Afrika cup is nog best leuk om te kijken af en toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet opbrengen om te gaan kijken.
Als een soort Funny Videos wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afrika cup is nog best leuk om te kijken af en toe.
Hans Kraaij jr. als commentator, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een soort Funny Videos wel.
Met je polsstok door het weiland.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.
Heeft RKC kansen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Zie dat Joachim meedoet bij RKC, de badmeester.
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cambuur mooier, ga toch heen. En welke aparte route? Je kan maar op twee manieren daar komen via de snelweg.
Cambuurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
Heerenveen is trouwens een ontiegelijke @#$@ club. Je moet altijd via een verplichte route naar het stadion, omdat ze bang zijn voor rellen en de sfeer is dramatische. Cambuur is veel mooier.
Anoukquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja chickies spotten hè. Anouk Hoogendijk
Schieten een beetje vanuit de derde lijn, maar komen nog niet echt in de buurt van het doel. Lijken op de stadionlampen te mikken.quote:
Natuurlijk heb ik geen verstand van het uitvak. Dat zou helemaal mooi worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.
Klopt. Vorig seizoen uit bij Cambuur geweest en wel tof sfeertje daar. Wel makkelijk omdat het stadion kleiner is dan dat van Heerenveen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt zeg dan niks. Je moet altijd verplicht je kaarten omwisselen op bepaalde plekken op een bepaalde tijd en dus kun je nooit even ergens lekker gaan zitten of het centrum in zoals ik morgen wel doe bij Vitesse en qua sfeer is Cambuur gewoon 2 x beter dan Heerenveen. Echt een volksclub.
En het is steeds net niet voorin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schieten een beetje vanuit de derde lijn, maar komen nog niet echt in de buurt van het doel. Lijken op de stadionlampen te mikken.
Wat betekent dat DKV ook alweerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen verstand van het uitvak. Dat zou helemaal mooi worden.![]()
DKV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |