Nice google work daar.quote:
Hoezo ? Jij weet niet hoe oud RobinFriday is. Misschien was ie er wel bij.quote:
Hij heeft het licht uitgedaan daarquote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? Jij weet niet hoe oud RobinFriday is. Misschien was ie er wel bij.
Juist. Onder van Gaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren samen op proef bij Ajax voor de rechtsbuiten positie.
Tuurlijk Bos.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bos.
De eerste keer dat ik over Eric Viscaal las was in de VI. Vanwege het jeugdtoernooi van Toulon. Noemden ze hem Eric Fiscaal.
En Kruif, Cruif, Cruijf, Cruyf, Cruyff ?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als bij Harry Decheiver, hoe vaak werd hij niet De Cijfer genoemd in het begin.
Ook jaquote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Kruif, Cruif, Cruijf, Cruyf, Cruyff ?
Erwin Koeman nam afscheid en de speaker noemde hem Ronald.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Bij PSV nam een speler na een flink aantal jaren afscheid. Echter werd tijdens het afscheid op het veld een enorme blunder gemaakt en werd er door de ingehuurde speaker een totaal andere achternaam afgeroepen. Wie nam er afscheid en met wie werd hij verward?.
Oh ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Mike009000 het volgende:
Ronald Waterreus werd Ronald Koeman genoemd
Nee foutquote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erwin Koeman nam afscheid en de speaker noemde hem Ronald.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef Mike009000 het volgende:
Ronald Waterreus werd Ronald Koeman genoemd
Kon het niet meer herstellenquote:
Wambertoquote:Op maandag 29 juli 2013 15:42 schreef Mike009000 het volgende:
In 2002 won Ajax na verlenging (golden goal nog destijds) door een doelpunt van Ibrahimovic de KNVB beker. Wie maakte voor Ajax - in buitenspelpositie - de 2-2 in de reguliere speeltijd?
Nice google werk daar...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren samen op proef bij Ajax voor de rechtsbuiten positie.
Kloeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat was de naam van de assistent-scheidsrechter die vergat te vlaggen?
Tja.quote:
Sandman weet meer dan je denkt en het waren drie spelers die bij Ajax hadden kunnen voetballen. Van Gaal kon dan ook moeilijk kiezen. Dat je ze niet kent en de voetbgalgeschiedenis niet kent zoals de echte kenners geeft je nog niet het recht iemand anders te beschuldigen van gegoogle.quote:
Misschien even teruglezen wat Sandeman zelf mijn richting op werpt. Leer mij de geschiedenis van PSV kennen (buiten die vage duitse keeper dan).quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sandman weet meer dan je denkt en het waren drie spelers die bij Ajax hadden kunnen voetballen. Van Gaal kon dan ook moeilijk kiezen. Dat je ze niet kent en de voetbgalgeschiedenis niet kent zoals de echte kenners geeft je nog niet het recht iemand anders te beschuldigen van gegoogle.
Ok vraag over een ex-speler van PSV dan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Misschien even teruglezen wat Sandeman zelf mijn richting op werpt. Leer mij de geschiedenis van PSV kennen (buiten die vage duitse keeper dan).
Ik wil je best het voordeel van de twijfel geven hoor. Maar ik vond het nogal opvallend.quote:
Kijk eens goed wie de vrije trap nam :quote:
Had geen flauw idee wat je bedoelde.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat was de naam van de assistent-scheidsrechter die vergat te vlaggen?
Nou is dat wel een algemeen bekend feitje volgens mij tong... "En Kloeg die zag het niet... Maar Ajax lekker wel... En het was meters meters meters buitenspel"quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had geen flauw idee wat je bedoelde.
Maar die vent geeft het juiste antwoord. Post met opzet geen Klug anders lijkt het teveel op googlen.
Ik had het antwoord ervoor niet gelezen de vraag ervoor zelfs niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is dat wel een algemeen bekend feitje volgens mij tong... "En Kloeg die zag het niet... Maar Ajax lekker wel... En het was meters meters meters buitenspel"
Ik ook niet, maar als ze over grensrechters gaan vragen die wel hadden moeten vlaggen zou ik ook als eerste Kloeg zeggenquote:Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het antwoord ervoor niet gelezen de vraag ervoor zelfs niet.
Ik Bachramov. Je mag googlen nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ze over grensrechters gaan vragen die wel hadden moeten vlaggen zou ik ook als eerste Kloeg zeggen.
Dan klopt je vraag niet. Stoichkov is geen ex-PSV'er.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens goed wie de vrije trap nam :
Ik vroeg wie de vrije trap nam. Niet wie het doelpunt maakte.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:01 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Dan klopt je vraag niet. Stoichkov is geen ex-PSV'er.
quote:
Heeft een standbeeld zelfsquote:
Was Collins John niet laatst bij zo'n wazige club op proef? Ik ga voor hem.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:02 schreef RobinFriday het volgende:
Welke oud-Twente speler voetbalt momenteel bij Inter Bakoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |