Nice google work daar.quote:
Hoezo ? Jij weet niet hoe oud RobinFriday is. Misschien was ie er wel bij.quote:
Hij heeft het licht uitgedaan daarquote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? Jij weet niet hoe oud RobinFriday is. Misschien was ie er wel bij.
Juist. Onder van Gaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren samen op proef bij Ajax voor de rechtsbuiten positie.
Tuurlijk Bos.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bos.
De eerste keer dat ik over Eric Viscaal las was in de VI. Vanwege het jeugdtoernooi van Toulon. Noemden ze hem Eric Fiscaal.
En Kruif, Cruif, Cruijf, Cruyf, Cruyff ?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als bij Harry Decheiver, hoe vaak werd hij niet De Cijfer genoemd in het begin.
Ook jaquote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Kruif, Cruif, Cruijf, Cruyf, Cruyff ?
Erwin Koeman nam afscheid en de speaker noemde hem Ronald.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Bij PSV nam een speler na een flink aantal jaren afscheid. Echter werd tijdens het afscheid op het veld een enorme blunder gemaakt en werd er door de ingehuurde speaker een totaal andere achternaam afgeroepen. Wie nam er afscheid en met wie werd hij verward?.
Oh ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Mike009000 het volgende:
Ronald Waterreus werd Ronald Koeman genoemd
Nee foutquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erwin Koeman nam afscheid en de speaker noemde hem Ronald.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Mike009000 het volgende:
Ronald Waterreus werd Ronald Koeman genoemd
Kon het niet meer herstellenquote:
Wambertoquote:Op maandag 29 juli 2013 15:42 schreef Mike009000 het volgende:
In 2002 won Ajax na verlenging (golden goal nog destijds) door een doelpunt van Ibrahimovic de KNVB beker. Wie maakte voor Ajax - in buitenspelpositie - de 2-2 in de reguliere speeltijd?
Nice google werk daar...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren samen op proef bij Ajax voor de rechtsbuiten positie.
Kloeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat was de naam van de assistent-scheidsrechter die vergat te vlaggen?
Tja.quote:
Sandman weet meer dan je denkt en het waren drie spelers die bij Ajax hadden kunnen voetballen. Van Gaal kon dan ook moeilijk kiezen. Dat je ze niet kent en de voetbgalgeschiedenis niet kent zoals de echte kenners geeft je nog niet het recht iemand anders te beschuldigen van gegoogle.quote:
Misschien even teruglezen wat Sandeman zelf mijn richting op werpt. Leer mij de geschiedenis van PSV kennen (buiten die vage duitse keeper dan).quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sandman weet meer dan je denkt en het waren drie spelers die bij Ajax hadden kunnen voetballen. Van Gaal kon dan ook moeilijk kiezen. Dat je ze niet kent en de voetbgalgeschiedenis niet kent zoals de echte kenners geeft je nog niet het recht iemand anders te beschuldigen van gegoogle.
Ok vraag over een ex-speler van PSV dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Misschien even teruglezen wat Sandeman zelf mijn richting op werpt. Leer mij de geschiedenis van PSV kennen (buiten die vage duitse keeper dan).
Ik wil je best het voordeel van de twijfel geven hoor. Maar ik vond het nogal opvallend.quote:
Kijk eens goed wie de vrije trap nam :quote:
Had geen flauw idee wat je bedoelde.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat was de naam van de assistent-scheidsrechter die vergat te vlaggen?
Nou is dat wel een algemeen bekend feitje volgens mij tong... "En Kloeg die zag het niet... Maar Ajax lekker wel... En het was meters meters meters buitenspel"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had geen flauw idee wat je bedoelde.
Maar die vent geeft het juiste antwoord. Post met opzet geen Klug anders lijkt het teveel op googlen.
Ik had het antwoord ervoor niet gelezen de vraag ervoor zelfs niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is dat wel een algemeen bekend feitje volgens mij tong... "En Kloeg die zag het niet... Maar Ajax lekker wel... En het was meters meters meters buitenspel"
Ik ook niet, maar als ze over grensrechters gaan vragen die wel hadden moeten vlaggen zou ik ook als eerste Kloeg zeggenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het antwoord ervoor niet gelezen de vraag ervoor zelfs niet.
Ik Bachramov. Je mag googlen nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ze over grensrechters gaan vragen die wel hadden moeten vlaggen zou ik ook als eerste Kloeg zeggen.
Dan klopt je vraag niet. Stoichkov is geen ex-PSV'er.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens goed wie de vrije trap nam :
Ik vroeg wie de vrije trap nam. Niet wie het doelpunt maakte.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Dan klopt je vraag niet. Stoichkov is geen ex-PSV'er.
quote:
Heeft een standbeeld zelfsquote:
Was Collins John niet laatst bij zo'n wazige club op proef? Ik ga voor hem.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef RobinFriday het volgende:
Welke oud-Twente speler voetbalt momenteel bij Inter Bakoe?
Klopt, uitslag was 0,5 - 0.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Kwam dat laatst ergens tegen hier op FOK
meen dat het in Brazilie was. Het kwam iig omdat de bal tijdens een schot kapot ging. De binnenbal ging het doel in, de rest van de bal niet.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Uit welke clubs onstonden :
Germinal Beerschot ?
Racing Genk ?
FC Utrecht, Elinkwijk en Velox
FC Twente, SC Enschede, Enschedese Boys
FC Den Bosch ?
FC Twente goed. Elinkwijk en Veloc ook, maar daar moet er nog één bij..quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Uit welke clubs onstonden :
Germinal Beerschot - Germinal Eekeren en Beerschot
Racing Genk - Thor Waterschei en Winterslag
FC Utrecht
FC Twente
FC Den Bosch ?
FC Utecht is nu compleet. Bij FC Den Bosch hoort nog een koninklijke naam.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Utrecht moet nog DOS en FC Den Bosch komt toch gewoon voort uit BVV (Den Bosch)?
Velox tong. Veloc speelde in Eindhovenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Twente goed. Elinkwijk en Veloc ook, maar daar moet er nog één bij..
Ah, tuurlijk.quote:
Bij Genk moet je ook aan W's denken.quote:
Genk staat er al hoor.quote:
Over het hoofd gezien omdat ik geen quote melding kreeg.quote:
Opletten hč Tong.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien omdat ik geen quote melding kreeg.
Kan iedereen overkomen.quote:
Germinal Beerschot is trouwens ook goed.quote:
Arnold Mühren ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie was de eerste Nederlander die scoorde in een FA-Cup finale?
VOlgens mij was dat Van Tiggelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef tong80 het volgende:
Mühren gaf de pass op van Basten met zijn wonderdoelpunt halve finale EK-88. Van wie kreeg Mühren de bal ?
Juistquote:
Nee.quote:
Vergeten te quoten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Toch Marc van HIntum dan? Dacht ik al aan gezien het tijdstip van de post, maar dacht dat Marc te jong was voor een al volwassen zoon![]()
![]()
Juist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef Thierry92 het volgende:
Bart van Hintum! aangezien het de zoon is van dan!
Ze hebben nooit zelf op een hoog niveau gevoetbald??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Aad de Mos en Leo Beenhakker gemeen buiten dat ze trainer zijn ?
De Mos wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hebben nooit zelf op een hoog niveau gevoetbald??
Ook niet.quote:
Integendeel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Als trainer bij Ajax allemaal gewerkt met Cruijff als TD? Was mijn tweede gedachte iig
Het heeft met Ajax te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Allemaal in hetzelfde jaar geboren ofzo?
Ruzie met Cruijff, waardoor ze werden ontslagen/ontslag namen?quote:
Iets veel voor de hand liggenders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ruzie met Cruijff, waardoor ze werden ontslagen/ontslag namen?
Dat is juist. Keur het goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was hun eerste eredivisieploeg waar ze hoofdtrainer waren?
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist. Keur het goed.
Maar ik zoek eigenlijk hoe ?
Thoresen??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan stel ik ook maar vast een vraag
Wie was de eerste buitenlandse topscorer van de Eredivisie
Nee, dat is wel de meest scorende buitenlander in de Eredivisie.quote:
Het is nog niet juist beantwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan stel ik ook maar vast een vraag
Wie was de eerste buitenlandse topscorer van de Eredivisie
Edström. Nu weer mijn vraag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel de meest scorende buitenlander in de Eredivisie.
Ik zoek overigens wel een Scandinaviër.
Je bent wel warmquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??
Maar je keurde het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet juist beantwoord.
Trevor Ford.
Ik zocht nog steeds naar mijn antwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar je keurde het goed
Edström is trouwens ook niet goed.
Kindvall klopt ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht nog steeds naar mijn antwoord.
En het is Kindvall
Erg warmquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??
Ja, Maar wat voor functie hadden ze toen ze coach van Ajax werden ?quote:
technisch directeur?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, Maar wat voor functie hadden ze toen ze coach van Ajax werden ?
Je was zo warm toen je zei dat ze assistenttrainer waren. Het was wel zoiets.quote:
Jeugdtrainer dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was zo warm toen je zei dat ze assistenttrainer waren. Het was wel zoiets.
Helemaal goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Trinidad & Tobago. Ster lijkt me Dwight Yorke?
Ruud Geels?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Naast Coen Dillen is er 1 andere speler die ooit meer dan 40 goals in 1 seizoen Eredivisie heeft gemaakt. Wie?
Cor van der Gijp ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Naast Coen Dillen is er 1 andere speler die ooit meer dan 40 goals in 1 seizoen Eredivisie heeft gemaakt. Wie?
Henk Schouten ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Allebei niet. Het is maar een paar jaar na Dillen.
Tonny v/d Linden ? Alhoewel die niet een paar jaar later actief was dus zal hem wel niet zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Bleyenberg ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, het is een Ajacied. Moest zijn loopbaan beëindigen doordat hij een doodschop kreeg in een interland.
Ik weet niet of dit over Bonhof gaat, die was tenslotte ook Nederlanderquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:55 schreef Pedroso het volgende:
Welke Duitser zou Cruijff graag genaturaliseerd hebben willen gezien (en met hem zouden we wellicht wel wereldkampioen zijn geweest in '74) ?
Nee, die bedoel ik niet. En ik wist overigens niet dat Bonhof ook een Nederlander was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit over Bonhof gaat, die was tenslotte ook Nederlander
Nee. Het is een speler die nooit in die Mannschaft gevoetbald heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:59 schreef Tarado het volgende:
Cruijff zal dan misschien Vogts hebben bedoeld, al waren Breitner en Beckenbauer de regisseurs van dat elftal
OK dan houd ik maar op met gokkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Het is een speler die nooit in die Mannschaft gevoetbald heeft.
quote:
quote:Blankenburg was één van de beste libero’s ter wereld. Hard als steen als het op verdedigen aankwam, snel en behendig als hij het middenveld opstoof. Hij was gezegend met een prachtige pass waarmee hij de spitsen op maat bediende. Gek genoeg speelde hij nooit voor die Mannschaft. Duitsland beschikte over Franz Beckenbauer, de beste libero ooit. Kaiser Franz’ positie was onomstreden, maar de ware reden van de cap-loze carričre van Blankenburg was dat de Duitse Bundestrainer Helmut Schön spelers meed, die niet in de Bundesliga actief waren. Dat Horst tegenover Duitse journalisten met Amsterdamse recht-voor-zijn-raap-taalgebruik te kennen gaf wat hij van de Bundestrainer vond, zal ook zeker niet hebben bijgedragen aan zijn kans op een interlandcarričre.
Cruijff had hem die wel geboden. Hij wilde Blankenburg overhalen voor Oranje uit te komen op het WK van 74. Horst werd geen Nederlander, hoopte tegen beter weten in toch nog voor Duitsland uit te kunnen komen. Jammer, heel erg jammer, want met Blankenburg waren we er wellicht niet ingetuind…
Der Kaiser van Amsterdam vertrok na vijf seizoenen, won en passant nog een Europacuppie met HSV, maar voelde zich in zijn vaderland niet zo thuis als bij Ajax. Zijn mooiste moment bij Ajax was niet het winnen van één van de vele prijzen, maar: “de eerste keer dat ik Johan Cruijff zag voetballen. Ik dacht: dat kan niet.”
En ook waarschijnlijk dat jij het wel zou moeten weten (maw dan moet het wel een Ajacied geweest zijn).quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam door je hint dat hij nooit voor Die Mannschaft uitkwam
Toen had ik hem al, was een edit maar voor die laatste hintquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En ook waarschijnlijk dat jij het wel zou moeten weten (maw dan moet het wel een Ajacied geweest zijn).
Manfred Kaltz ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke speler heeft het record van gescoorde penalties in de Bundesliga?
Paul Breitner ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke speler heeft het record van gescoorde penalties in de Bundesliga?
Hrubesch? (ik weet niet of ik het goed schrijf)quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
Welke spits heeft in zijn carriere het meeste voordeel gehad van de bananeflanke van Kaltz ?
Horst Hrubeschquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
Welke spits heeft in zijn carriere het meeste voordeel gehad van de bananeflanke van Kaltz ?
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hrubesch? (ik weet niet of ik het goed schrijf)
Klaus Allofsquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
Wie was de grote concurrent van Hrubesch bij het nationale elftal?
Even een simpele tussendoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:25 schreef Pedroso het volgende:
Een blunder van een keeper wordt ook wel benoemd met een naam van een voormalig keeper. Wie is die keeper ?
Voornaam of Initialen ?quote:
Nederlandse keeper ?quote:
Ik bedoel kun je als hintje zijn initialen gevenquote:
Nee, heeft wel in Nederland gekeept. Niet eens zo lang geleden.quote:
Dan is het een niet traditionele uittrukking.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, heeft wel in Nederland gekeept. Niet eens zo lang geleden.
Initialen F.G.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel kun je als hintje zijn initialen geven
Gomes dus. Nooit van die uitdrukking gehoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Initialen F.G.
Nu moet het toch wel te doen zijn ?
Nee, nee. Je kent de uitdrukking zeker. Staat zelfs in het woordenboek. Heeft niet bij de traditionele top 3 gekeept.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gomes dus. Nooit van die uitdrukking gehoord.
Folkmar Gross de doelman van FC Twente ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, nee. Je kent de uitdrukking zeker. Staat zelfs in het woordenboek. Heeft niet bij de traditionele top 3 gekeept.
Laatste hint. Het was een keeper bij FC Utrecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Folkmar Gross de doelman van FC Twente ?
Grossje ?
Zal wel een oh-jaatje worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste hint. Het was een keeper bij FC Utrecht.
Als je het nu niet weet dan geef ik het op.
1.quote:
Nooit van gehoord. Ken hem ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
1.
grandelletje
Naar Franck Grandel, de keeper van FC Utrecht. Een Grandelletje is een andere woord voor een blunder van de keeper.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/grandelletje
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ken hem ook niet.
Ik zie niksquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.
Dan maar weer een vraag uit jouw tijd.
Wie is dit ? En wat was zijn bijnaam (2 bijnamen eigenlijk) ?
[ http://img14.imageshack.us/img14/8224/5414685456.jpg (copy/paste deze link) ]
Is dat Mario Grosso. Dit is van voor mijn tijd hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.
Dan maar weer een vraag uit jouw tijd.
Wie is dit ? En wat was zijn bijnaam (2 bijnamen eigenlijk) ?
[ afbeelding ]
Nee. Is op 26 jarige leeftijd in 1972 gestopt met voetbal vanwege oogproblemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat Mario Grosso. Dit is van voor mijn tijd hoor.
Voor mijn tijd dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Is op 26 jarige leeftijd in 1972 gestopt met voetbal vanwege oogproblemen.
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.quote:
Tostao ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.
quote:
Maar niet bewust meegemaakt maar dat mooiste WK allertijden wel 100 keer op video gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.
Zeg het maarquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
En zijn bijnaam (Tostao is eigenlijk ook al een bijnaam) ?
De Witte Peléquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg het maar
Dat is het vervelende soms, je herkent de gezichten maar je kunt het niet plaatsen.
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?quote:
Je bent warm. Ik denk niet dat dit record ooit verbroken zal worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
WK-74quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?quote:
Dat is Salenko van Rusland 5 tegen Kameroenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?
Ja, hij werd naar dat oude muntje genoemd omdat hij zo klein was, die munt was toen ook niets waardquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
En zijn bijnaam (Tostao is eigenlijk ook al een bijnaam) ?
Warmquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden achter elkaar gescoord?
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?
Lijkt me juist wel, waarom zou dat niet kunnen ? Ik zie volgend jaar Lukoki het wel doen voor Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand dat kan herhalen
Staat in de URLquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kut, net te laat. Had 'm al vervangen.
Kevin Brandsquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kevin Brands
Bart van Hintum
Frank Lampard
Nemanja Gudelj
Busquets
Dan mis ik er 2. Even denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.
Ken je die nog ?
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.
Er zullen er vast wel meer zijn met een vader die in de marge van het betaalde voetbal gespeeld hebben.
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.
Trouwens de vader van Breuer, Martin Breuer, is niet zo bekend maar was een erg goeie laatste man bij FC Den Bosch. Beter dan zijn zoon vind ik.
AZquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
AZ
Oh, er schiet me nog een speler te binnen. Een linksbuiten
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.
Nigel de Jong kan er ook wel bij.
En nog een vader die iets met Björn van der Doelen had.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.
Nigel de Jong kan er ook wel bij.
Ah, een homo in het voetbal. Eindelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nog een vader die iets met Björn van der Doelen had.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, een homo in het voetbal. Eindelijk.
Pietje Spooren ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar van der Doelen was het slachtoffer van de vader van......
Donny G.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar van der Doelen was het slachtoffer van de vader van......
Donny Gorter idd. Zijn vader Edwin Gorter stak een vinger in het oog van van der Doelen.quote:
Wie is dat ? Neem niet aan dat je Donny de Groot bedoeld.quote:
Lezen Chufi, het betreft vaders van huidige voetballers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Meest bekendste vader is natuurlijk Jordi oh nee Johan
Oh speelt Jordi niet meer ? Johan nog wel af en toe in vets from the 50's of zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lezen Chufi, het betreft vaders van huidige voetballers.
Anders had ik er nog wel 20 geweten.
Hij zal best nog wel is spelen maar niet in het veld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh speelt Jordi niet meer ? Johan nog wel af en toe in vets from the 50's of zo
Je moet je onderschrift ter hand nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Meest bekendste vader is natuurlijk Jordi oh nee Johan
Hij is trainer op Cyprus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zal best nog wel is spelen maar niet in het veld.
Roger Reijners? Of is die ontslagen na het EK..?quote:
Inmiddels niet meer. Hij is technisch directeur van Macabbi Tel Aviv.quote:
Dat dacht ik wel maar Bos kan het goed hebben. Ik twijfel nu.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:19 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen idee... Of is het een vrouw..?
Of was dat bij de Duitsers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar Bos kan het goed hebben. Ik twijfel nu.
Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel.quote:
Pauw is het al even niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel.
Maar ik dacht aan Vera Pauw.
Wist ik niet, sorry. Punt voor Bossie.quote:
Oost-Duitsland??quote:Op maandag 5 augustus 2013 06:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet, sorry. Punt voor Bossie.
Uit onderzoek is gebleken dat spelers uit XXXXXXXX in de jaren 70 het meest gedoped waren.
Er wordt nu snelheid geëist. Maar ze durven het rapport nog niet naar buiten te brengen wegens vrees voor eventuele claims. Alles moet honderd 100 % kloppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 06:58 schreef Tarado het volgende:
West-Duitsland al zijn dat voorlopig ook alleen maar aannames
Dan heb je altijd de Russen en de Amerikanen nog en of het meer was dan die Oost-Duitsers is nog maar even afwachten, die gingen toch wel heel ver qua experimenteren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt nu snelheid geëist. Maar ze durven het rapport nog niet naar buiten te brengen wegens vrees voor eventuele claims. Alles moet honderd 100 % kloppen.
Wel vreemd dat nu blijkt dat de West-Duitsers nog meer gedoped waren dan de Oost-Duitsers. Ook in sommige andere sporten.
Ik las dat dat bij de voetballers het geval zou zijn. Andere sporten verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je altijd de Russen en de Amerikanen nog en of het meer was dan die Oost-Duitsers is nog maar even afwachten, die gingen toch wel heel ver qua experimenteren.
Ik heb het ook gelezen en ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las dat dat bij de voetballers het geval zou zijn. Andere sporten verwacht ik eigenlijk ook niet.
Matthias Sammer ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:10 schreef Tarado het volgende:
Wie was de laatste aanvoerder van het Oost-Duitse voetbalelftal?
Welke Oost-Duitser scoorde op het WK-74 tegen de West-Duitsers en wat was daar het gevolg van ?quote:
Latersquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:27 schreef Tarado het volgende:
Als ik het antwoord zie zal ik wel een AH erlebnis hebben maar kan er nu even niet opkomen, tijd voor koffie
Geen idee wie, maar het werd 1-0 voor Oost-Duitsland, blamage voor West-Duitsland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Oost-Duitser scoorde op het WK-74 tegen de West-Duitsers en wat was daar het gevolg van ?
Nee hoor, is nooit bewezen. Maar het kan met opzet zijn gebeurd. Door die nederlaag ontliepen ze wereldkampioen Brazilië en de beste ploeg van het toernooi Nederland in de tweede ronde.quote:
Ik weet het niet, stond wel enorm veel prestige op het spel dat duel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, is nooit bewezen. Maar het kan met opzet zijn gebeurd. Door die nederlaag ontliepen ze wereldkampioen Brazilië en de beste ploeg van het toernooi Nederland in de tweede ronde.
We zijn er toch ingetuindquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:13 schreef RobinFriday het volgende:
West-Duitsland was op dat moment ook een zooitje. Ruzie om geld, de bondscoach en tussen de twee grootste spelers (Beckenbauer en Netzer (die na zijn invalbeurt die wedstrijd volledig genegeerd werd door de Bayern-spelers in het team)).
Na die wedstrijd stelde Beckenbauer orde op zaken en won een zakelijk Duitsland toch nog het WK.
"Zijn we er toch ingetuind ?"quote:
Maar je hebt wel gelijk.quote:
Chuiphof met z'n Chindvalquote:
Ik weet nog wel dat het 's nachts was. Wel live denk ik. Maar waarschijnlijk niet alle wedstrijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
Was het WK van 70 eigenlijk ook live op tv? Kan me daar helemaal niets van herinneren al zal het tijdverschil en mijn eigen leeftijd toen daar ook mee te maken hebben.
Winter, Jonk, de Goey?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Asap het volgende:
De Nederlandse selectie voor het WK1998, welke spelers missen er?
No. Pos. Player
1 GK Edwin van der Sar
2 DF Michael Reiziger
3 DF Jaap Stam
4 DF Frank de Boer
5 DF Arthur Numan
6 MF![]()
7 MF Ronald de Boer
8 FW Dennis Bergkamp
9 FW Patrick Kluivert
10 MF Clarence Seedorf
11 MF Phillip Cocu
12 MF![]()
13 DF André Ooijer
14 MF Marc Overmars
15 DF![]()
16 MF Edgar Davids
17 FW Pierre van Hooijdonk
18 GK![]()
19 MF Giovanni van Bronckhorst
20 MF Aron Winter
21 FW![]()
22 GK
Zag het te laatquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Asap het volgende:
[..]
Winter stond er al, Jonk en Goeij zijn goed
Juist.quote:
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |