twitter:SuperOJ twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 18:13:55Romantic dinner with my man!! http://t.co/Z46xg0472U reageer retweet
Zij verdraait de waarheid wel vaker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ze schreef op twitter dat ze met haar man uit eten ging.
Ja dat klopt ! Want ze zei vorige keer dat ze haar nieuwe liefde geheim hield en nu ineens met deze man uit eten. Als zijnde haar manquote:
"my man" is wat anders dan "my husband"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt ! Want ze zei vorige keer dat ze haar nieuwe liefde geheim hield en nu ineens met deze man uit eten. Als zijnde haar man
Hij doet mij denken aan Carl Notenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Olcay's nieuwe vlam
Nee. Nee. Neeeeee!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
Alsnog 1000 keer knapper dan Edgar, let's be honest.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan Carl Noten
Ik moet aan Karl Noten denkenquote:
Nee dus, ik vond Edgar altijd wel een leukie, een voetballer die ook nog eens iets te vertellen had.quote:
Leg eens uit waarom niet, ik zie het niet.quote:
Omdat Edgar dan in elk geval nog mannelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom niet, ik zie het niet.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Edgar dan in elk geval nog mannelijk is.
Deze ziet er uit alsof hij elk moment zijn roze gympakje aan kan trekken en hysterisch met zijn armen in de lucht rondjes gaat rennen. Ordi uitstraling ook. *ril*
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ziet er uit alsof hij elk moment zijn roze gympakje aan kan trekken en hysterisch met zijn armen in de lucht rondjes gaat rennen. Ordi uitstraling ook. Dat overhemd zo ver open... *ril*
Ik zie het zo gebeurenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ziet er uit alsof hij elk moment zijn roze gympakje aan kan trekken en hysterisch met zijn armen in de lucht rondjes gaat rennen. Ordi uitstraling ook. Dat overhemd zo ver open... *ril*
O Jezus nee, gatver..... Edgar is dan echt veul leuker hoor! Maar daar ging het in dit topic niet over, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Olcay's nieuwe vlam
Sowieso Edgar Davidsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Edgar Davids is op universitair niveau afgestudeerd, is bezig met zijn MBA en is ondernemer. Wat moet hij met die domme trol?
Nooit iets van gemerkt, behalve dat ie op het EK-96 zei dat Hiddink zijn hoofd niet in de reet van sommige spelers moest stoppen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dus, ik vond Edgar altijd wel een leukie, een voetballer die ook nog eens iets te vertellen had.
Iets te vertellen dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt, behalve dat ie op het EK-96 zei dat Hiddink zijn hoofd niet in de reet van sommige spelers moest stoppen.
Hij werd gelijk naar huis gestuurd.quote:
Sorry, heb je er nog lang last van gehad?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld, bedankt voor het mooie plaatje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |