Wat een smerige kut trouwensquote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, als je bij Google Image zoekt op 'stormlooptopic' zie je de kut van en de tieten van Breathtaking_!
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardigquote:
je mag ook een naam noemen die ik dan kan opzoeken hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardig.
Die vergelijkingquote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Banwaardig hè. Kom op man, als je dat lekkere tieten vindt is Patricia Paay ook MILF-waardig.
Alsof ik chicks met lekkere tieten uit m'n hoofd kenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
je mag ook een naam noemen die ik dan kan opzoeken hoor.
Allebei "gewoon nee, punt"quote:
Dat vind ik wel een MILF, puur omdat ik erg benieuwd ben naar hoe zij neukt, zo'n labiel manipulatief wijf wat hartstikke op zichzelf geilt.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail de neef van Theo.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een MILF, puur omdat ik erg benieuwd ben naar hoe zij neukt, zo'n labiel manipulatief wijf wat hartstikke op zichzelf geilt.
Patricia Paay niet zou-en.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.quote:
Mijn pik vergrijst als ik die askut zou betreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Arrogante kwal die tegen de maatschappij is.
En de maatschappij die vergrijst momenteel nou eenmaal.
Godver, dat moet je eens googlenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |