Had jij wel een vrolijke omaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albert Heijn, 1.10quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.
En zelfgemaakt is niet moeilijk, eidooier, citroen en suiker en kloppen boven een pan kokend water.
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Had jij wel een vrolijke oma , de mijne was minder vrolijk toen ze dement werd.
Ik klop me altijd de zenuwen, maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt?? Bij mij gaat het altijd vrij rap eigenlijk.. Misschien niet rap genoeg voor zo'n opdracht hoor, maar ik vind het niet lang duren iig
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Het weekend een barbecue... als toetje ook maar een bruidstaart maken!Laten maken door de banketbakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
hij haalt er wel de finale mee... Zal dus wel iets goeds doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.
Ik was zo blij toen die eruit moestquote:
Die van mij merkte het niet eens meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaan
Boh.. ik ook.. overdreven kut. Bah!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was zo blij toen die eruit moest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |