abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129686026
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Dit, dus.
pi_129686052
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef ace_eleven het volgende:
Mulder 7
Nelom 5
BMI 4
De Vrij 6
Janmaat 7
Clasie 5
Vormer 3
Immers 5
Goossens 4
Schaken 5
Pellè 4

Tot zoverre mijn analyse :6
janmaat ook amper gezien. Nelom vond ik ook niet slecht. Verder wel eens.
pi_129686070
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgende week Twente, nou dat word niks...
Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
pi_129686089
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Precies, Feyenoord moet net als PSV de eigen jeugd eens de kans geven!
pi_129686091
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129686115
Die janmaat vind ik dus echt geen 7 waard...

Misschien zijn die Janmaat, BMI , De vrij toch een beetje gefrustreerd op dit moment, die hoopte allemaal op een transfer.....en Pelle natuurlijk ook.
Ajax is mijn leven!
pi_129686117
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar vrij weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
Zoveel waarheid.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129686122
Wat een *****zooi, volgens Koeman waren ze er klaar voor. Als dit nu klaar is dan ben ik er klaar mee. Koeman ********** en de spelers die godverdomme niet willen; of dood neervallen of contract inleveren en heel snel oprotten. Wat een schurfterige teringhonden
pi_129686125
Er moeten gewoon versterkingen komen. Hoe dan ook. Op deze manier wordt het gewoon niks
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:29 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129686128
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
De kwaliteiten heeft hij wel maar je weet natuurlijk niet wat er in de afgelopen weken gebeurd kan zijn, qua trainingsarbeid enz. (ik ook niet hoor)
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:50 #12
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129686137
Eerste 3 wedstrijden 1 punt dadelijk :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:57 #13
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129686141
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.
pi_129686171
Echt hoop echt dat die spelersbus tegen een boom aanrijd.
Echt weer op zijn Feyenoords verloren met Fernandez.
Pelle laat zijn goede kant zien niet praten met de pers en epileptische klauw bewegingen maken naar zijn mede spelers.
Maar ben echt weer trots op de wedstrijdinstelling van Feyenoord |:( |:(
pi_129686187
Thuis spelen ze echt veel beter...

Vorig seizoen heeft Feyenoord het in de uitwedstrijden laten liggen, Koeman denkt met Goosens en Vormer de ploeg meer kracht te willen geven in uitwedstrijden, maar is een grote mislukking gebleken...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:32 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129686194
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Zijn nog kutter dan ons gelukkig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:35 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686196
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Ik denk dat het beter was geweest als we De Vrij en/of BMI verkocht hadden. Kongolo kan het moeiteloos opvullen en dat geld kunnen we ook wel gebruiken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:37 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686234
Pelle zat echt op zijn AZ niveau
pi_129686248
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Helaas spelen we op gras. })
pi_129686301
That is not don
* Verwijderd *
pi_129686323
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
pi_129686388
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?

Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
pi_129686396
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
Zo het seizoen is al over jonge jonge wat een opportunisme zeg.
pi_129686429
quote:
Misschien iets te voorbarig na 1 wedstrijd, zijn eerste wedstrijden vorig seizoen waren immers ook niet om naar huis te schrijven.
Maar hij lijkt slecht in z,n vel te zitten en dat baart wel zorgen.
pi_129686449
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129686484
quote:
Beetje voorbarig om op basis van 1 wedstrijd te concluderen hé sukkeltje. :')

Overigens was hij vandaag inderdaad nogal onzichtbaar, maar dat komt met name door de matige aanvoer. De belabberde vleugelaanvallers, doorzichtige lange ballen vanuit de verdediging, en matige diepte passes vanuit het middenveld dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:35 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686540
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
Zowel de slechte prestaties van Feyenoord als de uitblinkende Mokotjo + goal Fernandez. Bizar inderdaad. :{
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:42 #28
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129686544
Gewoon straftrainig, kaartjes terugbetalen, terug laten lopen naar Rotterdam. Dat ze maar is gaan werken voor hun kankercenten.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_129686565
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?

Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.

Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten. :')
pi_129686584
Om te janken weer.
pi_129686647
Overigens is het resultaat uit uitwedstrijden dit kalenderjaar ook om te janken. 9 uitwedstrijden in 2013 tot dusverre, 5 verloren. :')
pi_129686655
Feyenoord :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:55:31 #33
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686700
Ben tenminste 200 euro rijker, zag dit aankomen
pi_129686728
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voorspelbaar is het absoluut, en mentaal bewezen ze vorig seizoen al tekort te komen voor de absolute top, al is dat deels ook wel trainbaar.

Maar Vormer was echt niet zo dramatisch als dat ik iedereen hier zag posten. :')
Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:48 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686788
Is er al een stemming in de kleedkamer?
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:59 #36
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686796
Classie hadden we gewoon aan Fiorentina moeten verkopen
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:59:05 #37
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686834
Alleen deze man kan het seizoen nog redden

pi_129686862
Feyenoord staat op de 14 plaats
Ajax is mijn leven!
pi_129686866
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens was hij vandaag inderdaad nogal onzichtbaar, maar dat komt met name door de matige aanvoer.

[..]

Maar was dat niet de hele insteek? Eerst proberen de wedstrijd met positiespel naar je toe te trekken, en dan als plan B alle lange ballen op Pellè.
pi_129686873
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vormer deed niks goed joh. Verdedigend overal een stap te laat, in balbezit alleen balletjes breed geven en met teamgenoten in balbezit zorgde hij ervoor dat het hele middenveld dichtstond door verkeerd positie te kiezen. Zwakste man op het veld.
Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.
pi_129686919
Studio Sport begint zowaar met Pec-Feyenoord
pi_129686939
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef Muto het volgende:

[..]

Vormer kan niet beter. En hij ken er niks aan doen dat Koeman hem opstelt. Overigens denk ik dat hoe je het middenveld ook zet, het gewoon ondermaats blijft. Zolang je geen creativiteit hebt, kom je nergens. Kun je wel een buitenspeler willen halen, maar als de aanvoer naar buitenspelers niet goed is of te langzaam gaat dan heb je er niks aan. Als je middenvelder hebt die de bal kan versnellen of het spel kan open breken, dan heb je misschien wel iets aan de buitenspelers.
Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:02:09 #43
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129686948
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Die zoeken altijd weer een zondebok, omdat prodigy Vilhena er niet in stond.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 19:02:18 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686956
Het wordt gewoon weer tijd dat er een blik met nieuwe talenten wordt open getrokken. Gooi Sleegers bijv. maar voor de leeuwen. Immers maakt toch geen progressie meer.
pi_129686972
Als je een middenveld met vormer goosens clasie opstelt heb je 3 van dezelfde soort spelers, lopers en ballenafpakkers ...onmogelijk dat je hiermee wedstrijden zult gaan winnen of je moet alleen controlerend willen voetballen zonder creativiteit...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:03:33 #46
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_129687006
feyenoord _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_129687019
quote:
99s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja dat is dan het grote probleem, waarom staat Vormer erin ipv Vilhena?
Geen idee. Maar dat neemt niet weg dat met Vilhena ipv Vormer de benodigde creativiteit er wel is. Een middenveld met Immers, Clasie en Vilhena is nog steeds te zwak. Bovendien is het te statisch. Je ziet de spelers slechts in een bepaald vierkantje lopen en angstig eruit komen. Dan maak je het de tegenstander veel makkelijker.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:04:05 #48
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129687026
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef fantasyboy het volgende:
Als je een middenveld met vormer goosens clasie opstelt heb je 3 van dezelfde soort spelers, lopers en ballenafpakkers ...onmogelijk dat je hiermee wedstrijden zult gaan winnen of je moet alleen controlerend willen voetballen zonder creativiteit...
Men mist Boetius.
Dit, dus.
pi_129687042
Zodra het transfer window gesloten is staat Mathijssen weer centraal achterin. Ze proberen BMI nu in de etalage te zetten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_129687043
Het zegt denk ik voldoende dat het meeste gevaar komt van een speler die totaal niet in de wedstrijd zit (Schaken).
pi_129687208
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Het zegt denk ik voldoende dat het meeste gevaar komt van een speler die totaal niet in de wedstrijd zit (Schaken).
Ik vond Schaken één van de minste spelers van de wedstrijd. Al haalde niemand z'n niveau, ook Martins Indi bewees Feyenoord geen goede dienst op z'n favoriete positie als hij geacht werd "zichzelf in de etalage te spelen".

Het zegt overigens ook genoeg als je spelers als Verhoek en Te Vrede moet inbrengen als breekijzers. :')
pi_129687274
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef arjan1212 het volgende:
Studio Sport begint zowaar met Pec-Feyenoord
Waar moesten ze anders mee beginnen? :? Ajax en PSV hebben gisteren en eergisteren al gespeeld, Feyenoord was vorig jaar derde. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129687400
Koeman maakt overigens ook een moedeloze indruk in de interviews die ik heb gezien. Dat stemt mij niet bepaald hoopvol dat hij - op korte termijn - verbetering weet te bewerkstelligen.

Zeker niet als je bedenkt dat de bekende fouten en gebrek aan scherpte bij oa. De Vrij, Martins Indi en Clasie al 2 jaar te zien zijn en ze vandaag weer hebben laten zien daar nog steeds niet (veel) van geleerd te hebben. Alle grote woorden en ambities ten spijt.

De bekende frase van De Vrij dat "zulke fouten niet mogen gebeuren" en dat "ze daarvan moeten leren" zullen we dus nog wel vaker langs horen komen dit seizoen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:17:15 #54
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129687477
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
pi_129687493
AZ, Twente en Vitesse vind ik allemaal beter spelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129687514
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 19:19:14 #57
35723 crew  GGMM
pi_129687539
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Koeman plaatst zichzelf de laatste tijd een beetje buiten de groep. De organisatie is niet professioneel genoeg, de spelers hebben niet meer individuele kwaliteiten dan Zwolle, dus met andere woorden zegt hij "wat kan ik er aan doen."
Ja, ben ook heel benieuwd of hij het seizoen wel afmaakt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129687561
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah, Ajax en PSV zullen vechten op plek 1 en 2. Feyenoord, Vitesse, Twente en misschien AZ, Heerenveen zullen een grote subtop vormen. Plek 3 kán.
Absoluut, dat denk ik ook.

Voorwaarde is dan wel dat de selectie vrij blijft van schorsingen en blessures en zolang mogelijk fit blijft. Met veel interlandwedstrijden, of een vol Europees programma wordt het al een verdomd zware opgave om 3e te eindigen voor Feyenoord vrees ik.

Maar vooralsnog heb ik een 4de plaats voorspeld in het "Eredivisie eindstand voorspellingen topic". :)
pi_129687913
quote:
Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.
Who's your Stannis?
pi_129687935
Mokotjo en Fernandez, zijn die niet wat voor Feyenoord?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_129688013
pi_129688048
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Zéér zwak vind ik dat, hij wist het vorige jaren ook te klaren, maar omdat hij nu graag naar oranje wil is alles en iedereen opeens niet meer goed genoeg.
Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.

Als hij al 2 jaar steeds weer tegen dezelfde problemen en fouten aanloopt en er niets gedaan wordt met zijn inbreng kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment moedeloos wordt en de verantwoordelijkheid volledig bij de spelers legt.
pi_129688101

Wie zou dit gezegd hebben?
pi_129688114
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Hij wilt ook stappen maken en vooruitgang zien. Bij Feyenoord is al niet zoveel mogelijk, dan wil je in ieder geval het maximale uit de beschikbare middelen halen. Dan is het frustrerend als de spelers zelf niet het maximale uit zichzelf (willen) halen.

Als hij al 2 jaar steeds weer tegen dezelfde problemen en fouten aanloopt en er niets gedaan wordt met zijn inbreng kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment moedeloos wordt en de verantwoordelijkheid volledig bij de spelers legt.
Ja, oke zit wel wat in, maar dan nog zou ik het niet in het openbaar doen. Was bij psv achterin natuurlijk veel te lang hetzelfde verhaal: tegen marcelo kun je van alles zeggen maar die leert niks meer.
Who's your Stannis?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:37:56 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129688184
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]

Wie zou dit gezegd hebben?
Fernandez, who else?
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:39:12 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129688235
quote:
Een beetje Mario Been stijl.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129688288
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Een beetje Mario Been stijl.
Mimja edit.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:45:05 #68
101809 BObNL
Je bent top!
pi_129688471
BMI mag van mij weer lekker op links gaan staan :r
Leuter mee!!
pi_129689565
Pfoeh, dat viel nog niet mee. Paar spelers wel heel erg onder de maat.

Koeman komt ook wat ongeïnteresseerd over.
pi_129689841
Maar even zonder dollen, die Koeman wordt toch ook gek als ie ziet wat er moet gebeuren?

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente, dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks. Vervolgens de Klassieker in de ArenA. Europees. Dan NAC thuis, weer Europees, Roda thuis
pi_129689892
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks.
:?
pi_129689900
Godverdomme wat een hopeloos zooitje spelers op dat veld. Mathijsen werd overigens gewoon gemist achterin, wat een drama zeg.
Abracadabra, tapate guarra!
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 20:19:16 #73
35723 crew  GGMM
pi_129689909
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:?
Nederlands elftal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129689925
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nederlands elftal.
Het is te hopen dat Van Gaal ze passeert.
pi_129689926
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nederlands elftal.
Oh ja. :( :( :(

Afschaffen die onzin.
pi_129689944
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh ja. :( :( :(

Afschaffen die onzin.
Waren ze ook van plan, volgens mij.
pi_129689951
Sowieso, interlandvoetbal :z Onderbreekt telkens de competitie. :r
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 20:20:40 #78
35723 crew  GGMM
pi_129689960
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef heiden6 het volgende:
Afschaffen die onzin.
Ja, eens. Ook midden in de week :') Zo nutteloos. Heeft niemand wat aan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129689981
Wauw, wauw.
Hopeloos zeg, en ook des Feyenoords dat Fernandez m maakt :')
Maar waarom speelden in godsnaam Vormer en Goossens (en Mathijsen niet)???? :')
pi_129690044
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wauw, wauw.
Hopeloos zeg, en ook des Feyenoords dat Fernandez m maakt :')
Maar waarom speelden in godsnaam Vormer en Goossens (en Mathijsen niet)???? :')
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat. Die was godverdomme tegen getafe vorige week nog de man van de wedstrijd.
pi_129690060
quote:

[..]

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente...

[..]

Voor FC Twente hoef je op dit moment echt niet bang te zijn. Die komen thuis niet eens voorbij RKC Waalwijk :') .
pi_129690102
Twente thuis pakken we wel, alleen jammer van die afslachting in de Arena de week daarna :X
Eerste 3 wedstrijden: 3 punten :')
pi_129690159
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente thuis pakken we wel, alleen jammer van die afslachting in de Arena de week daarna :X
Eerste 3 wedstrijden: 3 punten :')
Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.
pi_129690217
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kans ook groot dat je 6 punten achterstaat op PSV & Ajax.
Klopt. Die BMI bij Studio sport trouwens :')
Ja mijn ambitie is wel om plek 1 te halen, maar niet om kampioen te worden :D
pi_129690230
ik mag toch aannemen dat ze tegen snavels wel er bovenop klappen
pi_129690355
Zou wel prachtig zijn als we BMI nog konden verkopen en op de een of andere manier El Ahmadi + een extra goeie buitenpselert konden halen :9

Maar ik reken er maar niet op :')
pi_129691002
quote:
Maar even zonder dollen, die Koeman wordt toch ook gek als ie ziet wat er moet gebeuren?

Volgende week eerst nog thuis tegen Twente, dan moeten zijn jongens een oefenpot spelen doordeweeks. Vervolgens de Klassieker in de ArenA. Europees. Dan NAC thuis, weer Europees, Roda thuis
Zijn we mooi klaar mee. De spelers maakten nu al een uitgebluste indruk. Alsof ze niet fit zijn en er al een heel seizoen op hebben zitten. Iets dat ze bij FC Rijnmond ook al opmerkten overigens.
pi_129691081
quote:
Graziano Pellè was niet tevreden over het optreden van Feyenoord tegen PEC Zwolle. De Rotterdamse ploeg verloor het duel met 2-1 in Zwolle. De spits liet zijn boosheid duidelijk merken in het veld na de keuzes van Koeman over de wissels, maar ook richting zijn teamgenoten, bij met name Miquel Nelom en Lex Immers.

Ronald Koeman is niet blij met het gedrag van Pellè binnen het veld. ‘Teleurgesteld zijn mag, maar hier ben ik niet blij mee’, zo zei de coach na afloop tegenover FOX Sports. ‘Met elkaar moet je het seizoen starten en met elkaar ga je verder. In vind het altijd not done om dat in het veld te doen’, aldus Koeman.

‘Binnenskamers mag en moet je elkaar de waarheid vertellen, maar op het veld moet je altijd uitstralen dat je een team bent. Daar hoort acceptatie ook bij. Iedereen maakt fouten. Je zit bij ons ook dat zodra het even tegenzit, we als team ook terugvallen’, besluit de coach van Feyenoord.

Stefan de Vrij kon de woede van Pellè beter begrijpen. ‘Als het niet loopt, raken jongens geïrriteerd, dat is logisch.’
pi_129691166
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef PIETR het volgende:
Gewoon straftrainig, kaartjes terugbetalen, terug laten lopen naar Rotterdam. Dat ze maar is gaan werken voor hun kankercenten.
typische taal van een havenarbeider
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:55:06 #90
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_129691356
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik snap ook echt niet op basis waarvan Mathijsen op de bank zat.
Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.
pi_129691371
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef superniger het volgende:

[..]

typische taal van een havenarbeider
Ze motte geweun kiedettie halen
pi_129691411
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef elCholo het volgende:

[..]

Zodat Indi zich in de kijker kon spelen.
Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zeg ^O^
pi_129691513
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Nou, wat heeft ie zich goed in de kijker gespeeld zeg ^O^
Inderdaad. Hij speelt al maanden vrij matig, dat begon vorig seizoen al. Hij kan veel beter.

Zo gaan we nooit de hoofdprijs krijgen voor hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 augustus 2013 @ 20:58:52 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129691539
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_129691796
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Prettige vakantie, hè. :W

Laat je niet gek maken door dat mooie cluppie uit Rotterdam.
Yo.

De storm is alweer gaan liggen.
Kan me er eigenlijk niet meer druk om maken.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_129691824
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Mwah PSV gaat ook nog hele slechte wedstrijden spelen met deze jonge groep. Ik verwacht meer dat Ajax kampioen wordt en PSV en Feyenoord om plaats 2 en 3 gaan strijden.
Dat verwacht ik ook.
pi_129692240
Het meest schrijnende is dat zwolle gewoon verzorgerder voetbal speelt dan ons..
Dat standaard riedeltje van De Vrij kan ook echt niet meer, iedereen is in zn contract opgewaardeerd als volwaardige kracht, dan dien je daar ook naar te presteren.
#12 is not for sale!
pi_129692420
nu gaat Derksen weer doorslaan morgen en zeggen dat we blij mogen zijn met het linkerrijtje
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:18:43 #99
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129692423
Ook weer terug uit Zwolle, godver wat een kut-uitwedstrijd weer.

Geen Vilhena en Mathijsen al vooraf, de fuck. Nelom en Vormer waren echt bagger.

Al die lange ballen op Pellè ook, als Vilhena/Boëtius niet spelen is er niemand die de verlengde bal opvangt. Totaal geen chemie tussen Immers en Pellè ook.

Ook wel typisch dat Guyon hem maakt, je voelde hem al aankomen in het stadion :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:23:44 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129692656
Schandalige, ingecalculeerde wanvertoning vandaag. Toch kan ik niet wachten tot volgende week. Feyenoord uit of thuis is echt een wereld van verschil.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')