Dan kan je er mooi bij fantaseren dat je haar hele gezicht onderyoghurt.quote:
Nee bij mij werkt dat niet zo. Gewoon een leuke meid. Geen verborgen boodschap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah ja, was ik alweer vergeten dat was toch de manier van een bepaalde cabaretier om te zeggen dat het kind lelijk was? Dat het een heeeeeeel leuk kind zou zijn?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar volgens mij heet hij Weiner.
Ja dat was toen ze bij DWDD was het enige waar ik nog op ging lettenquote:
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Wiener is een leukere naam voor die man dan Weiner
Eens
Oneens
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
De vrouw van Weiner is een sterke vrouw
Eens
Oneens
.
Ja je gaf zelf de prachtige voorzet, en ik kop ze zo in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn huidskleur maken he.
Tijs ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef OProg het volgende:
Bontes zal ook wel van dit soort foto's in omloop hebben.
Maar wel een goede garp moet ik toegevenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja je gaf zelf de prachtige voorzet, en ik kop ze zo in.
Ik durf niet te denken aan diens opponente.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef OProg het volgende:
Bontes zal ook wel van dit soort foto's in omloop hebben.
Nee op de wiener van Weiner....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Gauner het volgende:
Volgens mij is ze zelf fan van mr. Wiener.
Haha inderdaad. Je zag een lichte paniek in haar ogen.quote:
Ja zeggen dat ze op Rutte z'n schoot zit morgen kan natuurlijk nietquote:
Ja idd, dat is alleen maar om interessant mee te doen op je cv in die kringenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typisch BKB meisje die een half jaar als vrijwilliger heeft gewerkt in Washington. Doen duizenden voor een politicus.
Net als Kirsten Verdel. Overal roept ze dat ze in de staf van Obama heeft gezeten. Met andere duizenden, Obama had ze zelfs niet eens ontmoet
Wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 25 juli 2013 06:52 schreef Pugg het volgende:
Wat een mafkees die Derksen, wie denkt hij te zijn.
Omhooggevallen ouwe hippie, met z'n grot bek.
Uit jouw mond klinkt dat gelukkig als muziek in mijn orenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.
Lambiek Hiddema.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een agressieve gozer die adviseur van Schettino.
Je moet niet zo zeiken joh, Derksen heeft gewoon een mening, en mensen met een mening zijn er niet veel. De rest behoort tot het lieve jaknikkersvolk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dat gelukkig als muziek in mijn oren
Werk en studietechnisch zit ik ook vaak in die kringen. Dit soort gedrag werkt wel in de zin dat je op tv kan komen en columns kan schrijven etc. Soms ook makkelijker hogerop komt. Het zijn alleen vaak niet mijn types. Het heeft een bepaalde twitterkliek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat is alleen maar om interessant mee te doen op je cv in die kringen
In het KvdB topic posten dat je Renze Klamer niet kentquote:
Bossie en de plaatselijke Texacoquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renze en Pearl, Danny en Escha, wie zijn de volgenden?
Halina Reijn en Edgar Davids?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renze en Pearl, Danny en Escha, wie zijn de volgenden?
Wtf heeft hij met een negerinquote:
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima negeres.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ail/pearl-jozefzoon/quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...
2 juni 2011quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...
quote:En verder:
Producent Fred Oster en Lee Towers over het overlijden van tv-icoon Willem Duys. Zangeres Pearl Jozefzoon.
Dat moet een enorme flopshow geweest zijnquote:
doet ze het weerpraatje niet uit haar hoofd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Helga is natuurlijk wel gewend aan de auto cue.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet ze het weerpraatje niet uit haar hoofd?
De vraag was ontkennend en ik zei ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik ging er van uit dat dat met autocue ging. Al deed ze het wel goed net.
OK ik zie een soort Gooise Vrouwenserie? Tenminste daar lijkt het op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef alors het volgende:
Geven jullie een seintje als het begint? Ik kijk mijn favoriete Sesamstraatmarokkaan op ned3
Ja man het is warm, dan werken die hersens niet zo goed meer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag was ontkennend en ik zei ja.
Telefilm Coach, zij is een Gooische vrouw die een kansarme Marokkaan wil helpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik zie een soort Gooise Vrouwenserie? Tenminste daar lijkt het op.
Lekker geloofwaardig weer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Telefilm Coach, zij is een Gooische vrouw die een kansarme Marokkaan wil helpen.
Ik zat niet ver uit de richting dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Telefilm Coach, zij is een Gooische vrouw die een kansarme Marokkaan wil helpen.
dat ging over een busquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat dit bij de film Speed niet gebeurde
he pik zeg het maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAA we gaan weer over doping praten.
Aan het eind zaten ze in de metro. Die ging ook supersnel, en het was superspannend want Sandra Bullock zat vastgebonden.quote:
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Hallo fanquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Stelling van de dag is ook weer van hoge kwaliteit...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Onschuldigen zijn slachtoffer van onverantwoord gedrag van de machinist
Eens
Oneens
Wat een open deur.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Syntix het volgende:
Ik vind Syntix nu al irritant, opdonderen kutwijf.
Nou ik ben van niemand fan want dan ben je niet meer objectief, ik zou mezelf dan niet meer serieus nemen. En jullie mij ook niet.quote:
hij zal wel last hebben van een binnenpretjequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze man ook irritant: het lijkt net of hij de hele tijd zit te lachen.
volgende week gaan ze hem via skype interviewenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Die machinist was gewoon een ongelooflijke playboy.
Ik heb wel gelezen wat je gisteren over me zei. Mijn hart smolt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik ben van niemand fan want dan ben je niet meer objectief, ik zou mezelf dan niet meer serieus nemen. En jullie mij ook niet.
Ik dacht even ze gaat aankondigen dat ze hem nu aan de telefoon hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende week gaan ze hem via skype interviewen
Zo Socios wel doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Een treinmachinist moet geen foto's op facebook zetten van zijn werk
Eens
Oneens
Dat heb ik ook altijd na weer een geslaagde post van mezelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze man ook irritant: het lijkt net of hij de hele tijd zit te lachen.
ja leuk allemaal even lachen mensenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
t nog een T bij de achternaam van die man.
Hij moet het niet tijdens zijn werk doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
Een treinmachinist moet geen foto's op facebook zetten van zijn werk
Eens
Oneens
Nou het was niet de bedoeling dat die brief in de openbaarheid kwam, dat was persoonlijk. Dus er is daar iets misgegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen wat je gisteren over me zei. Mijn hart smolt.
Ah je was me voor, bedankt he.quote:
Het is dat Weekend een scoop had over Pearl Jozefzoon en Renske, anders had je op de voorpagina beland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou het was niet de bedoeling dat die brief in de openbaarheid kwam, dat was persoonlijk. Dus er is daar iets misgegaan.
Zelfde categorie als onze Italiaanse kapitein.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
Die machinist was gewoon een ongelooflijke playboy.
het is crisis in Spanje ze bezuinigen ook op de telefoonverbindingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Zit Bart in een grot of zo? Wat een geluid.
Ik denk dat hij er dikke scheit aan had.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Bart zal wel vreselijk gepest zijn op school.
Hij is tenminste wel in zijn trein gebleven toen het mis ging...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet het niet tijdens zijn werk doen.
Oh die ken ik niet, is dat familie van Purrel Frankel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat Weekend een scoop had over Pearl Jozefzoon en Renske, anders had je op de voorpagina beland.
Als je deze grap nou een derde keer doet over een kwartiertje ofzo zal ik spontaan lachen okee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, is dat familie van Purrel Frankel?
Ja ik herhaal wel eens wat, maar ach ik drink een borrel en ik vind het wel goed verder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je deze grap nou een derde keer doet over een kwartiertje ofzo zal ik spontaan lachen okee?
ben je een alcoholist?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik herhaal wel eens wat, maar ach ik drink een borrel en ik vind het wel goed verder.
kan die treinmachinist weer lachenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wat beelden van verdrinkende kinderen
Een lekker positieve uitzending dit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wat beelden van verdrinkende kinderen
Daarna zijn anderen helaas vergeten om dat gat dicht te gooien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef Evertjan het volgende:
in mijn tijd had je geen zwembaden als je wou geen zwemmen dan moet je zelf een gat graven en vullen met water
waarom bestaat er dan een kindertarief?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
, er is geen verschil tussen kinderen en volwassenen.
De AIVD houdt sowieso BNW in de gatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk undercover, want de AIVD houdt haar in de gaten natuurlijk
Ad approves this message.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Nee Helga, er is geen verschil tussen kinderen en volwassenen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:17 schreef Syntix het volgende:
Jammer genoeg niet met een fatale afloop.
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:17 schreef Syntix het volgende:
Jammer genoeg niet met een fatale afloop.
In het hoofd van Helga is het voor eeuwig Sesamstraat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Helga altijd praten alsof ze het tegen de jongste peuters heeft.
Typisch jeugdjournaal-toontje idd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
En speciaal voor Elflettering:
Thijs Zonneveld
Belkin-ploegleider Jeroen Blijlevens werd vanmiddag ontslagen. Gisteren bleek namelijk uit Frans onderzoek dat hij in de Tour van 1998 EPO gebruikte. Waarom liegt iemand tot het bittere eind? We praten erover met wielerjournalist Thijs Zonneveld.
Ze praat alsof we net een grote bah hebben gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Marga van Praag 2.0quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Typisch jeugdjournaal-toontje idd.
Alle water terug naar hun eige land.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
'Dood door schuld' is overdreven in het geval van IJburg
Eens
Oneens
Thijs ziet eruit alsof hij een grote bah aan het doen is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze praat alsof we net een grote bah hebben gedaan.
Precies dįt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze praat alsof we net een grote bah hebben gedaan.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Thijs ziet eruit alsof hij een grote bah aan het doen is.
Ooit haar als dagpresentator op een congres meegemaakt. Ging de hele tijd stuk om dat sesamstraat toontje. Elk moment dacht ik ieneminie voorbij te zien komen.quote:
Ik vind Helga al jaren geweldig. Al meteen toen ze als weervrouw op TV kwam en nog voordat ze tot beste weervrouw ter wereld werd gekozen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Helga doet het aardig, jammer van die stem.
Jij bent speciaal?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heb ik wel 20 van die onzindiploma's gehaald via particuliere lessen en zwemlessen op school.
Ik heb alleen A en B gehaaldquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heb ik wel 20 van die onzindiploma's gehaald via particuliere lessen en zwemlessen op school.
Tuurlijk, ik heb ook alleen maar A. Bij B leer je duiken en zo dat heb je toch helemaal niet nodig om te kunnen zwemmen.quote:
en met kleren aan watertrappelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb ook alleen maar A. Bij B leer je duiken en zo dat heb je toch helemaal niet nodig om te kunnen zwemmen.
nee hoor dan moet je een groot stuk hout vinden net zoals in Titanicquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht mijn cruiseschip kapseizen en ik kom in het ijskoude water terecht ga ik toch wel dood.
Nou volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet met kleren aan onder water zwemmen.
En een fluitjequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dan moet je een groot stuk hout vinden net zoals in Titanic
Hee verrek er waren overeenkomsten met de Titanicquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dan moet je een groot stuk hout vinden net zoals in Titanic
dat wil Mark Rutte nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Of ze voeren zwemles weer in op school.
ja ik dacht ik kop hem in ouwe pikquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee verrek er waren overeenkomsten met de Titanic
Ik heb alleen A. Wat B betreft: couldn't be bothered. A is genoeg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb 3x C. Gevalletje combinatieklas en schoolzwemmen.
Nee dat niet, wel schoenen.quote:
Als Prince de Lignac word je vast gered door je Thaise bedienden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht mijn cruiseschip kapseizen en ik kom in het ijskoude water terecht ga ik toch wel dood.
Ja zoiets, Spaanse Burgeroorlog.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over voor de oorlog denk ik?
Jij bent zo'n Vleminckx die de bal een trap geeft als die al over de doellijn is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ik dacht ik kop hem in ouwe pik
De eerste of de tweede?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over voor de oorlog denk ik?
nee die gooit de bal zelf in en kopt hem vervolgens zelf in het doelquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Vleminckx die de bal een trap geeft als die al over de doellijn is.
Ik vond het kut om door dat gat door te zwemmen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook,
borstcrawl lukte gewoon niet.
Deze wilde ik ook maken, maar ik wilde het niet op mijn geweten hebben dat Ambrosius chagrijnig wordt.quote:
Eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
Verplicht schoolzwemmen moet weer terug komen
Eens
Oneens
Watertrappen 2 minuten met kleren aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Ik moest ook met kleren aan afzwemmen, of dat onder water was weet ik niet meer, maar onderwater zwemmen leer je ook, dus die twee dingen kun je zelf ook wel combineren dan.
Ik weet dat je 1 baantje onder water moest, maar ik weet niet meer of dat met of zonder kleren was.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Ik moest ook met kleren aan afzwemmen, of dat onder water was weet ik niet meer, maar onderwater zwemmen leer je ook, dus die twee dingen kun je zelf ook wel combineren dan.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds wanneer is eigenlijk het schoolzwemmen afgeschaft?
sinds kortquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Andries kapt zijn vakantie af nu de hoertjes in Utrecht buiten dienst zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
Wat is die Andries Knevel eigenlijk goed heh, als je dit zo beluistert.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens
Het is een schande dat je rijke/gemotiveerde ouders nodig hebt om te kunnen leren zwemmen.
Ach ik heb toch geen vrienden meer in dit wereldje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook maken, maar ik wilde het niet op mijn geweten hebben dat Ambrosius chagrijnig wordt.
2011.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vooral dat laatste ja. "Ik heb geen zin om naar zwemles te gaan, blabla"quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens
Het is een schande dat je rijke/gemotiveerde ouders nodig hebt om te kunnen leren zwemmen.
Ik heb wel gezwommen met school, maar niet dat je het leerde, het was gewoon een veredeld soort gym, beetje dom een paar honderd meter buitenzwemmen met 14 gradenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
vergeet gym ook niet, allemaal grote woorden over dat we een topsportklimaat moeten creėren maar ondertussen wel zwemmen en gym wegbezuinigenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Dat ze op schoolzwemmen bezuinigen is wel het domste wat ze ooit gedaan hebben.
Ja natuurlijk, maar van gym leer je niks he. En van zwemmen ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vergeet gym ook niet, allemaal grote woorden over dat we een topsportklimaat moeten creėren maar ondertussen wel zwemmen en gym wegbezuinigen
Vergeet Gert Jakobs niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de mening van Maarten Ducrot en Edwin Shops
Ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de mening van Maarten Ducrot en Edwin Shops
En allemaal motorisch gestoord omdat alle speeltoestellen überveilig moeten zijn en ze de andere helft binnen zitten te gamen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar van gym leer je niks he. En van zwemmen ook niet
Maar ondertussen wel allemaal te dikke kinderen, en nu kinderen die allemaal verzuipen. Nice nice.
Ik schoot in de lachquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Misschien zo een verrassingsoptreden van Dries.
Of je wel of geen topsportklimaat wilt kun je over discussiėren, maar het lijkt me evident dat je gezonde burgers wilt. Al die dikke diabetes kindjes gaan ons klauwen vol met geld kostenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vergeet gym ook niet, allemaal grote woorden over dat we een topsportklimaat moeten creėren maar ondertussen wel zwemmen en gym wegbezuinigen
Dat had ik vroeger ook op de lagere school.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Maar nu hebben we klassen van 35 leerlingen dus alles komt goed.
Trefbalquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook op de lagere school.
Aan gym had ik trouwens een tyfushekel. Zwemmen was wel leuk.
Vertelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Erik Dekker laat zijn zoon gewoon voor lul staan als hij een brief schrijft waarin hij verteld dat zijn vader nooit doping heeft gebruikt. Dan ben je pas een lul.
Ik had alleen een hekel aan kutsporten zoals softbalquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook op de lagere school.
Aan gym had ik trouwens een tyfushekel. Zwemmen was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |