Yep en ondertussen glipt hij overal tussen door. Hetzelfde geldt voor Knaven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Erik Dekker laat zijn zoon gewoon voor lul staan als hij een brief schrijft waarin hij verteld dat zijn vader nooit doping heeft gebruikt. Dan ben je pas een lul.
Voor veel mensen is seks een kutsport.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een hekel aan kutsporten zoals softbal
Trefbal was leuk... lekker hard gooien op de klasgenoten die je niet zo mochtquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah. Alleen voetballen vond ik wel leuk. Of als we gingen schaatsen.
Hebben we nooit gedaan tijdens gym.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor veel mensen is seks een kutsport.
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een hekel aan kutsporten zoals softbal
Ja zo eentje was je wel he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Trefbal was leuk... lekker hard gooien op de klasgenoten die je niet zo mocht
dat was voor de hondt van de ploeglijderquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen verrassing natuurlijk...in de auto van TVM vonden ze honderden ampullen EPO.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben we nooit gedaan tijdens gym.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Syntix het volgende:
TT is absoluut baas. Die hoer moet net zoals in utrecht opdonderen.
quote:
Allemaal alleen voor Jeroen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen verrassing natuurlijk...in de auto van TVM vonden ze honderden ampullen EPO.
Eerst 3 rondjes van 400 meter rennen en dan softballen inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmen
Het was dat of hockey. En dan kies ik hokkie met een stokkie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmen
"Ik heb zelf de keuze gemaakt om het te gaan gebruiken en de epo zelf gekocht. Er zijn nooit verboden producten aangeboden vanuit een ploeg waar ik heb gereden."quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Rondjes rennen vond / vind ik leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerst 3 rondjes van 400 meter rennen en dan softballen inderdaad.
Dat was VDB; TVM-EPO was voor een Russisch kinderziekenhuis bedoeld, aldus de ploegarts van TVM.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was voor de hondt van de ploeglijder
Een rondje om de schoolquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh nee dat vond ik ook niks. Ook toen had ik al geen conditie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rondjes rennen vond / vind ik leuk.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef Mani89 het volgende:
De TT is weer van een ongekend treurig niveau. Chapeau, een diepe buiging.
Vrouwen vinden sowieso gym, maar niks. Maar willen wel een goed figuurquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat vond ik ook niks. Ook toen had ik al geen conditie.
Classic jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als ik ervoor moet gymmen hoef ik geen goed figuur dat klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vrouwen vinden sowieso gym, maar niks. Maar willen wel een goed figuur...
Zijn dezelfde persoon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Wie is op dit moment meer gehaat, Syntix of superneger?
Eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Syntix natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Ik heb nu een betere conditie dan toenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat vond ik ook niks. Ook toen had ik al geen conditie.
Waarom zou ik gehaat zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Waarom?quote:
Ik was wel goed in de turndingen, ringen en zo (maar vond ik ook niet leuk).quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nu een betere conditie dan toenCoopertest was echt zo'n hel toen
TT's liggen gevoelig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom zou ik gehaat zijn?
Iedereen mag mij.
[..]
Waarom?
Piepjestestquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nu een betere conditie dan toenCoopertest was echt zo'n hel toen
Binnenkort ben je als wielrenner een zeldzaam geval als je géén doping hebt gebruikt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:38 schreef Latert het volgende:
Van Erik Dekker zal ook blijken dat hij doping heeft gebruikt
Eens
Oneens
Gym was bij ons altijd het laatste uur, nog beter, was je vroeg thuis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het ook wel leuk als gym uitviel, dubbel tussenuur vrij.
Zijn hesje hing in de stomerij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze man er niet?
Niet genoeg swaggerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was die refo man?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stopte altijd wanneer ik een 6 hadquote:
613 op miljoenen kinderen valt op zich nog wel meequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
De 613 meldingen mazelen zijn het topje van de ijsberg
Eens
Oneens
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik stopte altijd wanneer ik een 6 had
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit![]()
Behalve die keer dat we de cassettespeler op traag hadden gezet, toen haalde een groot gedeelte de 10.
De leraar snapte er niets van.
Het lijkt wel een typetje van Wim de Bie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man zou wel een goede gast zijn
http://www.dumpert.nl/med(...)heel._erg._boos.html
Is ook niks mis mee, ze vraagt goed door ook. Maar haters gaan haten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Toch vind ik Helga goed. Ze stelt relevante vragen, valt niet stil, houdt het gesprek goed gaande.
Jij vond dat Johan het gesprek teveel naar zich toe trok, dan moet je dit gewoon verschrikkelijk vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Toch vind ik Helga goed. Ze stelt relevante vragen, valt niet stil, houdt het gesprek goed gaande.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Zo kijkt Thijsje altijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tijs kijkt dr ook aan alsof er poep uit dr mond komt
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ja hoor, deze komt weer voorbij![]()
Inenten moet verplicht worden
Eens
Oneens
Ik heb de mazelen gehad vroeger en de bof en roodvonk en weet ik veel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Ik heb die mexicaanse griep ook gehad...
Eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Biblebelt moet verboden worden voor de volksgezondheid
Eens
Oneens
Gewoon lekker rationeel. Laat zich niet opfokken en maakt het niet mooier dan het isquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week op Radio 1, vond ik hem ook erg goed.
Waarom niet omdraaien, Refo's moeten verboden worden of Limburg krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ja hoor, deze komt weer voorbij![]()
Inenten moet verplicht worden
Eens
Oneens
Had je toen ook een sombrero en vieze snor?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Ik heb die mexicaanse griep ook gehad...
Prima kerel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heldere antwoorden van coutinho.
Ik zit te luisteren, maar ik stoor me totaal niet aan Helga. Johan deed het gisteren trouwens veel beter dan vorige week.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vond dat Johan het gesprek teveel naar zich toe trok, dan moet je dit gewoon verschrikkelijk vinden.
En een sterke drang naar tequila.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Had je toen ook een sombrero en vieze snor?
wel bij dieren toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef henkde_j het volgende:
BSE en varkenspest dan?
Dat is toch niet besmettelijk?
Was wel iets groots voor het RIVM meen ikquote:
BNW Unitedquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
De Mexicaanse griep is overdreven om geld te verdienen aan vaccins
Eens
Oneens
En lkkr veel vet vlees eten. Lijkt me ook wel watquote:
Ik heb rond mijn 11e hepatitis gehad. Dat was eng.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb nog nooit enige ziekte van betekenis gehad
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Syntix moet een ban krijgen
Eens
[..]
Eens
Oneens
[..]
Eens
Oneens
Sowieso.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eens
Oneens
Zou niet weten waaromquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eens
Oneens
Stoer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb rond mijn 11e hepatitis gehad. Dat was eng.![]()
Al die baggerposts.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alors, waarom jij? Wat heb ik jou misdaan
Tegen wie heb je het kenneth?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is meer het feit dat je bestaat.
Gek he, dat niemand jou mist.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Ik was geband voor een par dagen, maar dat had niemand door of zo
RTL4, half 7.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Toch zou ik Helga best willen terugzien als presentatrice.
Hm... Een week geleden was Bassie en Adriaan nog elke keer op RTL telekids van... 1:30 tm 4:30 ofzoquote:
Alles met Steven Seagal is goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een lekker foute film opzetten
Deze begint net op RTL 7quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor de Brussels from Mussels
Op 2 is een of andere docu over een of anderr bananentoko en een docu overr die tokoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een lekker foute film opzetten
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Toch zou ik Helga best willen terugzien als presentatrice.
Een goed verhaal is overrated.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
82 minuten is wat kort, ik wil een uitgewerkt verhaal zien.
4,2quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topfilm op RTL7.
Threshold (TV Movie 2003) - IMDb
Klopt, helemaal als seagul erin zitquote:
rtl 7, Meer voor analfabetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
Vind het wel mooi dat ze op RTL7 standaard films hebben die een onvoldoende hebben op IMDB.
Deze was laatst ook weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
Vind het wel mooi dat ze op RTL7 standaard films hebben die een onvoldoende hebben op IMDB.
Heeft die vent ooit wel eens in een goede film gespeeld?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Deze was laatst ook weer![]()
Against the Dark (Video 2009) - IMDb
syntixquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Ik heb niet zoveel zin in Knevel & gastpresentator, de line-up is zeer matigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Jan Marijnissen eerste gast-collega Andries Knevel
Jan Marijnissen is maandag de eerste gast-collega van Andries Knevel. De politicus vervangt Tijs van den Brink, waarmee hij afgelopen dinsdag nog samen presenteerde. Dat heeft de EO vandaag bekendgemaakt. Ook de andere gastpresentatoren in de eerste Tijs-loze week zijn bekend. Op dinsdag komt Sabine Uitslag langs, op woensdag mag Jacobine Geel invallen, donderdag gaat Lucille Werner talkshowhost spelen en vrijdag is Arend Jan Boekestijn van de partij.
Knevel verheugt zich op een week vol wisselende partners. “Het levert nieuwe dynamiek op en daar heb ik heel veel zin in!”
De afgelopen weken was Knevel met vakantie. Nu gaat Van den Brink er twee weken tussenuit.
Bron
Maarten van Rossemquote:
Van Rossem.quote:
Ja ik zat ook al zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Latert het volgende:
Ik heb niet zoveel zin in Knevel & gastpresentator, de line-up is zeer matig
Als hij is zoals bij De Slimste kijk ik wel, als hij is zoals met TdJ ben ik zo weer weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Rossem.
[..]
Ja ik zat ook al zo![]()
Misschien is Lucille wel leuk, al vind ik die soms wat irritant.
De uitzending met Lucille zal wel loslopen, als ze haar beste beentje voorzetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Misschien is Lucille wel leuk, al vind ik die soms wat irritant.
Oh god ik zie de grappen en grollen al weer voorbijkomen als zij er isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Latert het volgende:
[..]
De uitzending met Lucille zal wel loslopen, als ze haar beste beentje voorzet![]()
Hihaho
Ze zal haar beste beentje wel voorzettenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god ik zie de grappen en grollen al weer voorbijkomen als zij er is
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Latert het volgende:
[..]
De uitzending met Lucille zal wel loslopen, als ze haar beste beentje voorzet![]()
Hihaho
Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zal haar beste beentje wel voorzetten
en vanaf nu zullen ze alleen maar nog slechter worden.
Daniel Smid zat net nog bij 3FMquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
Paus Franciscus is op de Wereldjongerendagen in Rio de Janeiro. Hij begeeft zich ook daar graag onder de mensen. Kan dat wel goed blijven gaan, vraagt Vaticaanwatcher Andrea Vreede zich af. En: de paus is een man met een plan, gericht op de armen. Maar wordt het
Dat is toch Gods wil?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan daar niet zo goed tegen mensen uitlachen om een handicap
Ze weet niet beter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar ze gaat er altijd wel heel positief en tof mee om dus dat is wel bewonderenswaardig
Het kan raar lopen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
natuurlijk wel ze ziet toch iedere dag gezonde mensen om haar heen lopen
Mee eens, dit topic loopt uit de hand.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan daar niet zo goed tegen mensen uitlachen om een handicap
Magertjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Mjah inderdaad. Ik kan niet zeggen dat 1 van de onderwerpen me aanspreekt.
Hij lijkt eerder op zijn moeder hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel lijkt wel op Henk De Haan.
Dat zal wel, denk niet dat ze al 2 maanden van tevoren daar reclame voor gaan maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie uur Hansie Teeuwen, is dat komende zondag?
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie uur Hansie Teeuwen, is dat komende zondag?
Maarten is geen lachebekje, al is het bij VI hem 1 keer gelukt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Maarten heeft er weer zin in.
Al is dat bij hem altijd lastig te zien natuurlijk.
Het is natuurlijk het paradepaardje van de publieke omroep.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel, denk niet dat ze al 2 maanden van tevoren daar reclame voor gaan maken.
Na zo'n Funny Video.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maarten is geen lachebekje, al is het bij VI hem 1 keer gelukt.
Dan is er ruimte voor nog een funny video. Maarten heeft er wel kijk op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na zo'n Funny Video.
Alleen wilde hij Hansie Hansie wegbezuinigen bij die Funnie Video's
Het is al afgelopen. Je bent te latert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Is het al begonnen, of loopt npo.nl gewoon 5 minuten achter?
Hij voegt daar dan ook 0 toe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na zo'n Funny Video.
Alleen wilde hij Hansie Hansie wegbezuinigen bij die Funnie Video's
Hans die alles aankondigt alsof hij er geen plezier in heeft vind ik ook een funny video.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is er ruimte voor nog een funny video. Maarten heeft er wel kijk op.
Eens met de stelling.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Stelling van de Dag
'Thialf moet het nationale ijsstadion blijven'
Dat interesseert me nou echt geen ene moer.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
[ afbeelding ]
Jij woont toch in DKV?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook een hoog- gehalte hoor.
Dertig Kilometer Verderopquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waar die afkorting voor staat.
Ah kijk. Maar leerling brengt de korte ei en lange ij in de praktijk. Die aantekeningen hebben geholpen zie ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat betekent dat Ruud hoe dan ook deel kan nemen aan de IJsselcup.
Dat zei ik tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waar die afkorting voor staat.
alors je moet niet steeds posten wat mij ook net opvaltquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Henk heeft ervoor gevochten. Letterlijk, zo te zien.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Hij heeft een schaats tegen zijn kop gekregen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael van Gerwen lijkt me een ideale secondant voor Andries.
Jan van Halst komt ook intelligent over.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds hij kaal is komt hij nog intelligenter over. Ik overweeg ook mijn kop kaal te scheren.
Henk Bres komt ook intelligent overquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan van Halst komt ook intelligent over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |