heb je die vraag overal gepost?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Whehe, dit zegt Greys over die vent naast Olcay:
[..]
Dat komt uit het betreffende SHO-topic.quote:
Ik blow al ong 5 jaar niet meerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hallo, stoner, ik wacht. Jij moet er verstand van hebben.
Oh.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blow al ong 5 jaar niet meer
En ik ken niet zoveel superhelden films
Las ook nooit echt marvel strips.
X-Men: The Last Stand
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Ezio het volgende:
Godver, exvriendin is bezopen. Echt niet te doen, ik duw haar zo uit het raam hee
Echt, haar uitspraak gaat altijd naar de haaien als ze bezopen is. Nu staat ze in de badkamer wat te wauwelenquote:
ehh wat krioro zegt is best een goed idee. Youtube kanaaltje, ondertiteling erbij knallen en je hebt een internetsensatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt, haar uitspraak gaat altijd naar de haaien als ze bezopen is. Nu staat ze in de badkamer wat te wauwelen
Ik ben niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
ehh wat krioro zegt is best een goed idee. Youtube kanaaltje, ondertiteling erbij knallen en je hebt een internetsensatie.
Ja en ze heeft ook wel een paar ontzettend laag bij de grondse dingen geflikt, maar dan nog ga ik haar dat niet aandoen manquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier slaap je goed van.
http://nos.nl/video/533687-modderige-naked-run-for-freedom.html
Drink je lam en kwijl over haar heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja en ze heeft ook wel een paar ontzettend laag bij de grondse dingen geflikt, maar dan nog ga ik haar dat niet aandoen man
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:55 schreef VeerEli het volgende:
Is het spelletje nog bezig? Ik wil meedoen.
Nee, joh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
Vorige was wel een succes ja.
Kom je ook Veertje?
Wauw.......quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.
Yahtzee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet nog wel een ander spelletje wat we met z'n tweetjes kunnen doen.
M'kay..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Boter, kaas en eieren. Wat zeg je d'r van?
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Was net een speelveld aan het regelen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry mop
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Pas maar Op!!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik krijg behoefte om haar kind pijn te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |