En ook waarschijnlijk dat jij het wel zou moeten weten (maw dan moet het wel een Ajacied geweest zijn).quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam door je hint dat hij nooit voor Die Mannschaft uitkwam
Toen had ik hem al, was een edit maar voor die laatste hintquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En ook waarschijnlijk dat jij het wel zou moeten weten (maw dan moet het wel een Ajacied geweest zijn).
Manfred Kaltz ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke speler heeft het record van gescoorde penalties in de Bundesliga?
Paul Breitner ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
Welke speler heeft het record van gescoorde penalties in de Bundesliga?
Hrubesch? (ik weet niet of ik het goed schrijf)quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
Welke spits heeft in zijn carriere het meeste voordeel gehad van de bananeflanke van Kaltz ?
Horst Hrubeschquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
Welke spits heeft in zijn carriere het meeste voordeel gehad van de bananeflanke van Kaltz ?
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hrubesch? (ik weet niet of ik het goed schrijf)
Klaus Allofsquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
Wie was de grote concurrent van Hrubesch bij het nationale elftal?
Even een simpele tussendoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:25 schreef Pedroso het volgende:
Een blunder van een keeper wordt ook wel benoemd met een naam van een voormalig keeper. Wie is die keeper ?
Voornaam of Initialen ?quote:
Nederlandse keeper ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |