trusten sp3c ik ga ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
de rest van de klachten in feedback
* sp3c slaapt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:57 schreef Tem het volgende:
De NS gaat door de extreme hitte volgens een aangepaste dienstregeling rijden._!
En dat betekent vast niet dat ze vaker gaan rijden...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:57 schreef Tem het volgende:
De NS gaat door de extreme hitte volgens een aangepaste dienstregeling rijden._!
Holaquote:
Ik moet je teleurstellen, ik leef nog. Net.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:16 schreef Specularium het volgende:
Het was rustig bij de Plus, hopelijk zijn er veel bejaarden overleden door deze Hitte Des Doods!
Zitten er hier ook nog redelijk veel meisjesstudenten in de buurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:42 schreef Tem het volgende:
Wel fijn dat rokjesweer is. Altijd leuk om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten er hier ook nog redelijk veel meisjesstudenten in de buurt.Precies, ik ga altijd een stukje op de fiets vanaf Utrecht CS. Geheel niet vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo'n gele fiets zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik ga altijd een stukje op de fiets vanaf Utrecht CS. Geheel niet vervelend.
Zodra ik hier weg ga eerst een boodschap doen en daarna strijk ik toch neer voor een biertje dus allemaal prima.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:15 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Ben blij dat ik inmiddels in de airco zit, maar vanavond naar huis wordt natuurlijk vreselijk
Zo'n hele korte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Een spijkerbroek is ook veel te warm nu, kon je geen jurkje aandoen ofzo?
Nou ik heb een jurkje aan, en ook dat is veel te warm. Moet 15 minuten lopen naar de parkeergarage met twee tassen...ik kwam vanochtend al gesloopt aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee die draag ik nooit. Ik ben wel blij dat ik vroeg ben gegaan, het is inmiddels al een stuk warmer geworden. Ik ben ook al helemaal klaar met alles, alleen nog zometeen de was ophangen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:
Jeejquote:
Welk rekeningnummer mag ik storten?quote:
Wie?quote:
Ik lig niet toplessquote:
quote:
/carequote:
Ik kreeg geen klachtenquote:
Maarre, alleen de slaapkamer? En dat is niet preuts?quote:
Dit is wel je dieptepunt van vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef Tem het volgende:
Zou ook wel brutaal zijn geweest van je kinderen.
Dat staat er helemaal niet, derhalve geen punt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Maarre, alleen de slaapkamer? En dat is niet preuts?
Ik score ook alleen buiten Fok!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet, derhalve geen punt.
Dag is nog niet om.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is wel je dieptepunt van vandaag
Dit moet je niet te snel zeggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is wel je dieptepunt van vandaag
Nou nee, gewoon thuis meestalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
In Hoek van Holland, ja. Niet echt iets om trots op te zijn.
Ik zei het langzaamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit moet je niet te snel zeggen.
Ik weet niet wat voor 1, maar nee, ik ben gewoon een braaf vrouwtje hoorquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor 1, maar nee, ik ben gewoon een braaf vrouwtje hoor
Gewoon wat jongens inzetten die veel kaarten krijgen....ik ken nog wel wat notoire schopperts voor je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef Uccie het volgende:
Zit ik even in dat voetbalmanagertopic te neuzen...zie ik dat je ook nog minpunten kan krijgen...kan ik inzetten op de laagste score ooit
Kijk maar even in mijn team, die staat gewoon open want niemand gaat bij mij kijken voor tipsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon wat jongens inzetten die veel kaarten krijgen....ik ken nog wel wat notoire schopperts voor je.
De helft van je team bestaat uit spelers die geen basisplaats hebben, dus dat zal je weinig minpunten opleveren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk maar even in mijn team, die staat gewoon open want niemand gaat bij mij kijken voor tips
Hmm...dat waren namen die ik herkende...alleen bedenk ik me net dat Manolev degene was die Gijpie altijd belachelijk maakt bij VI. Ik zal eens kijken of ik voor 17u nog wat kan klussenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De helft van je team bestaat uit spelers die geen basisplaats hebben, dus dat zal je weinig minpunten opleveren.![]()
Vooral Manolev en Toivonen zijn zonde van het vele geld wat ze kosten, want die zullen niet gaan spelen.
KLB / Blote bast in de treinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap dat hele voetbalmanager niet, wel de uitleg gelezen maar klonk erg ingewikkeld
Pff zit nu in de trein, zit hier te zweten als een otter, wat een hitte.
Hehe, nog geen blote basten gezien.,maar moet zeggen dat ik niet teveel naar anderen kijk omdat ik wil voorkomen dat mensen mij bekijken in deze conditiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap dat hele voetbalmanager niet, wel de uitleg gelezen maar klonk erg ingewikkeld
Ja, er is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef Tem het volgende:
Hou eens op zeg. Is er geen topic waar je dat na kan lezen?
Theoretisch klinkt dat wel logisch, ware het niet dat ik dat allemaal niet weet en soort van blind gekozen heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1) Kies spelers die veel doelpunten maken
2) Kies een doelman/verdediger die weinig doelpunten tegen krijgt
3) Kies geen spelers die vaak een gele- of rode kaart krijgen
4) Kies geen doelman/verdediger die vaak een tegendoelpunt krijgt.
Erg belangrijk: Kies een speler die meespeelt en niet 1 die op de reservebank of op de tribune zit.
Dan is er ook nog iets met geld, maar daar hoef je niet op te letten (speciaal ingevoerd voor de dames) .... als je teveel geld uitgeeft, dan krijg je vanzelf een waarschuwing dat je team niet geldig is.
Volg deze simpele basisregels en je staat binnen no-time op een hoge positie.
Groeten, Jip
Pfff is de hitte je naar je hoofd gestegen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef Tem het volgende:
Hou eens op zeg. Is er geen topic waar je dat na kan lezen?
Welke trein zit je in zeg dat het zo lang duurt? De boemel van Goes naar Nieuweschans?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ik zit nog altijd in de trein, gelukkig staat de airco aan in deze.
Oh, sorry hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff is de hitte je naar je hoofd gestegen?
Pfoe ik zit nog altijd in de trein, gelukkig staat de airco aan in deze.
Van rondom leiden naar maastricht.. Bijna 3 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke trein zit je in zeg dat het zo lang duurt? De boemel van Goes naar Nieuweschans?
Bij mij deelden ze vandaag water uit op het station. Maar ik hoefde toch maar een kwartiertje dus ik heb bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van rondom leiden naar maastricht.. Bijna 3 uur
Haha, ja werd bij ons ook omgeroepen, dat je dat bij de kiosk kon halen. Iedereen meteen richting kiosk als ware hollandersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij mij deelden ze vandaag water uit op het station. Maar ik hoefde toch maar een kwartiertje dus ik heb bedankt.
Nederlanders en gratis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja werd bij ons ook omgeroepen, dat je dat bij de kiosk kon halen. Iedereen meteen richting kiosk als ware hollanders
Het is vervelender voor mijn baas. Mijn salaris wordt er niet minder om en ik heb fok! altijd nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me zo kut he? Als je in een winkel werkt en er zijn amper klanten.
Mijn zus en zwager hebben een eigen zaak en soms is het daar ook heel stil, vreselijk.
Tuurlijk maar voor jezelf lijkt het me ook niks aan. Want volgens mij vind jij het leuk om daar te werken als ik een beetje tussen de regels doorlees, dan wil je toch mensen adviseren en helpen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is vervelender voor mijn baas. Mijn salaris wordt er niet minder om en ik heb fok! altijd nog.
Ja, dat is het leukste inderdaad. Vanavond zit ik achter de servicedesk en dan adviseer je alleen klanten en regelt de bestellingen voor hun. De kassa draait wel door, maar dat is inderdaad een stuk minder leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar voor jezelf lijkt het me ook niks aan. Want volgens mij vind jij het leuk om daar te werken als ik een beetje tussen de regels doorlees, dan wil je toch mensen adviseren en helpen lijkt me.
Die lijkt me ook wel wat. En ik ben het met je eens over DiCaprio, vroeger was hij echt zo een tienersterretje, eigenlijk kon ik hem toen niet uitstaan, nu is hij volwassen geworden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:54 schreef Tem het volgende:
Deze film wil ik wel zien
The Wolf of Wall Street (2013) - IMDb
DiCaprio is steeds meer een baas naarmate hij ouder wordt.
Ik vond die film waarin hij, als tiener, zo'n drugsverslaafde speelde wel mooi. Kan even niet op de titel komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel wat. En ik ben het met je eens over DiCaprio, vroeger was hij echt zo een tienersterretje, eigenlijk kon ik hem toen niet uitstaan, nu is hij volwassen geworden.
Ik weet welke je bedoelt, die heb ik nooit gezien dacht ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vond die film waarin hij, als tiener, zo'n drugsverslaafde speelde wel mooi. Kan even niet op de titel komen.
Body of Lies was zijn beste. Ook omdat Russel Crowe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
In Django en The departed speelde hij ook goed. Alleen lijkt het alsof hij steeds beter wordt.
Ik moest denken aan True Lies met Arnold en Jamie Lee Curtis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef waht het volgende:
[..]
Body of Lies was zijn beste. Ook omdat Russel Crowe.
Beetje gehyped en het concept was minder sterk dan the Matrix, maar aan de acteurs lag het niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel maar dat vond ik niet echt een topfilm.
Een memorabele film.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest denken aan True Lies met Arnold en Jamie Lee Curtis.
Een van de betere spionagefilms.quote:
Ik weet nog dat ik klaar was met het kijken van die film en dacht 'huh?'quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik moeste even zoeken hoe die film ook alweer heettte op dat eiland, die vond ik ook goed, Shutter ISland.
Ik had het op een gegeven moment wel door, want ik had al een keer een film gezien met een soortgelijke plot, heel ander verhaal, maar het principe leek er een beetje op. Iets met een soldaat die in coma had gelegen en wakker werd zogenaamd nadat de oorlog was afgelopen (wat dus niet waar was). Geen idee meer hoe die film heette of wie er in speelden trouwensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik klaar was met het kijken van die film en dacht 'huh?'
Ik heb een lijst met alle films die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het op een gegeven moment wel door, want ik had al een keer een film gezien met een soortgelijke plot, heel ander verhaal, maar het principe leek er een beetje op. Iets met een soldaat die in coma had gelegen en wakker werd zogenaamd nadat de oorlog was afgelopen (wat dus niet waar was). Geen idee meer hoe die film heette of wie er in speelden trouwens
Nou dat is best handig. Ik zet weleens een film op en na een kwartier denk ik: mmm heb ik die niet al gezien?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een lijst met alle films die ik ooit heb gezien![]()
Ik heb er iets van 410 gezien, ook datum erbij en of het in de bios was of nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is best handig. Ik zet weleens een film op en na een kwartier denk ik: mmm heb ik die niet al gezien?
Ik heb geen flauw idee. Ik denk wel meer. Vroeger keek ik er best veel, ook op tv. Moet wel meer zijn, zeg 10 jaar (wat weinig is) x 1 per week dan zit je al over de 500.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 410 gezien, ook datum erbij en of het in de bios was of niet
Een aantal jaar geleden, toen ik 15 was en nog geen werk had in de zomervakantie heb ik iets van 3 wekenlang 4 tot 6 films per dag gekekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik denk wel meer. Vroeger keek ik er best veel, ook op tv. Moet wel meer zijn, zeg 10 jaar (wat weinig is) x 1 per week dan zit je al over de 500.
Van die Melissa's die 16x per dag dezelfde broek opnieuw op staan te vouwen in The Sting.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me zo kut he? Als je in een winkel werkt en er zijn amper klanten.
Ik zou helemaal gestoord worden. Als ik niks te doen heb op kantoor vind ik al erg, maar in zo een winkel, bleh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die Melissa's die 16x per dag dezelfde broek opnieuw op staan te vouwen in The Sting.
Leugens, Specularium lacht nooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Hij heeft de hele film gelachen vertelde-ie
Gelukkig werk ik met boeken. Die kan je eigenlijk alleen lezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die Melissa's die 16x per dag dezelfde broek opnieuw op staan te vouwen in The Sting.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leugens, Specularium lacht nooit.
Uk had ook 2-0 voorspeld, dus daarmee zat ik wel goed.quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij voor Ajax bent?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ajax heeft er de laatste jaren trouwens een gewoonte van gemaakt om slecht aan een seizoen te beginnen om dat pas na de winterstop goed te maken.
Ik woon in Rotterdam en heb geen doodswens, dus nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij voor Ajax bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en heb geen doodswens, dus nee.Excelsior is ok. Ik ging daar vroeger ook wel heen. De vader van een vriendje in die tijd was daar trainer. Maar met mijn vader ging ik regelmatig naar Feyenoord en ik heb wel voorwedstrijden gespeeld bij Sparta (met de D'tjes).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2013 22:00:29 ]
Hier in Den Helder is anders helemaal geen profclub te vinden. Wel een basketbalclub die 6 keer landskampioen is geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best jammer dat wij hier in Amsterdam geen tweede eredivisie club meer hebben. Vroeger had je FC Amsterdam nog.
Nou dat is in ieder geval watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder is anders helemaal geen profclub te vinden. Wel een basketbalclub die 6 keer landskampioen is geweest.
Leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Excelsior is ok. Ik ging daar vroeger ook wel heen. De vader van een vriendje in die tijd was daar trainer. Maar met mijn vader ging ik regelmatig naar Feyenoord en ik heb wel voorwedstrijden gespeeld bij Sparta (met de D'tjes).
Vrouwenbasketbal eredivisie. Weet dat omdat mijn nicht daar nog heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval watIn Rotterdam hebben ze al geen jaren meer een landskampioen gehad.
OK dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwenbasketbal eredivisie. Weet dat omdat mijn nicht daar nog heeft gespeeld.
Maar als het om een sport gaat die er toe doet zoals voetbal, dan ben ik eigenlijk al best trots op 2x 2e in de laatste 2 seizoenen
Is ook net zoiets als sp3c zijn ijshockeyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan heb ik niks gezegdVan basketbal weet ik ook echt helemaal niks.
Ik was altijd verdediger. Laatste man of linksback, kon hard schieten en goede slidings maken. Bennie Wijnstekers was mijn held toendertijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ben als jochie vaak naar de Kuip geweest en heb menig kampioenschap (en de EUFA cup) meegemaakt op de Coolsingel.
Sparta vind ik de sympathiekste club van Rotterdam (de supporters).
En nu juich ik het hardst voor Excelsior omdat ik vlakbij het stadion (als dat die naam al verdiend) woon.
Wat was je voor een speler (als je dat op zo'n leeftijd al kan zeggen dan)?
DWS, dat was me er eentje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best jammer dat wij hier in Amsterdam geen tweede eredivisie club meer hebben. Vroeger had je FC Amsterdam nog.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik was altijd verdediger. Laatste man of linksback, kon hard schieten en goede slidings maken. Bennie Wijnstekers was mijn held toendertijd.
Van mijn 7de tot mijn 14e heb ik bij Binnenland gespeeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
Maar goed, daarna ben ik gaan basketballen.
Op een of andere manier heb ik jou echt nooit als voetballer gedacht, leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik was altijd verdediger. Laatste man of linksback, kon hard schieten en goede slidings maken. Bennie Wijnstekers was mijn held toendertijd.
Mooi.quote:
Tot mijn 16de gedaan. Daarna vond ik andere dingen interessanter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik jou echt nooit als voetballer gedacht, leuk
Als je een leeftijdsgrap wou maken, dan was dat een inkoppertje.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een leeftijdsgrap wou maken, dan was dat een inkoppertje.
"Dat vinnik gewoon stom!"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
ik vond het maar een idiote film. Niet eng, niks. Gewoon stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo dat? DWS bestaat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een leeftijdsgrap wou maken, dan was dat een inkoppertje.
Leiden heeft dan ook een top basketbalteam. Weet niet hoe Den Haag het in het in het ijshockey doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik heb toevallig een playoff wedstrijd basketball gezien in Leiden dit jaar
feestje hoor
kunnen we bij de ijshockey nog wat van leren
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Dat vinnik gewoon stom!"Ja nu haat ik je weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen je vader hem floot, heette de club nog Hercules, of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? DWS bestaat nog steeds hoor.
Nee?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar toen je vader hem floot, heette de club nog Hercules, of niet?
Dat was dus een verdekt leeftijdsgrapje.quote:
Tussen 1907 en 1909?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar toen je vader hem floot, heette de club nog Hercules, of niet?
Ja nu haat ik jou ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was dus een verdekt leeftijdsgrapje.
Nou nou..quote:
+1 voor de wikiskillsquote:
kampioenuhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leiden heeft dan ook een top basketbalteam. Weet niet hoe Den Haag het in het in het ijshockey doet.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik ben zo een beetje het pispaaltje hier en dan moet ik weer haten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Toch leuk zo'n hobby.quote:
Talentenjachten zijn echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Ja op mijn werk had ik wel de bijnaam moppersmurf
* sp3c is gewoon een Hollanderquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch leuk zo'n hobby.
De enige Antiliaan die ik ken die wat met ijs heeft is de man waar ik mijn schaafijs altijd haal, op de markt bij Blaak.
quote:
Tuco Ramirez is een heldquote:
ow okquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet per se een belediging hoor. Normaal is saai.
Een vreemde belichtingquote:
Ik las op Martijn vissen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
Dat wil ik trouwens nog wel eens doen. Op marlijn vissen.
En met jou moeten we de oorlog winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het enige dat ik snack deze dagen is, op fruit na, van die zoute sticks.
De energie om iets in een pannetje of oventje te doen is er gewoon niet.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las op Martijn vissen.
Vond het al zo raar.
Raaarrrrrquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las op Martijn vissen.
Vond het al zo raar.
Ik ben vanmorgen helemaal vergeten iets lekker mee te nemen. Ik heb niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het enige dat ik snack deze dagen is, op fruit na, van die zoute sticks.
De energie om iets in een pannetje of oventje te doen is er gewoon niet.
Over een maandje of 2 bak ik wel weer epische half time snacks. Nu even niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En met jou moeten we de oorlog winnen?
Ik heb nooit niks in huis. Op zijn minst fruit. En ijsjes ja, dat is er ook altijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Raaarrrrr
[..]
Ik ben vanmorgen helemaal vergeten iets lekker mee te nemen. Ik heb niksalleen ijsjes.
Ja fruit wel, maar ik heb niks lekkers gehaald, nootjes of chips of zo. Gewoon glad vergeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit niks in huis. Op zijn minst fruit. En ijsjes ja, dat is er ook altijd.
Da's waar. Mijn vaten moeten nog 70 jaar mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Morgen is het niet meer zo warm en boeiend dat het ongezond is, ik ben toch al oud.
Goeiemorgen, ik heb het al gefixed, sorry man!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:09 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme Corrie, wat heb je nu weer met de Fok!s gedaan?
Ik lig stuiptrekkend en schuimbekkend op de grondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:12 schreef Specularium het volgende:
Hey, we zijn er weer.
[ afbeelding ]
om Johan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lig stuiptrekkend en schuimbekkend op de grond
Pics.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om Johans achtergrondquote:
Gaat niet...ik schud teveelquote:
Nou ik vind het geen prettig plaatjequote:
ik ben bang van een blije johan. Kleurtjes doen me niks. Maar ieder zn mening.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik vind het geen prettig plaatje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs ik ken datquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef Uccie het volgende:
TLC....wat een razende apenaids
Waarom heb ik dit niet eerder echt ontdekt
Ik kende de zender wel, maar ik wist niet dat er ZOVEEL kwaliteitsbagger tussen zatquote:
Heb je nog een doel in dat ontzettende neuzendorp?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is Corrie? Ik heb me toch maar laten verleiden de hoofdstad onveilig te maken vandaag.
In het roze spektakel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
Waar is Corrie? Ik heb me toch maar laten verleiden de hoofdstad onveilig te maken vandaag.
Ik wel nog wel een roze string te leenquote:
Die heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel nog wel een roze string te leen
Ik zie anders vrij weinigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
Ah, ik zie het alweer.
Voortent in zijn blote lul op een boot.
Doe eens delen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
Ah, ik zie het alweer.
Voortent in zijn blote lul op een boot.
Dat zou dan ook niet best wezen.quote:
Ik zit ook te wachten tot de was klaar is en ik heb nog een rek vol hangen wat ik moet opvouwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:38 schreef Drugshond het volgende:
Kleren wassen....lekker slomo de zaterdag doorkomen.
Zit mijn vakantiekleren te wassen....beetje laatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot de was klaar is en ik heb nog een rek vol hangen wat ik moet opvouwen.
/koffietijd om Tem voor te zijn
Ik zie louter autochtone Tokkies. Doelt u daarop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:29 schreef Tem het volgende:
Wat een verschrikkelijk volk loopt er toch in de stad.
Yup, met van die grote lichtgevende sportschoenen onder de legging en jasjes rond de middel geknoopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie louter autochtone Tokkies. Doelt u daarop?
Daarom sprint ik altijd zo snel mogelijk naar de winkels die de spullen verkopen die ik nodig heb, en haast ik mij weer terug naar de zolder met geblindeerde ramen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:38 schreef Tem het volgende:
Of dat je flarden van gesprekken opvangt waarbij je denkt: je zou daar 24 uur per dag naar moeten luisteren.
Ja, waar is Corrie eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:38 schreef Tem het volgende:
Of dat je flarden van gesprekken opvangt waarbij je denkt: je zou daar 24 uur per dag naar moeten luisteren.
En geen burka.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft alleen geen snor, beetje tegenvallertje he?
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:06 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Ik heb in 2009 ofzo 2 Unlimited gezien in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik haar een keer @ beatstad ofzo gezien
topwijf
tip:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb in 2009 ofzo 2 Unlimited gezien in Amsterdam.
Beetje trekken op Anita. Wel opgepakt, maarja, dat moest gewoon.
Ja en eerst oefenen op minder openbare plekken met minder beveiliging, de trein ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
tip:
minder strakke broek en een langere jas aan volgende keer
als je de boel dan een beetje langs je buik heen probeert te trekken dan merkt niemand het, kost wat moeite maar op een gegeven moment lukt het wel
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en eerst oefenen op minder openbare plekken met minder beveiliging, de trein ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |