Geenszins. Ik ben even lief en aaibaar als altijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmm heeft ook zand in z'n vagina vandaag.
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoonquote:
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je een rollator geven, dan kan het weer gewoon
Oh shit, hoeveel doden zijn er nu uiteindelijk door die treinramp?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al...maar ik weet niet of ik dat mag uitleggen aangezien het niet echt actueel is en dit wel NWS is natuurlijk.
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ga je ook weer een regen van gezeik mee krijgen.
Dagonet en kreator zullen not amused zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zovaak krijg ik geen regen van gezeik hoor, en betyar kan ik wel aan
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar het is een SC... the evil of all Fok!
Ja je hoort er niet bij....je zei topvermaak, geen topshowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:11 schreef timmmmm het volgende:
Ja, ga allemaal even lekker iedereen belachelijk maken hier omdat ze een andere mening hebben dan jullie
Lekker kinderachtig
Plasseks in een NWS SC?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ga je ook weer een regen van gezeik mee krijgen.
Heb dat topicje ook even bekeken net. Verloren tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk vanwege een ontzettend goed topic in FB.
Maar nu je het zegt.
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
Het begint nu een beetje flauw te worden daar.
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:40 schreef Uccie het volgende:
Het begint nu een beetje flauw te worden daar.
De discussie die nu loopt toont wel aan dat er kliekjes zijnquote:
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele userquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jullie wilden me allemaal weg hebben toen ik hier binnen kwam wandelen
Nouja, er zal vast wel een kern van waarheid in zitten... toch.. toch?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele user
Alleen maar liefde in dit topic hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie wil jou nou weghebben? Zo'n aimabele user
Ja die zijn er, altijd geweest en zullen er altijd zijn, net zoals irl, daar trek je ook op met de mensen waar je mee kan. het is raar maar waarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
De discussie die nu loopt toont wel aan dat er kliekjes zijn
En zo is het.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zijn er, altijd geweest en zullen er altijd zijn, net zoals irl, daar trek je ook op met de mensen waar je mee kan. het is raar maar waar
Hey meis, lang niet gezien en gesprokenquote:
quote:
Goed! Met jou ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey meis, lang niet gezien en gesproken
Hoe is het?
Jawel, slechte mensen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |