Ik verbaas me ook over die gozer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Erik Meijer een waardeloze analist.
Heb jij een hekel aan Twente ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Twente zou toch niet meedoen voor de bovenste plaatsen. Al is het altijd wel leuk om dat kansloze ploegje te zien falen.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan Twente ?
Ze hebben in ieder geval minder goals tegen dan PSVquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Twente zou toch niet meedoen voor de bovenste plaatsen. Al is het altijd wel leuk om dat kansloze ploegje te zien falen.
PSV scoort tenminste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval minder goals tegen dan PSV
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihilquote:
'Weer'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihil
Hopelijk wordt Ajax kampioen. De rest boeit me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt Twente dit seizoen weer boven PSV en Feyenoord, al is die kans nihil
Ja, zowel in 2010 als 2011 was dat het geval hoorquote:
Zozo wel twee hele keren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zowel in 2010 als 2011 was dat het geval hoor
Heerenveen scoort zo wel drie keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef TLC het volgende:
Groningen koplopergewoon CL voetbal in de Euroborg volgend seizoen
Als je dat hoopt, ben je wel gek in je hoofd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen veertien jaar vaker kampioen dan Feyenoord, dus jij moet helemaal stil zijnquote:
Een man mag altijd hopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat hoopt, ben je wel gek in je hoofd.
Ik ook laat ze de griep krijgen en dat stadion mag nog een keer indonderen alleen dan zonder mensen. Arogante kut Twente fans hier.quote:
Dit soort statistiekjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen veertien jaar vaker kampioen dan Feyenoord, dus jij moet helemaal stil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |