Sowieso is het onmogelijk voor mannen en vrouwen om vrienden te zijn. Laat staan hand in hand lopen en zoenen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:34 schreef rubbereend het volgende:
maargoed, ze zijn gewoon goede vrienden, dus niks aan de hand. Iedereen doorlopen.
Hij let niet op de lengte.quote:
Nee ik vond Edgar en Olcay beter bij elkaar passen dan hij nu met Halina een stelletje is?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef Scribent het volgende:
En vond je Edgar en Olcay dan geen apart setje?
En Mark Overmars met Gordon ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik vond Edgar en Olcay beter bij elkaar passen dan hij nu met Halina een stelletje is?!
Nee, want:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
Goede vrienden?
Met benefits dan toch zeker, gezien de pics.
Vandaar alleen goede vrienden.quote:
Dude, Edje is altijd zo ! En hij hoeft niet jaloers op Olcay te zijn ze heeft een leuke man om te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel interessant wat hij daar over zijn ex zegt. 'Waar zij nu mee omgaat, daar wil ik niets mee te maken hebben'. Dit belooft toch nog wel een aardige gate te worden, ondanks al die voetbalzuurpruimen hier.
Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:04 schreef hexje het volgende:
Leuke man om te zien...........................................
Eh nee. Even mooi.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
Alsnog 1000 keer knapper dan Edgar, let's be honest.
Tooske?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Tooske lijkt mij ook wel wat voor Bogarde.
Nounou, wat een geruststelling. Maak jij weer kans om haar hartje te veroverenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, want:
[..]
Vandaar alleen goede vrienden.
Volgens mij is dat gewoon een reactie op deze opmerking van Olcay:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel interessant wat hij daar over zijn ex zegt. 'Waar zij nu mee omgaat, daar wil ik niets mee te maken hebben'. Dit belooft toch nog wel een aardige gate te worden, ondanks al die voetbalzuurpruimen hier.
quote:Olcay verklaarde na de breuk, zonder in details te treden, nooit meer een relatie met een profvoetballer aan te gaan. 'Ik houd van de sport maar niet van het wereldje eromheen.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |