Die was wel verschrikkelijk duur.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vroeg me net af, heeft iemand enig idee wat het woord 'cambuur' betekent?
Volgens Google genoemd naar de wijk en die is weer vernoemd naar een adellijke familie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vroeg me net af, heeft iemand enig idee wat het woord 'cambuur' betekent?
Nergens last van hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Celeritas het volgende:
Ligt het aan mij, of is die player van Fox Sports op hun website een beetje kut? Hij hapert vooral veel, en valt zo nu en dan weg
Die alternatieve speler werkt bij mij beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Celeritas het volgende:
Ligt het aan mij, of is die player van Fox Sports op hun website een beetje kut? Hij hapert vooral veel, en valt zo nu en dan weg
Tja, Leeuwardenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Google genoemd naar de wijk en die is weer vernoemd naar een adellijke familie.
quote:
OK. Goed om te weten. Ziggo is ook een beetje kut met die internetverbinding, dus zal wel aan mij liggen. Sinds ik de alternatieve player gebruik daarentegen nog nergens last van gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die alternatieve speler werkt bij mij beter.
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.quote:
Als je mij je wachtwoord geeft pas ik wel even op je team.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.
Wat is je team?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zowel De Jong als Bojan. Ik had eerst De Jong en Eriksen, maar gezien het voor mij 4 weken vaststaat durfde ik het niet omtrent de transfer speculaties.
Ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat niet afgeschermd. Zoek zelf maar uit.
jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Celeritas het volgende:
Die Lukoki is wel een aanwinst voor Cambuur (geen idee wie daar vroeger stond). Is die gehuurd?
Ja, prima club voor Lukoki.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:08 schreef Celeritas het volgende:
Die Lukoki is wel een aanwinst voor Cambuur (geen idee wie daar vroeger stond). Is die gehuurd?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil meer budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Met die 2 ben je bijna al door de helft van je budget heen, dat maakt de keuze voor de rest wel gemakkelijker.
Want?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lukoki nu al publiekslieveling. Hoe schrijnend.
zag net toch een goede voorzet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |