pellè beter begrijpen. ‘Als het niet loopt, raken jongens geïrriteerd, dat is logisch.’
pi_129691166
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef PIETR het volgende:
Gewoon straftrainig, kaartjes terugbetalen, terug laten lopen naar Rotterdam. Dat ze maar is gaan werken voor hun kankercenten.
typische taal van een havenarbeider
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:55:06 #90
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_129691356
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat.
Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.
pi_129691371
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef superniger het volgende:

[..]

typische taal van een havenarbeider
Ze motte geweun kiedettie halen
pi_129691411
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef elCholo het volgende:

[..]

Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.
Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zeg ^O^
pi_129691513
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zeg ^O^
Inderdaad. Hij speelt al maanden vrij matig, dat begon vorig seizoen al. Hij kan veel beter.

Zo gaan we nooit de hoofdprijs krijgen voor hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 20:58:52 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129691539
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_129691796
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Prettige vakantie, hè. :W

Laat je niet gek maken door dat mooie cluppie uit Rotterdam.
Yo.

De storm is alweer gaan liggen.
Kan me er eigenlijk niet meer druk om maken.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_129691824
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.
Dat verwacht ik ook.
pi_129692240
Het meest schrijnende is dat zwolle gewoon verzorgerder voetbal speelt dan ons..
Dat standaard riedeltje van De Vrij kan ook echt niet meer, iedereen is in zn contract opgewaardeerd als volwaardige kracht, dan dien je daar ook naar te presteren.
#12 is not for sale!
pi_129692420
nu gaat Derksen weer doorslaan morgen en zeggen dat we blij mogen zijn met het linkerrijtje
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:18:43 #99
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129692423
Ook weer terug uit Zwolle, godver wat een kut-uitwedstrijd weer.

Geen Vilhena en Mathijsen al vooraf, de fuck. Nelom en Vormer waren echt bagger.

Al die lange ballen op Pellè ook, als Vilhena/Boëtius niet spelen is er niemand die de verlengde bal opvangt. Totaal geen chemie tussen Immers en Pellè ook.

Ook wel typisch dat Guyon hem maakt, je voelde hem al aankomen in het stadion :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:23:44 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129692656
Schandalige, ingecalculeerde wanvertoning vandaag. Toch kan ik niet wachten tot volgende week. Feyenoord uit of thuis is echt een wereld van verschil.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:24:37 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129692697
De wedstrijd bleek wederom een hinderlijke onderbreking tussen het zuipen door.

Al kon ik nog wel 'genieten' van Mokotjo. Als voorzitter van zijn fanclub.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:27:20 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129692829
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Haringkop het volgende:
Het meest schrijnende is dat zwolle gewoon verzorgerder voetbal speelt dan ons..
Wanneer hebben wij voor het laatst verzorgd voetbal gespeeld? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:27:59 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129692859
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Wanneer hebben wij voor het laatst verzorgd voetbal gespeeld? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
NEC uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:28:55 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129692910
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd bleek wederom een hinderlijke onderbreking tussen het zuipen door.

Al kon ik nog wel 'genieten' van Mokotjo. Als voorzitter van zijn fanclub.
Onze technische staf heeft er totaal geen kijk op. Mokotjo is echt veel beter dan Singh / Vormer / Immers ..
pi_129692921
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Zegt toch genoeg. Ik heb het idee dat er ook niet heel veel groei in dit Feyenoord zit. Pas als er een creatieveling het middenveld opkomt, kunnen ook andere spelers zich verder ontwikkelen.
pi_129692974
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Onze technische staf heeft er totaal geen kijk op. Mokotjo is echt veel beter dan Singh / Vormer / Immers ..
Vind ik te vroeg om te zeggen. Vaak genoeg deelde hij ook mee in de misère. Ik zag Leerdam ook een goede wedstrijd spelen, ondanks zijn grote fout.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:32:48 #107
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129693092
Die Feyenoord fanforums na een slechte wedstrijd _O-
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:34:12 #108
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129693164
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vraag me af waar die gast is die Ono enzo heeft gescout
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:34:33 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Feyenoord fanforums na een slechte wedstrijd _O-
Veel mensen hebben blijkbaar nogal een hoog verwachtingspatroon. Feyenoord eigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693259
IK KOM tot de conclusie dat Feyenoord teveel gefrustreerde spelers rondlopen

BMI
de Vrij
Pelle
Clasie
Jan Maat

Allemaal deze zomer in verband gebracht met transfers en het grote geld...
Allemaal mislukt dus lopen ze zwaar teleurgesteld nog in de kuip rond.
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:36:56 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693306
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef fantasyboy het volgende:

BMI
de Vrij
Pelle
Clasie
Jan Maat

Jij moet voor de story gaan werken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693346
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Je bedoelt voetbal international?
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:38:22 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693375
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Je bedoelt voetbal international?
Ja ook daar zijn ze nogal van de duimzuigerij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:38:35 #114
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129693384
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Veel mensen hebben blijkbaar nogal een hoog verwachtingspatroon. Feyenoord eigen.
Er zitten daar echt mensen die het liefst met een doorgeladen wapen de spelersbus opwachten :')
pi_129693436
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat lul je nou man...

Al die bovenstaande spelers zijn met diverse engelse en Italiaanse clubs in verband gebacht dus wat nou story?
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:40:02 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693448
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Er zitten daar echt mensen die het liefst met een doorgeladen wapen de spelersbus opwachten :')
Ik zag ook hier een post voorbij komen van de spelersbus die zichzelf tegen een boom mag vouwen.

Dan ben je niet helemaal lekker bij je hoofd natuurlijk. Preventief ruimen dat soort types.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693468
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:36 schreef fantasyboy het volgende:

BMI
de Vrij
Pelle
Clasie
Jan Maat

Het is Janmaat, en verder kan ik me niet voorstellen dat dat de reden is dat ze gefrustreerd zouden rondlopen. Verder hebben ze allen bewust nog niet lang geleden een (verlengd) contract getekend, en asen ze bewust op selectie voor het nationale elftal op het WK in 2014 en een beoogde daaropvolgende toptransfer.

Maar als ze zo blijven voetballen komt hun selectie serieus in gevaar (en ook de eventuele toptransfers).
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:40:46 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693485
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Wat lul je nou man...

Al die bovenstaande spelers zijn met diverse engelse en Italiaanse clubs in verband gebacht dus wat nou story?
Dat betekent nog niet dat ze daardoor gefrustreerd zijn. Dat maakt die kronkel in je hoofd ervan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693511
Ik kom tot de conclusie dat sommige jongens misschien niet zo goed zijn als dat wij/ik denk(en).
Daarbij dat ze nu ook nog onder hun kunnen spelen geeft een slecht beeld van deze spelers.

Ik had niet verwacht dat we dit makkelijk zouden winnen, maar wel dat we zouden winnen. Je gaat hier wederom finaal op je plaat en of dat nou het lak aan strijd of op dat moment kwaliteit is maakt me nog niet eens uit. Het mag niet gebeuren!

Ik weet ook niet wat Koeman heeft gebruikt om Vilhena er naast te zetten.... Iedereen heeft door dat dit niet werkt en toch komt hij met dit middenveld op de proppen. Al moet ik zeggen dat je zelfs met dit middenveld van Zwolle hoort te winnen.
Feyenoord Rotterdam
pi_129693554
BAH BAH BAH :r
pi_129693556
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat ze daardoor gefrustreerd zijn. Dat maakt die kronkel in je hoofd ervan.
Jij bent de enige met een kronkel hier idioot...

Deze spelers hopen allemaal op het grote geld.
Net zoals hun Makelaars
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:43:04 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693594
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Net zoals hun Makelaars
Ok man. Wel raar dat ze dan wel contracten verlengen als ze zo graag weg willen :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693597
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Net zoals hun Makelaars
Jou heb ik al zoveel onzin uit zien slaan dat je niet meer serieus te nemen bent.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:44:33 #124
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129693668
Zal me niets verbazen als we nu gewoon zondag Twente makkelijk verslaan. In De Kuip flikken ze het altijd wel met de steun van het Legioen, en bovendien komt vaak dan nog die extra motivatie vanwege de laatst verloren uitwedstrijd.

Leuk hoor dat roulatiesysteem, maar doe dat lekker tegen kutclubjes in thuiswedstrijden, in elke uitwedstrijd heb je gewoon je beste mensen nodig, zeker betere spelers als Mathijsen en Vilhena.
pi_129693684
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is Janmaat, en verder kan ik me niet voorstellen dat dat de reden is dat ze gefrustreerd zouden rondlopen. Verder hebben ze allen bewust nog niet lang geleden een (verlengd) contract getekend, en asen ze bewust op selectie voor het nationale elftal op het WK in 2014 en een beoogde daaropvolgende toptransfer.

Maar als ze zo blijven voetballen komt hun selectie serieus in gevaar (en ook de eventuele toptransfers).
Ik denk dat deze spelers de weg beetje kwijt zijn op dit moment. Ik zie gewoon niet meer de inzet die ze in hun begin van hun carriere bij Feyenoord hadden. Er lopen een paar naast hun schoenen en denken dat ze met minimale inspanningen een goede wedstrijd kunnen spelen...

Ik zou graag zien dat Clasie en BMI en de Vrij is gepasseerd zouden worden....misschien worden ze dan weer wakker.
Ajax is mijn leven!
pi_129693686
In de meeste gassies heb ik nog wel vertrouwen maar Immers heeft zichzelf zo langzamerhand wel een brevet van onvermogen opgespeld.
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:46:10 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693748
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In de meeste gassies heb ik nog wel vertrouwen maar Immers heeft zichzelf zo langzamerhand wel een brevet van onvermogen opgespeld.
Die kopbal ook weer van hem. Man man man :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129693765
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok man. Wel raar dat ze dan wel contracten verlengen als ze zo graag weg willen :W
Jij snap er weinig van.....
Ze kunnen ook niet verlengen en dan zonder club komen te zitten, of geblesseerd raken. Uiteindelijk laat de praktijk zien dat de clubs afhaken en anders spelers halen...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:46:58 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129693790
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Jij snap er weinig van.....
Ze kunnen ook niet verlengen en dan zonder club komen te zitten, of geblesseerd raken. Uiteindelijk laat de praktijk zien dat de clubs afhaken en anders spelers halen...
Ja, vast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:57:13 #130
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129694256
quote:
Koeman: 'De Vrij ligt, terwijl spitsen blijven staan'

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was vandaag na de nederlaag bij PEC Zwolle (2-1) kritisch op het optreden van zijn aanvoerder Stefan de Vrij. De verdediger liet zich in de slotfase aftroeven door Guyon Fernandez, die vervolgens de winnende maakte voor de thuisploeg.

'Ik zie te vaak dat hij na een luchtduel op de grond ligt en de spits van de tegenstander niet. Dat kan niet', zei Koeman. Hij noemde De Vrij dan ook 'te lief'. 'Het is leuk en aardig als je goed kan opbouwen en inschuiven, maar hij moet meedogenlozer zijn. Dit zijn pijnlijke momenten, ook al is hij pas 21 jaar.'

Koeman vond sowieso dat zijn elftal een moeilijke wedstrijd speelde. 'We hadden veel balbezit, maar we slaagden er niet in gevaarlijk te worden. De bal ging te vaak terug in plaats van vooruit. Uiteindelijk komen we op een gelukkige manier op gelijke hoogte en dan moet je eigenlijk blij zijn met een punt. Helaas konden we dat niet vasthouden, dat maakt het extra teleurstellend.'
pi_129694325
Dat leeftijd gezeik is irritant.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:00:21 #132
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_129694417
Hoe die Immers naar de kant ging, man o man. Hopelijk gaat Sleegers zich ontwikkelen en speelt die zich in de basis. Boetius en Manu aan de flanken heb ik wel vertrouwen in, maar tot dan wordt het overleven. We creëren heel weinig.
pi_129694422
Wat een drama hier zeg. We verliezen het eerste duel en meteen is het seizoen verloren ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:00:59 #134
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_129694447
7 keer buitenspel gestaan deze wedstrijd!
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:04:33 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_129694654
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Muto het volgende:
het is pas irritant als ze dat gebruiken als excuus ;)
Maar goed, De Vrij heeft al vaker laten zien dat'ie nog wat mannelijker moet spelen.. Trutje dat het zo nu en dan is..
pi_129694747
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. De Vrij bijvoorbeeld, die is al aan z'n 4de seizoen bezig als het niet meer is. Die heeft al meer Eredivisie-ervaring als veel spelers van 5 jaar ouder. Toch blijft hij dezelfde fouten maken en lijkt hij geen noemenswaardige stappen te maken in zijn ontwikkeling. Niet dat het een slechte verdediger is, maar hij maakt soms de indruk niet beter te kunnen dan z'n huidige niveau (met z'n wisselvallige prestaties en gebrek aan scherpte zo nu en dan).
pi_129694762
Zo net terug van het Maasgebouw.
BFF met GGMM
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:12:05 #138
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129695063
Misschien moeten ze De Kromme een tijdje bij de trainersstaf toevoegen. Voor raad en daad enzo.
Wie dit leest is gek
pi_129695138
Ik hoop wel dat Mathijsen tegen Twente weer gewoon meespeelt, als je tijdens een training een beetje op die gassies let zie je dat hij toch een leidinggevend figuur is.
pi_129695222
Ah, vandaag hebben ze het wel over Feyenoord bij SV.

:r
pi_129695356
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien moeten ze De Kromme een tijdje bij de trainersstaf toevoegen. Voor raad en daad enzo.
Ik denk dat deze jonge spelers meer gebaat zijn bij een harde hand en strenge trainingsmethoden, dan een luisterend oor en een arm om de schouder.

Al kan Van Hanegem prima de trainersstaf bijstaan met advies, maar wat dat betreft heb ik ook voldoende vertrouwen in de technische staf die er nu al staat. Behalve als het aankomt op 'de harde hand' dan.
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:18:18 #142
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129695446
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat deze jonge spelers meer gebaat zijn bij een harde hand en strenge trainingsmethoden, dan een luisterend oor en een arm om de schouder.

Dat is ook wel waar ja...
Wie dit leest is gek
pi_129695494
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Muto het volgende:
Ah, vandaag hebben ze het wel over Feyenoord bij SV.

:r
GMTA

Voorspelbaar ook.

Mulder had die 2-1 best kunnen hebben, volgens mij stond hij niet goed...
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:52:20 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129697270
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maaide in de eerste helft ook weer over de bal voor open doel, lag weer een paar keer te janken op de grond om niks. En dan zo verongelijkt naar de kant toe lopen. Met zn leidersrol :')

Vind het opstellen van Immers een minachting van het publiek. Maakt veel meters, maar hij kan gewoon totaal niet voetballen.

Zal blij zijn als hij vertrekt. Samen met Verhoek.
pi_129697865
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Maaide in de eerste helft ook weer over de bal voor open doel, lag weer een paar keer te janken op de grond om niks. En dan zo verongelijkt naar de kant toe lopen. Met zn leidersrol :')

Vind het opstellen van Immers een minachting van het publiek. Maakt veel meters, maar hij kan gewoon totaal niet voetballen.

Zal blij zijn als hij vertrekt. Samen met Verhoek.
Ik ook, wat een droeftoeters allebei. Immers geprobeerd (te lang) en te licht bevonden. van hem hoeven we echt niks meer te verwachten. Evenals Verhoek, die ondanks zijn neusoperatie er vandaag niet uitzag alsof hij meer lucht binnenkreeg ofzo. :')
pi_129698009
We zijn nog even ver als 2 seizoenen geleden. Totaal geen vooruitgang. Maarja wat wil je anders met spelers als Immers, Vormer, Verhoek, Goossens, Te Vrede :') etc. Verder zogenaamde talenten die zich ook niet ontwikkelen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:25:11 #147
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129699061
Waarom zat Cisse niet bij de selectie?

Manu,Cisse en Achabar moeten gewoon basiskrachten zijn met deze selectie
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:26:02 #148
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129699113
en De Vrij maakt echt elke wedstrijd een fout waar een goal uit voort komt. Mathijssen moet gewoon in de basis
pi_129699357
laten we nu eens stoppen met koeman zo goed te vinden. alle kritiek hier is op de spelers, maar ook koeman faalt hard met z'n roulatiesysteem dat nergens op slaat en idote wissels. bovendien slaagt ie er gewoon niet in dit team goed te laten voetballen. vorig seizoen vergoedde 3de plaats nog veel (voetballend was het dramatisch, maar dit seizoen zal het resultaat ook flink tegenvallen vrees ik.
pi_129699461
Komen er nog een paar transfers ?
pi_129699479
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:33 schreef arjan1212 het volgende:
Nee
pi_129699497
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:06 schreef DonRaja het volgende:
Zo net terug van het Maasgebouw.
De ruiten zitten er nog allemaal in? :')
pi_129699518
Koeman zit gewoon ook al met z'n hoofd bij Oranje, ook geen goede zaak. :Z
pi_129699579
ja je stuurt fernandez weg en je haalt te vreede als vervanger ? Daar schiet je toch geen zak mee op ?
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:37:56 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129699644
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef arjan1212 het volgende:
ja je stuurt fernandez weg en je haalt te vreede als vervanger ? Daar schiet je toch geen zak mee op ?
Te Vrede zat er al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129699860
Pelle is lui.

Pelle moet eens meer werken. Immers vreet het gras op en jaagt op elke bal. En Pelle maakt zich alleen maar druk of zijn haar nog wel goed zit.

Pelle moet meer jagen.
pi_129699894
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is lui.

Pelle moet eens meer werken. Immers vreet het gras op en jaagt op elke bal. En Pelle maakt zich alleen maar druk of zijn haar nog wel goed zit.

Pelle moet meer jagen.
Pelle jaagt al genoeg op de vrouwtjes op het strand.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:51:00 #158
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129700152
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:33 schreef arjan1212 het volgende:
Eerst zal er iemand moeten worden verkocht en dan is het nog de vraag wat er dan overblijft om te kunnen besteden.
pi_129700258
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Eerst zal er iemand moeten worden verkocht en dan is het nog de vraag wat er dan overblijft om te kunnen besteden.
Er moet niemand verkocht worden, er mogen bepaalde spelers weg mits er veel geld op tafel komt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:56:54 #160
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129700338
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er moet niemand verkocht worden, er mogen bepaalde spelers weg mits er veel geld op tafel komt.
Denk dat de waarde van Clasie,De Vrij en BMI flink gedaald zijn
pi_129700362
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Denk dat de waarde van Clasie,De Vrij en BMI flink gedaald zijn
Door deze ene wedstrijd? :? Dat denk ik niet.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:58:42 #162
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129700411
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is lui.

Pelle moet meer jagen.
Pelle moet helemaal niet harder werken. Hij moet gewoon de ballen die hij krijgt erin schieten. Heeft ie vandaag eigenlijk wel een bruikbare bal gehad?

'Immers vreet het gras op' :') Ja hij rent als een kip zonder kop het veld over, maar voegt verder helemaal niets toe. Een verschrikking is het.
pi_129700413
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Door deze ene wedstrijd? :? Dat denk ik niet.
De Vrij blundert iedere wedstrijd en Clasie is al een half jaar hopeloos uit vorm.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:00:38 #164
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129700485
Vraag me toch echt af wat Koeman tegen Achabar heeft. Is hij een keer beroofd door een mocro?
pi_129700537
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vraag me toch echt af wat Koeman tegen Achabar heeft. Is hij een keer beroofd door een mocro?
Is die Achabar nou echt zo goed dan?
pi_129700566
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:58 schreef eight het volgende:

[..]

De Vrij blundert iedere wedstrijd en Clasie is al een half jaar hopeloos uit vorm.
Dat klopt, maar ik bedoelde, gedaald ten opzichte van wanneer?
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:03:49 #167
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129700612
Waarom hebben spelers zoals Immers en Verhoek zoveel krediet bij Koeman?
pi_129700640
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Nee.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik bedoelde, gedaald ten opzichte van wanneer?
Vermoedelijk waren ze in de winter meer waard.
pi_129700642
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bieren vaak met elkaar op de Meent.
pi_129700673
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Koeman is natuurlijk ook geen wereld trainer.
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:06:09 #171
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129700692
quote:

[..]

Relatief gezien wel.

Sowieso beter dan Immers en Verhoek.

pi_129700711
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef eight het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Vermoedelijk waren ze in de winter meer waard.
Dat is moeilijk te beoordelen. Wintertransfers leveren meestal minder op.
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:08:45 #173
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129700773
quote:

[..]

In aanleg zeker beter dan Immers of Verhoek, maar aan de mentaliteit moet misschien nog wat veranderen.
pi_129700939
Denk dat als het op deze manier door blijft gaan, Koeman toch wel meer moet gaan kiezen voor die jonge gassies. Kan niet geloven dat hij niet inziet dat een Immers en een Verhoek er echt helemaal niks van kunnen.
pi_129701063
Dat non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is vooral te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten. Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
pi_129701706
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:17 schreef F.M.D. het volgende:
Dat non-voetballers als lex immers het feyenoord shirt mogen dragen is vooral te danken aan de gros van onze supporters die liever een lompe kracht hebben die lekker hard werkt, dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om een verdediging met een pass open te splijten. Zolang die mentaliteit in rotterdam niet verandert, zal er nooit, maar dan ook nooit iets structureels veranderen bij deze club.
Ehm, de supporters zaten niet te wachten op Immers hoor. 8)7
pi_129702378
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ehm, de supporters zaten niet te wachten op Immers hoor. 8)7
idd, vanaf dag 1 heb ik eigenlijk alleen maar (terechte) scepsis gehoord
pi_129702497
Feijenoord staat voor hard werken, veel rennen en soms een geniale actie.
pi_129702509
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vanaf dag 1 dat bekend werd dat Feyenoord interesse had ja.
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:01:49 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129702540
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:00 schreef sig000 het volgende:
Feijenoord staat voor hard werken, veel rennen en soms een geniale actie.
Ja. Grootste misvatting over Feyenoord ooit. Over komen waaien in de jaren 90.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129702593
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Grootste misvatting over Feyenoord ooit. Over komen waaien in de jaren 90.
Ik zal het goedmaken, de eerste club in NL met de Europacup. _O_
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:10:46 #182
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129702841
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zal het goedmaken, de eerste club in NL met de Europacup. _O_
Je bedoelt die beker waar geen een club buiten de kleine competities wat om geeft?
pi_129702879
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:10 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Je bedoelt die beker waar geen een club buiten de kleine competities wat om geeft?
Nee, die beker met de grote oren.
pi_129703014
Koeman lijkt er echt geen zin in te hebben meer geklaagd in deze voorbereiding dan in alle voorgaande seizoenen samen.

Komt over alsof hij de grip op de groep kwijt is en totaal geen zin meer heeft in de job.

Weet niet waar al zijn negativisme vandaan komt maar hij kan beter opstappen.

Doet me bijna denken aan Been/Beenhakker, alleen de nadruk leggen op negatieve zaken.
blablablabla
pi_129703034
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:17 schreef Elan het volgende:
Koeman lijkt er echt geen zin in te hebben meer geklaagd in deze voorbereiding dan in alle voorgaande seizoenen samen.

Komt over alsof hij de grip op de groep kwijt is en totaal geen zin meer heeft in de job.

Doet me bijna denken aan Been/Beenhakker, alleen de nadruk leggen op negatieve zaken.
:')
pi_129703067
Hij heeft aardig wat op de rails weten te zetten en het is afwachten wat er komend seizoen gaat uitkomen.
pi_129703155
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft aardig wat op de rails weten te zetten en het is afwachten wat er komend seizoen gaat uitkomen.
Hij had er waarschijnlijk meer van verwacht. Valt echt op hoe enorm negatief hij sinds kort is in de media zelfs over de meest onbelangrijke zaken zoalsde gang naar het trainingsveld maakt hij zich nu druk.

Toen hij aangesteld werd was het ook al zo hoorde je hem niet zeuren.
blablablabla
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:24:40 #188
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129703187
quote:

Zou wel des Koemans zijn in ieder geval
pi_129703222
quote:

Onzin man. Deed hij vorig jaar en de jaar daarvoor ook. Alleen toen won hij, dus was het goed.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129703225
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had er waarschijnlijk meer van verwacht. Valt echt op hoe enorm negatief hij sinds kort is in de media zelfs over de meest onbelangrijke zaken zoalsde gang naar het trainingsveld maakt hij zich nu druk.

Toen hij aangesteld werd was het ook al zo hoorde je hem niet zeuren.
Koeman is natuurlijk ook wel een trainer die na zijn goede resultaten graag wil cashen.
pi_129703227
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:19 schreef sig000 het volgende:
Doe maar geen trein-gerelateerde-vergelijkingen in combi met Koeman :')
BFF met GGMM
pi_129703274
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sorry, die snap ik even niet?
pi_129703321
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:D
pi_129703375
Na een kleine google search snap ik het wat beter nu.
pi_129703404
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:34 schreef sig000 het volgende:
Na een kleine google search snap ik het wat beter nu.
Flauw grapje :@
BFF met GGMM
pi_129703425
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Onzin man. Deed hij vorig jaar en de jaar daarvoor ook. Alleen toen won hij, dus was het goed.
Noem eens voorbeelden dan?

Toen hij kwam was hij juist enorm rationeel over de situatie en bijvoorbeeld het feit dat er geen geld was maar Feyenoord speelde herkenbaar en gedisciplineerd zonder gezeik in de media je kunt de interviews van 2 jaar geleden en vorig seizoen er bij halen staan allemaal op RTV Rijnmond(Youtube).

Je werkgever van een algeheel gebrek aan professionaliteit betichten is nogal wat het zou mij verbazen als hij het seizoen hier af maakt.
blablablabla
pi_129703459
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Flauw grapje :@
Hij was best wel grappig hoor.
pi_129703497
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:26 schreef sig000 het volgende:

[..]

Koeman is natuurlijk ook wel een trainer die na zijn goede resultaten graag wil cashen.
Denk eerder een winnaar pur sang die ziet dat je met deze groep zonder versterkingen of beoogde groei nooit kampioen zal worden.

Dat is altijd zijn ambitie geweest vanaf dag 1 terug naar de absolute top van Nederland.

Begrijp de frustratie wel maar het moet niet gaan doorwerken binnen de spelersgroep.
blablablabla
pi_129703545
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk eerder een winnaar pur sang die ziet dat je met deze groep zonder versterkingen of beoogde groei nooit kampioen zal worden.

Dat is altijd zijn ambitie geweest vanaf dag 1 terug naar de absolute top van Nederland.

Begrijp de frustratie wel maar het moet niet gaan doorwerken binnen de spelersgroep.
In hoeverre kan een trainer zo'n groep beter maken?
Koeman valt ook pas nu een beetje op zijn plek.
Grote factor blijft nog altijd geluk en dat kan maar zo veranderen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:58:19 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129703715
Ik proefde wel wat berusting bij Koeman over het feit dat deze groep niet veel beter kan blijkbaar. Hij zal ook wel balen dat de selectie (die veel kwaliteit mist) niet op een manier versterkt kan worden.

Kwam allemaal niet bijster positief over. Maar ik twijfel er niet aan of hij het seizoen wel afmaakt. We zijn ook pas 1 wedstrijd bezig :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129703721
quote:
5s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:

[..]

In hoeverre kan een trainer zo'n groep beter maken?
Koeman valt ook pas nu een beetje op zijn plek.
Grote factor blijft nog altijd geluk en dat kan maar zo veranderen.
Lastig te zeggen

Het is uiteindelijk zijn taak spelers te motiveren en vandaag leek eerder een gebrek aan motivatie dan aan kwaliteit. De Vrij en Clasie zetten de slechte lijn van de tweede helft van vorig seizoen gewoon ook doodleuk voort.

Spijtig dat ze nog niet verkocht zijn voor een mooi bedrag dit zag je aankomen. Indi idem.
blablablabla
pi_129703799
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Lastig te zeggen

Het is uiteindelijk zijn taak spelers te motiveren en vandaag leek eerder een gebrek aan motivatie dan aan kwaliteit. De Vrij en Clasie zetten de slechte lijn van de tweede helft van vorig seizoen gewoon ook doodleuk voort.

Spijtig dat ze nog niet verkocht zijn voor een mooi bedrag dit zag je aankomen. Indi idem.
Toen Koeman begon bij Feijenoord was hij het lachertje van de trainersgilde.
Dat heeft ie aardig recht gezet, het is inderdaad de vraag of hij nog de inspiratie heeft om nog een jaar door te gaan met grote kans op mindere prestaties.
pi_129703849
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
Ik proefde wel wat berusting bij Koeman over het feit dat deze groep niet veel beter kan blijkbaar. Hij zal ook wel balen dat de selectie (die veel kwaliteit mist) niet op een manier versterkt kan worden.

Kwam allemaal niet bijster positief over. Maar ik twijfel er niet aan of hij het seizoen wel afmaakt. We zijn ook pas 1 wedstrijd bezig :')
Je doet alsof het iets nieuws is?

Was vorig seizoen ook al. Tweede seizoenshelft een enorme reeks aan matige wedstrijden voor de kiezen gehad en nauwelijks fris en sprankelend voetbal. Wedstrijden die gewonnen werden waren veelal 1-0 of 2-1 wedstrijden.

Zo'n negatief sfeertje zonder de ambitie om te presteren ligt altijd aan de trainer hij moet de boel op scherp weten te zetten. Desnoods door de rotte appels te benoemen en op de bank te zetten het is allemaal veel te gelaten wat Koeman roept en doet.
blablablabla
pi_129703958
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Toen Koeman begon bij Feijenoord was hij het lachertje van de trainersgilde.
Dat heeft ie aardig recht gezet, het is inderdaad de vraag of hij nog de inspiratie heeft om nog een jaar door te gaan met grote kans op mindere prestaties.
Hij heeft op voorhand aangegeven dat dit het zwaarste seizoen bij de club gaat worden toch wel een vrij vreemde uitspraak als je ziet dat de selectie waar hij derde mee werd vrijwel geheel compleet is gebleven.
blablablabla
pi_129703972
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft op voorhand aangegeven dat dit het zwaarste seizoen bij de club gaat worden toch wel een vrij vreemde uitspraak als je ziet dat de selectie waar hij derde mee werd vrijwel geheel compleet is gebleven.
Hij voelt de bui al hangen misschien?
pi_129704943
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 02:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Je doet alsof het iets nieuws is?

Was vorig seizoen ook al. Tweede seizoenshelft een enorme reeks aan matige wedstrijden voor de kiezen gehad en nauwelijks fris en sprankelend voetbal. Wedstrijden die gewonnen werden waren veelal 1-0 of 2-1 wedstrijden.
Hier snij je toch een belangrijk punt aan ja. Feyenoord heeft ongelofelijk veel wedstrijden met 1 goal verschil gewonnen, het kwartje viel dus misschien wel erg vaak in het voordeel van Feyenoord. Dit heeft natuurlijk niet alleen met geluk te maken, maar overtuigend was het niet. Bovendien schoot Pelle ze er vorig jaar soms wel erg makkelijk binnen, het is sowieso erg lastig voor hem om zijn prestatie van vorig jaar te evenaren.

Verder moeten we niet doen of Feyenoord er ineens niets meer van kan, uitwedstrijden zijn vaak lastig voor Feyenoord. Ik zie ze volgend weekend in de Kuip tegen FC Twente gewoon winnen. FC Twente is ook echt niets meer tegenwoordig dus een goede wedstrijd voor Feyenoord om zich te revancheren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129706218
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dan wordt het ook een beetje een self fulfilling prophecy hè. Iedereen brandt hem vanaf het begin al af. Dat voetbalt voor zo'n jongen ook niet echt prettig. Desondanks doet hij het best aardig.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129706273
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Pelle moet helemaal niet harder werken. Hij moet gewoon de ballen die hij krijgt erin schieten. Heeft ie vandaag eigenlijk wel een bruikbare bal gehad?

'Immers vreet het gras op' :') Ja hij rent als een kip zonder kop het veld over, maar voegt verder helemaal niets toe. Een verschrikking is het.
1 maar liefst :')
We hadden het volgens mij beter bij de oude tactiek kunnen laten en alleen in geval van nood iets nieuws kunnen proberen. Zeker met het verdedigingsduo van Zwolle, dat best redelijk is, maar kwa kracht toch onder doet voor Pelle.

Maar als een Goossens niet helemaal in de wedstrijd zit, speel je ook gelijk met 10 man. Die jongen scoort 4x in het seizoen een 8/9, een paar 6en en veel 4en.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129706294
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat mentaliteit betreft schijnt hij niet tot Koeman zijn tevredenheid te zijn. Ik zie in hem wel een creatieve buitenspeler (beter dan Goossens). Of in een 4-4-2 schaduwspits.
pi_129706310
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan wordt het ook een beetje een self fulfilling prophecy hè. Iedereen brandt hem vanaf het begin al af. Dat voetbalt voor zo'n jongen ook niet echt prettig. Desondanks doet hij het best aardig.
Hij ontbeert gewoon bepaalde kwaliteiten die supporters wel graag zien. Hij krijgt verder ruimschoots vertrouwen van de TS en wordt verder niet echt uitgejouwd. Hij laat alleen weinig zien wat de kritieken de mond snoert. Ik ben zelf ook niet echt fan van hem, maar ik zie wel de nodige toegevoegde waarde in een rondrennend drafpaard. Het zet druk op de tegenstanders, creeert ruimtes voor anderen, en houdt het spel dus wat dynamischer.

Het feit dat je daar gisteren weinig van terug zag komt mijn inziens voornamelijk omdat Vormer overal te laat was en daar waar hij moest kaatsen nam hij de bal eerst 3 keer aan, erg weinig constuctieve opbouw gezien (en zijn 'befaamde' vrije trappen hielpen ook niet). De flanken waren natuurlijk erg zwak, Schaken kwam zijn man niet voorbij, en Goossens heb ik volgens mij geen enkele flank-actie zien maken, en aangezien de backs konden ook geen potten breken, tsja, dan houdt het wel een beetje op ja...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129706339
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef eight het volgende:
Wat een drama hier zeg. We verliezen het eerste duel en meteen is het seizoen verloren ;(
De manier waarop ;(
0 inzet, 0 passie. En Schaken ( :') ) kon die niet wisselen, want Koeman had geen andere snelle buitenspelers op de bank.
pi_129706373
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

De manier waarop ;(
0 inzet, 0 passie. En Schaken ( :') ) kon die niet wisselen, want hij had geen andere snelle buitenspelers op de bankt
Ja, ik heb het een beetje gemist, maar waarom zat Cisse niet op de bank? Gepasseerd door Koeman of was er iets?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129706414
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ik heb het een beetje gemist, maar waarom zat Cisse niet op de bank? Gepasseerd door Koeman of was er iets?
Geen idee. Ik was al verbaasd dat hij er niet in stond (RB van Zwolle is toch niet dusdanig snel in tegen stelling tot hun LB), maar hij zat dus zelfs niet op de bank. Niks over een blessure gehoord, dus ik denk gepasseerd ja. Rare actie.
pi_129706548
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij ontbeert gewoon bepaalde kwaliteiten die supporters wel graag zien. Hij krijgt verder ruimschoots vertrouwen van de TS en wordt verder niet echt uitgejouwd. Hij laat alleen weinig zien wat de kritieken de mond snoert. Ik ben zelf ook niet echt fan van hem, maar ik zie wel de nodige toegevoegde waarde in een rondrennend drafpaard. Het zet druk op de tegenstanders, creeert ruimtes voor anderen, en houdt het spel dus wat dynamischer.

Het feit dat je daar gisteren weinig van terug zag komt mijn inziens voornamelijk omdat Vormer overal te laat was en daar waar hij moest kaatsen nam hij de bal eerst 3 keer aan, erg weinig constuctieve opbouw gezien (en zijn 'befaamde' vrije trappen hielpen ook niet). De flanken waren natuurlijk erg zwak, Schaken kwam zijn man niet voorbij, en Goossens heb ik volgens mij geen enkele flank-actie zien maken, en aangezien de backs konden ook geen potten breken, tsja, dan houdt het wel een beetje op ja...
Kijk, Immers is inderdaad geen speler die je zou kopen als je vele miljoenen te besteden had. Dan kun je voor grote talenten als Maher gaan. Maar gezien het budget van Feyenoord, vind ik het een heel redelijke aankoop. Tuurlijk hoop ik dat we over 4/5 jaar betere spelers kunnen kopen..
Vond hem ook niet erg slecht tegen Zwolle. Jammer van die kopbal, dat wel. Maar hij jaagte de boel tenminste wel af. Ik had persoonlijk Vormer gewisseld, die was continu te laat zoals je al zegt (gaf wel enkele zeer goede passes) en hij had bovendien al geel.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:41:36 #215
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129706690
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kijk, Immers is inderdaad geen speler die je zou kopen als je vele miljoenen te besteden had. Dan kun je voor grote talenten als Maher gaan. Maar gezien het budget van Feyenoord, vind ik het een heel redelijke aankoop. Tuurlijk hoop ik dat we over 4/5 jaar betere spelers kunnen kopen..
Vond hem ook niet erg slecht tegen Zwolle. Jammer van die kopbal, dat wel. Maar hij jaagte de boel tenminste wel af. Ik had persoonlijk Vormer gewisseld, die was continu te laat zoals je al zegt (gaf wel enkele zeer goede passes) en hij had bovendien al geel.
Maher? Lijkt me wat te hoog gegrepen.
Dit, dus.
pi_129706739
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maher? Lijkt me wat te hoog gegrepen.

Ik heb het er toch duidelijk over dat we dat SOORT talenten zouden kunnen aantrekken als we meer te besteden zouden hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door H.FR op 05-08-2013 09:53:43 ]
pi_129706766
Wij moeten het helaas doen met Singh ja :') Maar, goed dat is nou eenmaal de situatie waarin Feyenoord momenteel zit. Voor een goed scoutingsapparaat is natuurlijk ook meer geld nodig.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:48:05 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129706830
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik heb het er toch duidelijk over dat we dat SOORT talenten zouden kunnen aantrekken als we meer te besteden zouden hebben.
'Dan kunnen we voor talenten als Maher gaan.'

Eehh... alleen dan niet Maher?
Dit, dus.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:50:49 #219
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129706869
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lastig he lezen. :D
pi_129706896
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jemig wat ben jij een verschrikkelijk triest geval. Ga je schamen in een donker hoekje.

Ik zeg er toch ook bij als we meer te besteden zouden hebben.
De volgende keer zal ik het ook voor je dikdrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:53:06 #221
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129706907
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Lastig he lezen. :D
Ik kan er weinig van maken. Hoewel ik de redenatie van talenten als Maher of de klasse van Maher o.i.d. op te pikken wel vermakelijk vind.
Dit, dus.
pi_129706908
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

maandag 5 augustus 2013 @ 09:56:31 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129706977
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het feit dat je het voor immers lijkt op te nemen vind ik nog verontrustender dan die bak onzin over meer te besteden hebben als club.
Dit, dus.
pi_129707060
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het feit dat je het voor immers lijkt op te nemen vind ik nog verontrustender dan die bak onzin over meer te besteden hebben als club.
^O^
Fijn, ga nu de akkers maar weer ploegen
:W
pi_129707072
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Okee.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:05:36 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129707147
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

^O^
Fijn, ga nu de akkers maar weer ploegen
:W
Wat? :')

Ergens kan het ook niet als verassing komen. Koeman geeft niks anders dan slechte signalen. Pelle loopt na wedstrijd #1 al op zn medespelers te mekkeren. Vilhena op de bank. Met name die laatste is pas een reden om je zorgen te maken.
Dit, dus.
pi_129707172
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

ja, Immers deed het niet slechter dan het verwachtingspatroon :P

Ik had Vormer inderdaad ook gewisseld, nog voor de rust, ik zei het mijn vriendin nog vlak voor de overtreding randje 16 in de 43e minuut, ik dacht nog, neeeeejjj, niet nu nog een penalty ook...
Hij deed erg weinig goed hoor vond ik.
Ik vond met name in de eerste helft Nelom ook niet best, dekte ook een paar keer zijn man aan de verkeerde kant, had regelmatig steun nodig in de dekking, passt achter de man bij een van de weinige kansrijkere situaties (al had hij natuurlijk weinig steun aan Goossens).

Als Koeman zo wilt rouleren, en ziet dat het zo klote gaat, had ik in de rust gewoon Nelom, Goossens en Vormer eraf getrokken en een donderspeech gehouden dat het wat anders moest...
pi_129707229
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat? :')

Ergens kan het ook niet als verassing komen. Koeman geeft niks anders dan slechte signalen. Pelle loopt na wedstrijd #1 al op zn medespelers te mekkeren. Vilhena op de bank. Met name die laatste is pas een reden om je zorgen te maken.
10 basisspelers vervangen tov je selectie van 50-70 mln van vorig jaar kan je ook zorgen baren, hou je lekker met je eigen zaken bezig :')
pi_129707248
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, Immers deed het niet slechter dan het verwachtingspatroon :P

Ik had Vormer inderdaad ook gewisseld, nog voor de rust, ik zei het mijn vriendin nog vlak voor de overtreding randje 16 in de 43e minuut, ik dacht nog, neeeeejjj, niet nu nog een penalty ook...
Hij deed erg weinig goed hoor vond ik.
Ik vond met name in de eerste helft Nelom ook niet best, dekte ook een paar keer zijn man aan de verkeerde kant, had regelmatig steun nodig in de dekking, passt achter de man bij een van de weinige kansrijkere situaties (al had hij natuurlijk weinig steun aan Goossens).

Als Koeman zo wilt rouleren, en ziet dat het zo klote gaat, had ik in de rust gewoon Nelom, Goossens en Vormer eraf getrokken en een donderspeech gehouden dat het wat anders moest...
Ik vond zelf dat Nelom het nog wel aardig deed juist (aardig, niet meer dan dat). Wel Goossens en Vormer inderdaad.

Ik dacht ook dat we een penal tegen zouden krijgen. Misschien was dat achteraf een beter moment voor een tegendoelpunt geweest.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:11:28 #230
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129707281
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

10 basisspelers vervangen tov je selectie van 50-70 mln van vorig jaar kan je ook zorgen baren, hou je lekker met je eigen zaken bezig :')
3 spelers gezamenlijk voor 40 miljoen verpatsen, de zaak opblazen en opnieuw starten. Niet doen alsof dergelijk scenario je niet zou bekoren bij feyenoord.
Dit, dus.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:12:11 #231
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129707297
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen idee. Ik was al verbaasd dat hij er niet in stond (RB van Zwolle is toch niet dusdanig snel in tegen stelling tot hun LB), maar hij zat dus zelfs niet op de bank. Niks over een blessure gehoord, dus ik denk gepasseerd ja. Rare actie.
Dat vond ik raarder dan het passeren van Vilhena. Cisse is duidelijk onze beste vleugelspeler na Boetius, speelde ook goed tegen Getafe. Waarom Koeman hem dan niet eens op de bank zet, snap ik echt niet.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:12:36 #232
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129707307
Nelom probeerde drie keer uit te verdedigen de laatste tien minuten, drie vuurpijlen :')

Benieuwd wie er zondag spelen als Koeman zijn roulatiebeleid doorzet, komt een druk maandje aan met Europees/klassieker/internationals.
pi_129707355
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat vond ik raarder dan het passeren van Vilhena. Cisse is duidelijk onze beste vleugelspeler na Boetius, speelde ook goed tegen Getafe. Waarom Koeman hem dan niet eens op de bank zet, snap ik echt niet.
Dit inderdaad. Want Goossens was tegen Getafe ook al verschrikkelijk slecht. (gaten dichtlopen, balverlies, duels verliezen). Ik denk dat hij toch nog kampt met het imago dat Been hem heeft aangesmeerd. En Koeman lijkt geen fan van hem te zijn. Ik wil wedden dat als hij volgend jaar zijn plek ergens vindt, dat hij kan uitgroeien tot een belangrijke speler die nog best een transfersom voor die club kan gaan opleveren.
pi_129707366
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:12 schreef Grifte het volgende:
Nelom probeerde drie keer uit te verdedigen de laatste tien minuten, drie vuurpijlen :')

Benieuwd wie er zondag spelen als Koeman zijn roulatiebeleid doorzet, komt een druk maandje aan met Europees/klassieker/internationals.
Hij moet wel uitkijken met dat rouleren, ik zou niet meer dan 2 wisselingen per wedstrijd doorvoeren.
pi_129707422
Ik ga ervan uit dat Mathijssen er gewoon weer instaat, en ik twijfel of BMI of Nelom links staat, zal wel (mi onterecht) BMI zijn met dat etalage-verhaal. Verder denk ik dat hij Goossens OF Vormer inderdaad zal vervangen, ik hoop stiekem op beiden, want met Vilhena en Cisse gaat het echt niet slechter dan gisteren...
pi_129707467
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ga ervan uit dat Mathijssen er gewoon weer instaat, en ik twijfel of BMI of Nelom links staat, zal wel (mi onterecht) BMI zijn met dat etalage-verhaal. Verder denk ik dat hij Goossens OF Vormer inderdaad zal vervangen, ik hoop stiekem op beiden, want met Vilhena en Cisse gaat het echt niet slechter dan gisteren...
Ik zou het achterin denk ik nog zo laten staan en dan Goossens en Vormer eruit. Maar ik heb geen idee wat we kunnen verwachten. Ik hoop wel dat het een redelijke pot+overwinning wordt, want ik neem m'n vriendin mee (en de dag ervoor trouwen we, dus het moet wel een leuke dag worden).
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:20:51 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129707483
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij moet wel uitkijken met dat rouleren, ik zou niet meer dan 2 wisselingen per wedstrijd doorvoeren.
Na deze wedstrijd zou ik het hele elftal overhoop gooien, gewoon omdat het kan. Laat De Vrij en BMI maar even banken bijv.
pi_129707512
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou achterin de Vrij er eens een keer uithalen met zijn wekelijkse foutje, slappe hap als aanvoerder, en altijd maar hetzelfde praatje na de wedstrijd.
pi_129707535
Wat vonden jullie trouwens van Mulder?

SPOILER
pi_129707771
Column van Hanegem in het AD.

quote:
Wat hebben die gasten van Feyenoord in de voorbereiding gedaan?

Van Ronald Koeman had ik begrepen dat hij met Feyenoord iets anders wilde gaan spelen dan vorig jaar. Hij wilde meer voetbal zien. Ik vond dat een loffelijk streven. Ik snapte daarom wel dat Martins Indi in het defensieve centrum kwam te spelen.

Maar dat Goossens in de basis stond en Vilhena niet, begreep ik een stuk minder. Maar wat doet het ertoe? Als je de competitie begint zoals de Feyenoorders deden, ben je dat mooie shirt niet waard.

Ik ben vooral afgeknapt op het centrale duo achterin. Het is het duo dat in het Nederlands elftal dezelfde rol zou moeten spelen. Nou, dan gaan we mooi voor gek staan in Brazilië als die jongens zich niet snel verbeteren. Ik heb het vaak voor Martins Indi opgenomen, maar die was verschrikkelijk slecht tegen Zwolle.

Hij liep maar en liep maar, holde met de bal aan de voet zijn eigen spelers voorbij en passte maar weer terug als hij het na vijftig meter niet meer wist. Wat hebben die gasten in de voorbereiding met elkaar gedaan? Kan iemand me dat vertellen?

De Vrij, wat word ik moe van die jongen na de wedstrijd. Altijd maar weer het verhaal dat ze niet genoeg gebracht hebben, dat ze de ballen niet kwijt konden. Hij moet maar eens een tijdje voor de spiegel gaan staan en dan dezelfde teksten uitslaan, dan krijgt hij vast door hoe irritant dat elke keer klinkt.

Ik blijf ervan overtuigd dat Feyenoord een van de titelkandidaten is, maar dan moet de club en dan moeten de spelers dat wel willen uitstralen. Naar wat ik begrijp, wil men bij Feyenoord druk wegnemen en niet te veel verlangen van die jongens. Ik vind dat echt verkeerd. Je moet juist de druk verhogen, ze moeten weten dat ze voor een grote club spelen.

Dan mag je best een keer zenuwachtig zijn en eens wat minder spelen, maar je moet wel weten dat in Rotterdam alleen de titel telt. Zo moeten die jongens opgevoed worden, het zijn geen kasplantjes, maar dat maak je ervan als je hen niet harder begeleidt. Dan zetten ze de laatste en beslissende stap niet.

Ze laten zich nu opzij zetten door PEC Zwolle! Laat ik eerlijk zeggen, dat ik PEC een aardige ploeg vind, een voetballende ploeg, aanvallend gericht. Dat was vorig jaar al en nu weer. Mooi hoor. Maar de ex-Feyenoorders Mokotjo en Fernandez sleepten de overwinning binnen voor Zwolle. Dat mag je niet laten gebeuren als Feyenoorder. Dat moet je eer te na zijn.

In de slotfase verliest De Vrij een kopduel en Martins Indi Indi deed op voortreffelijke manier een etalagepop na: 2-1. Met die uitslag kwamen ze goed weg. Het had makkelijk 4-1 kunnen zijn.

En waar was Pellè, vraag ik me af. Op kunstgras moet je hem maar niet meer laten voetballen, denk ik. Maar ik voelde me ook bevestigd in wat ik al langer denk over aanvallers in de eredivisie. Die eredivisie is een sanatorium voor spitsen.

Gasten als destijds Afonso Alves en onlangs Bony, Altidore en Pelle, ze scoren als een gek in de eredivisie maar hadden en hebben het in grotere competities nooit laten zien. Het is Luilekkerland voor hen in de eredivisie, omdat daar niet geconcentreerd wordt verdedigd.

Het ergst vind ik nog dat daar onze bondscoach straks last van krijgt. Het wordt, als we niet uitkijken, open huis achterin het Nederlands elftal. We noemen dit een opleidingsland in het voetbal, maar onze competities zijn te sociaal ingericht. We vragen te weinig, we trainen te weinig gericht en we zijn veel te snel tevreden over onszelf en onze spelers.

Ik had nooit gedacht dat dat in de nabeschouwing op het eerste competitieweekeinde alweer het belangrijkste onderwerp zou zijn. Ik betreur dat, maar het is niet anders. Ik hoop nu alleen nog maar op mooie dingen. Zo hoop ik dat PSV blijft spelen zoals het dat nu doet, daar geniet ik nu wel van.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:36:36 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129707831
Guidetti al gesignaleerd?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129707866
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef satecl het volgende:
Guidetti al gesignaleerd?
Is dat dé man die ons uit de brand kan helpen ja?
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:38:57 #243
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129707892
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Met de huidige buitenspelers(niveau'tje VVV) kan je beter 4-4-2 spelen. Pelle/Guidetti.
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:46:10 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129708081
Van Hanegem _O_ BMI deed inderdaad op voortreffelijke manier een etalagepop na.
pi_129708091
quote:

[..]

Ja hoor, die jongen heeft zoveel mentaliteit in zich, daar groeien ze allemaal van. Echte winnaars mentaliteit. Als Guidetti komt, worden we gewoon 1e of 2e. Jammer dat ie niet komt.
pi_129708878
quote:

[..]

Wat mentaliteit betreft zou hij een zeer goede toevoeging zijn. Zou hij ook als buitenspeler kunnen functioneren? Of als 10?
pi_129708970
Tsja speculeren over Guidetti blijft leuk. Maar de kans dat hij daadwerkelijk komt is klein natuurlijk. Denk dat het voor hem trouwens wel goed zou zijn, omdat hij een jaar echt bijna niks gespeeld heeft. Door een verhuurperiode aan Feyenoord zou hij zich weer in de kijker kunnen spelen.

Las trouwens pas dat de overgang van Assaidi naar Anderlecht bijna rond is.
pi_129709068
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tsja speculeren over Guidetti blijft leuk. Maar de kans dat hij daadwerkelijk komt is klein natuurlijk. Denk dat het voor hem trouwens wel goed zou zijn, omdat hij een jaar echt bijna niks gespeeld heeft. Door een verhuurperiode aan Feyenoord zou hij zich weer in de kijker kunnen spelen.

Las trouwens pas dat de overgang van Assaidi naar Anderlecht bijna rond is.
Klopt, en de vraag is ook of hij zijn niveau nog haalt.

Ja, las ik ook. Ze willen hem kopen, dus dat is wel erg jammer..
pi_129709585
Van Hanegem zegt de waarheid.
pi_129709845
Altijd lastig Zwolle uit ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:03:27 #251
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_129711963
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Altijd lastig Zwolle uit ;)
Voor dit Feijenoord is elke (uit)wedstrijd lastig helaas.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:04:57 #252
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129712010
Ik denk dat we met Mokotjo en Leerdam een beter middenveld hadden gehad dan met Immers,Clasie en Vormer :')
pi_129712354
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat we met Mokotjo en Leerdam een beter middenveld hadden gehad dan met Immers,Clasie en Vormer :')
Dat geloof ik niet.

Het is het gebrek aan creativiteit dat ons nekt. We kunnen niks creëren en van onze vleugelspelers komt ook niks. Schaken is uit vorm en tja... aan de linkerkant heb je niet eens een vleugelspeler staan. De enige twee die je er neer kan zetten zitten op de tribune.

De andere twee die je er neer kan zetten zijn geschorst en geblesseerd.
Feyenoord Rotterdam
pi_129712365
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mokotjo deed het erg goed inderdaad gisteren. Heeft bij ons helaas nooit echt een kans gehad.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:21:16 #255
356891 Abed
hooggeleid
pi_129712476
Leerdam speelde goed gister.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:30:00 #256
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129712805
quote:
19s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:17 schreef Fuszy het volgende:
creativiteit dat ons nekt. We kunnen niks creëren en van onze vleugelspelers komt ook niks. Schaken is uit vorm en tja... aan de linkerkant heb je niet eens een vleugelspeler staan. De enige twee die je er ne
Cisse en Achabar zijn beide veel beter dan Goossens.

Desnoods haal je iemand uit de A1
pi_129712813
pi_129712941
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Abed het volgende:
Leerdam speelde goed gister.
Vooral die assist op Amoah zeker? :+
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:44:51 #259
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713411
quote:
Manu is echt gedreven zo te zien. Hij is de enige die dit seizoen kan redden

Straks gewoon zo spelen:

Boeitius - Pelle - Manu
Vilhena - Achabar - Immers
BMI - Kongolo - Mathijssen - Janmaat
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:46:00 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129713461
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dan overschat je de kwaliteiten van Manu nogal. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:47:12 #261
268260 Dr.Mikey
pi_129713511
Jullie leggen wel de negative nadruk op de verkeerde spelers.
Goossens staat niet op zijn plek en Vormer met Clasie werkt gewoon niet. Maar het zijn geen prutsers ofzo.

Ik zou Immers op het middenveld zetten naast Clasie/Vormer met Tony op tien.
R.I.P DTS.
pi_129713563
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:44 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Straks gewoon zo spelen:

Boeitius - Pelle - Manu
Vilhena - Achabar - Immers
BMI - Kongolo - Mathijssen - Janmaat
Ach ja. Sowieso zou je dan met Boëtius op rechts spelen en Manu op links. Verder blijft dat middenveld kloten. Doe dan Achahbar ipv Immers.

De Vrij eruit is een zegen. Dat is me een irritant ventje geworden zeg. Ik vond De Vrij als rechtsback (erg lang geleden) heel wat beter.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:48:40 #263
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713569
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan overschat je de kwaliteiten van Manu nogal. _O-
Elke wedstrijd van de voorbereiding waar ik bij was en hij speelde was hij de beste man op het veld.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:49:38 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129713605
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Elke wedstrijd van de voorbereiding waar ik bij was en hij speelde was hij de beste man op het veld.
Dat zegt mij allemaal niet zoveel. Te Vrede was de topscorer en die kan er geen klote van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:49:43 #265
Koekoek andere Atleti
pi_129713608
4-2-3-1 met Clasie en de minst slechte middenvelder ernaast, Vilhena als 10, Boetius en Manu opnde vleugels tenzij iemand erbij komt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:50:11 #266
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713625
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goossens staat niet op zijn plek en Vormer met Clasie werkt gewoon niet. Maar het zijn geen prutsers ofzo.

Clasie had verkocht moeten worden aan Fiorentina, is al een half jaar hopeloos uit vorm

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef Muto het volgende:

[..]

Ach ja. Sowieso zou je dan met Boëtius op rechts spelen en Manu op links. Verder blijft dat middenveld kloten. Doe dan Achahbar ipv Immers.

De Vrij eruit is een zegen. Dat is me een irritant ventje geworden zeg. Ik vond De Vrij als rechtsback (erg lang geleden) heel wat beter.
Het wekelijkse foutje van De Vrij is nu een vast begrip geworden die zelfs een niet-feyenoorder kent. Dat zegt al genoeg.
pi_129713628
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

Vilhena op 10 heb je gisteren niet gezien?
pi_129713661
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Clasie had verkocht moeten worden aan Fiorentina, is al een half jaar hopeloos uit vorm

[..]

Het wekelijkse foutje van De Vrij is nu een vast begrip geworden die zelfs een niet-feyenoorder kent. Dat zegt al genoeg.
De Vrij heeft het wat hoog in zijn bolletje gekregen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:51:49 #269
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129713683
Van mij mogen ze ook wat meer jeugd erin zetten. Gewoon gretige jongens. Nu speel je met Goossens, Vormer en Immers. Het lijkt wel alsof ze er al geen zin meer in hebben. Al komt dat door Immers gewoon door zijn kwaliteit.
Deze spelers komen gewoon te kort voor de echte top. Leuke spelers voor ADO en Heerenveen, meer niet. Geef Manu, Kongolo, Sleegers, Achahbar gewoon de kans. Gretige jongens die hun kans willen pakken. Dat mis ik bij dit Feyenoord. Iets wat ik wel zag bij PSV tegen die Belgen vorige week.
pi_129713734
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef Muto het volgende:

[..]

De Vrij heeft het wat hoog in zijn bolletje gekregen.
Waarom? Hij zal toch wel in de gaten hebben dat ie die toptransfer niet gaat maken als hij week in week uit zo bagger blijft spelen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:53:10 #271
268260 Dr.Mikey
pi_129713736
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Vilhena op 10 heb je gisteren niet gezien?
Ja voor tien minuten..
R.I.P DTS.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:53:37 #272
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713755
Ik snap ook niet dat Koeman Verhoek maar blijft inbrengen.

Waarom was Cisse er gisteren er eigelijk niet bij?
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:54:30 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129713783
quote:
9s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap ook niet dat Koeman Verhoek maar blijft inbrengen.

Waarom was Cisse er gisteren er eigelijk niet bij?
Omdat die ook gewoon fucking slecht is. Renpaard eerste klas, die ik nog nooit op een mooie passeerbeweging heb kunnen betrappen.
pi_129713806
Het is toch wel erg triest eigenlijk dat we bijna om Cissé zitten te smeken hier. :D :o
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:55:14 #275
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713810
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:51 schreef satecl het volgende:
ok wat meer jeugd erin zetten. Gewoon gretige jongens. Nu speel je met Goossens, Vormer en Immers. Het lijkt wel alsof ze er al geen zin meer in hebben. Al komt dat door Immers gewoon door zijn kwaliteit.
Deze spelers komen gewoon te kort voor de echte top. Leuke spelers voor ADO en Heerenveen, meer niet. Geef Manu,
Als we nu tegen PSV moesten dan worden we echt gesloopt. Klassieker kijk ik ook erg tegen op. Beter tovert van Geel nog ergens een paar spelers vandaan want anders wordt dit seizoen niet om aan te zien
pi_129713845
Ik vond het sowieso pijnlijk om te zien dat 'de groep bij elkaar houden' zo weinig oplevert. Je zou zeggen dat het volledig ingespeeld is en direct zou moeten draaien, zelfs met de wissels, die al meer dan een jaar samen met de 1e 11 trainen. In de 1e pot erg weinig progressie gezien, slechts stappen terugval die aan niets anders te wijten valt dan de mentaliteit van de selectie :{
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:56:20 #277
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713855
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Omdat die ook gewoon fucking slecht is. Renpaard eerste klas, die ik nog nooit op een mooie passeerbeweging heb kunnen betrappen.
Ja en elke bal stuitert van zijn voet maar hij scoort soms uit het niets. En sowieso is die beter dan Verhoek
pi_129713869
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij ziet liever Verhoek? ;(
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:57:44 #279
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129713904
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het sowieso pijnlijk om te zien dat 'de groep bij elkaar houden' zo weinig oplevert. Je zou zeggen dat het volledig ingespeeld is en direct zou moeten draaien, zelfs met de wissels, die al meer dan een jaar samen met de 1e 11 trainen. In de 1e pot erg weinig progressie gezien, slechts stappen terugval die aan niets anders te wijten valt dan de mentaliteit van de selectie :{
Voorbereiding speelde ze ook slecht. Getafe had al zo'n beetje van elke club in Nederland verloren en had al totaal geen zin en motivatie meer. Die wedstrijd tegen Hellas Verona wordt denk ik representatief voor het hele seizoen
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:58:02 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129713916
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het is toch wel erg triest eigenlijk dat we bijna om Cissé zitten te smeken hier. :D :o
Ik vind het vooral grappig om te zien dat mensen de tekortkomingen in de selectie, die al langer bekend waren, maar niet onder ogen willen zien. Ja, gooi maar weer wat jeugd erin. En als die niet brengen wat verwacht wordt?

1 wedstrijd gespeeld en volgens bepaalde types is het seizoen alweer voorbij. Stelletje dramaqueens :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:58:31 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129713935
De buitenspelers zijn bij Feyenoord nu al 3 seizoenen een ramp. Daar komt gewoon totaal geen creativiteit vanaf.
Goossens: Heeft geen actie. Is ook helemaal geen buitenspeler
Verhoek: Ook geen actie. En zijn voorzetten komen ook niet meer aan.
Schaken: Schaartje naar links en rechts er langs. Die actie kennen ze nu wel
Cisse: Blind paard die perfect is voor een 4-4-2 counter systeem. Niet voor 4-3-3
Boetius en Manu: Kunnen nu niet meedoen.
Achahbar: Koeman stelt die gewoon niet op. Is ook geen echte buitenspeler natuurlijk.

En als je nu ook nog het probleem hebt dat je nr. 10 de grootste houten klaas is van je elftal, doe je gewoon mee om plaats 4-6.

En dit zeg ik nu echt niet vanwege gisteren hoor. Dit zag je vorig seizoen ook al. Alleen Pelle maakte het toen grootendeels goed.
pi_129713936
Verhoek, wat een drama is dat godverdomme toch. Wat zal ik blij zijn als die droeftoeter een keer op gaat rotten. :{
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:00:08 #283
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129713991
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jij ziet liever Verhoek? ;(
Nee, Achahbar. Investeren in je jeugd. Al zou ik die eerder op 10 zetten.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:01:23 #284
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129714051
Rekkik speelt ondertussen de sterren van de hemel
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:02:09 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129714079
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het vooral grappig om te zien dat mensen de tekortkomingen in de selectie, die al langer bekend waren, maar niet onder ogen willen zien. Ja, gooi maar weer wat jeugd erin. En als die niet brengen wat verwacht wordt?

1 wedstrijd gespeeld en volgens bepaalde types is het seizoen alweer voorbij. Stelletje dramaqueens :')
Met dit elftal ga je het heel moeilijk krijgen tegen Twente, en ga je er dik op tegen ajax. Dan kom je in een redelijke nagtieve spiraal.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:03:16 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129714118
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Met dit elftal ga je het heel moeilijk krijgen tegen Twente, en ga je er dik op tegen ajax. Dan kom je in een redelijke nagtieve spiraal.
Volgende week winnen en je kan alweer op 2 bonuspunten staan tov vorig seizoen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alsof Twente een wonderteam heeft momenteel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129714192
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgende week winnen en je kan alweer op 2 bonuspunten staan tov vorig seizoen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alsof Twente een wonderteam heeft momenteel.
Hoe bedoel je t.o.v vorig seizoen qua bonuspunten?
pi_129714194
Pfff wat een wedstrijd. Zo'n clubje uit zwolle moet voor Feyenoord toch geen partij zijn? Ik zie nu al op tegen het hele komende seizoen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:05:33 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129714209
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Precies hoe het er staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129714213
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vorig seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Duitsland
pi_129714237
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Vorig seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Duitsland
Ah, zo.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:06:20 #292
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129714251
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Positieveling ;)

Die punten maken mij na gisteren niet zo veel uit. Het gaat mij meer op de manier waarop. In mijn ogen kan je met dit elftal gewoon geen plaats in de top 3 krijgen. Iets waarop ik wel had gehoopt.
pi_129714275
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Positieveling ;)

Die punten maken mij na gisteren niet zo veel uit. Het gaat mij meer op de manier waarop. In mijn ogen kan je met dit elftal gewoon geen plaats in de top 3 krijgen. Iets waarop ik wel had gehoopt.
Wie moet er dan vóór Feyenoord eindigen?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:07:28 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129714289
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Positieveling ;)

Ik zie niet zo snel welke club dan echt structureel verder is dan ons. Met name voor die derde plek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:09:27 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129714382
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zwolle.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:10:19 #296
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129714417
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ajax.
pi_129714422
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Zwolle.
Haha, nee. Die gaan strijden voor playoffs. Nu eens serieus, wie moet er dan op de 3e plek eindigen als Feyenoord het nalaat?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:12:04 #298
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129714479
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Haha, nee. Die gaan strijden voor playoffs. Nu eens serieus, wie moet er dan op de 3e plek eindigen als Feyenoord het nalaat?
Vitesse misschien?
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:13:10 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129714522
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je weet nooit hoe het loopt in de competitie. Er zijn altijd clubs waaruit blijkt dat het daar zomaar klikt. Zoals vorig seizoen Vitesse en Utrecht.

Persoonlijk zie ik Heerenveen en AZ wel goed presteren. Vitesse is ook weer afwachten. Ajax en PSV gaan er sowieso boven eindigen.
pi_129714526
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Vitesse misschien?
Zitten krap in de selectie, moeten het voorlopig hebben van investeringen door huren of transfervrij. Denk ook dat het aanvallende spel van Peter Bosz ze gaat opbreken.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:13:49 #301
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129714546
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zitten krap in de selectie, moeten het voorlopig hebben van investeringen door huren of transfervrij. Denk ook dat het aanvallende spel van Peter Bosz ze gaat opbreken.
Komen nog wel wat spelers aan bij Vitesse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')