Wat. In een vliegtuig heb je toch altijd wel airco omdat er luchtdrukregelaren zijn enzo? Neemt niet weg dat veel vliegtuigen in de zomer echt bloedje bloedjeheet zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kan het je nog sterker vertellen: ik heb vorige maand met blote bast in het vliegtuig gezeten! Cathay Pacific vond het nodig om een vliegtuig zonder airco te hebben in een tropisch land! Zelfs op kruishoogte was het nog een oven.
Als ze strandtemperaturen maken, kleed ik me er naar. Vervolgens ben ik zo wat te drinken gaan halen, en daar was het wel lekker koel.
* RemcoDelft haat OV!
Eigenlijk is dat een aparte klacht waard: vliegtuigen hebben van voor naar achter altijd verschillende temperaturen, van comfortabel koel tot loeiheet. En seatguru.com vertelt niet wat wat is.
Ik vlieg over 2 weken met ze. Was Cathay Pacific wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kan het je nog sterker vertellen: ik heb vorige maand met blote bast in het vliegtuig gezeten! Cathay Pacific vond het nodig om een vliegtuig zonder airco te hebben in een tropisch land! Zelfs op kruishoogte was het nog een oven.
Als ze strandtemperaturen maken, kleed ik me er naar. Vervolgens ben ik zo wat te drinken gaan halen, en daar was het wel lekker koel.
* RemcoDelft haat OV!
Eigenlijk is dat een aparte klacht waard: vliegtuigen hebben van voor naar achter altijd verschillende temperaturen, van comfortabel koel tot loeiheet. En seatguru.com vertelt niet wat wat is.
zie liever toples vrouwen in de treinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:14 schreef Pino0 het volgende:
Alto volk met tattoos en van die gaten in hun oren die in hun blote buik in de trein zitten.
Ook lekker is dat er geen airco is in de trein, t is maar 30 graden buiten
Ja maar die hele bank vol zweten. Bovendien ga ik wel naar het strand als ik mensen wil zien met bloten bastjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:33 schreef Darkestrah het volgende:
Dus je klaagt erover dat je het te warm hebt in de trein, maar je klaagt er óók over als mensen daar iets aan doen?
Jij bent nieuw hier zeker.quote:
Het OV sowiesoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:50 schreef very het volgende:
Sowieso de trein
Het is gewoon kut, je spoort niet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het OV sowieso![]()
Helaas kan ik geen auto kopen
Ik ben een arme studentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:58 schreef very het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je kan al een auto kopen voor een paar tientjes, alleen moet je dan geen hoge eisen stellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |