Geenszins. Ik ben even lief en aaibaar als altijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmm heeft ook zand in z'n vagina vandaag.
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoonquote:
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoon
Oh shit, hoeveel doden zijn er nu uiteindelijk door die treinramp?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ga je ook weer een regen van gezeik mee krijgen.
Dagonet en kreator zullen not amused zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!
Ja je hoort er niet bij....je zei topvermaak, geen topshowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:11 schreef timmmmm het volgende:
Ja, ga allemaal even lekker iedereen belachelijk maken hier omdat ze een andere mening hebben dan jullie
Lekker kinderachtig
Plasseks in een NWS SC?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ga je ook weer een regen van gezeik mee krijgen.
Heb dat topicje ook even bekeken net. Verloren tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk vanwege een ontzettend goed topic in FB.
Maar nu je het zegt.
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
Het begint nu een beetje flauw te worden daar.
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
Het begint nu een beetje flauw te worden daar.
De discussie die nu loopt toont wel aan dat er kliekjes zijnquote:
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele userquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelen
Nouja, er zal vast wel een kern van waarheid in zitten... toch.. toch?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele user
Alleen maar liefde in dit topic hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele user
Ja die zijn er, altijd geweest en zullen er altijd zijn, net zoals irl, daar trek je ook op met de mensen waar je mee kan. het is raar maar waarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
De discussie die nu loopt toont wel aan dat er kliekjes zijn
En zo is het.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zijn er, altijd geweest en zullen er altijd zijn, net zoals irl, daar trek je ook op met de mensen waar je mee kan. het is raar maar waar
Hey meis, lang niet gezien en gesprokenquote:
quote:
Goed! Met jou ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey meis, lang niet gezien en gesproken
Hoe is het?
Jawel, slechte mensen...quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Dus snel, we moeten een zinnig onderwerp verzinnen.
Ik ben blond, sorry ik weet niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Schoonspringmeisjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Oja, ik zie het.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Live....(halve) finale van het WK. Europsort.
Mooi om te zien, helaas een jurysport....daar word ik nooit zo vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Toffe sport, vroeger ook wel eens gedaan. Ik was er alleen te bang voor
Die co-commentator is prima, maar als je er op gaat letten hoevaak de commentator het woord "plekje" gebruikt, dan heb je binnen een kwartier je bingokaart vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die commentator inderdaad.. Lastig om naar te luisteren.
De co-commentator is degene met de wat donkere stem....die meestal de technische uitleg geeft na de uitvoering van de sprong.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke is de co-commentator? Die met die ruige stem of die met die verveeld eentonige stem?
Wessel Zimmermannquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, ja dat bedoelde ik met ruige. Die ander klinkt zo verveeld.
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures netquote:
Twitter hem even....er zijn onzinnigere vragen gesteld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures net
FOK! is dan ook geen sociaal medium.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeie, my time to shine.. Maar ik doe niet aan twitter, of andere social media (behalve FOK!)
idd meer toevluchtsoord voor asocialenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen sociaal medium.![]()
Ik schakel net inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mannen gaan nu hun finale springen.
Je favoriete commentator is ook weer aanwezig.
Het is dat ik nooit in paniek raak, want anders...quote:
Ik ga zondag pas kijken naar het zwemmen. Morgen moet ik Donostia missen helaas, en F1 Hongarije maar Vettel schijnt toch weer goed te zijn dus dat vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Mijn middagvermaak is nog wel even bezig. leuke schoonspringers op Eurosport.
Ja, en het werd eigenlijk best gezelligquote:
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zondag pas kijken naar het zwemmen. Morgen moet ik Donostia missen helaas, en F1 Hongarije maar Vettel schijnt toch weer goed te zijn dus dat vind ik niet erg.
Klagen moet in de klaagbaak of feedback.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en het werd eigenlijk best gezelligwaar kan ik een klacht indienen
Ik vind het wereldje leuk en de heroiek van vervlogen tijden. Tegenwoordig is het maar de buis aanzetten omdat het 'erbij hoort'.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.
Feedback lijkt me niet helemaal de plekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klagen moet in de klaagbaak of feedback.
Ik gebruikte niet voor niets die PIquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Feedback lijkt me niet helemaal de pleken in KLB wordt tegenwoordig geen enkele klacht meer een leuk topic. Ik ga wel in een hoekje liggen huilen.
Geweldig juistquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.
Daar ben ik volgens mij selectief blind voor, PI'squote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gebruikte niet voor niets die PI
Je bent niet de enige, maar ik vind ze wel handig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij selectief blind voor, PI's
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar ik vind ze wel handig.
Zal ik deze standaard zetten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreeg![]()
Vergat steeds dat ik die aan had staan.
Nee je had dezequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreeg![]()
Vergat steeds dat ik die aan had staan.
Oh ja, jij was het...ik wist het niet meer.quote:
Ja maar die zie ik dan nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij was het...ik wist het niet meer.
Toch isop Fok! met regelmaat mijn gewone uitdrukking.
Is dat niet vanavond?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat zonder politie op je hielen trouwens.
Jawel, maar ik kijk niet.quote:
Zij deed mee met The Voice afgelopen jaar.quote:
Met zijn kleding aan ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
Giel Beelen naaktdaar zit geen mens op te wachten.
Was de cast van ZOOP van 100 jaar geleden.quote:
Ik kijk sporadisch naar Boulevard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Uccie het volgende:
No problem...ik weet echt teveel van die SHO onzin
(overigens kijk ik ongeveer elke avond RTL Boulevard)
Na een dag werken wel grappig, dat hersenloze gewauwel, maar is nu gewoonte geworden.quote:
quote:
Ja hè, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
We zouden zulke goeie bankmaatjes zijn
Met wie ga je nu op de bank dan?quote:
Geen idee....durf niemand te vragen, want die voelen zich nu 2e keuzequote:
We doen wel een Plien en Biancaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee....durf niemand te vragen, want die voelen zich nu 2e keuze
Vraag dan Sp3c. Weet hij ook eens hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee....durf niemand te vragen, want die voelen zich nu 2e keuze
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
We doen wel een Plien en Bianca
Ik ga wel naast je, ik voel me geen tweede keus
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Vraag dan Sp3c. Weet hij ook eens hoe dat voelt.
Moeten we foto's maken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
Straks ben ik de buitenstaander en hoor ik niet meer bij de kliek.....
Schijnt Kentoet ook al een heel verslag van te willen.quote:
Misschien kunnen we je skypen...ben je er nog een beetje bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
Straks ben ik de buitenstaander en hoor ik niet meer bij de kliek.....
Uccie is al bekend met een slang in d'r anus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Spreken jullie toch gewoon samen een keer af?
Hmmm lekkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Uccie is al bekend met een slang in d'r anus.
Ja maar ik maak de foto's wel, sta ik er tenminste niet opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schijnt Kentoet ook al een heel verslag van te willen.
crap...te laatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik maak de foto's wel, sta ik er tenminste niet op
Alsof "afspreken" hetzelfde is als seks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Uccie is al bekend met een slang in d'r anus.
Ik zorg wel dat jij net niet te zien bent, ik hou de camera hoogquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat jij net niet te zien bent, ik hou de camera hoog
Zie daar een verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof "afspreken" hetzelfde is als seks.
Ik denk eerder haar ziekenhuis bezoek van de weekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof "afspreken" hetzelfde is als seks.
Doe maar geen foto's, krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik maak de foto's wel, sta ik er tenminste niet op
I knowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar geen foto's, krijg je alleen maar gezeik van.
Ja daar doelde hij inderdaad op, AL bekend. Dus dat het niet nog een keer hoeft, of zoiets.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder haar ziekenhuis bezoek van de week
Dan nog wil ik in ieder geval niet op de foto.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
Sowieso post ik eventuele foto's die er wel zijn niet op Fok!
Wie is Stefan?quote:
Dat is niet eens nodig hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
Oh ik dacht dat je hosselaars probeerde af te schrikken
Nee, ik kijk dit soort B-wedstrijden niet zo snel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk jij geen voetbal? EK onder 19, NED-SPA.
Ik heb een stukje gekeken. Hoef het ook niet echt helemaal te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dit soort B-wedstrijden niet zo snel.
wordt 0-1 in de 116e minuut.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gekeken. Hoef het ook niet echt helemaal te zien.
Zonde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet schat. Want het staat al 1-0.
Nee, ik troll maar.quote:
Nou ja kon toch dat je een wedje had gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik troll maar.Mij boeit het niet zo, maar tis goed voor het Nederlands voetbal als Nederland dit wint. Want onze subtoppers verliezen van Luxemburgse amateurs.
Ik wed niet op dit soort wedstrijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja kon toch dat je een wedje had gemaakt.
En dat laatste was wel een hele dikke
met een of ander wazig wit spul?quote:
Dat is vanillespul. Ik voel mijn tanden wegrotten trouwens.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met een of ander wazig wit spul?
Ik ook. Wat vind je er van?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
Ik zit The Social Network te kijken, had ik nog niet gezien.
Nee, werd een beetje te veel gehyped at the time vond ik.quote:
Oh jij bent er zo één.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, werd een beetje te veel gehyped at the time vond ik.
Mag dat? Ik zie blote tieten. Ik schat een b-cup.quote:
Nu wel wat minder denk ik.quote:
Ja dat mag, mannentieten mogen wel jammer genoeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Mag dat? Ik zie blote tieten. Ik schat een b-cup.
Vandaar ook die zin jaquote:
Ik zag het zojuist. Even een team bouwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 is van start
Niemand geeft een anus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Karina en Uccie doen dit jaar voor het eerst mee. Karina gaat gelijk boven mij eindigenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag het zojuist. Even een team bouwen.
OK ik beloof niks maar misschien ga ik ook een poging wagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Komt er ook een NWS SC subleague?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Karina en Uccie doen dit jaar voor het eerst mee. Karina gaat gelijk boven mij eindigen
Ik heb wel ooit een EKpoule op mijn werk gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Karina en Uccie doen dit jaar voor het eerst mee. Karina gaat gelijk boven mij eindigen
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt er ook een NWS SC subleague?
EK....kan je het ze 2 jaar lang inwrijven tot het WK weer begint.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een EKpoule op mijn werk gewonnen.
Precies. Was niet vorig jaar trouwens. Was toen Griekenland het EK won.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
EK....kan je het ze 2 jaar lang inwrijven tot het WK weer begint.
Karina had Griekenland als winnaar aangewezen en won vervolgensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Was niet vorig jaar trouwens. Was toen Griekenland het EK won.
Nee niet per se als winnaar. Je kreeg punten bij elke ronde en ik had de meeste punten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Karina had Griekenland als winnaar aangewezen en won vervolgens
VBL-SC gaat jullie afmaken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verraderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano, mag ik ook het wachtwoord aub.
Gebruiker GGMM PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik had verwacht dat je voor ons zou kiezen, maar prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij doen mee voor het spel niet voor de knikkers
Je was te laat. Voetbalmanager was je voorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je voor ons zou kiezen, maar prima.
Wij zijn vanaf nu aartsvijanden.
Prima, prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was te laat. Voetbalmanager was je voor
Ik zou me rotlachen als ik zou winnen....maar niet echt realistischquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij doen mee voor het spel niet voor de knikkers
Als je in de NWS sc subleague wint dan krijg jij hier een speciaal tagje voor een jaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou me rotlachen als ik zou winnen....maar jg je hier al niet echt realistisch
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je in de NWS sc subleague wint dan krijg jij hier een speciaal tagje voor een jaar.
Waarschijnlijk heeft hij het er ook niet voor over om een heel jaar in VBL beschimpt te worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik er van uit dat Stijn tot inkeer komt en jullie team niet zal joinen.
Hebben jullie hem zo hard nodig dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik er van uit dat Stijn tot inkeer komt en jullie team niet zal joinen.
Behoorlijk hoog, maar wie wint er altijd bij jullie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij eindigt altijd precies onder mij.
En ik eindig behoorlijk hoog.
Poeh, geen idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Behoorlijk hoog, maar wie wint er altijd bij jullie?
Pim pam petquote:
dat kan ik welquote:
Voetbalmanager van fok! winnen en dan daarmee niet in VBL gaan shinenquote:
Of doen we gewoon sjoelen?quote:
volgende week maandag?quote:
Oh nu wil ik wel een aantal VBL-specialisten verslaan...ik ga dit weekend eens aan mijn research beginnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar jij niet dus![]()
We zullen zien, misschien hebben wij "beginners luck".
19e toch?quote:
dan ookquote:
Gewoon wat underdogs pakken, dan scoor je.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nu wil ik wel een aantal VBL-specialisten verslaan...ik ga dit weekend eens aan mijn research beginnen
Ja dan kan ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan ook
wij zitten er om de 2 weken dus volgende week maandag ook
Ja en eens kijken bij de nieuwelingenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon wat underdogs pakken, dan scoor je.
nou goed, dan de 19de dan maar maar ik ben teleurgesteldquote:
Kusje op je traantjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou goed, dan de 19de dan maar maar ik ben teleurgesteld
denk dat ik mezelf in slaap moet huilen vannacht
Truste Karinaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Dat ga ik ook zo maar doen denk ik.
Hasta manana.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Dat ga ik ook zo maar doen denk ik.
Hasta manana.
Ik zei DM, dan is het DM. Ik wijk niet af van mijn regels.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano, mag ik ook het wachtwoord aub.
Ja goed, luister je mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de plaatjes?
Ik mis Clay Regazzoni....en Jody Scheckter....en James Hunt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei DM, dan is het DM. Ik wijk niet af van mijn regels.
Ik mis Carlos Reutemann.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis Clay Regazzoni....en Jody Scheckter....en James Hunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |