30 minuten?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KLB / Ei koken blijkt moeilijk
Een vrouw die geen ei kan koken, het moet godverdomme niet gekker worden.
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien kookte ze wel een struisvogelei? Out-of-the-box denken, mevrouwtje.
Is zij geen troll of een kloon van iemand ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KLB / Ei koken blijkt moeilijk
Een vrouw die geen ei kan koken, het moet godverdomme niet gekker worden.
Struisvogelcake.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.
Misschien een bruiloftstaart voor 100 personen? Weet jij veel, sjeez.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gok van niet aangezien ze het over de eieren die over waren van de cake heeft.
Geen idee?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Is zij geen troll of een kloon van iemand ofzo?
Plsquote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien een bruiloftstaart voor 100 personen? Weet jij veel, sjeez..
Waarom zou je daarheen gaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zullen het wel horen als ze op de meet komt (zal wel niet).
Hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
onbedwingbare drang om fokkers te ontmoeten.
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?quote:
Van de KLB sc gaat ook bijna niemand geloof ik alleen CY, panzer en chaiquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
onbedwingbare drang om fokkers te ontmoeten.
Je hebt het zeker niet meegekregen dat dWc fel tegen het meeten van FOK!kers is en van mening is dat dat is voor mensen die geen vrienden hebben irlquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?
Dit aan dWc vragen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet heen maar denk dat de meeste mensen gaan omdat ze nieuwsgierig zijn naar hoe andere fokkers zijn in het echt. Snap ik wel, ik zou van bepaalde fokkers ook wel willen weten hoe ze echt zijn, jij niet?
Nee, ik totaal nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 28 juli 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt het zeker niet meegekregen dat dWc fel tegen het meeten van FOK!kers is en van mening is dat dat is voor mensen die geen vrienden hebben irl
Moet ik wel iemand vinden om mee te rellenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga zelf rellen dan, levenloos kutvolk.
Dat jij vroeger in Nils Holgersson speeldequote:Op zondag 28 juli 2013 16:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet ik wel iemand vinden om mee te rellen
of ze geeft geen fuckquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of d'r verbinding is verbroken, of ze is bezig met een zieke roast.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net als jij om je persoonlijke hygiëne?
KLITNEY HOUSTON huehuehuequote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mogelijke grappen over mijn haar al een keer gemaakt zijn eigenlijk.
Kaolo verbinding jaquote:Op zondag 28 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of d'r verbinding is verbroken, of ze is bezig met een zieke roast.
Gvd, kutkindquote:Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Kaolo verbinding jaIk wilde een koelie grap maken maar was te slecht
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
onee, die dus nog niet. Maar ik snap ook waarom.
quote:
Lijk je hierop?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mogelijke grappen over mijn haar al een keer gemaakt zijn eigenlijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Kaolo verbinding jaIk wilde een koelie grap maken maar was te slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |