quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Dus snel, we moeten een zinnig onderwerp verzinnen.
Ik ben blond, sorry ik weet niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, dit is geen SC blijkbaar. Want wij worden niet gefilterd bij filter SC.
Schoonspringmeisjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Oja, ik zie het.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Live....(halve) finale van het WK. Europsort.
Mooi om te zien, helaas een jurysport....daar word ik nooit zo vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Toffe sport, vroeger ook wel eens gedaan. Ik was er alleen te bang voor
Die co-commentator is prima, maar als je er op gaat letten hoevaak de commentator het woord "plekje" gebruikt, dan heb je binnen een kwartier je bingokaart vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die commentator inderdaad.. Lastig om naar te luisteren.
De co-commentator is degene met de wat donkere stem....die meestal de technische uitleg geeft na de uitvoering van de sprong.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke is de co-commentator? Die met die ruige stem of die met die verveeld eentonige stem?
Wessel Zimmermannquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, ja dat bedoelde ik met ruige. Die ander klinkt zo verveeld.
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures netquote:
Twitter hem even....er zijn onzinnigere vragen gesteld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sportarts nog wel.. Dan had hij wel even kunnen uitweiden over het aanbrengen van tape bij blessures net
FOK! is dan ook geen sociaal medium.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeie, my time to shine.. Maar ik doe niet aan twitter, of andere social media (behalve FOK!)
idd meer toevluchtsoord voor asocialenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is dan ook geen sociaal medium.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |