Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ga weinig punten pakken met mijn manager de komende weken. Staan niet eens in de basis bij GAE
Jazeker. Volgens mij de vervanger van Heerkens. Heerkens was dan wel CV, Schenk speelde op LB maar gaat naar CV en daardoor hadden ze Doke nodig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Doke Schmidt verhuurd was
Welke smaak?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
Lukoki gaat ze helemaal milkshake spelen.
Ik heb Schenk, Boer en Mokthar die nog gaan spelen. Maar je mag pas na volgende week veranderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
Hij doet nu niets meer..quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij herhaalt zich steeds, veetle?
Heb ik nooit aangehad want dan moet je iets downloaden ofzo.quote:
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid niet meer, beeld wel, maar verneukt.
51:03?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Die kan er zomaar een paar maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
ik ben bij 62 minutenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Schokkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
Lukoki is duidelijk de absolute sterspeler van Cambuur.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |