SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze spelen er dan nu wel elke thuiswedstrijd op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgrasveld is pas sinds dit seizoen.
4-0 voor Cambuur. Cambuur bovenaan pagina 819quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik pleit voor een keurige 0-0. Puur en enkel gebaseerd op de manager.
Op de MI-side, ja ja mensen.quote:
Koertquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de MI-side, ja ja mensen.
Alleen ben ik benieuwd hoe hij dat vrijdag doet, aangezien Cambuur dan voetbalt tegen Roda en er ook VI is.
Dan zal hij te zien zijn op een TV-scherm in de studio.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de MI-side, ja ja mensen.
Alleen ben ik benieuwd hoe hij dat vrijdag doet, aangezien Cambuur dan voetbalt tegen Roda en er ook VI is.
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4-0 voor Cambuur. Cambuur bovenaan pagina 819
Slagveer in de spits bij Heerenveen was ook wel passend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Cavaliers het volgende:
Oebele Schokker, de beste naam sinds Roelf-Jan Tiktak.
Ik heb Kees Kwakman.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.
Luciano Slagveer is de rechtsbuiten van Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\
[..]
Slagveer in de spits bij Az was ook wel passend.
Mijn edit was op tijd. Tenzij je erg langzaam typt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luciano Slagveer is de rechtsbuiten van Heerenveen.
Mij maakt die manager niet uit, ik wil gewoon goals zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwin en Ten Rouwelaar. Ik ben toch wel zeker van mijn stelling.\
[..]
Slagveer in de spits bij Heerenveen was ook wel passend.
Ajacied422 ging mij vorig jaar in de laatste weken voorbij op enkele punten. Dit trauma is maar op één manier te verwerken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mij maakt die manager niet uit, ik wil gewoon goals zien
Dat wordt druk daar rond die degradatiestreep.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Kopsterk het volgende:
NAC eindigt één á twee plekken boven de degradatiestreep dit jaar.
Dat zou het 4de jaar oprij zijn. Enkel hun transferbudget is al langer gelijk, 0 euro dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Kopsterk het volgende:
NAC eindigt één á twee plekken boven de degradatiestreep dit jaar.
Niet mee doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 ging mij vorig jaar in de laatste weken voorbij op enkele punten. Dit trauma is maar op één manier te verwerken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |