Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.
"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar." Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."
Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.
Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.
Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.
• Tijdlijnen
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro +/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic 2003 : Raf en Syl krijgen een relatie 2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06) 2006: Damian wordt geboren 2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl 2011: Hertrouwd in Las Vegas 2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen. 2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz) Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen. Overzicht RTL Boulevard Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje 2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren) 2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren. Het stel gaat uit elkaar. 2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren. 2012: Scheiding is afgerond 2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
• Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand
Voor een avondje uit met haar nieuwe liefje Rafael van der Vaart kleedde Sabia Boulahrouz zich maandgavond sexy aan in een rood jurkje. De brunette had echter iets over het hoofd gezien... Sabia koos voor een strakke jurk, maar vergat hieronder een bh aan te trekken. Hierdoor werden haar stijve tepels overduidelijk zichtbaar! Of het buiten toch iets kouder was dan gedacht, of dat de voetbalvrouw haar date met Rafael gewoon erg spannend vond is niet duidelijk, ze werd in ieder geval wel op de gevoelige plaat vastgelegd!
Voor een avondje uit met haar nieuwe liefje Rafael van der Vaart kleedde Sabia Boulahrouz zich maandgavond sexy aan in een rood jurkje. De brunette had echter iets over het hoofd gezien... Sabia koos voor een strakke jurk, maar vergat hieronder een bh aan te trekken. Hierdoor werden haar stijve tepels overduidelijk zichtbaar! Of het buiten toch iets kouder was dan gedacht, of dat de voetbalvrouw haar date met Rafael gewoon erg spannend vond is niet duidelijk, ze werd in ieder geval wel op de gevoelige plaat vastgelegd!
De rondvaartboot vaart meerdere keren per uur over de rivier de Alster langs de luxe villa van Rafael en Sabia. De gids zou de toeristen erop wijzen dat ze langs het huis van Rafael en Sabia varen. “Aan de linkerkant ziet u het huis van onze HSV Hamburg-ster Rafael en zijn nieuwe vriendin Sabia", zo klinkt uit de speakers.
Ik moet wel grinniken om Sylvie die zich nu ineens te goed voelt voor de roddelpers sinds haar huwelijk is ontploft en ze gemerkt heeft dat de algemene opinie zich tegen haar heeft gekeerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mensenkinderen, wat een toestanden toch weer allemaal...
quote:
'Guillaume Zarka kapot van breuk Sylvie van der Vaart'
Guillaume Zarka zou kapot zijn van de breuk met Sylvie van der Vaart. De Fransman zou er vooral moeite mee hebben omdat Van der Vaart gelogen heeft over de reden van de breuk.
Midden juli werd bekend dat Van der Vaart een einde had gemaakt aan de relatie met de Franse zakenman. De voormalig voetbalvrouw zou nog niet toe zijn geweest aan een nieuwe relatie, zo snel na de breuk met ex-man Rafael.
Een bron zegt tegenover Story dat van dat verhaal niets klopt. Zarka zou zelf een eind hebben gemaakt aan de relatie, omdat de presentatrice een wilde avond zou hebben gehad met Robin Thicke. "Hij heeft haar zo snel mogelijk naar Parijs laten vliegen, want hij wilde met haar over de hele situatie praten."
De Fransman zou geen andere uitweg hebben gezien dan de relatie verbreken. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar. Dat Sylvie heeft gelogen over de breuk was echt een klap in zijn gezicht."
Van der Vaart werd enkele dagen later gezien met Duits model Jared Moore, waarmee zij nu iets zou hebben. "Dat was echt een trap na voor Guillaume, maar hij lijkt daardoor er van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen."
Daar heeft een scenarioschrijver uit team Sylvie hard aan gewerkt. Waarna men erachter kwam dat hij getrouwd is en Syl nu als een homewrecker te boek staat
Wat een flauwekul, nu ze vrijgezel is, is elke jongen die al een blik opwerpt al haar potentiële nieuwe vlam Ze hebben verder ook geen reet te schrijven over haar.
Wat een flauwekul, nu ze vrijgezel is, is elke jongen die al een blik opwerpt al haar potentiële nieuwe vlam Ze hebben verder ook geen reet te schrijven over haar.
Nou ze zat zich aardig aan te stellen qua flirten, toch?
De rondvaartboot vaart meerdere keren per uur over de rivier de Alster langs de luxe villa van Rafael en Sabia. De gids zou de toeristen erop wijzen dat ze langs het huis van Rafael en Sabia varen. “Aan de linkerkant ziet u het huis van onze HSV Hamburg-ster Rafael en zijn nieuwe vriendin Sabia", zo klinkt uit de speakers.
Alsof het net zo belangrijk is als Anne Frank Huis
Volgens mij is het ook tijd voor een "Syl en Raf" topic, die scheiding is nu wel geweest.
Past "Syl en Raf #24: Losse Raf en Saab haar losse hangers"?
Ja, dat lukt wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Was toch een huurhuis waar ze alleen de begane grond van hadden? Of ben ik nou weer in de war met Estelle of Yolanthe?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Wie is dat Duitse model Jared Moore dan? Als ik googel krijg ik de meest vreemde kerels te zien, dus ik kom er geen wijs uit, zijn er al pictures?
Naam klinkt behoorlijk gay, dus zal wel loos alarm zijn.
Of ze foppen ons en doen alsof ze met diverse mensen dat huis huren, terwijl ze er straks gewoon enkel met zijn tweeën (en Damian en Damin en en en) zitten.
Ik heb de beelden niet gezien, maar een beetje borrelen is in de showbizz al snel flirten.
Ik heb ook geen beelden gezien, maar ergens hou ik echt het gevoel dat dat soort berichten door haarzelf de media in worden geslingerd, ik weet niet...
Ik heb ook geen beelden gezien, maar ergens hou ik echt het gevoel dat dat soort berichten door haarzelf de media in worden geslingerd, ik weet niet...
Dan is flirten toch niet een homewrecker? Alsof die kerels uit Amerika niet zelf ook flirten, na flink wat borrels Hoeveel zangers rommelen niet, terwijl ze thuis een vrouw hebben zitten.
Op woensdag 24 juli 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende: Of ze foppen ons en doen alsof ze met diverse mensen dat huis huren, terwijl ze er straks gewoon enkel met zijn tweeën (en Damian en Damin en en en) zitten.
Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende: Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
We gaan er maar vanuit ja, maar zijn bankrekening zal ongelofelijk veel compenseren Voor de kids hoop ik het ook ja, het wordt wel een beetje een zooitje met al die kinderen uit verschillende relaties
Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende: Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef flanken het volgende: toch vindt ik dat rafael en sab beter bij elkaar passen dan rafael sylvie had ik niet verwacht
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).
Maar Syl was toch ook een behoorlijke kamper voor ze mevrouw van der Vaart werd?
Neuh. Alleen die mode (voor de jeugd) was toen gewoon zo. Ze deed iig een HBO opleiding (dacht ik).
Ik dacht echt dat Sylvie zo graag op de voorgrond stond en Raf een hekel aan alles had, en nu zien we foto na foto met Sabia. Maar wellicht is het ook anders dat het privé foto's zijn ipv poseren bij feestjes, en strak in pak. En uiteraard is de ene relatie de andere niet. Wat je hekelt bij de ene, kan je best leuk vinden bij de ander.
Die gele jurk zou haar waarschijnlijk nu beeldig staan maar icm dat decolleté en de make up en haar is het gewoon niet stijlvol. Maarja pre Danie tijdperk, die haar voor zulke flaters behoedde.
Muv die outfit vind ik het niet echt kamper wat ze draagt, de mode van die tijd was ook echt verschrikkelijk lelijk en ordinair.
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
[..] In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef alors het volgende: Die gele jurk zou haar waarschijnlijk nu beeldig staan maar icm dat decolleté en de make up en haar is het gewoon niet stijlvol. Maarja pre Danie tijdperk, die haar voor zulke flaters behoedde.
Muv die outfit vind ik het niet echt kamper wat ze draagt, de mode van die tijd was ook echt verschrikkelijk lelijk en ordinair.
Vind d'r ook wel een enorm kamperhoofd hebben daar en de kleding (afschuwelijk) maakt 't af. :p
Dat denk ik dus ook... en ondertussen zelf doen alsof ze de media niet meer bewust op zoekt... maar wel haar schoothondjes zoals Dani Bles en co laten lekken naar de pers... jammer voor haar dat schoothondje Sabia wel heel erg in het kruis van Raf begon te snuffelen en likken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef Pisces29 het volgende: Ik dacht echt dat Sylvie zo graag op de voorgrond stond en Raf een hekel aan alles had, en nu zien we foto na foto met Sabia. En uiteraard is de ene relatie de andere niet. Wat je hekelt bij de ene, kan je best leuk vinden bij de ander.
Zouden het niet gewoon de roze rebound weken zijn?
Op woensdag 24 juli 2013 08:20 schreef Noek het volgende: "Dat Sylvie heeft gelogen over de breuk was echt een klap in zijn gezicht." "Dat was echt een trap na voor Guillaume.."
Waar ze ook komt, er vallen altijd klappen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Volgens de bron wist Guillaume na een gesprek met zijn liefje genoeg. "Hij zag geen andere uitweg dan de relatie te verbreken." Maar makkelijk vond de zakenman dat niet. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar." Hoewel hij er volgens de insider 'kapot van is', is de Fransman er naar verluidt wel van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende: dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Ole het volgende: "Maar makkelijk vond de zakenman dat niet. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar."
Na een paar maandjes zielsveel van een scharrel houden.
Vorige week zou Sylvie van der Vaart helemaal overstuur zijn geweest, toen zij bij toeval haar liefdesrivale, en voormalige beste vriendin, Sabia Boulahrouz in een beauty salon in Hamburg tegen het lijf zou zijn gelopen.
Een foto van een treurige Sylvie gezeten aan een tafeltje in een restaurant in Hamburg moest hiervan het bewijs zijn. Maar nu nog geen week later lijken de zaken er toch ineens heel anders voor te staan.
Afgelopen dinsdag was het namelijk Sabia die Damian, het zoontje van Rafael, ging ophalen bij Sylvie. Op de beelden is te zien hoe Sabia het appartement van Sylvie binnengaat. Verrassend, want volgens bronnen was Sylvie gewoon thuis.
“Ik wist niet wat ik zag toen ik Sabia het appartement van Sylvie zag binnengaan. En blijkbaar hadden de dames het erg gezellig gehad, want pas na een half uur kwam Sabia met Damian weer naar buiten toe. Ze zag er heel vrolijk uit”, aldus een bron.
Op de beelden is te zien dat Sabia inderdaad vrolijk naar buiten komt, maar ook Damian straalt. Een bewijs te meer dat het een zeer ontspannen sfeer moet zijn geweest tussen zijn moeder en Sabia.
Opvallend was wel dat Rafael verderop stond te wachten. Op het moment dat Damian zijn vader ziet, wordt hij helemaal enthousiast. Logisch want het was de eerste ontmoeting tussen vader en zoon na weken.
“Het is natuurlijk vreemd dat niet Rafael maar Sabia Damian bij Sylvie is gaan ophalen. Dit kan niet anders betekenen als dat de twee weer gewoon goede vriendinnen zijn”, aldus een bron.
De volgende dag is het wederom Sabia die Damian weer terugbrengt naar Sylvie en nu blijft ze zelfs iets langer dan een half uur binnen.
Daarna gaat Sylvie samen met haar zoontje boodschappen doen en ook zij straalt, volgens bronnen, een en al vrolijkheid uit. Blij met de hernieuwde vriendschap?
ik snap wel waarom rafael sylvie niet wil zien. ze heeft nog steeds niet bekend gemaakt dat rafael haar niet geslagen heeft. ik zou ook boos op mijn ex zijn als ze leugen vertelde
Oh ja ik keek verkeerd Ik zag die tas wel, maar dacht dat ie eerder ophield. Ik zag dat lichte reepje tussen de tas en haar als een 'doorkijkje' Maar da's gewoon de tas nog idd.
Oh ja ik keek verkeerd Ik zag die tas wel, maar dacht dat ie eerder ophield. Ik zag dat lichte reepje tussen de tas en haar als een 'doorkijkje' Maar da's gewoon de tas nog idd.
Op maandag 29 juli 2013 11:55 schreef TheVulture het volgende: Ik vind Saab en Raf echt een leuker stel om te zien dan het plastische heppiedepeppie-gedoe van Sylvie en hem
Vind ik ook. Ze lijken ook echt plezier te hebben samen. Is toch anders dan zo'n SBS huwelijk, lijkt me.
Leuk hoor Saab, gewoon lekker een kort spijkerbroekje en een hemdje aan en geen designshit. Tuurlijk is dat leuk voor uitjes en feesten, maar doordeweeks hoef je er niet altijd zo opgeprikt bij te lopen als Sylvie.
Sabia komt een stuk vlotter over. Een type dat zich niet druk maakt als de wind haar kapsel verpest bv (weet niet hoe dat bij Sylvie is, maar als je er altijd perfect bij wilt lopen zul je daar ook meer mee bezig zijn).
Ik verdenk ze er nog steeds van dat ze elkaar al veel langer leuk vonden! Die foto's van Raf en Sab toen hij nog met Syl samen was spraken boekdelen!
Dat dus, en vooral dat Saab een sleutel kreeg van het appartement van Raf toen ze net uitelkaar waren...waarom zou je de beste vriendin van je ex een sleutel geven? Dat alleen dus als zich er al wat langer iets afspeelde tussen die 2
Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Starlie het volgende: Maar als Sylvie het al heel lang wist... Waarom ging ze na die bewuste zogenaamde klap avond dan nog zo goed met Sabia om?
goede vraag, maar ik denk dat we helaas nooit het fijne ervan te weten zullen komen
En nieuwsgierig als dat ik ben, vind ik dat best een beetje heel erg jammer
Ik hoop ook dat er een keer een groots interview komt waarbij alles uit de doeken wordt gedaan maar ik denk dat ik die droom kan laten varen tenzij Rtl of Sbs een flink geld bedrag neerlegt ervoor
Ik hoop ook dat er een keer een groots interview komt waarbij alles uit de doeken wordt gedaan maar ik denk dat ik die droom kan laten varen tenzij Rtl of Sbs een flink geld bedrag neerlegt ervoor
Ik vestig mijn hoop nog op Sabia... Ze komt nog wat naïef over en zie haar er nog wel voor aan om alles te vertellen
Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Starlie het volgende: Maar als Sylvie het al heel lang wist... Waarom ging ze na die bewuste zogenaamde klap avond dan nog zo goed met Sabia om?
Mijn vulgaire gedachten: omdat ze gewoon regelmatig een trio deden.
Dan hebben we in elk geval weer iets om op te teren en topics mee te vullen! De winter komt er immers weer aan
Dat klopt, ben benieuwd hoelang het duurt voordat we te horen krijgen dat er een van der vaartje bij komt ...ik gok dat ze voor de kerst in verwachting is
Voor de buitenwereld. Misschien had ze zelfs dit scenario al vooruitbedacht: 'een klap en dan ook nog verraden worden door m'n beste vriendin: wat zullen ze me zielig ende sterk vinden'.... Saab kon het niet langer aanzien dat haar liefje als deurmat werd gebruikt en heeft eerst onthuld dat die klap nep was en vervolgens gezellige foto's van Syl en Willempie naar de pers gelekt met de gedachte: 'wat nou zielig? '
Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende: Het lijkt me toch nog steeds een aparte gedachte om in dezelfde grot te liggen roeren als waar een van je voetbalmaatjes in heeft gelogeerd
bah, ik denk dat die van Saab inmiddels een grote put is na al die mannen en kinders
Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende: Het lijkt me toch nog steeds een aparte gedachte om in dezelfde grot te liggen roeren als waar een van je voetbalmaatjes in heeft gelogeerd
Je hoort ook weleens dat een vrouw het met de broer van haar man doet oid, dat lijkt me raarder!
Voor de buitenwereld. Misschien had ze zelfs dit scenario al vooruitbedacht: 'een klap en dan ook nog verraden worden door m'n beste vriendin: wat zullen ze me zielig ende sterk vinden'.... Saab kon het niet langer aanzien dat haar liefje als deurmat werd gebruikt en heeft eerst onthuld dat die klap nep was en vervolgens gezellige foto's van Syl en Willempie naar de pers gelekt met de gedachte: 'wat nou zielig? '
Kan me niet voorstellen dat Sylvie dit scenario helemaal heeft uitgedacht, want waarom zou Sabia dan nog met Sylvie omgaan na de scheiding... Sabia zou dan toch ook eerder partij kiezen voor haar nieuwe liefje en denken nou Syl zak er lekker in!?
Kan me niet voorstellen dat Sylvie dit scenario helemaal heeft uitgedacht, want waarom zou Sabia dan nog met Sylvie omgaan na de scheiding... Sabia zou dan toch ook eerder partij kiezen voor haar nieuwe liefje en denken nou Syl zak er lekker in!?
Ik ook niet denk dat er gewoon iets anders is geweest op Oudjaarsavond,....het verbaasd me gewoon dat Saab overal weg mee komt door zogenaamd alles weg te glimlachen voor de camera en lief en aardig te zijn tegen de pers...mensen zijn zo naief hierin en vergeten gelijk eigenlijk wat ze gedaan heeft...het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijkt
Sabia kan toch ook schuldgevoelens gehad hebben, net als Raf, en haar daarom dit hebben willen 'gunnen', maar het ging niet meer? Het kan heel goed zijn dat ze zich schuldig voelde omdat ze verliefd werd op de ex van haar beste vriendin, ook al was hun huwelijk dan voorbij, het is nogal wat...
het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijkt
Eens en ik twijfel dan ook bij de oprechtheid van haar gevoelens voor hem. Misschien dacht ze, MOOI! volgende voetbalman, dan zit ik de komende 10 jaar weer gebakken. Aan de andere kant is Rafael er zelf ook bij en is het niet alleen een kutstreek van Sabia!
Maar aan de andere kant zal het me ook weer niet verbazen als ze wel oprecht gek is op hem! Hij sowieso wel op haar, die gozer heeft volgens mij gewoon heel wat liefde gemist de afgelopen jaren!
Ik ook niet denk dat er gewoon iets anders is geweest op Oudjaarsavond,....het verbaasd me gewoon dat Saab overal weg mee komt door zogenaamd alles weg te glimlachen voor de camera en lief en aardig te zijn tegen de pers...mensen zijn zo naief hierin en vergeten gelijk eigenlijk wat ze gedaan heeft...het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijkt
Hoelang moet je iemand met de nek blijven aankijken?
Zo moeilijk had Sylvie het op de verhuisdag van Rafael en Sabia. Zie exclusieve beelden!
Alle belangstelling ging gisteren uit naar Rafael van der Vaart en zijn nieuwe liefde Sabia Boulahrouz, die verhuisde naar hun droomvilla aan de Alstar rivier.
Bij het appartement van Sabia stonden gistermorgen meer dan twintig fotografen om alles te kunnen vastleggen. Het was dan ook geen gemakkelijke dag voor Sylvie.
Zij moest met lede ogen toezien hoe haar voormalige beste vriendin Sabia samen met haar ex man hun liefdesnestje betrok en alle aandacht kregen. Aan de beelden te zien lijkt het er zelfs op dat Sylvie op haar mobiele telefoon de foto’s aan het bekijken is.
Aan haar gezichtsuitdrukking te zien heeft zij het er zeker niet gemakkelijk mee. Opvallend was overigens wel dat zij zonder make up de straat was opgegaan. Dit had ze kort geleden aangekondigd te doen en ze heeft dus woord gehouden.
EN ja, wat doet een vrouw die niet goed in haar vel zit? Die gaat shoppen en dat deed Sylvie dus ook. Maar of ze daar nu echt een stuk vrolijker van is geworden, dat blijkt zeker niet uit de beelden!!
Mijn vulgaire gedachten: omdat ze gewoon regelmatig een trio deden.
Ik denk wel dat het met Sabia en Raf al veel langer aan de gang was, en dat Silvie daar wellicht van wist, maar een verstandshuwelijk in stand hield - in samenspraak met haar man.
Het verhaal is té absurd om waar te zijn, dat Sabia van beste vriendin van Silvie, van nagenoeg de één op de andere dag de ware liefde van Raf werd.
Dat hele gedoe met dat vreemde nieuwjaarsfeestje en die column, het rare verhaal van de vermeende klap en de al langer rondzingende verhalen dat het huwelijk een schijnvertoning was, doen mij vermoeden dat we het ware verhaal gewoon nooit gaan horen.
Denk dat het behoorlijk geregisseerd is geweest, tot het op een bepaald moment uit de klauwen liep.
Helemaal niet opgepoetst vind ik. Vind Sabia ook een leuke meid en prima passen zo op het eerste gezicht bij Raf.
Ik denk dat het uiteindelijk nog wel eens prima voor elkaar kan komen en zie in mijn glazen bol in de toekomst Saab, Raf ,Syl en haar nieuwe lover allemaal gezamelijk op vakantie gaan
makkelijk gezegd totdat jouw beste vriendin met je ex- man aanpapt, kijken of je dan ook nog zo er tegen aan kijkt
We weten niet of Sylvie er eerst zelf een punt achter heeft gezet en dat er daarna iets moois is opgebloeid tussen Raf en Saab... in dat geval is er niemand echt de zwartepiet...
We weten niet of Sylvie er eerst zelf een punt achter heeft gezet en dat er daarna iets moois is opgebloeid tussen Raf en Saab... in dat geval is er niemand echt de zwartepiet...
Sowieso is dat hoogst onwaarschijnlijk en zou dat het toch het geval zijn dan doe je het als vriendin zijnde nog niet...en Raf is er uiteraard ook zelf bij daar niet vanaf gezien
[ Bericht 3% gewijzigd door sherezade op 30-07-2013 20:38:16 ]
Sowieso is dat hoogst onwaarschijnlijk en zou dat het toch het geval zijn dan doe je het als vriendin zijnde nog niet...en Raf is er uiteraard ook zelf bij daar niet vanaf gezien
Waarom is dat nou weer hoogst onwaarschijnlijk?
En Sabia en Sylvie kletsen naar verluid nog steeds graag een uur lang bij, dus zo erg vindt Sylvie het blijkbaar niet.
Of jij zal het natuurlijk vertalen naar dat Sylvie gewoon een ontzettend groot hart heeft dat ze geen ruzie wil en dat ze daarom de lieve vrede bewaart. Maar van binnen is ze natuurlijk verscheurd door hun romance
Op dinsdag 30 juli 2013 22:06 schreef nummer_zoveel het volgende: Hoe vaak ziet Sylvie haar zoontje eigenlijk? Ziet er zo ongezellig uit, met je telefoon spelen terwijl je kind naast je zit.
Misschien kreeg ze net wel een belangrijke mail binnen tijdens deze momentopname ...
Curiosity cultured the cat Hoge dames vangen veel wind Whadda ya hear! Whadda ya say! What is any ocean but a multitude of drops?
En Sabia en Sylvie kletsen naar verluid nog steeds graag een uur lang bij, dus zo erg vindt Sylvie het blijkbaar niet.
Of jij zal het natuurlijk vertalen naar dat Sylvie gewoon een ontzettend groot hart heeft dat ze geen ruzie wil en dat ze daarom de lieve vrede bewaart. Maar van binnen is ze natuurlijk verscheurd door hun romance
Omdat het een heel bullshit verhaal is, Raf en Syl uitelkaar...Saab krijgt een direct een sleutel van het appartement van Raf (waarom zou je een sleutel geven aan de vriendin van je ex) ?? Paar weken erna komt er een persbericht dat ze samen zijn met die domme uitspraak van Raf '' We hebben elkaar 1000 keer gezien en toen was het ineens BAM'' Ja hoor./.....droom lekker verder....dus al met al hoogst onwaarschijnlijk dat er van te voren al niets broeide tussen die 2..
En verder vertaal ik helemaal niks, ik weet niet hoe de verstandshouding tussen die 2 is
Sylvie is in nieuwe fase beland Geschreven: 31.07.2013 door Marieke
Het gaat goed met Sylvie van der Vaart (Meis). Sinds de scheiding van Rafael van der Vaart is ze een ander mens geworden.
Ik ben na de breuk niet, zoals veel anderen doen, naar de kapper gegaan om mijn haar af te laten knippen, maar ik heb wel een paar andere dingen veranderd, ja, vertelt ze in Grazia.
Relaxter Mijn make-up bijvoorbeeld, die draag ik eigenlijk amper nog. Ik ben ook wat relaxter geworden en loop niet de hele dag meer op hakken rond. Ik had mezelf bijvoorbeeld beloofd dat ik nooit, maar dan ook nooit sneaker wedges zou kopen. Nu staan die dingen toch bij me in de kast. Ik ben iets minder girly geworden, eerder wat nonchalanter.
Andere fase Haar verandering heeft alles te maken met haar nieuw verworven zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland.
Dat geldt ook voor haar kledingstijl. Werd de blondine voorheen volledig gekleed door haar styliste, weet ze inmiddels heel goed zelf wat haar staat. Ik ben niet meer volkomen op haar aangewezen. Uiteraard doe ik nog steeds ideeën bij haar op, maar ik voel me zeker genoeg om mezelf te kleden.
Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. En ik ben trots op veel dingen die ik in het leven heb bereikt, aldus Sylvie.
Lees het hele interview met Sylvie deze week in Grazia!
Zozo, wat een ommezwaai toch bravo!
[ Bericht 62% gewijzigd door alors op 31-07-2013 11:28:09 ]
Goh, toevallig allemaal dat ze wat nonchalanter wordt. Iedereen riep hoe ze little miss Perfect liep te zijn en prompt wordt ze casual. Ze gaat haar nonchalante leven uit de media houden, zo vertelt ze in Grazia. Stom mokkel
Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende: Sylvie en Damian, toen deze foto gemaakt werd had Sylvie haar ijsbolletje al op en de musjes het hoorntje.
Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende: Sylvie en Damian, toen deze foto gemaakt werd had Sylvie haar ijsbolletje al op en de musjes het hoorntje.
Goh, toevallig allemaal dat ze wat nonchalanter wordt. Iedereen riep hoe ze little miss Perfect liep te zijn en prompt wordt ze casual. Ze gaat haar nonchalante leven uit de media houden, zo vertelt ze in Grazia. Stom mokkel
Waarom toevallig? Misschien had ze er ook wel allemaal geen zin meer in, ze wordt tenslotte ook een dagje ouder he
Al suggererende dat ze van Rafael de playmobil-barbiepop moest uithangen. Ik denk eerder dat haar mevrouw Santegoeds de fora eens goed in de gaten is gaan houden
Omdat het Sylvie is die haar leven en elk haartje strak regisseert. Dus ook de timing waarop ze besluit nonchalant te zijn.
ah op die fiets, nouja ik snap niet waarom mensen zich er zo druk over maken...ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die er altijd uitzien alsof ze zo uit de etalage zijn weg gelopen... En daarbij het is ook wel iets typisch Duits om er altijd zo tot in de puntjes gestyld uit te zien,het duitse volk houdt ervan en het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd daar
ah op die fiets, nouja ik snap niet waarom mensen zich er zo druk over maken...ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die er altijd uitzien alsof ze zo uit de etalage zijn weg gelopen... En daarbij het is ook wel iets typisch Duits om er altijd zo tot in de puntjes gestyld uit te zien,het duitse volk houdt ervan en het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd daar
Ja, wie kent die mensen niet? Ben zelf ook niet vies van flink in de steigers te zitten maar hou ook van gewoon casual. Het feit dat je het al een interview moet melden dat je natuurlijk gaat zijn, maakt al hoe onnatuurlijk het voor je is om het te zijn. Typisch Duits om er tot in de puntjes uit te zien. Vind ze ongeveer net zo goed gekleed als de gemiddelde Nederlander. :
Ja, wie kent die mensen niet? Ben zelf ook niet vies van flink in de steigers te zitten maar hou ook van gewoon casual. Het feit dat je het al een interview moet melden dat je natuurlijk gaat zijn, maakt al hoe onnatuurlijk het voor je is om het te zijn. Typisch Duits om er tot in de puntjes uit te zien. Vind ze ongeveer net zo goed gekleed als de gemiddelde Nederlander. :
Ik heb jarenlang in Aken gewerkt en het is wel degelijks iets typisch Duits,...... Het Duitse motto is toch altijd Groter, Mooier en Beter... loop maar eens door de stad dan zie je allemaal van die opgelapte koppen zelfs de mannen zijn nog erger als de vrouwen met hun oranje teint en geepileerde wenkbrauwen
Ik heb jarenlang in Aken gewerkt en het is wel degelijks iets typisch Duits,...... Het Duitse motto is toch altijd Groter, Mooier en Beter... loop maar eens door de stad dan zie je allemaal van die opgelapte koppen zelfs de mannen zijn nog erger als de vrouwen met hun oranje teint en geepileerde wenkbrauwen
Nou, Duitsers staan vooral bekend om hun degelijkheid en qua uiterlijk zijn ze vrij saai en doorsnee. Het zijn geen Italianen. Vrouwen zien er vaak eerder alternatief uit. Of gewoon 'normaal' . Duf.
In een van die flatjes aan de overkant woonde de F1-courreur Coulthard
Foto is vanaf de linkerkant genomen, de rechterkant is de achtergrond op de foto [ afbeelding ]
Ik doelde op dit:
'En daarbij het is ook wel iets typisch Duits om er altijd zo tot in de puntjes gestyld uit te zien,het duitse volk houdt ervan en het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd daar'
'En daarbij het is ook wel iets typisch Duits om er altijd zo tot in de puntjes gestyld uit te zien,het duitse volk houdt ervan en het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd daar'
Dat is echt een zeldzaamheid hier.
hahaha, oke, verkeerd begrepen, dacht dat het op de foto sloeg
Ook toevallig dat dat nonchalantere en minder op haar styliste leunen samenvalt met het wegvallen van het inkomen van Rafael....
Wat zou hetzelfde bloesje nou kosten als Danie het voor je koopt?
Nou, Duitsers staan vooral bekend om hun degelijkheid en qua uiterlijk zijn ze vrij saai en doorsnee. Het zijn geen Italianen. Vrouwen zien er vaak eerder alternatief uit. Of gewoon 'normaal' . Duf.
We gaan nu wel heel erg off topic maar dit is heel degelijk en normaal? [img=550,369]http:/ia/8ec9b2f647d1bffa9c8377f6c37b4c25/event_picture/--normal-2422560734.jpg[/img]
[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 31-07-2013 18:34:02 ]
Normale Duitse vrouwen lopen er over het algemeen of duf en seksloos bij (platte stappers, kuitbroek, shirt zonder taille of welke vorm dan ook. Hauptsache: niet sexy of in de buurt van een aantrekkelijk uiterlijk komend) , of ze zijn doorgestyld. Vaak zijn het wel dure merken, maar mooi is het vaak niet.
Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef Tinkepink het volgende: Normale Duitse vrouwen lopen er over het algemeen of duf en seksloos bij (platte stappers, kuitbroek, shirt zonder taille of welke vorm dan ook. Hauptsache: niet sexy of in de buurt van een aantrekkelijk uiterlijk komend) , of ze zijn doorgestyld. Vaak zijn het wel dure merken, maar mooi is het vaak niet.
Lekker aan het generaliseren? Alsof de Nederlandse vrouw er sexy bij loopt met hun uggs, joggingsbroek en crocs in de zomer. Uitzonderingen heb je overal.
Lekker aan het generaliseren? Alsof de Nederlandse vrouw er sexy bij loopt met hun uggs, joggingsbroek en crocs in de zomer. Uitzonderingen heb je overal.
Dat zegt ze toch niet? Er wordt gereageerd op een bewering dat Duitse vrouwen tot in de puntjes gestyled zijn.
maar het zit zo echt op z'n broek? Ik dacht eerst ook knie. Of is het een photoshopdingetje?
Volgens mij is het een vleeskleurige bal klinkt een beetje smerig, maar ik bedoel dus gewoon een bal die toevallig een vleeskleur heeft, kijk maar naar de stand van zijn arm, net alsof hij dat ding ''vastklemt''..
Volgens mij is het een vleeskleurige bal klinkt een beetje smerig, maar ik bedoel dus gewoon een bal die toevallig een vleeskleur heeft, kijk maar naar de stand van zijn arm, net alsof hij dat ding ''vastklemt''..
Ik denk dat je gelijk hebt met die bal Is die man niet gewoon haar vader of zo?
Op geen enkele foto zie je die ''bal'' terug, maar deze foto is volgens mij net daarvoor of daarna gemaakt, misschien is het toch die knie en hier ná die rare foto...
quote:
Sylvie van der Vaart wears an orange bikini as she and a male companion relax in the ocean while on holiday in the South of France
Sylvie van der Vaart mist eerste schooldag van zoontje Sylvie van der Vaart ontbrak op de eerste schooldag van haar zoontje Damian.
Op het moment dat de ex van Rafael van der Vaart vakantie viert, wordt het jongetje afgehaald door een nanny, zo is te zien op foto's van bekendeburen.nl.
Terwijl Damian zijn ervaringen van de eerste schooldag deelt met de nanny, genoot Sylvie van der Vaart van een vakantie op het strand van Saint Tropez. Gelukkig was Rafael van der Vaart wel in Hamburg om zijn zoontje op te vangen.
Op een terras hebben Van der Vaart, Damian en zijn opa het naar hun zin, zo laten de beelden zien. Sabia Boulahrouz zat ondertussen bij de kapper.
ik ook. blijken het schoenen te zijn die als twee druppels water op aangepaste schoenen voor gehandicapten lijken die mogen van mij ook best in mijn kast staan, maar hell no dat ik daarmee gezien wens te worden zolang ik geen horrelvoeten heb
vind je? moeten vader en moeder dan allebei aanwezig zijn op de eerste schooldag? dan heeft mijn ex nog wat in te halen, want die heeft nog nooit een eerste schooldag bijgewoond. nou had mijn kind geen nanny en bracht ik m zelf (tot hij niet eens meer wou dat ik meeging )
vind je? moeten vader en moeder dan allebei aanwezig zijn op de eerste schooldag? dan heeft mijn ex nog wat in te halen, want die heeft nog nooit een eerste schooldag bijgewoond. nou had mijn kind geen nanny en bracht ik m zelf (tot hij niet eens meer wou dat ik meeging )
Nee, zie PI.
En ze doen net alsof het zijn eerste schooldag ooit is. Dat joch gaat gewoon weer naar school na de vakantie, net als miljoenen anderen kinderen. Boeiend.
En ze doen net alsof het zijn eerste schooldag ooit is. Dat joch gaat gewoon weer naar school na de vakantie, net als miljoenen anderen kinderen. Boeiend.
ik dacht al. de media blijft zoeken om te kunnen sabelen en hier slaan ze door.
en volgens mij zoals het bij veel gescheiden ouders gaat. (Min de nanny) het is blijkbaar papa's week in de omgangsregeling.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
mwoah, ik snap dat t misschien wel een hoop gedoe is, vd Vaart bij school. En dat dit altijd t werk is van de Nanny
Nee, maar als iemand het dan had 'moeten' doen, was het Raf, want het is vermoedelijk 'zijn week'. Volgens mij valt dat wel mee, met zo'n bekende ouder naar school, maar wellicht ken ik teveel verhalen van BN-ers die het ook gewoon doen.
Die site waar het stond, ik kende het nog niet, bestaat die al lang?
bekendeburen.nl was altijd alleen voor huizen die te koop stonden ed. Zijn ze nu actiever Telegraaf geworden ofzo?
Wel grappig dat Sylvie werkelijk aan iedere man met wie ze gespot wordt, wordt gekoppeld, maar deze 'oude knar' blijft onbesproken. Niet interessant genoeg
Op vrijdag 2 augustus 2013 22:37 schreef bloempje-moi het volgende: bekendeburen.nl was altijd alleen voor huizen die te koop stonden ed. Zijn ze nu actiever Telegraaf geworden ofzo?
Wel grappig dat Sylvie werkelijk aan iedere man met wie ze gespot wordt, wordt gekoppeld, maar deze 'oude knar' blijft onbesproken. Niet interessant genoeg
Die Sylvie, wat is het toch eigenlijk ook een vies kutwijf.
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg. En dan... verschijnt hij. Hij kijkt je recht aan en lacht. Die lach is het laatste wat je hoort.
Al die aandacht, ze geilen er gewoon op. Wat is er in godsnaam zo boeiend aan.
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg. En dan... verschijnt hij. Hij kijkt je recht aan en lacht. Die lach is het laatste wat je hoort.
Anders was dit topic er niet heh... iedereen zit er toch van te smullen?
Iedereen? Ik mag hopen een paar mensen.
Sylvie Van der Vaart zou nog niet toe zijn aan een serieuze relatie. "De afgelopen weken besefte Sylvie dat ze zich eigenlijk nog niet kon richten op een nieuwe vaste relatie. Ze wilde daarom eerlijk tegenover Guillaume Zarka zijn en hem dit nieuws persoonlijk vertellen. Sylvie is daarvoor afgelopen vrijdag speciaal overgevlogen naar Parijs. Sylvie is opgelucht dat ze zich nu voor 100 procent kan storten op Damian en haar carriere.
Dit zegt haar haarstylist Steve Hensel tegen de Duitse krant Morgenpost.
Rafael en Sabia wonen nu in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg. Het is een komen en gaan van rondvaartboten en kano's. Elk uur zitten de rondvaartboten vol. Kanoverhuur heeft het nog nooit zo druk gehad.
Rafael heeft van de week een hekje laten plaatsen want er liepen regelmatig mensen in de tuin.
hoeveel koffers zou zij met zich meeslepen eigenlijk, voor al die outfitjes met bijbehorende schoenen.
Láten meeslepen dan toch wel.
Sylvie van der Vaart is in de VIP-ruimte van een Franse club gefotografeerd met een andere man dan het Amerikaanse model Jared Moore.
De presentatrice is neergestreken in het Zuid-Franse St. Tropez. Met een paar vriendinnen geniet ze enkele dagen van zon, zee én de aandacht van mannelijk schoon. Op de foto, in het bezit van Bild, is te zien dat een dansende Sylvie vlak onder haar borsten wordt vastgehouden door een onbekende man. De blondine geniet zichtbaar van de aanraking en pakt ook zijn hand vast. "Dat was gisteravond", zegt Sylvie als Bild haar vraagt naar het momentje met de blonde man. "Dat is een piepkleine momentopname. Ik ken die man niet. Werkelijk ongelofelijk dat de paparazzi zich ook in deze club bevonden."
Eerder deze week nog dook er een video op van Sylvie met het Amerikaanse model Jared Moore in een Hamburgse nachtclub. De twee hadden het samen erg gezellig in de VIP-ruimte.
Ik moet zeggen, dit vind ik wel een leukerd! En ze ziet er 10 jaar jonger uit op deze foto!
Ze ziet er idd heel jong uit daar En good for her dat ze zich een beetje laat gaan en plezier maakt, ze is single en op vakantie. Hoop dat ze daarna nog uitgebreid met hem heeft staan bekken want tis een leukerd
Eerste keer dat ze weer eens in het hetero-hoekje winkelt.
Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende: Ze ziet er idd heel jong uit daar En good for her dat ze zich een beetje laat gaan en plezier maakt, ze is single en op vakantie. Hoop dat ze daarna nog uitgebreid met hem heeft staan bekken want tis een leukerd
Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Starlie het volgende: Sylvie van der Vaart is in de VIP-ruimte van een Franse club gefotografeerd met een andere man dan het Amerikaanse model Jared Moore.
De presentatrice is neergestreken in het Zuid-Franse St. Tropez. Met een paar vriendinnen geniet ze enkele dagen van zon, zee én de aandacht van mannelijk schoon. Op de foto, in het bezit van Bild, is te zien dat een dansende Sylvie vlak onder haar borsten wordt vastgehouden door een onbekende man. De blondine geniet zichtbaar van de aanraking en pakt ook zijn hand vast. "Dat was gisteravond", zegt Sylvie als Bild haar vraagt naar het momentje met de blonde man. "Dat is een piepkleine momentopname. Ik ken die man niet. Werkelijk ongelofelijk dat de paparazzi zich ook in deze club bevonden."
Eerder deze week nog dook er een video op van Sylvie met het Amerikaanse model Jared Moore in een Hamburgse nachtclub. De twee hadden het samen erg gezellig in de VIP-ruimte.
Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Starlie het volgende: Sylvie van der Vaart is in de VIP-ruimte van een Franse club gefotografeerd met een andere man dan het Amerikaanse model Jared Moore.
Dat ze maar lekker elke 2 dagen met een andere man op de kiek gaat, dan zijn de roddelbladen toch ook snel eens uitgeluld.
Sylvie vrijgezel!
"Dat was gisteravond". "Dat is een piepkleine momentopname. Ik ken die man niet. Werkelijk ongelofelijk dat de paparazzi zich ook in deze club bevonden." Sylvie beweert dat er niets moois opbloeit tussen haar en Jared Moore . "Ik heb slechts drie minuten met Jared Moore gesproken. Het was erg leuk. Maar ik kan jullie verzekeren dat ik single ben".
Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef sherezade het volgende: Ik zie op de laatste foto een beginnend buikje bij Dani ?? Of lijkt dat maar zo door dat lelijke zwempak
Ze heeft er in april net een uitgepoept volgens mij, dus ik denk het niet.
Ik blijf het raar vinden dat je kledingadviseur/stylist zelfs naast je ligt op het strand. Ik neem mijn kapper of automonteur in ieder geval niet mee op vakantie.