Het heeft met Ajax te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Allemaal in hetzelfde jaar geboren ofzo?
Ruzie met Cruijff, waardoor ze werden ontslagen/ontslag namen?quote:
Iets veel voor de hand liggenders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ruzie met Cruijff, waardoor ze werden ontslagen/ontslag namen?
Dat is juist. Keur het goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was hun eerste eredivisieploeg waar ze hoofdtrainer waren?
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist. Keur het goed.
Maar ik zoek eigenlijk hoe ?
Thoresen??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan stel ik ook maar vast een vraag
Wie was de eerste buitenlandse topscorer van de Eredivisie
Nee, dat is wel de meest scorende buitenlander in de Eredivisie.quote:
Het is nog niet juist beantwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan stel ik ook maar vast een vraag
Wie was de eerste buitenlandse topscorer van de Eredivisie
Edström. Nu weer mijn vraag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel de meest scorende buitenlander in de Eredivisie.
Ik zoek overigens wel een Scandinaviër.
Je bent wel warmquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??
Maar je keurde het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet juist beantwoord.
Trevor Ford.
Ik zocht nog steeds naar mijn antwoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar je keurde het goed
Edström is trouwens ook niet goed.
Kindvall klopt ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht nog steeds naar mijn antwoord.
En het is Kindvall
Erg warmquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze begonnen het seizoen als assistent, maar werden door het ontslag van de hoofdtrainer zelf de eindverantwoordelijke??
Ja, Maar wat voor functie hadden ze toen ze coach van Ajax werden ?quote:
technisch directeur?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, Maar wat voor functie hadden ze toen ze coach van Ajax werden ?
Je was zo warm toen je zei dat ze assistenttrainer waren. Het was wel zoiets.quote:
Jeugdtrainer dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was zo warm toen je zei dat ze assistenttrainer waren. Het was wel zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |