http://www.omroepmax.nl/televisie/heel-holland-baktquote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Ik ken wel meer niet wat ze maken.quote:
Ik komt nooit bij de banketbakker.quote:
Culi-barbaar.quote:
Maar welke is de echte?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk, allemaal anders
met slagroom graagquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
Ik hoor allerlei termen die ik voor dit programma nog niet gehoord had....bij appeltaart bakken heb je het allemaal niet nodig.
Ik maak Hollandse appeltaarten als de beste, geleerd van oma.quote:
> Opgelucht adem haaltquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Toekito het volgende:
#TeamRutger kan opgelucht adem halen. Hij maakt gehakt van ze.
hoelaat ben je hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak Hollandse appeltaarten als de beste, geleerd van oma.Voor de rest bak ik er weinig van.
gehakttaart, lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Toekito het volgende:
#TeamRutger kan opgelucht adem halen. Hij maakt gehakt van ze.
Na dit programma ben ik weg, helaas voor jou.quote:
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze verkopen ze volgesn mij ook gewoon bij de AH
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).
ik ook maar morgen heb ik niks te doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Na dit programma ben ik weg, helaas voor jou.
Die hebben ze toch al eens gemaakt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een koekjeseter. Ik wacht op de kaaskoekjes of zo (als ze die gaan maken).
Ik wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook maar morgen heb ik niks te doen
Ik verwacht in de finale toch ook nog iets hartigs eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al eens gemaakt?
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaartquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaJa zo zie je maar. Ik vind slagroomtaart dan weer niet lekker.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Karina heeft smaak, kaaskoekjes en cheesecake
sowberzow?quote:
Ik houd zelfs helemaal niet zo van slagroomquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaart![]()
![]()
Nah, geeft mij maar lekker veel fruit in een taart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh? Je bent niet goed. Lekkere slagroomtaart![]()
![]()
Een soort pindakoekjes met chocolade maar dan met amandel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef Lkw het volgende:
Florentine koekjes:
[ afbeelding ]
Ha Evert toch gelijk?
Is dat zo, was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk elke dag dezelfde kleren aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |