Ik krijg er af en toe wel de kriebels van hoor. met haar "jammetjes".quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh, die doet het heerlijk truttig, zo leuk
Ja en iedereen in winterjas, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Die ontvangst buiten... Zalmrolletjes, knakworssies-oppunstokkie en plastic bekertjes... Dat kan ik ook.
En dat is geen compliment.
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Als die van Rutger naar verse poep smaakt, wint 'ie nog.
mmm verse poep!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
Nee, en terecht. Ervaren bakker die lekkere dingen maakt, maar het is vooral heel degelijk.quote:
Een 'gewone' AH heeft em ook hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb me nog steeds kunnen inhouden.Is wel een AH XL waar ik het heb gevonden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop dat ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben tijdens die loopjes richting jury altijd zo bang dat ze hun taart laten vallen.
Ik kom niet zo vaak bij een AH...daarom niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een 'gewone' AH heeft em ook hoor
Potje 2 staat in de koelkast
Die haalde mijn moeder vroeger bij de Marks & Spencer, die ws wel lekker. Morgen meteen kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik me ook laten vertellen door iemand in het topic (trovey?)
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Rutger wint. Anders eet ik mijn schoen op.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je er een laagje lemon curd en een toefje slagroom op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |