Nou het valt me in ieder geval op dat Rutger hetzelfde blauwe overhemd draagt.quote:
Is niet zo, Narcis had sowieso iets anders aan. De vrouwelijk beoordelaar ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk elke dag dezelfde kleren aan?
Ik gok dat dat met de continuiteit te maken heeft.. wat aan de andere kant ook wel raar is, gezien het duidelijk is dat het in 2 dagen is opgenomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wel alweer even geleden...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Een zoetje, zuurtje en een bittertje in een bruidstaart (doet mij aan een ander kookprogramma denken)
Die heeft gewoon een kast vol, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou het valt me in ieder geval op dat Rutger hetzelfde blauwe overhemd draagt.
Nee nee hij is homo he. Dat zou ik eerder bij een hetero verwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een kast vol, lekker makkelijk.
heb ik ook hoor. Week in zelfde kleren, moet kunnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oh oke. Het viel me eerder al op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is niet zo, Narcis had sowieso iets anders aan. De vrouwelijk beoordelaar ook.
Hij wijkt af van de standaard, lekker hip, lekker pittig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee nee hij is homo he. Dat zou ik eerder bij een hetero verwachten
Het is alleen niet wat je normaal gesproken op tv zietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb ik ook hoor. Week in zelfde kleren, moet kunnen.
Gewoon uit een potjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
Lemon curd, duurt bij mij ook altijd eeuwen
Echt?? Bij mij gaat het altijd vrij rap eigenlijk.. Misschien niet rap genoeg voor zo'n opdracht hoor, maar ik vind het niet lang duren iigquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
Lemon curd, duurt bij mij ook altijd eeuwen
Had jij wel een vrolijke omaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albert Heijn, 1.10quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar, hier in de buurt.
En zelfgemaakt is niet moeilijk, eidooier, citroen en suiker en kloppen boven een pan kokend water.
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze doet mij denken aan mijn demente oma van vroeger
Had jij wel een vrolijke oma , de mijne was minder vrolijk toen ze dement werd.
Ik klop me altijd de zenuwen, maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt?? Bij mij gaat het altijd vrij rap eigenlijk.. Misschien niet rap genoeg voor zo'n opdracht hoor, maar ik vind het niet lang duren iig
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Het weekend een barbecue... als toetje ook maar een bruidstaart maken!Laten maken door de banketbakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
hij haalt er wel de finale mee... Zal dus wel iets goeds doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Evert is echt te simpel, en hij wil ook niet anders. Nouja prima maar niet winnaarswaardig dan.
Ik was zo blij toen die eruit moestquote:
Die van mij merkte het niet eens meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal nog grappig maar later was je gewoon bang om bij haar op bezoek te gaan
Boh.. ik ook.. overdreven kut. Bah!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was zo blij toen die eruit moest
quote:
Ik krijg er af en toe wel de kriebels van hoor. met haar "jammetjes".quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh, die doet het heerlijk truttig, zo leuk
Ja en iedereen in winterjas, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Die ontvangst buiten... Zalmrolletjes, knakworssies-oppunstokkie en plastic bekertjes... Dat kan ik ook.
En dat is geen compliment.
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Als die van Rutger naar verse poep smaakt, wint 'ie nog.
mmm verse poep!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Nee, en terecht. Ervaren bakker die lekkere dingen maakt, maar het is vooral heel degelijk.quote:
Een 'gewone' AH heeft em ook hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.Is wel een AH XL waar ik het heb gevonden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop dat ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben tijdens die loopjes richting jury altijd zo bang dat ze hun taart laten vallen.
Ik kom niet zo vaak bij een AH...daarom niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een 'gewone' AH heeft em ook hoor
Potje 2 staat in de koelkast
Die haalde mijn moeder vroeger bij de Marks & Spencer, die ws wel lekker. Morgen meteen kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Rutger wint. Anders eet ik mijn schoen op.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |