Wat ik zie is dat het al mis ging in feite voor de bocht, hetgeen de vraag opwerpt of dit ongeluk alleen te wijten valt aan te hoge snelheid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
het lijkt wel als of de voorste gedeelte remt en het achterste gedeelte gewoon zijn snelheid behoud waardoor die 2 de of 3de wagon in elkaar gedrukt word en dus van het spoor geduwd wordt
of alleen het voorste gedeelte remde en de achterste gedeelte dus niet dan heb je ook ene groot probleem
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef Loekie1 het volgende:
Dát is makkelijk terroristje spelen, je wordt machinist en je laat je trein gigantisch uit de bocht vliegen.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat het al mis ging in feite voor de bocht, hetgeen de vraag opwerpt of dit ongeluk alleen te wijten valt aan te hoge snelheid.
Dat spoor waar het mis ging was toch ook geen spoorlijn specifiek voor hogesnelheidstreinen, maar ook voor gewoon treinverkeer? Misschien dat dat eraan bij heeft gedragen....quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat het al mis ging in feite voor de bocht, hetgeen de vraag opwerpt of dit ongeluk alleen te wijten valt aan te hoge snelheid.
Ojee, internetten tijdens je werk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Alentejana het volgende:
Die Facebook foto is van vorigjaar, maar het verhaal dat er bij hoort, geeft wel aan dat hij best van hoge snelheid hield.
(En aan het internetten is terwijl hij werkt, dat bedoel ik maar...)
Vlak voordat de trein ontspoort zie je iets bewegen bij die betonnen wand. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?quote:
Ik vind het een wonder dat er 'maar' 80 doden zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt meer een spelletje, om het cru te zeggen. Wat een knal.
Dat moment dat de trein nog níet is gecrasht maar je wel een seconde of twee merkt dat-ie van de rails is geschoten, lijkt me werkelijk doodeng.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat er 'maar' 80 doden zijn.
Reflectie van de lampen van de trein..?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vlak voordat de trein ontspoort zie je iets bewegen bij die betonnen wand. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Inderdaad. Verschrikkelijk filmpje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat moment dat de trein nog níet is gecrasht maar je wel een seconde of twee merkt dat-ie van de rails is geschoten, lijkt me werkelijk doodeng.
Niet alleen dat, je hebt de verantwoording over honderden mensen. Het gaat niet om wat jij leuk vindt om te doen, maar om die mensen veilig van A naar B te brengen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Euh, als bestuurder van een voertuig lijkt mij dat niet echt veilig.
Ik zit op de limiet, als ik harder ga, bekeuren ze me.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef superworm het volgende:
Zijn bijschrift bij de foto was:
'Estoy en el límite, no puedo correr más, si no me multan.'
wat betekent dat?
Bedankt, aangepast in de updatequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:50 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik zit op de limiet, als ik harder ga, bekeuren ze me.
Dank, heb vakantie dus dan kom je nog eens aan dit soort zaken toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Verschrikkelijk filmpje.
Goed werk Superworm, met de FP-updates.
Het kloptquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Alentejana het volgende:
Als het klopt met portugees Estou no limite, não posso correr mais, se não me multam, en daar lijkt het wel op.
Die talen lijken dus veel meer op elkaar dan je puur aan de klank ervan zou verwachten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Alentejana het volgende:
Als het klopt met portugees Estou no limite, não posso correr mais, se não me multam, en daar lijkt het wel op.
Pijnlijk waar gebleken comment.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies.. 13 wagons waren ontspoord, zo'n 240 mensen aan boord dus ongeveer 20 per wagon. Als dat gemiddelde zo'n beetje klopt voor die ene wagon, gaan we de 80 nog halen.
Zo te zien veel wissels daar, op dat soort plaatsen hebben ze vaker camera's hangen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef superworm het volgende:
Trouwens bizar eigenlijk dat er een filmpje van is. Wat is de kans dat er juist op dat honderden kilometers lange traject in díe bocht een camera hangt? Of hing die daar om een reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |