guinea pigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vraag nummer 7: Wat is de engelse benaming voor een cafia ?
strikvraag, cafia is geen woordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
4EverBlackEyed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Eindelijk erkenningquote:
ey wajow wat de fuck is deze je loopt me te nakken hier swa.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
1. Murdera -10 punten
2. 4ebe -30 punten
3. Fascination 20 punten
4. Vaseline_ 30 punten
34quote:
33quote:
a) Krioroquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vraag nummer 9: Wie heeft Vas nog nooit gedaan ? (Meerdere antwoorden mogelijk)
a) Krioro
b) Dqod
c) Gers
d) utopie
gers, gers, gersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vraag nummer 9: Wie heeft Vas nog nooit gedaan ? (Meerdere antwoorden mogelijk)
a) Krioro
b) Dqod
c) Gers
d) utopie
Er stond net -30quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
1. Murdera -10 punten
2. 4ebe -20 punten
3. Fascination 10 punten
4. Vaseline_ 20 punten
quote:
14quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat is het antwoord op het leven, het universum en alles
maal 2
Fas1quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
maal 2
Je moeder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
maal 2
quote:
PAINTquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Een persoonlijke paint of een avondje sara raats
Kies maar
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Een persoonlijke paint of een avondje sara raats
Kies maar
hoe vond je hem?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb a hitchhikers guide to the galaxy van de week nog gekeken ook
rebel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niet, heb toch stiekem meegedaan.
de linkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Oké, wie vinden jullie knapper:
[ afbeelding ]
deze man of Edgar Davids?
Nu serieus graag.quote:
Edgar Davids.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Oké, wie vinden jullie knapper:
[ afbeelding ]
deze man of Edgar Davids?
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.quote:
Racistquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.
Srs. Edgar is (een beetje) lelijk op een leuke manier, deze Turk, of Hindoestaan of wat het is, is gewoon vies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.
Dit wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs. Edgar is lelijk op een leuke manier, deze Turk is gewoon vies.
Horrorfilm is er niets bijquote:
Welk programma? =$quote:
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?quote:
De eerste keer oid, maar nu is het best een tam programmaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Welk programma?
[..]
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?
Kan dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
Voor Murdera, als prijs voor het winnen van de quizzzz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het
![]()
Ken ik niet, maar klinkt niet leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste keer oid, maar nu is het best een tam programma
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan dat?
Je hebt watchmen al gezien neem ik aan?
Is het onduidelijk ? Iemand (ik noem geen namen) in bed die aan je denkt en met zichzelf speeltquote:
Met tettenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Is het onduidelijk ? Iemand (ik noem geen namen) in bed die aan je denkt en met zichzelf speelt
Nee ik zet nu de tv uit, voorgoed..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt niet leuk.
[..]
Ja dat kan.En ja Watchmen heb ik al gezien. Maar verder kijk ik zelden recente films dus leef je uit!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik zet nu de tv uit, voorgoed..
quote:
Ja maar dit was wel redelijk overduidelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben moe. En heb al mijn hersencel(len) gebruikt in de quiz.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Edgar dan in elk geval nog mannelijk is.
Deze ziet er uit alsof hij elk moment zijn roze gympakje aan kan trekken en hysterisch met zijn armen in de lucht rondjes gaat rennen. Ordi uitstraling ook. Dat overhemd zo ver open... *ril*
heb je die vraag overal gepost?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Whehe, dit zegt Greys over die vent naast Olcay:
[..]
Dat komt uit het betreffende SHO-topic.quote:
Ik blow al ong 5 jaar niet meerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hallo, stoner, ik wacht. Jij moet er verstand van hebben.
Oh.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blow al ong 5 jaar niet meer
En ik ken niet zoveel superhelden films
Las ook nooit echt marvel strips.
X-Men: The Last Stand
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Ezio het volgende:
Godver, exvriendin is bezopen. Echt niet te doen, ik duw haar zo uit het raam hee
Echt, haar uitspraak gaat altijd naar de haaien als ze bezopen is. Nu staat ze in de badkamer wat te wauwelenquote:
ehh wat krioro zegt is best een goed idee. Youtube kanaaltje, ondertiteling erbij knallen en je hebt een internetsensatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt, haar uitspraak gaat altijd naar de haaien als ze bezopen is. Nu staat ze in de badkamer wat te wauwelen
Ik ben niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
ehh wat krioro zegt is best een goed idee. Youtube kanaaltje, ondertiteling erbij knallen en je hebt een internetsensatie.
Ja en ze heeft ook wel een paar ontzettend laag bij de grondse dingen geflikt, maar dan nog ga ik haar dat niet aandoen manquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier slaap je goed van.
http://nos.nl/video/533687-modderige-naked-run-for-freedom.html
Drink je lam en kwijl over haar heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja en ze heeft ook wel een paar ontzettend laag bij de grondse dingen geflikt, maar dan nog ga ik haar dat niet aandoen man
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:55 schreef VeerEli het volgende:
Is het spelletje nog bezig? Ik wil meedoen.
Nee, joh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Vorige was wel een succes ja.
Kom je ook Veertje?
Wauw.......quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.
Yahtzee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.
M'kay..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Boter, kaas en eieren. Wat zeg je d'r van?
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry mop
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Pas maar Op!!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik krijg behoefte om haar kind pijn te doen.
Haha, Fas trekt deze interraciale relatie nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Whehe, dit zegt Greys over die vent naast Olcay:
[..]
Volgens mij vind ze geen enkele man goed genoeg hoor, weenie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Fas trekt deze interraciale relatie niet!
Fas en weenie in één zin?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze geen enkele man goed genoeg hoor, weenie.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze geen enkele man goed genoeg hoor, weenie kutje.
FuckwithmeyouknowIgotitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This guy lost his sandals on vacation in Rio so he stole this homeless girl's sandals. What a dick.
[ afbeelding ]
There are assholes everywhere.
[ afbeelding ]![]()
.
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets raars gelezen in R&P.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef loop het volgende:
Ik ben bezig met aandacht verdelen of dat beter voor mezelf uit te werken. Nu beredeneerde ik het volgende in procenten:
Ik heb aandacht, dat is dan 1 eenheid, 100%. Ik bedenk dit alles dus ik besta maar anderen bestaan ook dus dan wordt die eenheid de helft, 2 nieuwe eenheden oftewel 50-50, de ene helft aandacht voor mezelf en mijn reacties voor mijn helft en antwoord of expressie voor de andere helft.
Maar die andere helft is hetero, bi of homo en ik weet vaak niet wie wat nu is. Ik luister zelf naar hetero's dus zou ik 49,99% aandacht aan hen willen geven in eerste instantie vanwege mijn eigen keuzes. Maar ik moet dan wel opletten telkens wie er hetero, bi of homo is en dat gaat niet altijd. En sommigen zijn er zelf nog niet uit, verhalen over getrouwde mannen die er later pas achter komen en het is mogelijk dat iemand dat nog als optie ziet en dus een andere kant op gaat dan ik zelf wil.
Dus nu denk ik mijn aandacht te verdelen als 1/3 hetero, 1/3 bi en 1/3 homo, 3+3+3=9 dus ik moet 1 stuk "aandacht" over houden oftewel 1% en aangezien ikzelf als hetero besta heb ik dus ook recht op iets van die 1/3, maar dat is een ander verhaal. En als ik dan mijn aandacht op die manier verdeel dan zou ik er vanzelf achter moeten komen met wie ik van welke groep hoeveel aandacht moet geven en hoe ik dat kan laten blijken zonder over te komen als homohater.
Klopt dit of moet ik dit met mijn psych bespreken.
the fuck is ditquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets raars gelezen in R&P.
Oh jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op imgur had je goede photoshops meteen in de comments, kan 'm alleen niet meer vinden.
En dan slaat hun pa ze helemaal lensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoes be posting twerk videos everywhere, but be too shy to present their project in class.
Voordeel: ze doen het nooit meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dan slaat hun pa ze helemaal lens
http://www.womanist-musin(...)with-electrical.html
Goede opvoeding hèquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voordeel: ze doen het nooit meer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoes be posting twerk videos everywhere, but be too shy to present their project in class.
Wat een slet zegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
(no homo) (en lol @ die IHOP kerel die ernaast gaat staan aan het eind, met z'n grijns)
Gvdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
(no homo) (en lol @ die IHOP kerel die ernaast gaat staan aan het eind, met z'n grijns)
Ik vind de comments hier ook wel grappig: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155706353&page=1quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd. Wou comments lezen, but this ain't Worldstar
.
Godver, een forum vol bonkinge leernichten die elkaar de hele dag af lopen te trekken in de sportschoolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind de comments hier ook wel grappig: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155706353&page=1
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, een forum vol bonkinge leernichten die elkaar de hele dag af lopen te trekken in de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks van gemerktquote:
Vroeg jaquote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ezio het volgende:
Godver, kom net met mijn katerkop uit bed gerold
Half 3 hèquote:
Jeetje.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ezio het volgende:
Godver, kom net met mijn katerkop uit bed gerold
Het is wat hè.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, als je bij Google Image zoekt op 'stormlooptopic' zie je de kut van s en de tieten van Breathtaking_!
Ik zie geen asspics. Wel Kate Bush, Fas kan d'r lol op.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, en even verderop de asspics van laatstgenoemde.
Precies zoals ik me ze voorsteldequote:
Van uiers houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die tieten geen 5,55/10 vinden. Niet beter gewend zeker
.
Wat een smerige kut trouwensquote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, als je bij Google Image zoekt op 'stormlooptopic' zie je de kut van en de tieten van Breathtaking_!
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardigquote:
je mag ook een naam noemen die ik dan kan opzoeken hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardig.
Die vergelijkingquote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardig.
Alsof ik chicks met lekkere tieten uit m'n hoofd kenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
je mag ook een naam noemen die ik dan kan opzoeken hoor.
Allebei "gewoon nee, punt"quote:
Dat vind ik wel een MILF, puur omdat ik erg benieuwd ben naar hoe zij neukt, zo'n labiel manipulatief wijf wat hartstikke op zichzelf geilt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail de neef van Theo.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een MILF, puur omdat ik erg benieuwd ben naar hoe zij neukt, zo'n labiel manipulatief wijf wat hartstikke op zichzelf geilt.
Patricia Paay niet zou-en.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.quote:
Mijn pik vergrijst als ik die askut zou betreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Arrogante kwal die tegen de maatschappij is.
En de maatschappij die vergrijst momenteel nou eenmaal.
Godver, dat moet je eens googlenquote:
30 minuten?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KLB / Ei koken blijkt moeilijk
Een vrouw die geen ei kan koken, het moet godverdomme niet gekker worden.
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien kookte ze wel een struisvogelei? Out-of-the-box denken, mevrouwtje.
Is zij geen troll of een kloon van iemand ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KLB / Ei koken blijkt moeilijk
Een vrouw die geen ei kan koken, het moet godverdomme niet gekker worden.
Struisvogelcake.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.
Misschien een bruiloftstaart voor 100 personen? Weet jij veel, sjeez.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.
Geen idee?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Is zij geen troll of een kloon van iemand ofzo?
Plsquote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien een bruiloftstaart voor 100 personen? Weet jij veel, sjeez..
Waarom zou je daarheen gaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zullen het wel horen als ze op de meet komt (zal wel niet).
Hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
onbedwingbare drang om fokkers te ontmoeten.
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?quote:
Van de KLB sc gaat ook bijna niemand geloof ik alleen CY, panzer en chaiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
onbedwingbare drang om fokkers te ontmoeten.
Je hebt het zeker niet meegekregen dat dWc fel tegen het meeten van FOK!kers is en van mening is dat dat is voor mensen die geen vrienden hebben irlquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?
Dit aan dWc vragen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?
Nee, ik totaal nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het zeker niet meegekregen dat dWc fel tegen het meeten van FOK!kers is en van mening is dat dat is voor mensen die geen vrienden hebben irl
Moet ik wel iemand vinden om mee te rellenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga zelf rellen dan, levenloos kutvolk.
Dat jij vroeger in Nils Holgersson speeldequote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet ik wel iemand vinden om mee te rellen
of ze geeft geen fuckquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of d'r verbinding is verbroken, of ze is bezig met een zieke roast.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net als jij om je persoonlijke hygiëne?
KLITNEY HOUSTON huehuehuequote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mogelijke grappen over mijn haar al een keer gemaakt zijn eigenlijk.
Kaolo verbinding jaquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of d'r verbinding is verbroken, of ze is bezig met een zieke roast.
Gvd, kutkindquote:Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Kaolo verbinding jaIk wilde een koelie grap maken maar was te slecht
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
onee, die dus nog niet. Maar ik snap ook waarom.
quote:
Lijk je hierop?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mogelijke grappen over mijn haar al een keer gemaakt zijn eigenlijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Kaolo verbinding jaIk wilde een koelie grap maken maar was te slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |