SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze spelen er dan nu wel elke thuiswedstrijd op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgrasveld is pas sinds dit seizoen.
4-0 voor Cambuur. Cambuur bovenaan pagina 819quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik pleit voor een keurige 0-0. Puur en enkel gebaseerd op de manager.
Op de MI-side, ja ja mensen.quote:
Koertquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de MI-side, ja ja mensen.
Alleen ben ik benieuwd hoe hij dat vrijdag doet, aangezien Cambuur dan voetbalt tegen Roda en er ook VI is.
Dan zal hij te zien zijn op een TV-scherm in de studio.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de MI-side, ja ja mensen.
Alleen ben ik benieuwd hoe hij dat vrijdag doet, aangezien Cambuur dan voetbalt tegen Roda en er ook VI is.
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4-0 voor Cambuur. Cambuur bovenaan pagina 819
Slagveer in de spits bij Heerenveen was ook wel passend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Cavaliers het volgende:
Oebele Schokker, de beste naam sinds Roelf-Jan Tiktak.
Ik heb Kees Kwakman.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.
Luciano Slagveer is de rechtsbuiten van Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\
[..]
Slagveer in de spits bij Az was ook wel passend.
Mijn edit was op tijd. Tenzij je erg langzaam typt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luciano Slagveer is de rechtsbuiten van Heerenveen.
Mij maakt die manager niet uit, ik wil gewoon goals zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\
[..]
Slagveer in de spits bij Heerenveen was ook wel passend.
Ajacied422 ging mij vorig jaar in de laatste weken voorbij op enkele punten. Dit trauma is maar op één manier te verwerken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mij maakt die manager niet uit, ik wil gewoon goals zien
Dat wordt druk daar rond die degradatiestreep.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Kopsterk het volgende:
NAC eindigt één á twee plekken boven de degradatiestreep dit jaar.
Dat zou het 4de jaar oprij zijn. Enkel hun transferbudget is al langer gelijk, 0 euro dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Kopsterk het volgende:
NAC eindigt één á twee plekken boven de degradatiestreep dit jaar.
Niet mee doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 ging mij vorig jaar in de laatste weken voorbij op enkele punten. Dit trauma is maar op één manier te verwerken...
Waar is Lurling?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef Kopsterk het volgende:
Als Elson Hooi je beste speler is, weet je dat het een zeer moeizaam seizoen gaat worden.
Ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, ik loop een halve minuut achter...
quote:
Aha.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is net terug van een blessure en durft niet op kunstgras te ballen.
Kunstgras.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef sonnyspek het volgende:
Leuk veld, leuke club, nu nog leuk voetbal.
Ja zeer zeker wel, en als Sky die rechten had, hadden ze sowieso in Italië, Duitsland en Engeland kunnen uitzenden want daar heb je SkyIT, SkyDE en SkyUK.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof er zo'n enorme vraag naar het NL voetbal is...
Veel te warm voor Nederlanders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
DrinkpauzeIk zat gister PSV te kijken met spaans commentaar die vonden het allemaal belachelijk om een drinkpauze te doen halverwege elke helft
Waar kijk jij op?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zeer zeker wel, en als Sky die rechten had, hadden ze sowieso in Italië, Duitsland en Engeland kunnen uitzenden want daar heb je SkyIT, SkyDE en SkyUK.
Verder
[ afbeelding ]
Ajax en PSV worden soms zelfs op een stuk meer kanalen uitgezonden
Beter meeverlegen dan onverlegen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
DrinkpauzeIk zat gister PSV te kijken met spaans commentaar die vonden het allemaal belachelijk om een drinkpauze te doen halverwege elke helft
Ik ken geen spaans maar het klonk alsof ze de voetballers maar een stel watjes vondenquote:
Spanjaarden mogen niet lullen met hun siesta.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef Samael het volgende:
Die drinkpauzes gaan helemaal nergens meer over.
Alleen bejaarden doen dat nog tegenwoordig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Spanjaarden mogen niet lullen met hun siesta.
Moshpitquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Wat was er nou in het publiek aan de hand?
Ze zijn gek in Leeuwarden volgens de commentator.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Wat was er nou in het publiek aan de hand?
Ooh en dat staat op je computer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fox Sports gewoon en soms op een Turks kanaal als ik met m'n pa kijk (Dit jaar Fog TV)
Mja soort van, via m'n satelliet ontvanger stream ik naar m'n pcquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh en dat staat op je computer?
Ooh dat is chillquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja soort van, via m'n satelliet ontvanger stream ik naar m'n pc
Gewoon alle zenders gratis. Dat wil ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ik ontvang momenteel een stuk of 5 satellieten maar ik wil een wavefrontier kopen en uitbreiden naar een stuk of 8 satellieten
[ afbeelding ]
Ja werkt primaquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon alle zenders gratis. Dat wil ik ookNiet meer afhankelijk van streams dan
Dat is enkel spierquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goede buik die nummer 14 van Cambuur.
Helene Hendriksquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe heet deze chick van Fox Sports?
[ afbeelding ]
mevrouw Fox.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe heet deze chick van Fox Sports?
[ afbeelding ]
Leuk backje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:07 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Cambuur, Wout Droste, staat wel aardig te verdedigen.
Emilia Fox?quote:
Twitter profielfoto was ditquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:08 schreef Kopsterk het volgende:
Er zijn veel betere foto's van Helene.
quote:
quote:
Ik tel anders 11 of 12 masten, niet 6.quote:
2.3/10quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik tel anders 11 of 12 masten, niet 6.
NAC inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef The_Avatar het volgende:
Nou dat gaat volgend jaar weer naar de eerste div. Wat slecht.
Feyenoord - Twente is geen topper meer. Alleen AZ-Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
Vinden jullie het volgende week supersunday?
AZ-Ajax en Feyenoord-Twente
Nee, beetje overdreven. Zeker gezien het spel van AZ en Twente gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
Geen bijzondere wedstrijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
Eens, alleen speelde AZ gister ook niet goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord - Twente is geen topper meer. Alleen AZ-Ajax.
AZ gaat winnen van Ajax!quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
AZ moest meer aanvallend spelen, tegen Ajax counteren ze en daar hebben ze ook de spelers voor. Die Viergever is wel treurig als linksback trouwensquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eens, alleen speelde AZ gister ook niet goed.
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten ze nu wel of niet aanvallend spelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ moest meer aanvallend spelen, tegen Ajax counteren ze en daar hebben ze ook de spelers voor. Die Viergever is wel treurig als linksback trouwens.
Nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moeten ze nu wel of niet aanvallend spelen?
Ja, vooral Beerens is te triest voor woorden, behalve op de counter. Ik zeg 3-2 volgende week.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ moest meer aanvallend spelen, tegen Ajax counteren ze en daar hebben ze ook de spelers voor. Die Viergever is wel treurig als linksback trouwens.
amerikanen vinden alles supersunday en zulke commerciële ongeinquote:
Dat is ook best een topper hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Die zullen straks GAE - PEC ook als supersunday aankondigen hoor
En terecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
is het ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, maar: Jansquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef Mr.N het volgende:
PEC Zwolle gaat verrassen dit jaar, hebben zich goed staande gehouden vorig jaar en zijn nauwelijks verzwakt
Is nog niet echt op dreef neequote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Toine gebruikt negen keer het woord Utrecht in één zin...
Ook op dezelfde toonhoogte?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Toine gebruikt negen keer het woord Utrecht in één zin...
Onzin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kan alleen in Groningen presteren.
Wel een echte streekderby en nu ook nog eens voor het eerst sinds lange tijd op eredivisieniveau.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
2011/2012, 5e met Heerenveenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot nu toe kan jij het tegendeel niet bewijzen. Ik wel.
quote:
Hij was leraar Duits, dat lijkt me wel voldoende.quote:
Hij passeert een man en heeft een vervolg actie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki loopt warm. Gaat straks het onmogelijke gebeuren.
Ik had ooit een toffe leraar Duits, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was leraar Duits, dat lijkt me wel voldoende.
Huiswerk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ha die feitjes waar niemand op zit te wachten staan ook al genoteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zal vast de meerderheid naar de dramatische selectie van Vitesse gaan kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handgeschrevenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie net al dat er twee spelers van mijn manager niet meedoen bij GAEquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zal vast de meerderheid naar de dramatische selectie van Vitesse gaan kijken.
Had je maar Antonia en Turuc moeten kiezen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie net al dat er twee spelers van mijn manager niet meedoen bij GAE
Jep, ik ging uit van wat bekendere namen. Nu ben ik fucked.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar Antonia en Turuc moeten kiezen.
Waar zit ik naar te kijken inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef LucvanDijk het volgende:
Zelfs als je negenduizend lijken op de tribune dumpt is de sfeer nog beter dan het spel op het veld.
Kaka speelt niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahhh kaka heb ik in mijn team ahhh
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaka speelt niet in de Eredivisie.
Hij kan goed foebele.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Oebele schokker, de klasse spat er van af.
Ach troost je, ik ga weinig punten pakken met mijn manager de komende weken. Staan niet eens in de basis bij GAEquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Bart van Brakel in mijn team, ik zie hem echter niet op het veld of op de bank
Wat is die UI!quote:
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ga weinig punten pakken met mijn manager de komende weken. Staan niet eens in de basis bij GAE
Jazeker. Volgens mij de vervanger van Heerkens. Heerkens was dan wel CV, Schenk speelde op LB maar gaat naar CV en daardoor hadden ze Doke nodig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Doke Schmidt verhuurd was
Welke smaak?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
Lukoki gaat ze helemaal milkshake spelen.
Ik heb Schenk, Boer en Mokthar die nog gaan spelen. Maar je mag pas na volgende week veranderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
Hij doet nu niets meer..quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij herhaalt zich steeds, veetle?
Heb ik nooit aangehad want dan moet je iets downloaden ofzo.quote:
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid niet meer, beeld wel, maar verneukt.
51:03?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Die kan er zomaar een paar maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
ik ben bij 62 minutenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Schokkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
Lukoki is duidelijk de absolute sterspeler van Cambuur.
quote:
quote:
oohja vorig jaar utreg-ajax voor de beker keek ik daaropquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heeft alleen soms zo'n rare Humberto in beeld
Nee, Cambuur moet winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een tering wedstrijd. Beter blijft het nu gewoon 0-0 ook.
Oke bedankt.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Cambuur moet winnen.
[..]
Oke bedankt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heeft alleen soms zo'n rare Humberto in beeld
Ja die gaat zo onlinequote:Op zondag 4 augustus 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oohja vorig jaar utreg-ajax voor de beker keek ik daarop
SUK SUK SUK SUK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
Suk wisselen, dan weet je dat het mis moet gaan.
Ze gaan bier drinken. Misschien wordt het dan een leuke pot.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
23 graden, ja dan het je wel een drinkpauze nodig. KNVB![]()
![]()
Als zo'n beslissing is genomen kun je het natuurlijk niet meer terugdraaien. Straks wordt Verbeek nog boos.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
23 graden, ja dan het je wel een drinkpauze nodig. KNVB![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:58 schreef z0rz0r het volgende:
haha
wij gaan wisselen he scheids wij gaan wisselen.
scheids: dan moet ik wel weten wie eruit moet
Zozo Bojan erin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hemmen erin, nu gaat het pas echt beginnen.
[ afbeelding ]
Regels zijn regels.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zo'n beslissing is genomen kun je het natuurlijk niet meer terugdraaien. Straks wordt Verbeek nog boos.
Lang leve de bureaucratiequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Zo kun je als het snikheet in een dichte arena natuurlijk niet opeens gaan besluiten om een drinkpauze in te lassen. Had je het maar een paar dagen van tevoren moeten aanvragen.
Die was wel verschrikkelijk duur.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vroeg me net af, heeft iemand enig idee wat het woord 'cambuur' betekent?
Volgens Google genoemd naar de wijk en die is weer vernoemd naar een adellijke familie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vroeg me net af, heeft iemand enig idee wat het woord 'cambuur' betekent?
Nergens last van hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Celeritas het volgende:
Ligt het aan mij, of is die player van Fox Sports op hun website een beetje kut? Hij hapert vooral veel, en valt zo nu en dan weg
Die alternatieve speler werkt bij mij beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Celeritas het volgende:
Ligt het aan mij, of is die player van Fox Sports op hun website een beetje kut? Hij hapert vooral veel, en valt zo nu en dan weg
Tja, Leeuwardenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Google genoemd naar de wijk en die is weer vernoemd naar een adellijke familie.
quote:
OK. Goed om te weten. Ziggo is ook een beetje kut met die internetverbinding, dus zal wel aan mij liggen. Sinds ik de alternatieve player gebruik daarentegen nog nergens last van gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die alternatieve speler werkt bij mij beter.
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.quote:
Als je mij je wachtwoord geeft pas ik wel even op je team.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.
Wat is je team?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.
Ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat niet afgeschermd. Zoek zelf maar uit.
jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Celeritas het volgende:
Die Lukoki is wel een aanwinst voor Cambuur (geen idee wie daar vroeger stond). Is die gehuurd?
Ja, prima club voor Lukoki.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Celeritas het volgende:
Die Lukoki is wel een aanwinst voor Cambuur (geen idee wie daar vroeger stond). Is die gehuurd?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil meer budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Met die 2 ben je bijna al door de helft van je budget heen, dat maakt de keuze voor de rest wel gemakkelijker.
Want?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lukoki nu al publiekslieveling. Hoe schrijnend.
zag net toch een goede voorzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |