quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Een persoonlijke paint of een avondje sara raats
Kies maar
hoe vond je hem?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb a hitchhikers guide to the galaxy van de week nog gekeken ook
rebel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niet, heb toch stiekem meegedaan.
de linkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Oké, wie vinden jullie knapper:
[ afbeelding ]
deze man of Edgar Davids?
Nu serieus graag.quote:
Edgar Davids.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Oké, wie vinden jullie knapper:
[ afbeelding ]
deze man of Edgar Davids?
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.quote:
Racistquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.
Srs. Edgar is (een beetje) lelijk op een leuke manier, deze Turk, of Hindoestaan of wat het is, is gewoon vies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Srs? Ik vind Edgar intens lelijk.
Dit wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs. Edgar is lelijk op een leuke manier, deze Turk is gewoon vies.
Horrorfilm is er niets bijquote:
Welk programma? =$quote:
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?quote:
De eerste keer oid, maar nu is het best een tam programmaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Welk programma?
[..]
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?
Kan dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef krioro het volgende:
Die was matig ja. Raad mij eens een leuke superhero movie aan die ik nog niet gezien heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
Voor Murdera, als prijs voor het winnen van de quizzzz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het
![]()
Ken ik niet, maar klinkt niet leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste keer oid, maar nu is het best een tam programma
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan dat?
Je hebt watchmen al gezien neem ik aan?
Is het onduidelijk ? Iemand (ik noem geen namen) in bed die aan je denkt en met zichzelf speeltquote:
Met tettenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Is het onduidelijk ? Iemand (ik noem geen namen) in bed die aan je denkt en met zichzelf speelt
Nee ik zet nu de tv uit, voorgoed..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt niet leuk.
[..]
Ja dat kan.En ja Watchmen heb ik al gezien. Maar verder kijk ik zelden recente films dus leef je uit!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik zet nu de tv uit, voorgoed..
quote:
Ja maar dit was wel redelijk overduidelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben moe. En heb al mijn hersencel(len) gebruikt in de quiz.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Edgar dan in elk geval nog mannelijk is.
Deze ziet er uit alsof hij elk moment zijn roze gympakje aan kan trekken en hysterisch met zijn armen in de lucht rondjes gaat rennen. Ordi uitstraling ook. Dat overhemd zo ver open... *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |