Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?quote:
Je bent warm. Ik denk niet dat dit record ooit verbroken zal worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
WK-74quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?quote:
Dat is Salenko van Rusland 5 tegen Kameroenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?
Ja, hij werd naar dat oude muntje genoemd omdat hij zo klein was, die munt was toen ook niets waardquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
En zijn bijnaam (Tostao is eigenlijk ook al een bijnaam) ?
Warmquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden achter elkaar gescoord?
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?
Lijkt me juist wel, waarom zou dat niet kunnen ? Ik zie volgend jaar Lukoki het wel doen voor Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand dat kan herhalen
Staat in de URLquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kut, net te laat. Had 'm al vervangen.
Kevin Brandsquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kevin Brands
Bart van Hintum
Frank Lampard
Nemanja Gudelj
Busquets
Dan mis ik er 2. Even denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.
Ken je die nog ?
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.
Er zullen er vast wel meer zijn met een vader die in de marge van het betaalde voetbal gespeeld hebben.
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.
Trouwens de vader van Breuer, Martin Breuer, is niet zo bekend maar was een erg goeie laatste man bij FC Den Bosch. Beter dan zijn zoon vind ik.
AZquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |