Nee, heeft wel in Nederland gekeept. Niet eens zo lang geleden.quote:
Dan is het een niet traditionele uittrukking.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, heeft wel in Nederland gekeept. Niet eens zo lang geleden.
Initialen F.G.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel kun je als hintje zijn initialen geven
Gomes dus. Nooit van die uitdrukking gehoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Initialen F.G.
Nu moet het toch wel te doen zijn ?
Nee, nee. Je kent de uitdrukking zeker. Staat zelfs in het woordenboek. Heeft niet bij de traditionele top 3 gekeept.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gomes dus. Nooit van die uitdrukking gehoord.
Folkmar Gross de doelman van FC Twente ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, nee. Je kent de uitdrukking zeker. Staat zelfs in het woordenboek. Heeft niet bij de traditionele top 3 gekeept.
Laatste hint. Het was een keeper bij FC Utrecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Folkmar Gross de doelman van FC Twente ?
Grossje ?
Zal wel een oh-jaatje worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste hint. Het was een keeper bij FC Utrecht.
Als je het nu niet weet dan geef ik het op.
1.quote:
Nooit van gehoord. Ken hem ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
1.
grandelletje
Naar Franck Grandel, de keeper van FC Utrecht. Een Grandelletje is een andere woord voor een blunder van de keeper.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/grandelletje
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ken hem ook niet.
Ik zie niksquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.
Dan maar weer een vraag uit jouw tijd.
Wie is dit ? En wat was zijn bijnaam (2 bijnamen eigenlijk) ?
[ http://img14.imageshack.us/img14/8224/5414685456.jpg (copy/paste deze link) ]
Is dat Mario Grosso. Dit is van voor mijn tijd hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? Een beetje voetbalvolger moet hem toch wel kennen, zeker met zijn spraakmakende blunders die hij bij Utrecht gemaakt heeft.
Dan maar weer een vraag uit jouw tijd.
Wie is dit ? En wat was zijn bijnaam (2 bijnamen eigenlijk) ?
[ afbeelding ]
Nee. Is op 26 jarige leeftijd in 1972 gestopt met voetbal vanwege oogproblemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat Mario Grosso. Dit is van voor mijn tijd hoor.
Voor mijn tijd dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Is op 26 jarige leeftijd in 1972 gestopt met voetbal vanwege oogproblemen.
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.quote:
Tostao ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.
quote:
Maar niet bewust meegemaakt maar dat mooiste WK allertijden wel 100 keer op video gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, was in 1970 één van de sterren bij Brazilie. Toen was jij een jaar of 8 schat ik.
Zeg het maarquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
En zijn bijnaam (Tostao is eigenlijk ook al een bijnaam) ?
De Witte Peléquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg het maar
Dat is het vervelende soms, je herkent de gezichten maar je kunt het niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |