http://www.omroepmax.nl/televisie/heel-holland-baktquote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Ik ken wel meer niet wat ze maken.quote:
Ik komt nooit bij de banketbakker.quote:
Culi-barbaar.quote:
Maar welke is de echte?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk, allemaal anders
met slagroom graagquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
Ik hoor allerlei termen die ik voor dit programma nog niet gehoord had....bij appeltaart bakken heb je het allemaal niet nodig.
Ik maak Hollandse appeltaarten als de beste, geleerd van oma.quote:
> Opgelucht adem haaltquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Toekito het volgende:
#TeamRutger kan opgelucht adem halen. Hij maakt gehakt van ze.
hoelaat ben je hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak Hollandse appeltaarten als de beste, geleerd van oma.Voor de rest bak ik er weinig van.
gehakttaart, lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Toekito het volgende:
#TeamRutger kan opgelucht adem halen. Hij maakt gehakt van ze.
Na dit programma ben ik weg, helaas voor jou.quote:
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze verkopen ze volgesn mij ook gewoon bij de AH
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).
ik ook maar morgen heb ik niks te doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Na dit programma ben ik weg, helaas voor jou.
Die hebben ze toch al eens gemaakt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).
Ik wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook maar morgen heb ik niks te doen
Ik verwacht in de finale toch ook nog iets hartigs eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al eens gemaakt?
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaartquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaJa zo zie je maar. Ik vind slagroomtaart dan weer niet lekker.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Karina heeft smaak, kaaskoekjes en cheesecake
sowberzow?quote:
Ik houd zelfs helemaal niet zo van slagroomquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaart![]()
![]()
Nah, geeft mij maar lekker veel fruit in een taart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaart![]()
![]()
Een soort pindakoekjes met chocolade maar dan met amandel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef Lkw het volgende:
Florentine koekjes:
[ afbeelding ]
Ha Evert toch gelijk?
Is dat zo, was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk elke dag dezelfde kleren aan?
Nou het valt me in ieder geval op dat Rutger hetzelfde blauwe overhemd draagt.quote:
Is niet zo, Narcis had sowieso iets anders aan. De vrouwelijk beoordelaar ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Ik gok dat dat met de continuiteit te maken heeft.. wat aan de andere kant ook wel raar is, gezien het duidelijk is dat het in 2 dagen is opgenomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wel alweer even geleden...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Een zoetje, zuurtje en een bittertje in een bruidstaart (doet mij aan een ander kookprogramma denken)
Die heeft gewoon een kast vol, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou het valt me in ieder geval op dat Rutger hetzelfde blauwe overhemd draagt.
Nee nee hij is homo he. Dat zou ik eerder bij een hetero verwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een kast vol, lekker makkelijk.
heb ik ook hoor. Week in zelfde kleren, moet kunnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oh oke. Het viel me eerder al op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is niet zo, Narcis had sowieso iets anders aan. De vrouwelijk beoordelaar ook.
Hij wijkt af van de standaard, lekker hip, lekker pittig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee nee hij is homo he. Dat zou ik eerder bij een hetero verwachten
Het is alleen niet wat je normaal gesproken op tv zietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb ik ook hoor. Week in zelfde kleren, moet kunnen.
Gewoon uit een potjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
Lemon curd, duurt bij mij ook altijd eeuwen
Echt?? Bij mij gaat het altijd vrij rap eigenlijk.. Misschien niet rap genoeg voor zo'n opdracht hoor, maar ik vind het niet lang duren iigquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
Lemon curd, duurt bij mij ook altijd eeuwen
Had jij wel een vrolijke omaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albert Heijn, 1.10quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.
En zelfgemaakt is niet moeilijk, eidooier, citroen en suiker en kloppen boven een pan kokend water.
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Had jij wel een vrolijke oma , de mijne was minder vrolijk toen ze dement werd.
Ik klop me altijd de zenuwen, maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt?? Bij mij gaat het altijd vrij rap eigenlijk.. Misschien niet rap genoeg voor zo'n opdracht hoor, maar ik vind het niet lang duren iig
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Het weekend een barbecue... als toetje ook maar een bruidstaart maken!Laten maken door de banketbakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
hij haalt er wel de finale mee... Zal dus wel iets goeds doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.
Ik was zo blij toen die eruit moestquote:
Die van mij merkte het niet eens meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaan
Boh.. ik ook.. overdreven kut. Bah!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was zo blij toen die eruit moest
quote:
Ik krijg er af en toe wel de kriebels van hoor. met haar "jammetjes".quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh, die doet het heerlijk truttig, zo leuk
Ja en iedereen in winterjas, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Die ontvangst buiten... Zalmrolletjes, knakworssies-oppunstokkie en plastic bekertjes... Dat kan ik ook.
En dat is geen compliment.
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Als die van Rutger naar verse poep smaakt, wint 'ie nog.
mmm verse poep!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Nee, en terecht. Ervaren bakker die lekkere dingen maakt, maar het is vooral heel degelijk.quote:
Een 'gewone' AH heeft em ook hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.Is wel een AH XL waar ik het heb gevonden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop dat ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben tijdens die loopjes richting jury altijd zo bang dat ze hun taart laten vallen.
Ik kom niet zo vaak bij een AH...daarom niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een 'gewone' AH heeft em ook hoor
Potje 2 staat in de koelkast
Die haalde mijn moeder vroeger bij de Marks & Spencer, die ws wel lekker. Morgen meteen kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Rutger wint. Anders eet ik mijn schoen op.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?
ff quoten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
gequoot, gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooitquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb in de voorraad kast staan. Kan vrijdag wel meenemen voor jequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die haalde mijn moeder vroeger bij de Marks & Spencer, die ws wel lekker. Morgen meteen kijken.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?
Quoten zegt zo veel mensen, echt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Rutger wint. Anders eet ik mijn auto op.
Als ik het morgen niet kan vinden, graag!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in de voorraad kast staan. Kan vrijdag wel meenemen voor je
Mag ik wel opschieten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
Zo'n taart als die van Rutger wil ik later ook wel op mijn bruiloft, wat ziet die er mooi en strak uit! Veel mooier dan die traditionele taarten.
Ja, strak en lekker. De meeste bruidstaarten zien er vooral zoet uit en zijn dat vaak ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Postbus100 het volgende:
Zo'n taart als die van Rutger wil ik later ook wel op mijn bruiloft, wat ziet die er mooi en strak uit! Veel mooier dan die traditionele taarten.
Ik gok van welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
Was dat Rutger's vriend met die camera?
Erna!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Ooi86 het volgende:
Ow haha, hoe heet die vrouw met dat korte blonde haar ook alweer?! Jammer dat die er zo vroeg uit is gegaan. Toch een gemis voor de amesumentswaarde.
Iets voor Henk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
ik zag een gekke vrouw met een pittig kort kapsel
De NPO moet bezuinigen hèquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Taart op papieren bordjes![]()
![]()
![]()
Was de begroting van MAX op nadat de tent ingericht was?
Jootje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Ooi86 het volgende:
Ow haha, hoe heet die vrouw met dat korte blonde haar ook alweer?! Jammer dat die er zo vroeg uit is gegaan. Toch een gemis voor de amesumentswaarde.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef trovey het volgende:
Ik gooi straks mijn Bodyshop citroen en chocolade body butter bij elkaar, eens zien wie gelijk heeft...Rutger of de jury.
De bezuinigen slaan toe bij de omroepen, begrijp dat dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Taart op papieren bordjes![]()
![]()
![]()
Was de begroting van MAX op nadat de tent ingericht was?
Een beslagkom die je ook als vijzel kunt gebruikenquote:
Ja, hoe moeilijk is t om ff servies te huren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:24 schreef Housekeeper het volgende:
Cola uit plastic bekers, papieren bordjes en plastic bestek. Hoe kunnen ze dat nou doen![]()
Oh ik zie hetquote:
Is dat een gegraveerde mengkom?quote:
Alles voor een programma.quote:
of auto'squote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Aha, er hoeven geen schoenen gegeten te worden.
quotedquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
Eens kijken of ik mezelf kan opgeven voor seizoen 2!
Maar wel extreem ongemakkelijk volgens mijquote:
Nah ze leken totaal niet op elkaar, niet kussen zegt niet zoveel lijkt me.quote:
Dat is dan wel een beetje jammer ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef trovey het volgende:
Hier kunnen in ieder geval twee mensen hun auto en schoen laten staan.
quote:
Maar waarom MOET je eigenlijk iets winnen? Het is op zich toch al een hele eer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef Piger het volgende:
een echt Max programma waarin je niks wint
Bij een wedstrijd hoort een winnaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom MOET je eigenlijk iets winnen? Het is op zich toch al een hele eer?
Met toch een blijere winnaar dan ik in lange tijd heb gezienquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef Piger het volgende:
Hij wint de eer en een miljoen mensen weten nu wie hij is, kan ook voldoende zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef Piger het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie leuker dan de Engelse
Heeft hij, een bokaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef Piger het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd hoort een winnaar.
Bij een winnaar hoort een prijs.
Zo hoort het naar mijn mening
quote:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef trovey het volgende:
Kijken we zaterdag gewoon de Britse versie verder in dit topic?
Mooi, zie ik iedereen, met een beetje geluk, zaterdag weer in dit topic.quote:
Ja, maar die heeft dan ook zijn driekleurig boordje. Er is ooit een documentaire op geweest over de wedstrijd om dat boordje te behalen. De kunstwerken daar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef Postbus100 het volgende:
Die hartjes van Rutger waren nog niks vergeleken bij dit:
Voor dat examen schijten meester banketbakkers zeven kleurenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan ook zijn driekleurig boordje. Er is ooit een documentaire op geweest over de wedstrijd om dat boordje te behalen. De kunstwerken daar.
Deze?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan ook zijn driekleurig boordje. Er is ooit een documentaire op geweest over de wedstrijd om dat boordje te behalen. De kunstwerken daar.
Tablerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:49 schreef Piger het volgende:
Bestaat tempereren wel? Volgens mij is het gewoon temperen, maar overal noemen ze het zo.
JA! Als je van eetbare kunst houdt is het een aanrader.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze?
Die suikerwerken die instorten...![]()
En van mensen die waanzinnig met hun vak bezig zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA! Als je van eetbare kunst houdt is het een aanrader.
Vond dat juist lekker down to earth.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een armoede
Plastic bekers, papieren bordjes, en een kitchenaid schaal als beker?
Het ontbrak hem in brede zin aan creativiteit. Dat zat niet alleen in decoratie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef fotostarter het volgende:
Jammer, ik gunde het evert meer.
Ik geloof ook dat het spul van Evert allemaal wat lekkerder was.
Helaas ontbrak het hem aan decoratie en afwerking.
Jammer.
Evert is een vakman, geen kunstenaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het ontbrak hem in brede zin aan creativiteit. Dat zat niet alleen in decoratie.
Dat ontkent ook niemand. Zou waarschijnlijk het liefst bij hem gaan eten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evert is een vakman, geen kunstenaar.
Zijn streven is wat lekkers te maken, en dat doet hij erg goed.
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Evert niet echt een vakman met zijn jam kant en klaar en eerder chocoladeballen ter decoratie uit de supermarkt.
Omdat hij het niet aandurfde het zelf te maken, bang voor de tijdsdruk. Was niet echt een slimme keuze.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?
Ja en? Heb je gezien hoeveel verschillende dingen de winnaar maakte? Jam had best gekund.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?
Juist vakmensen gebruiken dat soort prefab.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Evert niet echt een vakman met zijn jam kant en klaar en eerder chocoladeballen ter decoratie uit de supermarkt.
Huh? Dat klinkt niet logischquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist vakmensen gebruiken dat soort prefab.
Nou ja, hij werd er wel op afgerekend, omdat het te zoet smaakte. En dan nog excuses maken dat hij het normaal wel altijd doet.quote:
Dacht je echt dat een gemiddelde banketbakker in Nederland alles zelf maakt?quote:
Nee ik bedoel de opmerking van Piet dat vakmensen kant en klare producten gebruiken. Zoals jam en maltezerbolletjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd er wel op afgerekend, omdat het te zoet smaakte. En dan nog excuses maken dat hij het normaal wel altijd doet.
Ik zou het wel bijzonder tof vinden als ie opeens een taart à la Rutger uit zijn mouw toverde terwijl hij mompelt dat ie ze zo thuis ook altijd maakte en dat ie niet moeilijk gaat doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder had Evert gewoon door dat het een gelopen race was, hij zou nooit hebben gewonnen al was hij op zijn kop gaan staan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij zich zonder meer vergrijpen aan Maltezers en zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht je echt dat een gemiddelde banketbakker in Nederland alles zelf maakt?
Ik geloof dat niet. Het was allemaal even lekker. En juist dan komt het aan op decoratie en afwerking.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef fotostarter het volgende:
Jammer, ik gunde het evert meer.
Ik geloof ook dat het spul van Evert allemaal wat lekkerder was.
Helaas ontbrak het hem aan decoratie en afwerking.
Jammer.
Dat weet ik. Maar kijk wat de banketbakker verkoopt.quote:
Die recepten op de site zijn fijn! Ik ga deze ook een keer proberenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
De chocoladetaart van Rutger lijkt me ook goddelijk om een keer te maken. Gaat me 2 dagen kosten denk ik.
Evert, de vrouwelijke versie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die recepten op de site zijn fijn! Ik ga deze ook een keer proberenMaar dan zonder die fratsels er bovenop, dat is teveel werk
quote:
En een buikje.quote:
Dat komt vanzelf als ik meer ga bakkenquote:
Dat blijft een nadeel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als ik meer ga bakken
Daar dacht Evert dus anders over. Ondanks dat hij de hele laatste uitdaging riep dat hij tijd zat had.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en? Heb je gezien hoeveel verschillende dingen de winnaar maakte? Jam had best gekund.
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daar dacht Evert dus anders over. Ondanks dat hij de hele laatste uitdaging riep dat hij tijd zat had.
Vreemd, maar Evert gunde ik het een stuk meer dan die blije gup
Rechten waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zijn de eerste 3 afleveringen niet op uitzending gemist te bekijken, weet iemand dat?
soms staat er "tot xx-xx-xx te bekijken", maar de andere afleveringen blijven er wel voor altijd opstaan lijkt het. alsof een kandidaat die de 3e week is uitgevallen dat niet meer wil ofzo?quote:
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.
Eh nee, hij had daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.
Die ook niet altijd even goed waren ondanks de jury hem daar op weesquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.
Ik zeg ook niet dat het altijd goed was. Ik wijs er alleen op dat het niet alleen de opmaak is bij Rutger.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die ook niet altijd even goed waren ondanks de jury hem daar op wees
Dan zijn we het daar over eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd goed was. Ik wijs er alleen op dat het niet alleen de opmaak is bij Rutger.
Everts gebak was lekkerderquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Eh nee, hij had daar helemaal geen zin in.
Ik had niet de indruk dat het perse lekkerder was dan de taarten van Rutger of Narcis. Dan bedoel ik de hele wedstrijd lang.quote:
Ik welquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat het perse lekkerder was dan de taarten van Rutger of Narcis. Dan bedoel ik de hele wedstrijd lang.
Ook erg lekker trouwens, bammetje oude kaasquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef Erasmo het volgende:
Die scene met dat bammetje kaas was wel geweldig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |