SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw PSV-gewauwel vind ik echt kansloos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
Goede terechte overwinning van PSV. Als je de eerste helft goed speelt en voldoende afstand neemt, dan mag je de tweede helft laten lopen. PSV speelde de tweede helft slecht, maar hun voorsprong kwam nimmer in gevaar. Goed professioneel de wedstrijd uitgespeeld. Samen met Ajax gewoon kampioenkandidaat.
Niet dus. Heel, heel laf gespeeld. Totaal geen voetbalidentiteit, totaal geen frivoliteit of frisheid. Gewoon heel lelijk, maar dat past bij een lelijke kutclub.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
Goede terechte overwinning van PSV. Als je de eerste helft goed speelt en voldoende afstand neemt, dan mag je de tweede helft laten lopen. PSV speelde de tweede helft slecht, maar hun voorsprong kwam nimmer in gevaar. Goed professioneel de wedstrijd uitgespeeld. Samen met Ajax gewoon kampioenkandidaat.
*vindtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
TT waarom kijk je dan als je het niks vind?
1-3quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Heel, heel laf gespeeld. Totaal geen voetbalidentiteit, totaal geen frivoliteit of frisheid. Gewoon heel lelijk, maar dat past bij een lelijke kutclub.
Het gaat om het resultaat uiteindelijk. Daar valt niets op af te dingen. Met laf voetbal kun je ook winnen, lelijke overwinningen tellen ook. Op die manier is Twente kampioen geworden en PSV zelfs vier keer op rij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Heel, heel laf gespeeld. Totaal geen voetbalidentiteit, totaal geen frivoliteit of frisheid. Gewoon heel lelijk, maar dat past bij een lelijke kutclub.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is Twente kampioen geworden en PSV zelfs vier keer op rij.
Nu zie je dus waarom hij weg moest.quote:
Jozefzoon onze beste speler? Uh okéquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jullie beste speler, dat zegt genoeg.
Waarom blijf je op hem ingaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jozefzoon onze beste speler? Uh oké
Dat je er steeds op ingaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jozefzoon onze beste speler? Uh oké
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen.
Hier ookquote:
PSV heeft dit met gemak gewonnenquote:
kéquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt wel wat dat je je er erg mee bezig houdt.
Lul niet pik, door mijn gejinx werd het nog bijna 3-3quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij nou eens een keer je bek dichthouden over dat PSV.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij nou eens een keer je bek dichthouden over dat PSV.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt wel wat dat je je er erg mee bezig houdt.
Jan Joostquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie is die faggot naast Kenneth
Het wordt 2-2quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat winnen. Let op Wolff Eikrem.
Die speler misstaat niet bij de top van NL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat winnen. Let op Wolff Eikrem.
Ja. Dijks tegen Beerens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
Zal ik Heerenveen-AZ kijken? Hmmm...
Wat zeg jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban faalt wel, Stond vorige week nog uitmuntend te keepen.
Omdat hij in mijn manager staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom verwacht iedereen eigenlijk zoveel van Wolff Eikrem?
Dat vraag ik me ook al af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom verwacht iedereen eigenlijk zoveel van Wolff Eikrem?
Hopelijk vertrekt die van Ajax snel uit de basis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend: drie Eredivisieclubs hebben een IJslander in de spits staan.
AZ heeft er al aardig wat in de selectie gehad de afgelopen jaren..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend: drie Eredivisieclubs hebben een IJslander in de spits staan.
Ze hebben ook weer wat nieuwe gehaald voor de jeugd volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft er al aardig wat in de selectie gehad de afgelopen jaren..
Zeefuik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen schiet ze er achter elkaar in dames en heren!!!
Ajax heeft er ook één (Karlsson).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook weer wat nieuwe gehaald voor de jeugd volgens mij.
Jep ook een spits volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook één (Karlsson).
De nieuwe Suarezquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft au, texeira scoorde.
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Janssen weer eens met een faal
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaan
Dat was echt erg jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaan
5cm voor het doel en over schietenquote:
Voor 4 en een half miljoen mogen ze 'm hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal PSV wel kopen volgend seizoen.
Ach, de middenmoot is waar ze horen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Gvd twente haalt het linke rijtje nog niet.
Meteen bier bestellen ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zou je met je hand omhoog koppen?
Omdat Maradona het ook deedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Het heeft Maradona toen een wereldkampioenschap opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Nee, dat was zijn hand niet. Was van God.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het heeft Maradona toen een wereldkampioenschap opgeleverd.
Je onderschat Heerenveen wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Az kan toch niet verliezen van Heerenveen....
Niet. Matig team en zoveel is er niet bij gekomen terwijl AZ een prima team heeft, maarja hadden ze vorig jaar ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever zijn contractverlenging heeft hem wel goed gedaan.
quote:
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi dat het weer begonnen is, dit is toch 10 keer leuker dan al die toernooitjes om niks. Ik heb zelfs geprobeerd vrouwenvoetbal te kijken.
Moet dit jaar toch maar weer eens een wedstrijd bezoeken.quote:
Bij de Afrika Cup ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goal
Ik heb wel eens een redelijke wedstrijd gezien, maar wat ik op dit toernooi zag, en Nederland helemaal, was echt verschrikkelijk slecht. Ik denk het slechtste wat ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goal
itt vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet opbrengen om te gaan kijken.
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
Heerenveen is trouwens een ontiegelijke @#$@ club. Je moet altijd via een verplichte route naar het stadion, omdat ze bang zijn voor rellen en de sfeer is dramatische. Cambuur is veel mooier.
Uitvak doelt hij op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.
Afrika cup is nog best leuk om te kijken af en toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet opbrengen om te gaan kijken.
Als een soort Funny Videos wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afrika cup is nog best leuk om te kijken af en toe.
Hans Kraaij jr. als commentator, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een soort Funny Videos wel.
Met je polsstok door het weiland.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.
Heeft RKC kansen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Zie dat Joachim meedoet bij RKC, de badmeester.
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
Heerenveen is trouwens een ontiegelijke @#$@ club. Je moet altijd via een verplichte route naar het stadion, omdat ze bang zijn voor rellen en de sfeer is dramatische. Cambuur is veel mooier.
Anoukquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja chickies spotten hè. Anouk Hoogendijk
Schieten een beetje vanuit de derde lijn, maar komen nog niet echt in de buurt van het doel. Lijken op de stadionlampen te mikken.quote:
Natuurlijk heb ik geen verstand van het uitvak. Dat zou helemaal mooi worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.
Klopt. Vorig seizoen uit bij Cambuur geweest en wel tof sfeertje daar. Wel makkelijk omdat het stadion kleiner is dan dat van Heerenveen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.
En het is steeds net niet voorin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schieten een beetje vanuit de derde lijn, maar komen nog niet echt in de buurt van het doel. Lijken op de stadionlampen te mikken.
Wat betekent dat DKV ook alweerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen verstand van het uitvak. Dat zou helemaal mooi worden.![]()
DKV
Dertig Kilometer Verderop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Wat betekent dat DKV ook alweer?
Dikke Kale Varken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Wat betekent dat DKV ook alweer?
Dat klopt idd, maar Heerenveen is zo saai en ik heb het idee dat 50% daar eigenlijk voor Ajax is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:23 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Klopt. Vorig seizoen uit bij Cambuur geweest en wel tof sfeertje daar. Wel makkelijk omdat het stadion kleiner is dan dat van Heerenveen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar Heerenveen is zo saai en ik heb het idee dat 50% daar eigenlijk voor Ajax is.
Batman DKR?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel wat leuke foto's van ze.
Bojan met 4 goals. Huppeteequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het al, Twente wordt het niet dit seizoen. Moet een Ajax normaal gesproken met 7-0 overheen wandelen.
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]Rens is niet representatief voor de rest hoor.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel wat leuke foto's van ze.
Jouw hele 'ik ben nu ook supporter'-act is wel erg treurig aan het worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef remlof het volgende:
Heerlijk om te zien hoe Nek klop krijgt.
Was hij eerst geen supporter dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw hele 'ik ben nu ook supporter'-act is wel erg treurig aan het worden.
Nee, hij had niks met voetbal totdat Vitesse gekocht werd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hij eerst geen supporter dan?
fapquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Held! Die laatste![]()
Toch ga ik je ff verbreken:
Ooh hij is 12 ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij had niks met voetbal totdat Vitesse gekocht werd.
Dat is met 90% wat voor Ajax is ook zo. Komen ook nooit in de Arena.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo treurig als jouw modcarrière gelukkig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw hele 'ik ben nu ook supporter'-act is wel erg treurig aan het worden.
Jammer, staan ze boven Ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo treurig als jouw modcarrière gelukkig.
Hoppa, 1-4
Ach, ik ben nooit van een forum afgehaald omdat ik niet objectief kan zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo treurig als jouw modcarrière gelukkig.
Man, ik ging al jaren naar Vites, ik kwam alleen niet in VBL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit van een forum afgehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik ben nooit van een forum afgehaald omdat ik niet objectief kan zijn.
Euh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik ben nooit van een forum afgehaald omdat ik niet objectief kan zijn.
Okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit van een forum afgehaald.
Ik verbaas me ook over die gozer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Erik Meijer een waardeloze analist.
Heb jij een hekel aan Twente ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Twente zou toch niet meedoen voor de bovenste plaatsen. Al is het altijd wel leuk om dat kansloze ploegje te zien falen.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan Twente ?
Ze hebben in ieder geval minder goals tegen dan PSVquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Twente zou toch niet meedoen voor de bovenste plaatsen. Al is het altijd wel leuk om dat kansloze ploegje te zien falen.
PSV scoort tenminste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval minder goals tegen dan PSV
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihilquote:
'Weer'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihil
Hopelijk wordt Ajax kampioen. De rest boeit me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihil
Ja, zowel in 2010 als 2011 was dat het geval hoorquote:
Zozo wel twee hele keren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zowel in 2010 als 2011 was dat het geval hoor
Heerenveen scoort zo wel drie keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef TLC het volgende:
Groningen koplopergewoon CL voetbal in de Euroborg volgend seizoen
Als je dat hoopt, ben je wel gek in je hoofd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen veertien jaar vaker kampioen dan Feyenoord, dus jij moet helemaal stil zijnquote:
Een man mag altijd hopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat hoopt, ben je wel gek in je hoofd.
Ik ook laat ze de griep krijgen en dat stadion mag nog een keer indonderen alleen dan zonder mensen. Arogante kut Twente fans hier.quote:
Dit soort statistiekjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen veertien jaar vaker kampioen dan Feyenoord, dus jij moet helemaal stil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |