Dat vraag ik me ook al af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom verwacht iedereen eigenlijk zoveel van Wolff Eikrem?
Hopelijk vertrekt die van Ajax snel uit de basis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend: drie Eredivisieclubs hebben een IJslander in de spits staan.
AZ heeft er al aardig wat in de selectie gehad de afgelopen jaren..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend: drie Eredivisieclubs hebben een IJslander in de spits staan.
Ze hebben ook weer wat nieuwe gehaald voor de jeugd volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft er al aardig wat in de selectie gehad de afgelopen jaren..
Zeefuik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Groningen schiet ze er achter elkaar in dames en heren!!!
Ajax heeft er ook één (Karlsson).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook weer wat nieuwe gehaald voor de jeugd volgens mij.
Jep ook een spits volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook één (Karlsson).
De nieuwe Suarezquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft au, texeira scoorde.
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Janssen weer eens met een faal
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaan
Dat was echt erg jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die misser tegen Vitesse van vorig jaar blijft de grootste faal uit zijn loopbaan
5cm voor het doel en over schietenquote:
Voor 4 en een half miljoen mogen ze 'm hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal PSV wel kopen volgend seizoen.
Ach, de middenmoot is waar ze horen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Gvd twente haalt het linke rijtje nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |