Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ga weinig punten pakken met mijn manager de komende weken. Staan niet eens in de basis bij GAE
Jazeker. Volgens mij de vervanger van Heerkens. Heerkens was dan wel CV, Schenk speelde op LB maar gaat naar CV en daardoor hadden ze Doke nodig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Doke Schmidt verhuurd was
Welke smaak?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
Lukoki gaat ze helemaal milkshake spelen.
Ik heb Schenk, Boer en Mokthar die nog gaan spelen. Maar je mag pas na volgende week veranderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
Hij doet nu niets meer..quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij herhaalt zich steeds, veetle?
Heb ik nooit aangehad want dan moet je iets downloaden ofzo.quote:
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid niet meer, beeld wel, maar verneukt.
51:03?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Die kan er zomaar een paar maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Kogel! En die staat in de basis bij Utereg.
ik ben bij 62 minutenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het weer, loopt alleen 13 minuten achter.
Schokkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Kopsterk het volgende:
Lukoki is duidelijk de absolute sterspeler van Cambuur.
quote:
quote:
oohja vorig jaar utreg-ajax voor de beker keek ik daaropquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heeft alleen soms zo'n rare Humberto in beeld
Nee, Cambuur moet winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een tering wedstrijd. Beter blijft het nu gewoon 0-0 ook.
Oke bedankt.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Cambuur moet winnen.
[..]
Oke bedankt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heeft alleen soms zo'n rare Humberto in beeld
Ja die gaat zo onlinequote:Op zondag 4 augustus 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oohja vorig jaar utreg-ajax voor de beker keek ik daarop
SUK SUK SUK SUK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
Suk wisselen, dan weet je dat het mis moet gaan.
Ze gaan bier drinken. Misschien wordt het dan een leuke pot.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
23 graden, ja dan het je wel een drinkpauze nodig. KNVB![]()
![]()
Als zo'n beslissing is genomen kun je het natuurlijk niet meer terugdraaien. Straks wordt Verbeek nog boos.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
23 graden, ja dan het je wel een drinkpauze nodig. KNVB![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:58 schreef z0rz0r het volgende:
haha
wij gaan wisselen he scheids wij gaan wisselen.
scheids: dan moet ik wel weten wie eruit moet
Zozo Bojan erin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hemmen erin, nu gaat het pas echt beginnen.
[ afbeelding ]
Regels zijn regels.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zo'n beslissing is genomen kun je het natuurlijk niet meer terugdraaien. Straks wordt Verbeek nog boos.
Lang leve de bureaucratiequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Zo kun je als het snikheet in een dichte arena natuurlijk niet opeens gaan besluiten om een drinkpauze in te lassen. Had je het maar een paar dagen van tevoren moeten aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |