Het ontbrak hem in brede zin aan creativiteit. Dat zat niet alleen in decoratie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef fotostarter het volgende:
Jammer, ik gunde het evert meer.
Ik geloof ook dat het spul van Evert allemaal wat lekkerder was.
Helaas ontbrak het hem aan decoratie en afwerking.
Jammer.
Evert is een vakman, geen kunstenaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het ontbrak hem in brede zin aan creativiteit. Dat zat niet alleen in decoratie.
Dat ontkent ook niemand. Zou waarschijnlijk het liefst bij hem gaan eten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evert is een vakman, geen kunstenaar.
Zijn streven is wat lekkers te maken, en dat doet hij erg goed.
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Evert niet echt een vakman met zijn jam kant en klaar en eerder chocoladeballen ter decoratie uit de supermarkt.
Omdat hij het niet aandurfde het zelf te maken, bang voor de tijdsdruk. Was niet echt een slimme keuze.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?
Ja en? Heb je gezien hoeveel verschillende dingen de winnaar maakte? Jam had best gekund.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Je weet waarom die kant en klare jam pakte?
Juist vakmensen gebruiken dat soort prefab.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Evert niet echt een vakman met zijn jam kant en klaar en eerder chocoladeballen ter decoratie uit de supermarkt.
Huh? Dat klinkt niet logischquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist vakmensen gebruiken dat soort prefab.
Nou ja, hij werd er wel op afgerekend, omdat het te zoet smaakte. En dan nog excuses maken dat hij het normaal wel altijd doet.quote:
Dacht je echt dat een gemiddelde banketbakker in Nederland alles zelf maakt?quote:
Nee ik bedoel de opmerking van Piet dat vakmensen kant en klare producten gebruiken. Zoals jam en maltezerbolletjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd er wel op afgerekend, omdat het te zoet smaakte. En dan nog excuses maken dat hij het normaal wel altijd doet.
Ik zou het wel bijzonder tof vinden als ie opeens een taart à la Rutger uit zijn mouw toverde terwijl hij mompelt dat ie ze zo thuis ook altijd maakte en dat ie niet moeilijk gaat doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder had Evert gewoon door dat het een gelopen race was, hij zou nooit hebben gewonnen al was hij op zijn kop gaan staan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij zich zonder meer vergrijpen aan Maltezers en zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dacht je echt dat een gemiddelde banketbakker in Nederland alles zelf maakt?
Ik geloof dat niet. Het was allemaal even lekker. En juist dan komt het aan op decoratie en afwerking.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:45 schreef fotostarter het volgende:
Jammer, ik gunde het evert meer.
Ik geloof ook dat het spul van Evert allemaal wat lekkerder was.
Helaas ontbrak het hem aan decoratie en afwerking.
Jammer.
Dat weet ik. Maar kijk wat de banketbakker verkoopt.quote:
Die recepten op de site zijn fijn! Ik ga deze ook een keer proberen Maar dan zonder die fratsels er bovenop, dat is teveel werkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
De chocoladetaart van Rutger lijkt me ook goddelijk om een keer te maken. Gaat me 2 dagen kosten denk ik.
Evert, de vrouwelijke versie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die recepten op de site zijn fijn! Ik ga deze ook een keer proberen Maar dan zonder die fratsels er bovenop, dat is teveel werk
quote:
En een buikje.quote:
Dat komt vanzelf als ik meer ga bakkenquote:
Dat blijft een nadeel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als ik meer ga bakken
Daar dacht Evert dus anders over. Ondanks dat hij de hele laatste uitdaging riep dat hij tijd zat had.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en? Heb je gezien hoeveel verschillende dingen de winnaar maakte? Jam had best gekund.
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daar dacht Evert dus anders over. Ondanks dat hij de hele laatste uitdaging riep dat hij tijd zat had.
Vreemd, maar Evert gunde ik het een stuk meer dan die blije gup
Rechten waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zijn de eerste 3 afleveringen niet op uitzending gemist te bekijken, weet iemand dat?
soms staat er "tot xx-xx-xx te bekijken", maar de andere afleveringen blijven er wel voor altijd opstaan lijkt het. alsof een kandidaat die de 3e week is uitgevallen dat niet meer wil ofzo?quote:
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke je kan je favoriet hebben. Maar je kan er niet omheen dat Rutger bijna alle afleveringen bij de top hoorde.
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.
Eh nee, hij had daar helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Evert een paar masterclasses wat opmaak betreft had gedaan had hij waarschijnlijk gewonnen.
Die ook niet altijd even goed waren ondanks de jury hem daar op weesquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.
Ik zeg ook niet dat het altijd goed was. Ik wijs er alleen op dat het niet alleen de opmaak is bij Rutger.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die ook niet altijd even goed waren ondanks de jury hem daar op wees
Dan zijn we het daar over eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd goed was. Ik wijs er alleen op dat het niet alleen de opmaak is bij Rutger.
Everts gebak was lekkerderquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Rutger combineerde vaak ook verschillende smaken en structuren.
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Eh nee, hij had daar helemaal geen zin in.
quote:
Wat, klopt dat niet?quote:
Ik had niet de indruk dat het perse lekkerder was dan de taarten van Rutger of Narcis. Dan bedoel ik de hele wedstrijd lang.quote:
Ik welquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat het perse lekkerder was dan de taarten van Rutger of Narcis. Dan bedoel ik de hele wedstrijd lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |