quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Dus snel, we moeten een zinnig onderwerp verzinnen.
Ik ben blond, sorry ik weet niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Schoonspringmeisjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Oja, ik zie het.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Live....(halve) finale van het WK. Europsort.
Mooi om te zien, helaas een jurysport....daar word ik nooit zo vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Toffe sport, vroeger ook wel eens gedaan. Ik was er alleen te bang voor
Die co-commentator is prima, maar als je er op gaat letten hoevaak de commentator het woord "plekje" gebruikt, dan heb je binnen een kwartier je bingokaart vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die commentator inderdaad.. Lastig om naar te luisteren.
De co-commentator is degene met de wat donkere stem....die meestal de technische uitleg geeft na de uitvoering van de sprong.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke is de co-commentator? Die met die ruige stem of die met die verveeld eentonige stem?
Wessel Zimmermannquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, ja dat bedoelde ik met ruige. Die ander klinkt zo verveeld.
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures netquote:
Twitter hem even....er zijn onzinnigere vragen gesteld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures net
FOK! is dan ook geen sociaal medium.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeie, my time to shine.. Maar ik doe niet aan twitter, of andere social media (behalve FOK!)
idd meer toevluchtsoord voor asocialenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen sociaal medium.![]()
Ik schakel net inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mannen gaan nu hun finale springen.
Je favoriete commentator is ook weer aanwezig.
Het is dat ik nooit in paniek raak, want anders...quote:
Ik ga zondag pas kijken naar het zwemmen. Morgen moet ik Donostia missen helaas, en F1 Hongarije maar Vettel schijnt toch weer goed te zijn dus dat vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Mijn middagvermaak is nog wel even bezig. leuke schoonspringers op Eurosport.
Ja, en het werd eigenlijk best gezelligquote:
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zondag pas kijken naar het zwemmen. Morgen moet ik Donostia missen helaas, en F1 Hongarije maar Vettel schijnt toch weer goed te zijn dus dat vind ik niet erg.
Klagen moet in de klaagbaak of feedback.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en het werd eigenlijk best gezelligwaar kan ik een klacht indienen
Ik vind het wereldje leuk en de heroiek van vervlogen tijden. Tegenwoordig is het maar de buis aanzetten omdat het 'erbij hoort'.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.
Feedback lijkt me niet helemaal de plekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klagen moet in de klaagbaak of feedback.
Ik gebruikte niet voor niets die PIquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Feedback lijkt me niet helemaal de pleken in KLB wordt tegenwoordig geen enkele klacht meer een leuk topic. Ik ga wel in een hoekje liggen huilen.
Geweldig juistquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen 10 meter toren. F1 vind ik nooit zoveel aan eigenlijk, een van de weinige sporten die ik nooit kijk.
Daar ben ik volgens mij selectief blind voor, PI'squote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gebruikte niet voor niets die PI
Je bent niet de enige, maar ik vind ze wel handig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij selectief blind voor, PI's
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar ik vind ze wel handig.
Zal ik deze standaard zetten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreeg![]()
Vergat steeds dat ik die aan had staan.
Nee je had dezequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze standaard....omdat ik commentaar op deze kreeg![]()
Vergat steeds dat ik die aan had staan.
Oh ja, jij was het...ik wist het niet meer.quote:
Ja maar die zie ik dan nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, jij was het...ik wist het niet meer.
Toch isop Fok! met regelmaat mijn gewone uitdrukking.
Is dat niet vanavond?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat zonder politie op je hielen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |