Yep en ondertussen glipt hij overal tussen door. Hetzelfde geldt voor Knaven.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Erik Dekker laat zijn zoon gewoon voor lul staan als hij een brief schrijft waarin hij verteld dat zijn vader nooit doping heeft gebruikt. Dan ben je pas een lul.
Voor veel mensen is seks een kutsport.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een hekel aan kutsporten zoals softbal
Trefbal was leuk... lekker hard gooien op de klasgenoten die je niet zo mochtquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah. Alleen voetballen vond ik wel leuk. Of als we gingen schaatsen.
Hebben we nooit gedaan tijdens gym.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor veel mensen is seks een kutsport.
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een hekel aan kutsporten zoals softbal
Ja zo eentje was je wel he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Trefbal was leuk... lekker hard gooien op de klasgenoten die je niet zo mocht
dat was voor de hondt van de ploeglijderquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen verrassing natuurlijk...in de auto van TVM vonden ze honderden ampullen EPO.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben we nooit gedaan tijdens gym.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Syntix het volgende:
TT is absoluut baas. Die hoer moet net zoals in utrecht opdonderen.
quote:
Allemaal alleen voor Jeroen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen verrassing natuurlijk...in de auto van TVM vonden ze honderden ampullen EPO.
Eerst 3 rondjes van 400 meter rennen en dan softballen inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmen
Het was dat of hockey. En dan kies ik hokkie met een stokkie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso altijd softbal moeten doen met buiten gymmen
"Ik heb zelf de keuze gemaakt om het te gaan gebruiken en de epo zelf gekocht. Er zijn nooit verboden producten aangeboden vanuit een ploeg waar ik heb gereden."quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Rondjes rennen vond / vind ik leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerst 3 rondjes van 400 meter rennen en dan softballen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |