Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?quote:
Je bent warm. Ik denk niet dat dit record ooit verbroken zal worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
WK-74quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel iets van topscoorder zijn ergens. Meeste goals in de Braziliaanse competitie ?
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?quote:
Dat is Salenko van Rusland 5 tegen Kameroenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meeste goals op een WK in één wedstrijd ?
Ja, hij werd naar dat oude muntje genoemd omdat hij zo klein was, die munt was toen ook niets waardquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
En zijn bijnaam (Tostao is eigenlijk ook al een bijnaam) ?
Warmquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden achter elkaar gescoord?
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gescoord in alle WK wedstrijden op één eindtoernooi ?
Lijkt me juist wel, waarom zou dat niet kunnen ? Ik zie volgend jaar Lukoki het wel doen voor Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand dat kan herhalen
Staat in de URLquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kut, net te laat. Had 'm al vervangen.
Kevin Brandsquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kevin Brands
Bart van Hintum
Frank Lampard
Nemanja Gudelj
Busquets
Dan mis ik er 2. Even denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde eigenlijk in Nederland.
Ken je die nog ?
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 huidige profs wiens vader ook betaald voetbal speelden.
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dailey Blind idd en Michel Breuer buiten de eerder genoemde Brands, v. Hintum en Gudelj.
Er zullen er vast wel meer zijn met een vader die in de marge van het betaalde voetbal gespeeld hebben.
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 keer goed. Denk ook dat er meer zijn. Ik ken er nog één die bekender is.
Trouwens de vader van Breuer, Martin Breuer, is niet zo bekend maar was een erg goeie laatste man bij FC Den Bosch. Beter dan zijn zoon vind ik.
AZquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar speelt ie ? Ben bang dat ik er niet op ga komen.
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
AZ
Oh, er schiet me nog een speler te binnen. Een linksbuiten
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.
Nigel de Jong kan er ook wel bij.
En nog een vader die iets met Björn van der Doelen had.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Steven Berghuis (vader Pico Berghuis) uiteraard.
Nigel de Jong kan er ook wel bij.
Ah, een homo in het voetbal. Eindelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nog een vader die iets met Björn van der Doelen had.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, een homo in het voetbal. Eindelijk.
Pietje Spooren ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar van der Doelen was het slachtoffer van de vader van......
Donny G.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar van der Doelen was het slachtoffer van de vader van......
Donny Gorter idd. Zijn vader Edwin Gorter stak een vinger in het oog van van der Doelen.quote:
Wie is dat ? Neem niet aan dat je Donny de Groot bedoeld.quote:
Lezen Chufi, het betreft vaders van huidige voetballers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Meest bekendste vader is natuurlijk Jordi oh nee Johan
Oh speelt Jordi niet meer ? Johan nog wel af en toe in vets from the 50's of zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lezen Chufi, het betreft vaders van huidige voetballers.
Anders had ik er nog wel 20 geweten.
Hij zal best nog wel is spelen maar niet in het veld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh speelt Jordi niet meer ? Johan nog wel af en toe in vets from the 50's of zo
Je moet je onderschrift ter hand nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Meest bekendste vader is natuurlijk Jordi oh nee Johan
Hij is trainer op Cyprus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zal best nog wel is spelen maar niet in het veld.
Roger Reijners? Of is die ontslagen na het EK..?quote:
Inmiddels niet meer. Hij is technisch directeur van Macabbi Tel Aviv.quote:
Dat dacht ik wel maar Bos kan het goed hebben. Ik twijfel nu.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:19 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen idee... Of is het een vrouw..?
Of was dat bij de Duitsers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar Bos kan het goed hebben. Ik twijfel nu.
Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel.quote:
Pauw is het al even niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel.
Maar ik dacht aan Vera Pauw.
Wist ik niet, sorry. Punt voor Bossie.quote:
Oost-Duitsland??quote:Op maandag 5 augustus 2013 06:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet, sorry. Punt voor Bossie.
Uit onderzoek is gebleken dat spelers uit XXXXXXXX in de jaren 70 het meest gedoped waren.
Er wordt nu snelheid geëist. Maar ze durven het rapport nog niet naar buiten te brengen wegens vrees voor eventuele claims. Alles moet honderd 100 % kloppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 06:58 schreef Tarado het volgende:
West-Duitsland al zijn dat voorlopig ook alleen maar aannames
Dan heb je altijd de Russen en de Amerikanen nog en of het meer was dan die Oost-Duitsers is nog maar even afwachten, die gingen toch wel heel ver qua experimenteren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt nu snelheid geëist. Maar ze durven het rapport nog niet naar buiten te brengen wegens vrees voor eventuele claims. Alles moet honderd 100 % kloppen.
Wel vreemd dat nu blijkt dat de West-Duitsers nog meer gedoped waren dan de Oost-Duitsers. Ook in sommige andere sporten.
Ik las dat dat bij de voetballers het geval zou zijn. Andere sporten verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je altijd de Russen en de Amerikanen nog en of het meer was dan die Oost-Duitsers is nog maar even afwachten, die gingen toch wel heel ver qua experimenteren.
Ik heb het ook gelezen en ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las dat dat bij de voetballers het geval zou zijn. Andere sporten verwacht ik eigenlijk ook niet.
Matthias Sammer ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:10 schreef Tarado het volgende:
Wie was de laatste aanvoerder van het Oost-Duitse voetbalelftal?
Welke Oost-Duitser scoorde op het WK-74 tegen de West-Duitsers en wat was daar het gevolg van ?quote:
Latersquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:27 schreef Tarado het volgende:
Als ik het antwoord zie zal ik wel een AH erlebnis hebben maar kan er nu even niet opkomen, tijd voor koffie
Geen idee wie, maar het werd 1-0 voor Oost-Duitsland, blamage voor West-Duitsland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Oost-Duitser scoorde op het WK-74 tegen de West-Duitsers en wat was daar het gevolg van ?
Nee hoor, is nooit bewezen. Maar het kan met opzet zijn gebeurd. Door die nederlaag ontliepen ze wereldkampioen Brazilië en de beste ploeg van het toernooi Nederland in de tweede ronde.quote:
Ik weet het niet, stond wel enorm veel prestige op het spel dat duel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, is nooit bewezen. Maar het kan met opzet zijn gebeurd. Door die nederlaag ontliepen ze wereldkampioen Brazilië en de beste ploeg van het toernooi Nederland in de tweede ronde.
We zijn er toch ingetuindquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:13 schreef RobinFriday het volgende:
West-Duitsland was op dat moment ook een zooitje. Ruzie om geld, de bondscoach en tussen de twee grootste spelers (Beckenbauer en Netzer (die na zijn invalbeurt die wedstrijd volledig genegeerd werd door de Bayern-spelers in het team)).
Na die wedstrijd stelde Beckenbauer orde op zaken en won een zakelijk Duitsland toch nog het WK.
"Zijn we er toch ingetuind ?"quote:
Maar je hebt wel gelijk.quote:
Chuiphof met z'n Chindvalquote:
Ik weet nog wel dat het 's nachts was. Wel live denk ik. Maar waarschijnlijk niet alle wedstrijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
Was het WK van 70 eigenlijk ook live op tv? Kan me daar helemaal niets van herinneren al zal het tijdverschil en mijn eigen leeftijd toen daar ook mee te maken hebben.
Winter, Jonk, de Goey?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:57 schreef Asap het volgende:
De Nederlandse selectie voor het WK1998, welke spelers missen er?
No. Pos. Player
1 GK Edwin van der Sar
2 DF Michael Reiziger
3 DF Jaap Stam
4 DF Frank de Boer
5 DF Arthur Numan
6 MF![]()
7 MF Ronald de Boer
8 FW Dennis Bergkamp
9 FW Patrick Kluivert
10 MF Clarence Seedorf
11 MF Phillip Cocu
12 MF![]()
13 DF André Ooijer
14 MF Marc Overmars
15 DF![]()
16 MF Edgar Davids
17 FW Pierre van Hooijdonk
18 GK![]()
19 MF Giovanni van Bronckhorst
20 MF Aron Winter
21 FW![]()
22 GK
Zag het te laatquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Asap het volgende:
[..]
Winter stond er al, Jonk en Goeij zijn goed
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |