Meteen bier bestellen ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zou je met je hand omhoog koppen?
Omdat Maradona het ook deedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Het heeft Maradona toen een wereldkampioenschap opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Nee, dat was zijn hand niet. Was van God.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het heeft Maradona toen een wereldkampioenschap opgeleverd.
Je onderschat Heerenveen wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Az kan toch niet verliezen van Heerenveen....
Niet. Matig team en zoveel is er niet bij gekomen terwijl AZ een prima team heeft, maarja hadden ze vorig jaar ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever zijn contractverlenging heeft hem wel goed gedaan.
quote:
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi dat het weer begonnen is, dit is toch 10 keer leuker dan al die toernooitjes om niks. Ik heb zelfs geprobeerd vrouwenvoetbal te kijken.
Moet dit jaar toch maar weer eens een wedstrijd bezoeken.quote:
Bij de Afrika Cup ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goal
Ik heb wel eens een redelijke wedstrijd gezien, maar wat ik op dit toernooi zag, en Nederland helemaal, was echt verschrikkelijk slecht. Ik denk het slechtste wat ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal schoten ze telkens vanaf de middencirkel op de goal
itt vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet opbrengen om te gaan kijken.
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
Heerenveen is trouwens een ontiegelijke @#$@ club. Je moet altijd via een verplichte route naar het stadion, omdat ze bang zijn voor rellen en de sfeer is dramatische. Cambuur is veel mooier.
Uitvak doelt hij op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |