abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129686026
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Dit, dus.
pi_129686052
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef ace_eleven het volgende:
Mulder 7
Nelom 5
BMI 4
De Vrij 6
Janmaat 7
Clasie 5
Vormer 3
Immers 5
Goossens 4
Schaken 5
Pellè 4

Tot zoverre mijn analyse :6
janmaat ook amper gezien. Nelom vond ik ook niet slecht. Verder wel eens.
pi_129686070
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgende week Twente, nou dat word niks...
Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
pi_129686089
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Stel die Vilhena gewoon op, man. Bij PSV staan jongens die de twintig jaar nog niet in zicht hebben in de basis, en bij Feyenoord wordt Vilhena op de bank gepleurd. Wat is er aan de hand met de wereld?
Precies, Feyenoord moet net als PSV de eigen jeugd eens de kans geven!
pi_129686091
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129686115
Die janmaat vind ik dus echt geen 7 waard...

Misschien zijn die Janmaat, BMI , De vrij toch een beetje gefrustreerd op dit moment, die hoopte allemaal op een transfer.....en Pelle natuurlijk ook.
Ajax is mijn leven!
pi_129686117
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme zeg, ik had wel een moeizame en frustrerende middag verwacht, maar niet verwacht dat Feyenoord zo machteloos zou zijn. :')

Ik had al wel de indruk dat Feyenoord nog lang niet ingespeeld was naar aanleiding van het vertoonde spel in de laatste serieuze wedstrijden in de voorbereiding, maar dit is toch ook het seizoen dat onze talenten het moeten laten zien. Bovendien hebben ze allemaal (wederom) zelf de mond vol van presteren, groeien en winnaarsmentaliteit.

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar vrij weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Als je serieus om het kampioenschap mee wilt doen - wat ik dus niet realistisch acht - maar waar sommige spelers hun mond vol van hadden, en als je je wilt bewijzen als vaste kracht voor het Nederlands elftal, dan moet je dergelijke wedstrijden over de streep trekken, en mogen dergelijke fouten of een gebrek aan inzet of scherpte niet keer op keer voorkomen, zeker niet jaar in jaar uit.

Hopelijk is het weer een realitycheck voor vele Feyenoorders, en tempert het de te hoog gespannen verwachtingen weer een beetje.

Positieve is dat onze selectie deze transferperiode niet gauw leeggekocht zal worden als ze zo blijven spelen. Zelfs Janmaat speelde matig.
Zoveel waarheid.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129686122
Wat een *****zooi, volgens Koeman waren ze er klaar voor. Als dit nu klaar is dan ben ik er klaar mee. Koeman ********** en de spelers die godverdomme niet willen; of dood neervallen of contract inleveren en heel snel oprotten. Wat een schurfterige teringhonden
pi_129686125
Er moeten gewoon versterkingen komen. Hoe dan ook. Op deze manier wordt het gewoon niks
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:29 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129686128
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef Buitendam het volgende:
De kwaliteiten heeft hij wel maar je weet natuurlijk niet wat er in de afgelopen weken gebeurd kan zijn, qua trainingsarbeid enz. (ik ook niet hoor)
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:50 #12
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129686137
Eerste 3 wedstrijden 1 punt dadelijk :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:39:57 #13
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129686141
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lamme tegen de blinde joh, kan alle kanten op. De bal is rond!
Twente moet op papier te doen zijn, maar nu twijfel ik echt gigantisch.
pi_129686171
Echt hoop echt dat die spelersbus tegen een boom aanrijd.
Echt weer op zijn Feyenoords verloren met Fernandez.
Pelle laat zijn goede kant zien niet praten met de pers en epileptische klauw bewegingen maken naar zijn mede spelers.
Maar ben echt weer trots op de wedstrijdinstelling van Feyenoord |:( |:(
pi_129686187
Thuis spelen ze echt veel beter...

Vorig seizoen heeft Feyenoord het in de uitwedstrijden laten liggen, Koeman denkt met Goosens en Vormer de ploeg meer kracht te willen geven in uitwedstrijden, maar is een grote mislukking gebleken...
Ajax is mijn leven!
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:32 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129686194
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Zijn nog kutter dan ons gelukkig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:35 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129686196
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar ik begin onderhand de indruk te krijgen dat onze talenten niet zo goed zijn als dat wij bij Feyenoord altijd denken of hebben gedacht. De Vrij, Martins Indi, en Clasie bijvoorbeeld zien we dezelfde fouten maken die we 2 jaar geleden al zagen. Vervolgens hoor je De Vrij in het interview clichés uitbraken die we ook al 2 jaar aanhoren over fouten die niet mogen gebeuren en dat ze daarvan moeten leren. Vooralsnog hebben ze in 2 jaar tijd weinig progressie geboekt naar mijn mening.

Ik denk dat het beter was geweest als we De Vrij en/of BMI verkocht hadden. Kongolo kan het moeiteloos opvullen en dat geld kunnen we ook wel gebruiken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:37 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129686234
Pelle zat echt op zijn AZ niveau
pi_129686248
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Helaas spelen we op gras. })
pi_129686301
That is not don
* Verwijderd *
pi_129686323
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
pi_129686388
Ik word hier zo woest van he. Zo voorspelbaar allemaal, iedereen is fucking waardeloos. Koeman met belachelijke wissels weer, waarom haal je fucking Immers eraf en niet die tering klote Vormer die er echt helemaaaaaaal niks van kan? Ook weer typisch dat Mokotjo man van de wedstrijd is, waarom is hij weg terwijl wij met middelmaat als Vormer en Singh zitten?

Deze selectie is mentaal gewoon kak, met deze spelers word je geen kampioen. Of je hebt aankopen nodig, of je moet gewoon á la PSV alles opblazen, opnieuw beginnen.
pi_129686396
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Zouden er mensen zijn geweest hier die voorspeld hebben dat Pelle dit seizoen geen schim zal zijn van vorig seizoen? O-) :Y
Zo het seizoen is al over jonge jonge wat een opportunisme zeg.
pi_129686429
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Misschien iets te voorbarig na 1 wedstrijd, zijn eerste wedstrijden vorig seizoen waren immers ook niet om naar huis te schrijven.
Maar hij lijkt slecht in z,n vel te zitten en dat baart wel zorgen.
pi_129686449
Het meest bizarre is dat iedereen het gewoon al ziet gebeuren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')