Dan kan je er mooi bij fantaseren dat je haar hele gezicht onderyoghurt.quote:
Nee bij mij werkt dat niet zo. Gewoon een leuke meid. Geen verborgen boodschap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah ja, was ik alweer vergeten dat was toch de manier van een bepaalde cabaretier om te zeggen dat het kind lelijk was? Dat het een heeeeeeel leuk kind zou zijn?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar volgens mij heet hij Weiner.
Ja dat was toen ze bij DWDD was het enige waar ik nog op ging lettenquote:
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Wiener is een leukere naam voor die man dan Weiner
Eens
Oneens
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
De vrouw van Weiner is een sterke vrouw
Eens
Oneens
.
Ja je gaf zelf de prachtige voorzet, en ik kop ze zo in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn huidskleur maken he.
Tijs ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef OProg het volgende:
Bontes zal ook wel van dit soort foto's in omloop hebben.
Maar wel een goede garp moet ik toegevenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja je gaf zelf de prachtige voorzet, en ik kop ze zo in.
Ik durf niet te denken aan diens opponente.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef OProg het volgende:
Bontes zal ook wel van dit soort foto's in omloop hebben.
Nee op de wiener van Weiner....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Gauner het volgende:
Volgens mij is ze zelf fan van mr. Wiener.
Haha inderdaad. Je zag een lichte paniek in haar ogen.quote:
Ja zeggen dat ze op Rutte z'n schoot zit morgen kan natuurlijk nietquote:
Ja idd, dat is alleen maar om interessant mee te doen op je cv in die kringenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typisch BKB meisje die een half jaar als vrijwilliger heeft gewerkt in Washington. Doen duizenden voor een politicus.
Net als Kirsten Verdel. Overal roept ze dat ze in de staf van Obama heeft gezeten. Met andere duizenden, Obama had ze zelfs niet eens ontmoet
Wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 25 juli 2013 06:52 schreef Pugg het volgende:
Wat een mafkees die Derksen, wie denkt hij te zijn.
Omhooggevallen ouwe hippie, met z'n grot bek.
Uit jouw mond klinkt dat gelukkig als muziek in mijn orenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.
Lambiek Hiddema.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een agressieve gozer die adviseur van Schettino.
Je moet niet zo zeiken joh, Derksen heeft gewoon een mening, en mensen met een mening zijn er niet veel. De rest behoort tot het lieve jaknikkersvolk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dat gelukkig als muziek in mijn oren
Werk en studietechnisch zit ik ook vaak in die kringen. Dit soort gedrag werkt wel in de zin dat je op tv kan komen en columns kan schrijven etc. Soms ook makkelijker hogerop komt. Het zijn alleen vaak niet mijn types. Het heeft een bepaalde twitterkliek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat is alleen maar om interessant mee te doen op je cv in die kringen
In het KvdB topic posten dat je Renze Klamer niet kentquote:
Bossie en de plaatselijke Texacoquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renze en Pearl, Danny en Escha, wie zijn de volgenden?
Halina Reijn en Edgar Davids?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renze en Pearl, Danny en Escha, wie zijn de volgenden?
Wtf heeft hij met een negerinquote:
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima negeres.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ail/pearl-jozefzoon/quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...
2 juni 2011quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan mij trouwens niet herinneren dat zij bij Knevel & poephoofd aan tafel heeft gezeten...
quote:En verder:
Producent Fred Oster en Lee Towers over het overlijden van tv-icoon Willem Duys. Zangeres Pearl Jozefzoon.
Dat moet een enorme flopshow geweest zijnquote:
doet ze het weerpraatje niet uit haar hoofd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Helga is natuurlijk wel gewend aan de auto cue.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet ze het weerpraatje niet uit haar hoofd?
De vraag was ontkennend en ik zei ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik ging er van uit dat dat met autocue ging. Al deed ze het wel goed net.
OK ik zie een soort Gooise Vrouwenserie? Tenminste daar lijkt het op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef alors het volgende:
Geven jullie een seintje als het begint? Ik kijk mijn favoriete Sesamstraatmarokkaan op ned3
Ja man het is warm, dan werken die hersens niet zo goed meer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag was ontkennend en ik zei ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |