Hij was leraar Duits, dat lijkt me wel voldoende.quote:
Hij passeert een man en heeft een vervolg actie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki loopt warm. Gaat straks het onmogelijke gebeuren.
Ik had ooit een toffe leraar Duits, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was leraar Duits, dat lijkt me wel voldoende.
Huiswerk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ha die feitjes waar niemand op zit te wachten staan ook al genoteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zal vast de meerderheid naar de dramatische selectie van Vitesse gaan kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handgeschrevenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie net al dat er twee spelers van mijn manager niet meedoen bij GAEquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zal vast de meerderheid naar de dramatische selectie van Vitesse gaan kijken.
Had je maar Antonia en Turuc moeten kiezen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie net al dat er twee spelers van mijn manager niet meedoen bij GAE
Jep, ik ging uit van wat bekendere namen. Nu ben ik fucked.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar Antonia en Turuc moeten kiezen.
Waar zit ik naar te kijken inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef LucvanDijk het volgende:
Zelfs als je negenduizend lijken op de tribune dumpt is de sfeer nog beter dan het spel op het veld.
Kaka speelt niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahhh kaka heb ik in mijn team ahhh
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaka speelt niet in de Eredivisie.
Hij kan goed foebele.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Oebele schokker, de klasse spat er van af.
Ach troost je, ik ga weinig punten pakken met mijn manager de komende weken. Staan niet eens in de basis bij GAEquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Bart van Brakel in mijn team, ik zie hem echter niet op het veld of op de bank
Wat is die UI!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |